matyss___ Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 witam ...cieknie mi rurka olejowa tyrbiny juz w sumie 3cia i dlatego postanowiłem, ze kupie nowa i teraz sie zastanawiam czy od awx podejdzie bez problemów, czy pasuja gwinty itd ...znalazłem taka aukcje ORYG RURKA OLEJOWA ZASILANIE DO TURBINY VW AUDI (3051679681) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. najlepsze jest to ,ze ta kosztuje 159 a do afn 209 żł a skoro np sa takie same to po co przepłacac?montował jzu kiedys ja do siebie...doda, ze teraz mam zamontowana u siebie od zdaje sie ahu tylko podoginałem ja i wszystko grało . ale wiadomo przy wyciaganiu turbiny czesto te rurki poxniej ciekna mimo usczelem miedzianych itd ---------- Post dopisany 10-03-2013 at 09:49 ---------- Poprzedni post napisany 09-03-2013 at 21:19 ---------- nikt nie kombinował w taki sposób?
sołtys85 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Mój brat pojechał tam gdzie zakuwają przewody hydrauliki siłowej i dorobili mu część takiej rurki. Do starej dołozyli elastyczną z nakrętką, która raczej nie zardzewieje. Koszt takiej operacji 50zł w Warszawie. Wytrzymałość ciśnieniowa około 200-300barów i oczywiście temperaturowo też daje radę.
OLIVER Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 witam ...cieknie mi rurka olejowa tyrbiny juz w sumie 3cia i dlatego postanowiłem, ze kupie nowa i teraz sie zastanawiam czy od awx podejdzie bez problemów, czy pasuja gwinty itd ...znalazłem taka aukcje ORYG RURKA OLEJOWA ZASILANIE DO TURBINY VW AUDI (3051679681) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. najlepsze jest to ,ze ta kosztuje 159 a do afn 209 żł a skoro np sa takie same to po co przepłacac?montował jzu kiedys ja do siebie...doda, ze teraz mam zamontowana u siebie od zdaje sie ahu tylko podoginałem ja i wszystko grało . ale wiadomo przy wyciaganiu turbiny czesto te rurki poxniej ciekna mimo usczelem miedzianych itd ---------- Post dopisany 10-03-2013 at 09:49 ---------- Poprzedni post napisany 09-03-2013 at 21:19 ---------- nikt nie kombinował w taki sposób? Najpierw dobrze by było byś zlokalizował skąd jest wyciek... Ja bym nic nie kombinował z zamianą rurek bo problem wycieku leży na pewno na pierścieniu gwintowanym ..to jest to koszt niewiele ponad 10zł Zakładając ze gwint masz dobry w nakrętce dociągającej ten pierścień Lub na połączeniu króćca (nypla) z turbiną tam jest podkładka miedziana to jest to ale koszty tego króćca z podkładką (nypla) w ASO są wysokie Więc trzeba by dokupić samą podkładkę w sklepie ..o ile nie idzie jej dociągnąć ... Dokręcając króciec (nypel) najlepiej jest go kluczem oczkowym.a później dorobić (do szlifować )klucz płaski tak by go tam założyć na ten nypel i przytrzymać go pod czas dokręcania nakrętki ... Nie ma prawa nic wyciekać Pozdrawiam..
matyss___ Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 cieknie mi od góry...czyli nad turbina w meijscu gdzie wchodzi rurka do nakretki na 17stke wg tych 2 obrazków to cieknie mi miedzy 12stka a rurka
OLIVER Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 cieknie mi od góry...czyli nad turbina w meijscu gdzie wchodzi rurka do nakretki na 17stkewg tych 2 obrazków to cieknie mi miedzy 12stka a rurka No to w takim razie pierćcień gwintowany nowy i powinno załatwić sprawe ...koszty nie wielkie Fotka nr.1
olovski Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 mialem to samo do 110KM nie bedzie pasowala ani ze 115KM ani ze 130KM silnika musisz szukac z 90 lub 110KM. chyba ze bedziesz sie bawil w doginanie weza
matyss___ Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 oto dokładne fotki gdzie cieknie i jak to wygląda: na drugim foto napisałem co i jak
olovski Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Kup barylke u gazwnika na przewod 8.2 obetnij koncowke swoja zaloz nowa barylke i zakrec nakretke. Tak tez sie da
matyss___ Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 jutro pojade do firmy która dorabia mi przewody hydrauliczne
Sztomel Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Mój brat pojechał tam gdzie zakuwają przewody hydrauliki siłowej i dorobili mu część takiej rurki. Do starej dołozyli elastyczną z nakrętką, która raczej nie zardzewieje. Koszt takiej operacji 50zł w Warszawie. Wytrzymałość ciśnieniowa około 200-300barów i oczywiście temperaturowo też daje radę. Opis powyżej to najlepsza opcja w każdym temacie gdzie dochodzi do ukręcenia przewodu zasilania olejowego turbo przy jej demontażu.
matyss___ Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 Sztomel ale ja nic nie ukreciłem....wszystkie gwinty całe ..wydaje mi sie , ze wina lezy w tej ruchomej czesci tego przewodu która zaznaczyłem na zdjeicu wyzej..
OLIVER Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Sztomel ale ja nic nie ukreciłem....wszystkie gwinty całe ..wydaje mi sie , ze wina lezy w tej ruchomej czesci tego przewodu która zaznaczyłem na zdjeicu wyzej.. Przecież Ci napisałem co masz sobie wymienić i jak zamontować ( fotka nr. 1 )kup sobie ori niewiele ponad 10zł i po problemie ... ale decyzja do Ciebie nalezy......
sołtys85 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Przepruchniała Ci ta koncówka i tyle. Standard w tych modelach. Radze zająć sie tym odpowiednio wcześnie bo oliwa ucieknie w najmniej oczekiwanym momencie.
BartoszBB Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Właśnie ile powinno być podkładek dwie czy jedna jedna pod króćcem przy turbo i druga nad króćcem(pod tą nakrętką duża na 17) czy tam jej nie powinno być?!
olovski Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Przepruchniała Ci ta koncówka i tyle. Standard w tych modelach. Radze zająć sie tym odpowiednio wcześnie bo oliwa ucieknie w najmniej oczekiwanym momencie. To metal pruchnieje
mati9151 Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Podkładka powinna być jedna miedziana tylko pod nyplem co wkręcony jest w turbo. Na przwodzie juz nic nie dajesz ponieważ tam jest pierścień zacinający (baryłka) i ta nakrętka na klucz 17 dociska baryłkę.
D4r3tt1 Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Wiem że pytanie nie jest z tej beczki , ale nie moge znaleźc info jak dodac nowy post na tym forum. Czy w audi a4 B5 1.9 TDI 66KW AHH były stosowane koła dwumasowe oraz pompowtryskiwacze ??
matyss___ Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Opublikowano 22 Marca 2013 nie pamietam dokladnie czy w ahh czy w ahu ale były w którychś z tych montowane bodajrze od numeru silnika powyzej 200tys ale to niech ktos potwierdzi:kox:
czeslaw82 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Mi także cieknie w tym samym miejscu co koledze. jak odkręcam to kręci się całość z tą przejściówką, pytanko czy bez imadła ktoś to rozkręcał w rękach? ---------- Post dopisany at 00:10 ---------- Poprzedni post napisany at 00:07 ---------- i jeszcze pytanko, póki oliwa w motorze to turbiny nie zatrę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się