Mateusz91 Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Witam. Pytanie takie jak w temacie. Wystarczy tylko komplet rozrządu plus pasek wielorowkowy czy lepiej wymienić te dwie rolki paska wielorowkowego. Pozdrawiam
DeeJay_Kill Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Dla mnie temat jest prosty - zdejmujesz przód, zakręcisz rolkami - jak będą szumieć, albo wyczujesz luz - wymieniasz. Jeżeli nie - tylko pasek wielorowkowy:)
Mateusz91 Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Opublikowano 5 Marca 2013 lepiej kupić oryginalne rolki czy mogą być jakieś dobre zamienniki??
powaguspisz Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Wymieniasz wszystko, nie ma co tu oszczędzać i zastanawiać się. Nie wymienisz rolki zaoszczędzisz raptem 200 ale jak coś pier.... to wtedy będzie mniej wesoło. Jeśli masz 2004 rok tak jak w danych to u Ciebie występuje rolka prowadząca, napinacz, pompa wodna oraz pasek rozrządu. ---------- Post dopisany at 21:32 ---------- Poprzedni post napisany at 21:31 ---------- Rolki OE, to nic innego jak INA (LUK) a więc jedyne co to tylko w serwisie drożej zapłacisz.
Mateusz91 Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Opublikowano 5 Marca 2013 Wymieniasz wszystko, nie ma co tu oszczędzać i zastanawiać się. Nie wymienisz rolki zaoszczędzisz raptem 200 ale jak coś pier.... to wtedy będzie mniej wesoło. Jeśli masz 2004 rok tak jak w danych to u Ciebie występuje rolka prowadząca, napinacz, pompa wodna oraz pasek rozrządu.---------- Post dopisany at 21:32 ---------- Poprzedni post napisany at 21:31 ---------- Rolki OE, to nic innego jak INA (LUK) a więc jedyne co to tylko w serwisie drożej zapłacisz. powaguspisz chyba mnie źle zrozumiałeś. chodzi mi o rolki paska wielorowkowego. Napinacz i rolka odwracająca.
bartikol78 Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Witam , oszczedzasz - doplacasz ja bym nie oszczedzal i wymienil wszystko na ori
powaguspisz Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Ja cię źle nie zrozumiałem w tytule w pierwszym poście masz wyraźnie napisane ... co wymienić przy wymianie rozrządu... odebrałem to jako że co chcesz wymienić w rozrządzie
Mateusz91 Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Opublikowano 5 Marca 2013 bartikol78 masz rację. Nie ma co oszczędzać
lukaszooo Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 wymien to co koledzy opisali wyzej a co do rolki napinacza to zamiennik kosztuje ok 40zł pytałem w aso i gosc stwierdził ze nie wystepuje jako osobna część, do tego zaopatrz sie w nowy olej wspomagania, nowy płyn chłodniczy, jesli bedziesz robił to sam to nie zaszkodzi wyczyscic równiez dolot a szczegolnie intercooler, i tak bedziesz miał wszystko na wierzchu wiec odrobina świeżego powietrza silnikowi napewno nie zaszkodzi. Jesli wyczyśćisz dolot to szkoda aby odrazu został zasyfiony, dobrym rozwiązaniem jest oil catch tank (separator oleju) mam to ustrojstwo w swoim audi i uwierz mi ze wbrew pozorom przez odme idzie mnóstwo oleju.......
Tommy Gun Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Po kupnie swojej kolejnej A4 wywaliłem wszystko z przodu co było możliwe, łącznie z paskiem i napinaczem klimy, nowymi śrubami na koło pasowe, rolką alternatora i termostatem. Święty spokój, raz a dobrze.
aras837 Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Skoro będziesz miał rozpięty rorzad wymień przy okazji popychacze, jeśli auto ma powyżej 250 tys km.
lukaszooo Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 tak powinno sie zrobic dla swietego spokoju i minimalizacji ewentualnych remontów lecz szklanki to droga sprawa komplet to ok 400zł jesli chcieli bysmy wymieniać wszystkie czesci które często sie psują to należało by na dzień dobry wsadzic jakies 10 tysi a to lekka głupota
Wajsik86 Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Zaraz mu napiszecie,żeby wszystko wymienił podstawa to wymień na dobra firmę ktoś napisał INA i miał rację.Sprawdź w jakim stanie są rolki osprzętu i zdecyduj.Całe ryzyko polega na tym,ze jak pasek wielorowkowy się dostanie pod obudowę rozrządu to narobi bałaganu,a może się tak stać jeśli masz stary pasek,jeśli rolka idzie bokiem,jeśli się zatrze i pasek się zerwie.Przyczyn można wymieniać ale takie przypadki to nie abstrakcja:kwasny:
machina Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Nie znam przypadku żeby w PDku pasek wielorowkowy dostał się pod obudowę rozrządu:wink: co nie zmienia faktu że jak przód rozebrany należy dokładnie wszystko posprawdzać i jeżeli stan jest wątpliwy należy wymienić. Jak później coś walnie to będzie trzeba się nagimnastykować
xbladyx Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 bez dwóch zdań szarpnij wszystko i bd spał spokojnie bo jak pierdolnie jak na wojnie bedziesz miał koszta większe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się