Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T - zatkana odma i wyciek oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To było w kwietniu wymieniane razem z napinaczem. Teraz jest mokry cały czujnik łącznie w środku jak rozpinałem kostkę to wszystko w środku jest mokre. To może być przez ten uszczelniacz pół okrągły ?

Opublikowano

Najlepiej to wszystko dokładnie powycierać, pojeździć trochę i obserwować skąd poleci.

Opublikowano

Witam,

Przechodzę chyba podobny problem... mianowicie auto jest zamulone mam wrażenie że turbo nie wstaje i zauważyłem wyciek - mokre przewody nad filtrem oleju i widać jak by ten olej z mokrych przewodów leciał w dół na miskę. Przewód który wchodzi od dołu turbiny równierz zapocony (ostatnio tego nie było). Udało mi się zrobić zdjęcie miejsca w któym jest oleju najwięcej. Moje pytanie czy to jest ta śruba odpowietrzająca ?

https://www.dropbox.com/sh/m4ur30nixdwo13n/AACTcjISnsYktBsowQ2r7zlia?dl=0

Ten grzybek PCV i dwie rurki do niego dochodzące sprawdziłem i są drożne zawór też ok.

Opublikowano

Sprawdź kolanko odmy

Opublikowano

Witam :) Mam do wymiany uszczelniacz napinacza i mam zamiar to zrobić bo mam dość wycieku oleju. Możecie mi podać numer tego uszczelniacza całego łącznie z tym cienkim uszczelniaczem chyba że jest to w komplecie. Wymienię też uszczelkę pod klawiaturą zrobię komplet tylko jaką uszczelkę ? i czy trzeba kupić pasek rozrządu ? bo coś mechanik mi mówił że będzie rozpinać wszystko bardzo dziękuję za odpowiedzi życzę miłego dnia pozdrawiam :)

Opublikowano

Zestaw do uszczelnienia napinacza: 058198217

Uszczelka pokrywy: 058198025A

Pewnie chodziło mu o łańcuszek rozrządu, ale chyba nie trzeba go rozpinać, jak go nie słychać to ja bym nie ruszał.

Opublikowano

Sprawdź kolanko odmy

Który to konkretnie numer 5, 9, 13 ? Wiem, że najlepiej by było sprawdzić całość ale mam problem z narzędziami i generalnie mało tam miejsca :)

Może to głupie pytanie ale jak zapchanie odmy wpływa na wstawanie turbiny? Niepokoi mnie ten zapocony przewód od turbo...

audi1u.jpg

Opublikowano

Kolanko to nr 2, śruba odpowietrzająca to 6, nie widać jej z zewnątrz, bo siedzi w trójniku nr 5.

Sprawdź czy nie zasysa Ci korka wlewu oleju, jeśli tak się dzieje to znaczy że coś z odmą nie tak.

Opublikowano

Krzysiek bardzo dziękuję za numery części :) Napinacza nie słychać w kwietniu został wymieniony na nowy tylko uszczelniacz nie był osadzony na sylikonie bo myślałem że jak daje z oryginału to nic się nie stanie a jednak po kilku miesiącach zaczęło puszczać olej ;) Mój mechanik mówił że rozepnie wszystko żeby dokładnie i dobrze to zrobić a jak rozepnie pasek rozrządu to automatycznie trzeba nowy chociaż w kwietniu był komplet wymieniany.

Opublikowano

Dropbox - wyciek
na ostatnim zdjęciu co to za element ? gdzie on się znajduje na rys bo jakoś nie mogę go tam namierzyć...
Opublikowano

Nie wiem co to za element tam są jakieś zaworki ale jak miałem pęknięte to kolanko nr.2 to cała lewa strona była "zarzygana" olejem więc zdemontuj zbiorniczek wyrównawczy i dokładnie pozaglądaj pod kolektor ssący .

Opublikowano

Krzysiek bardzo dziękuję za numery części :) Napinacza nie słychać w kwietniu został wymieniony na nowy tylko uszczelniacz nie był osadzony na sylikonie bo myślałem że jak daje z oryginału to nic się nie stanie a jednak po kilku miesiącach zaczęło puszczać olej ;) Mój mechanik mówił że rozepnie wszystko żeby dokładnie i dobrze to zrobić a jak rozepnie pasek rozrządu to automatycznie trzeba nowy chociaż w kwietniu był komplet wymieniany.

Skoro nowy łańcuszek kupuje się spięty, to pewnie da się to rozebrać bez jego rozpinania.

Opublikowano (edytowane)

@bobasxx

Kolego pomyliłeś łańcuch z paskiem

Rozrząd to pasek zębaty i to się wymienia co x km.

Łańcuch i napinacz tylko jak zużyty

Nie trzeba nowego paska

Edytowane przez edekxp
Opublikowano

To chyba kolega DanielAudiDaniel pomylił pasek z łańcuszkiem.

Jak można "rozpiąć" pasek ?

Opublikowano

Ja nie pomyliłem tylko tak się mówi rozpiąć pasek rozrządu może źle to określiłem bo mój mechanik chce wyciągnąć wałki a bez paska tego nie zrobi ;)

Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez Elegancko
Opublikowano

Dzwoń do ASO, powinni Ci powiedzieć, tylko od razu przygotuj sobie VIN bo nie będą chcieli z Tobą rozmawiać..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...