adam1978 Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 polecam ELPIGAZ sekwencja. 1.8 ADR 125 KM.spalanie 10 trasa,13-15 miasto na 18 kołach.jestem bardzo zadowolony.nie ma różnicy między benzyną a gazem. cena to 2800zł. WARTO.
andrzej_1970 Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 polecam ELPIGAZ sekwencja. 1.8 ADR 125 KM.spalanie 10 trasa,13-15 miasto na 18 kołach.jestem bardzo zadowolony.nie ma różnicy między benzyną a gazem. cena to 2800zł. WARTO. [A4 B5 1.8] Założyć LPG? « Odpowiedz #19 : 26 Kwiecień 2006, 19:58 » Temat był 2,5 roku temu Chyba trochę
beniu Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Polecam instalację Sequent 24 firmy BRC. Mam taką od prawie dwóch lat i jak do tej pory zero problemów. Płaciłem za nią 2700zł. Spalanie gazu na poziomie 11,5l w mieście i 10l na trasie.
domelq Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Jak dużo jeździsz to Ci sie opłaca założyć LPG, ale musisz to sobie sam przeliczyć ile kilometrów rocznie, itp. Tu masz mały kalkulator - http://instalacje-gazowe-do-aut.pl/index.php/kalkulator-oplacalnosci-instalacji-lpg/ I troche teorii - http://www.infor.pl/temat-dnia-finanse/71000,Kiedy-oplaca-sie-instalowanie-LPG.html , http://www.instalacje-gazowe.endi.pl/
damianADR Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Koledzy do 1.8 ADR jak najbardziej ładować gaz i tylko sekwencje. a dobór firmy (STAG-4 ,BRC,AC,itp). w durzych miastach (gdansk warszawa itp)to kostuje około 3000tys,a w miejszych miasteczkach ta sama instalacja kosztuje około 750zł mniej i takze 2lata gwarancji. Warto podzwonic do kilku firm popytac sie co i za ile..
MoorPH Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Oczywiście ze instalacje do 1.8 sie oplaca. Ja mam ADR 1.8 125KM +sekwencja śmiga jak zły. Nie widać/czuć różnicy mocy. A co do spalania. w trasie 8 miasto 10-12, a przy predkosci 180-200 przelatując z miasta A do B dobrą drogą pali 15.
psocia4 Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 oczywiscie ze zakladac lpg ale tylko i wylacznie sekwencje
tymonA4 Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 słuchajcie mi gościu za staga powiedział 1.700 możliwe
grzesu3 Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 słuchajcie mi gościu za staga powiedział 1.700 możliwe słuchajcie mi gościu za staga powiedział 1.700 możliwe Coś mało
kornel Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Ja jakieś 5 miesięcy temu montowałem w Lublinie instalację opartą o sterownik Versus - zapłaciłem 1800 PLN, a autko śmiga aż miło :>
kornel Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Wtryski PLANIJET S1, a pozostałe podzespoły to Tomasetto. Pozdrawiam
sportmen Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Wiatm posiadam audi A4 1. 6 benzyna 101 koni chciałbym zamontować LPG wyceniono mi instalację na 2250 zł TYP WW 4 CYL Rodzaj ESGI 4 CYL czy warto ja założyć czy ktoś juz miał ja w Swojej A4 czekam na wasze opinie I jakie instalacje proponujecie typ i model ?
pablosan Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Poleciłbym 3 zestawy: Wtryski: matrix hd544 Reduktor: Scorpion Elektronika: Stag300+ to jest składak, ale z tego co pisza ludzie bez wiekszych problemów Landi Renzo Omegas-bardzo wysoka półka, zakładasz i zapominasz BRC Sequent 24-jestem użytkownikiem od 30 tys. km, założyłem i zapomniałem (póki co tylko u gazownika byłem na 2 przegladach gwarancyjnych), są też inne BRC-poszukaj, poczytaj Znajomemu, co ma A4,1.6 poleciłem założyć Landi Renzo-ale on chciał wypas i cena nie grała roli.
SkierA87 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 sorki za odgrzanie tematu ale nie znalazlem odpowiedzi moje pytasnie..mianowicie zastanawia mi jak ten silnik czuje sie do gazu(1.8 ADR)??tzn.. czy zawory, uszczelniacze,ierscienie itp. sa dosc wytrzymalem na ten rodzaj paliwa?? czy po roku jazdy na gazie bedzie chodzil jak diesel??czy silnik raczej powinien to wytzymac??na razie nie spieszy mi sie z zalozeniem instalki moze wcale nawet jej nie zaloze pytam tak profilaktycznie..
sołtys85 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 sorki za odgrzanie tematu ale nie znalazlem odpowiedzi moje pytasnie..mianowicie zastanawia mi jak ten silnik czuje sie do gazu(1.8 ADR)??tzn.. czy zawory, uszczelniacze,ierscienie itp. sa dosc wytrzymalem na ten rodzaj paliwa?? czy po roku jazdy na gazie bedzie chodzil jak diesel??czy silnik raczej powinien to wytzymac??na razie nie spieszy mi sie z zalozeniem instalki moze wcale nawet jej nie zaloze pytam tak profilaktycznie.. A skąd takie info. Pewnie podsłuchałeś rozmowę dwóch sąsiadów babci, których historia motoryzacji satnaeła na dużym fiacie. Jak masz ustawioną dobrze dawkę LPG to nie ma prawa nic sie stać. Konsekwencje mogą być takie same jak przy źle ustawionym wtrysku PB. Samo paliwo nie ma tu za wile do rzeczy tylko jakość wykonanej usługi.
SkierA87 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Samo paliwo nie ma tu za wile do rzeczy tylko jakość wykonanej usługi. i tu sie mylisz.pewnie takich rzeczy ci gazownik nagadal ..silnik pojezdzi na lpg ale do pewnego czasu moze rok moze dwa wszystko zalezy od "jakosci" silnika..Lpg jest o wiele suchsza mieszanka jak benzyna co za tym idzie nie smaruje elementow silnika a wiadomo ze benzyna rowniez jest odpowiedzialna za smarowanie..dodatkowo lpg spala sie w o wiele wiekszej temperaturze co idzie za tym ze uszczelniacze i wszelkiego rodzaju uszczelki m.in na wale korbowym robia sie twarde na kamien..posiadalem wczesniej inne auto mianowicie mitsubishi eclipse z lpg..po czasie poszla mi uszczelka pod glowica wlasnie przez za wysoka temperature spalania gazu..po prostu ja przepalilo..jak sciagnelem glowice to zobaczylem stan zaworow..powypalane w cholere a uszczelniacze twarde jak kamien..ogolnie glowica do kapitalnego remontu..moje zdanie jest takie ze nie wszystkie silniki nadaja sie na gaz.. wszystko zalezy od materialow wykonania poszczegolnych elementow..zle ustawiona instalka ma wplyw na silnik to prawda..ale tego ze nie ma znaczenia rodzaj paliwa bede bronil do smierci
sołtys85 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Z tego co tu czytam to chyba sam jesteś posłancem gazowników i bronisz ich racji za wszelką cenę. Swoje doświadczenia popierasz jednym samochodem, którym masz doświadczenie. Zakładam, że nie byłes jego właścicielem od nowości i nie znasz jego historii, wątpie również w to, ze zrobiłes tym samochodem choćby 100kkm. Założę się, że ten eclipse miał instalację mieszalnikową. Przy tak wysilonym silniku jaki ma mitsubischi taką instaacja nie ma racji bytu. Jesli ten model miał zmienna fazę rozrządu to już masakra jak popychacze wchodzą głębiej w głowicę a instalacja nie ma możlwiości skorygowania mieszanki i wciaż jest lambda uboga. Temperatura spalania jest wyższa jak piszesz. A wiesz chociaż o ile? Dla uszczelek i układu chłodzenia nie stanowi to problemu, układ jest tak skonstruowany, że fabryczny zapas wydajności bez trudu radzi sobie z tak marginalnymi odchyleniami. A to, że wszystkie uszczelki były skruszałe i stwiardniałe to rzecz normalna. Czego mozna sie spodziewać po aucie, które pewnie jest pełnoletnie. Z gazem mam stycznosci od 1994 roku kiedy to założyliśmy kilka stacji Lpg. Wtedy w polsce dopiero zaczynało sie eksperymentować z polonezami i duzymi fiatami na gaz. Niestety juz nie mamy ani jednej stacji i nie mamawiam nikogo do ząłożenia LPG bo mam z tego profity tylko poprostu z oszczednosci. Od 94 roku w mojej rodzinie nie mieliśmy auta bez gazu i żadnemu nic sie nie stało z powodu zamontowanej instalacji LPG. Najwięcej kkm przejchałem vectrą obecnie ma 330kkm (bynajmniej na zegarze) z tego 180kkm przechane na gazie i jak widziałem głowicę (padł włacznik wnetylatora chłodnicy) to kryształ, wszystkie sprawdzane ciśnieniowo w pwłni sprawne. Bez oznak wypalenia.
Buba Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 to o czym mowisz jest prawda (ze gaz jest suchy) ale winy nie ponosi gaz tylko zle dobrana instalacja oraz regulacja, ktora blednie skalibrowana doprowadza do bum
SkierA87 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 ja osobiscie posiadalem 1 auto na gaz..pelnoletni nie byl byl w wieku twoje audicy tak dla scislosci..gaz zalozylem do niego sam instalka sekwencyjna stag nie pamietam numeru..zmienych faz rozrzadu nie bylo..jak go kupilem byl bajeczka..nic tylko wsiadac i lac.. zalozylem bo faktycznie zrzerala mnie ilosc spalanej benzyny..przejechalem nim 80kkm praktycznie na gazie.. regularnie go serwisowalem ustawialem wymienialem fitry itp i co sie dzialo przez te 80kkm??ciagle remonty silnika zaczelo sie pobieranie oleju itp.. dlatego uwazam ze niektore silniki nie nadaja sie na gaz..nie pisze tu niestety o polonezach ani duzych fiatach tylko jeszcze w miare sprawnych i nowych technologicznie autach..czy wiem dokladnie w jakiej temp spala sie gaz?? nie bo nie wkladalem termometru do silnika.. moze faktycznie jest tak jak piszesz ale z tego co rozmawiam z innymi osobami posiadajacymi podtlenek gazotu w samochodzie to rowniez narzekaja ze niszczy im on silniki..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się