DanielAudiDaniel Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 To było w kwietniu wymieniane razem z napinaczem. Teraz jest mokry cały czujnik łącznie w środku jak rozpinałem kostkę to wszystko w środku jest mokre. To może być przez ten uszczelniacz pół okrągły ?
bobasxx Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Najlepiej to wszystko dokładnie powycierać, pojeździć trochę i obserwować skąd poleci.
evilz Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Witam, Przechodzę chyba podobny problem... mianowicie auto jest zamulone mam wrażenie że turbo nie wstaje i zauważyłem wyciek - mokre przewody nad filtrem oleju i widać jak by ten olej z mokrych przewodów leciał w dół na miskę. Przewód który wchodzi od dołu turbiny równierz zapocony (ostatnio tego nie było). Udało mi się zrobić zdjęcie miejsca w któym jest oleju najwięcej. Moje pytanie czy to jest ta śruba odpowietrzająca ? https://www.dropbox.com/sh/m4ur30nixdwo13n/AACTcjISnsYktBsowQ2r7zlia?dl=0 Ten grzybek PCV i dwie rurki do niego dochodzące sprawdziłem i są drożne zawór też ok.
DanielAudiDaniel Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 Witam Mam do wymiany uszczelniacz napinacza i mam zamiar to zrobić bo mam dość wycieku oleju. Możecie mi podać numer tego uszczelniacza całego łącznie z tym cienkim uszczelniaczem chyba że jest to w komplecie. Wymienię też uszczelkę pod klawiaturą zrobię komplet tylko jaką uszczelkę ? i czy trzeba kupić pasek rozrządu ? bo coś mechanik mi mówił że będzie rozpinać wszystko bardzo dziękuję za odpowiedzi życzę miłego dnia pozdrawiam
bobasxx Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 Zestaw do uszczelnienia napinacza: 058198217 Uszczelka pokrywy: 058198025A Pewnie chodziło mu o łańcuszek rozrządu, ale chyba nie trzeba go rozpinać, jak go nie słychać to ja bym nie ruszał.
evilz Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 Sprawdź kolanko odmy Który to konkretnie numer 5, 9, 13 ? Wiem, że najlepiej by było sprawdzić całość ale mam problem z narzędziami i generalnie mało tam miejsca Może to głupie pytanie ale jak zapchanie odmy wpływa na wstawanie turbiny? Niepokoi mnie ten zapocony przewód od turbo...
DanielAudiDaniel Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 Kolano odmy to ja wymieniałem ostatnio nr 2 na schemacie.
bobasxx Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 Kolanko to nr 2, śruba odpowietrzająca to 6, nie widać jej z zewnątrz, bo siedzi w trójniku nr 5. Sprawdź czy nie zasysa Ci korka wlewu oleju, jeśli tak się dzieje to znaczy że coś z odmą nie tak.
DanielAudiDaniel Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 Krzysiek bardzo dziękuję za numery części Napinacza nie słychać w kwietniu został wymieniony na nowy tylko uszczelniacz nie był osadzony na sylikonie bo myślałem że jak daje z oryginału to nic się nie stanie a jednak po kilku miesiącach zaczęło puszczać olej Mój mechanik mówił że rozepnie wszystko żeby dokładnie i dobrze to zrobić a jak rozepnie pasek rozrządu to automatycznie trzeba nowy chociaż w kwietniu był komplet wymieniany.
evilz Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 Dropbox - wyciek na ostatnim zdjęciu co to za element ? gdzie on się znajduje na rys bo jakoś nie mogę go tam namierzyć...
DanielAudiDaniel Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 Nie wiem co to za element tam są jakieś zaworki ale jak miałem pęknięte to kolanko nr.2 to cała lewa strona była "zarzygana" olejem więc zdemontuj zbiorniczek wyrównawczy i dokładnie pozaglądaj pod kolektor ssący .
bobasxx Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 Krzysiek bardzo dziękuję za numery części Napinacza nie słychać w kwietniu został wymieniony na nowy tylko uszczelniacz nie był osadzony na sylikonie bo myślałem że jak daje z oryginału to nic się nie stanie a jednak po kilku miesiącach zaczęło puszczać olej Mój mechanik mówił że rozepnie wszystko żeby dokładnie i dobrze to zrobić a jak rozepnie pasek rozrządu to automatycznie trzeba nowy chociaż w kwietniu był komplet wymieniany. Skoro nowy łańcuszek kupuje się spięty, to pewnie da się to rozebrać bez jego rozpinania.
edekxp Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 (edytowane) @bobasxx Kolego pomyliłeś łańcuch z paskiem Rozrząd to pasek zębaty i to się wymienia co x km. Łańcuch i napinacz tylko jak zużyty Nie trzeba nowego paska Edytowane 26 Października 2015 przez edekxp
bobasxx Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 To chyba kolega DanielAudiDaniel pomylił pasek z łańcuszkiem. Jak można "rozpiąć" pasek ?
DanielAudiDaniel Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 Ja nie pomyliłem tylko tak się mówi rozpiąć pasek rozrządu może źle to określiłem bo mój mechanik chce wyciągnąć wałki a bez paska tego nie zrobi
Elegancko Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 (edytowane) . Edytowane 25 Listopada 2015 przez Elegancko
bartekzks Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Witam panowie jaka jest najnowsza wersja tego zaworu 058133753D bo są do wyboru dwie : http://allegro.pl/oemy-ezektor-zawor-vw-audi-058133753-d-b-orginal-i5771081838.html Pozdrawiam
ShatyMK Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Dzwoń do ASO, powinni Ci powiedzieć, tylko od razu przygotuj sobie VIN bo nie będą chcieli z Tobą rozmawiać..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się