jacod Opublikowano 1 Lipca 2008 Opublikowano 1 Lipca 2008 witam, Przeczytałem już parę wątków o braku mocy i rzeczach które mogą je powodować ale chciałbym zweryfikować to co mi mechanik przekazał po diagnostyce. Otóż, silnik przechodzi w błąd, ale nie zawsze, po przekroczeniu 120km/h tzn. na trasie 300km okolo 4razy (czasami dziala normalnie i można jechać złoty osiemdziesiąt) byłem u mechanika który podpioł to do VAGa i mówi że nie może jednoznacznie wskazać problemu. I tutaj moje pytanie (ponieważ nie chce się wkopać w duże koszty) czy ten VAG wskazuje dokładnie co się dzieje czy to wina nie wiedzy mechanika (lub chęci naciągnięcia). Z tego co mówił to przepływomierz jest ok. Parę tygodni temu wymieniłem taki biało/czarny zawór powietrza bo się zapchał sadzą. A i jeszcze mam przejechane 240 000tys.
slaweq Opublikowano 1 Lipca 2008 Opublikowano 1 Lipca 2008 Jak wygladało to podpiecie vag'a? Robił logi dynamiczne?
pre_pl Opublikowano 1 Lipca 2008 Opublikowano 1 Lipca 2008 silnik przechodzi w błąd czyli co się dzieje ? vag-com to narzędzie... w jednych rękach dużo powie o motorze, a w innych to będzie tylko gadżet. Postaraj się zrobić pełną diagnostykę i logi wrzuć na forum, ktoś pewno pomoże. (jak się robi masz podpięte w innym dziale) Parę tygodni temu wymieniłem taki biało/czarny zawór powietrza bo się zapchał sadzą acha.....
jacod Opublikowano 1 Lipca 2008 Autor Opublikowano 1 Lipca 2008 odnośnie robienia logów VAGiem to podpiął do samochodu odpalił powciskał gaz i tyle. Niestety nie mam VAGa a nie wiem czy mechanik może dać mi te logi ( czy to w postaci wydruku czy w np. elektronicznej). Co do tego zaworu to wyglądał tak:
lookacz Opublikowano 1 Lipca 2008 Opublikowano 1 Lipca 2008 Jak miał wątpliwości to powinien badać VAGiem podczas jazdy. Podjedź na diagnostykę do mechaników polecanych w klubie... Zrobią Ci fachowo - a te 100-150 PLN przebolejesz... "notlauf" Pozdrawiam,RS
szogun0 Opublikowano 2 Lipca 2008 Opublikowano 2 Lipca 2008 VAG 1551/1552 nie ma możliwości zapisywania logów, można patrzeć w ekran. Vag-com to troszeczkę inne urządzenie. Z obu nie widać co jest w takim przypadku zepsute. Odnalezienie uszkodzenia w największym stopniu zależy od umiejętności interpretacji błędów a także wskazywanym parametrów przez mechanika. I w tym miejscu zgadzam się z nim, że mógł nie mieć możliwości jednoznacznego stwierdzenia, co jest problemem.
jacod Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Opublikowano 2 Lipca 2008 kry2503 - co masz na myśli z moim profilem ? mam wpisane A4 b6. Czytałem postów na temat "notlauf" i wynika z nich że przyczyn może być wiele. Spróbuje wymienić rurki wysokiego ciśnienia oraz przeczyścić EGR (ponieważ jest trochę spocony) może sadza w nich zatyka/zakłuca pracę układu i silnik wchodzi w błąd. Na co mogę jeszcze zwrócić uwagę jak będę to robił. Przeczyścić elektrozawory, sprawdzić turbosprężarkę?
PP84 Opublikowano 2 Lipca 2008 Opublikowano 2 Lipca 2008 witam, podepne sie pod temat bo tez walcze z niemocą.. podmienilem wczoraj N75 i przestal wogole ciagnac (zbieg okolicznosci??), po odpieciu przeplywki jedzie tak samo jak z podlaczona. Mozna zatem wywnioskowac bez logow ze to na bank przeplywka? pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się