Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Najwyższa predkosc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sorki za OT ale tyle to mi sie golf bujał - 1.8 75KM po 300tyś km (a moża więcej niewiem bo chyba kręcony był) tak że napewno coś jest nie tak ..... popatrz ile ma katalogowo

Opublikowano

Chyba masz cos nie tak, 160 km/h to ja bez problemu bujałem Astrę I 1.7 TD (65KM) z przebiegiem 290000 km...

Opublikowano

Twojej niuni może coś bardzo poważnego dolegać.Ja nie bardzo z mechaniką ale tu chyba nie tylko świece i kable wchodzą w grę.Może zapchany kat też może być.Według papierów to zwykły 1.8 chyba ma wpisane Vmax 202km/h.A w A4 to "zdrowy" 1.6 potrafi się rozbujać w okolicach 200 tak,że napewno masz problem tylko trzeba go zlokalizować.

Opublikowano

Twojej niuni może coś bardzo poważnego dolegać.Ja nie bardzo z mechaniką ale tu chyba nie tylko świece i kable wchodzą w grę.Może zapchany kat też może być.Według papierów to zwykły 1.8 chyba ma wpisane Vmax 202km/h.A w A4 to "zdrowy" 1.6 potrafi się rozbujać w okolicach 200 tak,że napewno masz problem tylko trzeba go zlokalizować.

Fakt silnik 1.6 160 osiaga bardzo szybko ale potem wskazówka zaczyna sie slimaczyć a 200 to chyba tylko z górki pod wiatr.

Z podstaw to zobacz jak się miewa filtr powietrza i czy nie ma dodatkowych oporów tocznych. Ale tak mała prędkość maksymalna do tego silnika :no4: nie chciał bym cie martwić ale faktycznie to może być coś poważnego. W dalszej kolejności sprawdził bym kompresje silnika

Opublikowano

jak go wrzuce na komputer to bedzie mozna wystawic diagnoze?[br]Dopisany: 01 Lipiec 2008, 12:34 _________________________________________________Czyli moze to byc:

- kompresja silnika

- filtr powietrza

- katalizator zapchany

- swiece i perzewody

..... i jeszcze pewnie cos, ale ogolnie nie mam z nim wiekszych problemów bo do 160 idzie ladnie. Jakies pomysly jeszcze?

Opublikowano

Prędkość maksymalna samochodu to troche inaczej zapisana realna moc silnika. Podstawa to podpięcie pod komputer ewentualne wyświetlone błędy pomogą w dalszej diagnozie.

Opublikowano

Witam serdecznie!

Brzdek84-

Jesli chodzi o moja "taczke" (adr) na poszczegolnych biegach wygiagam:

I - niepamietam :wink4:

II - 92-95 km\h do odciecia

III - cos kolo 145 odcina

IV - szczegolnie jej nie piluje :hi:

V bieg najciekawszy - w moim przypadku na seryjnych podzespolach obroty do predkosci ksztaltuja sie tak:

70 km/h 2000 rpm

105 km/h 3000 rpm

~140 km/h 4000 rpm

180 km/h 5000 rpm

takze mniej wiecej potwierdza sie srednio 35 km/h co kazde 1000 rpm silnika.

Szybciej jak narazie nie jechalem ale na zwyklej drodze czuc ze autko jeszcze ma sile... :wink4:

Dodam jeszcze, ze przed zmiana paska rozrzadu na ten 153 zabkowy i wiekszym kolkiem (tym co jest popychany) (po kupnie mial jeszcze 151 zabki, mniejsze kolko i to cos co ciagnie to kolko) jakos mialem troszke wieksze predkosci na biegach- pamietam, ze np na II biegu odcinalo mi dopiero przy 105 km/h.

pozdrowka

Opublikowano

Dzieki wielkie, u mnie jest zupelnie inaczej... niestety gorzej. Podlacze go do komputera i zobacze co slychac.

Opublikowano

ja swojego adr-a bujnąłem do 200km/h i szedł jeszcze ale zbliżał sie zakręt i wolałem nie ryzykować :)

Opublikowano

ja swojego adr-a bujam do 215km/h bez żadnych problemów :cool1:

wytnij kata jak go jeszcze masz stary kat trzyma silnik :th:

Opublikowano

cos slabe te wasze adr`ki. Moj idzie 210 na felgach 17 opony 225 i ma 230 tys przebiegu orginalnie :>

Opublikowano

i sprawdzil cisnienie w kolach bo taki Vmax to juz musi byc bardzo powazna ustarka ktrora na pewno dala by sie w znaki byl skumulowanie kilku mniejszych

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...