koman85 0 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Wymienilem wklad na oryginalny ale uzywany. I bardzo fajnie smiga. Nie buczy przy hamowaniu. Jedynie przy odpalaniu delikatnie zapiszczy. Przymierzam sie jeszcze do wymiany filtru paliwa. A Ty jak to wrzuciles to sie uspokoilo? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Właśnie ori wymieniłem na tą SKV ale coś mi się wydaje że wybór nie był trafiony. Wcześniej buczało cały czas, teraz tylko przy hamowaniu. Zakupię chyba tą: POMPA PALIWA FORD GALAXY SEAT SKODA FABIA OCTAVIA (3971183109) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. i zobaczę czy będzie ok (koszt mały więc spróbować można), w razie czego będę miał dwie jak coś Wymień filtr paliwa - mój był strasznie zasyfiony (jeszcze ori), a wymiana banalnie prosta, wymieniłem bez kanału i podnośnika. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiro222 0 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 napinacz lancucha spinajacego walki lub sam lancuch sie rozciagnal. odwolujesz to do mojego posta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quattro80 0 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 soul87 dobrze piszę. nie dawno też zauważyłem takie dr............dr.............dr..............! przy odpaleniu rano.ale temat zostawiłem. Po jakimś czasie podjechałem do serwisu bo zaciekawił mnie dziwny dźwięk z pod maski i serwisant stwierdził napinacz łańcucha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 aczkolwiek powiem szczerze zejak robi dr dr tylko rano to nie ma sie jeszcze czym przejmowac... dopoki cichnie pare sekund po odpaleniu jest ok, gorzej jak zacznie na cieplym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quattro80 0 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 już mam zamówiony łańcuch i ślizg napinacz zostawiam bo spec z serwisu audi powiedział że z napinaczem mam dać sobie spokój bo zużywa się ślizg i rozciąga łańcuszek. zobaczymy efekt po wymianie, na pewno napiszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 To nie to u mnie. Dokupiłem paliwa na pół zbiornika i problem zniknął. Pewnie paliwo cofa się do baku. U ciebie albo wtryskiwacz nie trzyma lub parownik.Na samym początku problemu sprawdzałem czy to nie przez lpg Tapatalk4 ---------- Post dopisany 20-03-2014 at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany 17-02-2014 at 21:25 ---------- Problem powrócił, czyli to nie wina ilości paliwa w zbiorniku. Sprawdzając błędy zauważyłem kilka razy błąd czujnika temp.silnika - wysokie napięcie Kupiłem nowy czujnik na wszelki wypadek. Któregoś dnia przy odpalaniu włączył się wiatrak klimy i znowu błąd. Skasowałem i wiatrak się zatrzymał Co ciekawe temperatura silnika i zegarów podobnie, różnica 4 stopnie. Wymieniłem czujnik i o dziwo pomogło.Ani razu nie szarpnął od tamtej pory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziobas 0 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Witam a mój problem wygląda tak niedawno stałem sie szczęśliwym posiadaczem B6 1.8t Q BFB i postanowiłem powymieniać jak to po kupnie auta wszystkie filtry olej itp no i tak przed wymiana filtra paliwa bylo wszystko oki nic nie buczało ani nie piszczało ale jak wymieniłem filtr paliwa to zaczęło się piszczenie przy odpalaniu trwa około 2s i to przeważnie po nocy albo po dłuższym postoju a jeżeli sie autko zagrzeje albo przejedzie dalsza trasę i zgaszę i odpalę ponownie to piszczenia niema (filtr jest z knechta) jest jakaś możliwość odpowietrzenia układu bo wydaje mi sie ze to jest problem bo przy wymianie trochę paliwa mi sie wylało z przewodów i tez filtra nie za bardzo da się zalać paliwem Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 U mnie też na początku piszczało może kilka razy przy odpalaniu .Teraz cisza, filtr Mann. Może zostaw i samo ucichnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziobas 0 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Narazie zostawię jak jest zaleje jakiegoś Vpowera i może troszkę go pocisnę to się rozejdzie ale tak mi się wydaje ze to jest kwestia zapowietrzenia jakiegoś bo w koncu po wymianie filtra sie to stało i tak jak pisałem troszkę paliwa zleciało i nie da rady zalać filtra wiec te bąbelki gdzieś tam pewnie daja takie sygnały w pompie do czasu jak sie gdzies nie rozejdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walodzka 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 miałem podobny problem po wymianie pompki i filtra był pisk pierwszy filtr a piszczało okazało się że winny był przewodzik od wieka zbiornika do pompy. także polecam zmieniać go razem z pompą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekpiwko 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Walodzka czy mowisz o tym co bezposrednio wchodzi do silniczka pompy? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
undek 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Dobry trop, u mnie też po wymianie silniczka i filtra piszczenie występuje. A nawet się zastanawiałem nad wymianą tych przewodów bo gdzieś na forum zagranicznym wraz z wymiana wkładu koleś wymieniał przewody na gumowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 miałem podobny problem po wymianie pompki i filtra był pisk pierwszy filtr a piszczało okazało się że winny był przewodzik od wieka zbiornika do pompy. także polecam zmieniać go razem z pompą Na pierwszej stronie tematu sa zdjecia, moze zaznaczysz na jakims o jaki przewodzik chodzi i wkleisz go tu a co bylo z twoim przewodzikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_BiLu_ 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 I jak? Wymieniłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walodzka 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 ta ten który wychodzi bezposrednio z pompy:) poprostu to jest takie dziwne twarde tworzywo i pomimo opaski nie był szczelny, zajechałem do sklepu gdzie kupiłem pompe i sprzedał mi taki sam nowy przewod i kazał rozgrzać go we wrzątku i nasunąc na pompe bez zadnych opasek i takim oto sposobem ciezkie rozruchy po postoju i piszczenie pompy zostały usunięte 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek2760 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 A i mnie (bfb) buczenie pojawia sie rano gdy silnik jest jakby na ssaniu obroty okolo1.5 tys gdy po kilkudziesięciu sekundach obroty spadają do 800 buczenie tez ustaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 A i mnie (bfb) buczenie pojawia sie rano gdy silnik jest jakby na ssaniu obroty okolo1.5 tys gdy po kilkudziesięciu sekundach obroty spadają do 800 buczenie tez ustaje Buczy pompa SAI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 a macie takie cos ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekpiwko 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Hehe niezle. Chyba i ja tego sprobuje tylko nie do wrzatku a opalarką Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Wczoraj rozebralem i sprawdzalem jest niby szczelny, dmuchalem i nie ma nieszczelnosci, piszczy przy starcie ale nie zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się