Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8 T Q AVJ Instlacja gazowa


Tabasko

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę, że OK. Mniej na mieście na pewno nie zejdziesz. W sumie to nie ważne ile spali, liczy się przyjemność z jazdy :-)

Tak, ta przyjemnośc jest duża przy tankowaniu 115 zł = 360 km :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kulturę zrobili pod maską. Podoba mi się!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam że mój 2.0 Alt pali podobnie jak wasze 1.8 :thumbup: po mieście ok. 13 litrów teraz w zimie. W lecie 11- 12. Mam instalacje BRC sequent, przejechane mam jak na razie na niej ponad 12 tys km.

Pozdrawiam :)

Wysłane z mojego GT-I9300

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No moja trochę więcej pali bo na 40l robie 270km (robiłem 310) po mieście, ale prawdopodobnie coś nie tak jest z przepływką...

Ogólnie z instalacją zero problemu

Trochę sporo pali

Ostatnio mierzyłem swoim i 400km zrobiłem na 45 litrach, jazda 30% miasto 70% poza, ale nie autostrada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety dużo - wcześniej palił ładnie - w trasie to pali 10 a w mieście ok 14... ale mówię muszę zobaczyć przepływomierz czy nie jest brudny bo VAG nic nie pokazuje a instalka jest skalibrowana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po jakimś czasie jazdy na lpg powiem tak. Na 45 l robię zakre 360-400 km, jazda mieszana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po jakimś czasie jazdy na lpg powiem tak. Na 45 l robię zakre 360-400 km, jazda mieszana.

U mnie jest identycznie. Ja tankuje zazwyczaj 42 - 46 L i robie ok. 360 km z czego wiekszosc jest to trasa. Mam ciezką noge wiec nie zaluje gazu. Na trasie spokojnie przy 120 km/h. Silniczek BFB podkręcony został do 183 KM/290 Nm (Quattro) i jezdzi sie bardzo przyjemnie.

Witam.

U mnie ten sam silnik AVJ 1.8T Quattro, instalacja na Stagu i wtryski Hana, butla do pełna 43-44l. Lata na gazie rewelacyjnie. Samo miasto wychodzi 13l, średnio na butli ok. 320-340 km. Ostatnio jak przeliczyłem wychodzi ok 34zł/100km. Także uważam, że całkiem spoko. Jakbyś miał jakieś pytania odnośnie auta w przyszłości to pisz śmiało, mam nadzieję że można liczyć z twojej strony również na ewentualną pomoc :-) Pozdro

No mi na takim samym zestawie łyka 1-2 litr więcej tylko mam silnik BFB kręcony na 187KM :wink:

Piotrek, nie masz problemu z reduktorem ?? Chodzi mi o od 3-ego biegu w góre, powyzej 3,5 tys. obr./min, że tak jakby dostawal za malo gazu i sie dławił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po jakimś czasie jazdy na lpg powiem tak. Na 45 l robię zakre 360-400 km, jazda mieszana.

U mnie jest identycznie. Ja tankuje zazwyczaj 42 - 46 L i robie ok. 360 km z czego wiekszosc jest to trasa. Mam ciezką noge wiec nie zaluje gazu. Na trasie spokojnie przy 120 km/h. Silniczek BFB podkręcony został do 183 KM/290 Nm (Quattro) i jezdzi sie bardzo przyjemnie.

Witam.

U mnie ten sam silnik AVJ 1.8T Quattro, instalacja na Stagu i wtryski Hana, butla do pełna 43-44l. Lata na gazie rewelacyjnie. Samo miasto wychodzi 13l, średnio na butli ok. 320-340 km. Ostatnio jak przeliczyłem wychodzi ok 34zł/100km. Także uważam, że całkiem spoko. Jakbyś miał jakieś pytania odnośnie auta w przyszłości to pisz śmiało, mam nadzieję że można liczyć z twojej strony również na ewentualną pomoc :-) Pozdro

No mi na takim samym zestawie łyka 1-2 litr więcej tylko mam silnik BFB kręcony na 187KM :wink:

Piotrek, nie masz problemu z reduktorem ?? Chodzi mi o od 3-ego biegu w góre, powyzej 3,5 tys. obr./min, że tak jakby dostawal za malo gazu i sie dławił.

Ja mam podobny problem ale jeszcze nie znalazłem rozwiązania. Zazwyczaj dzieje się to na 4 biegu w okolicach 2500 - 3000 obrotów kiedy próbuje wyprzedzać. Samochód tak jakby się dławił przez 2- 3 sekundy, szarpie nim następnie puszcza i idzie :/ Nie dzieje się tak zawsze no ale denerwuje mnie to. Mam jeszcze kontrolkę po tym na zegarze "elektronika silnika". Jestem po wymianie cewek i świec.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po jakimś czasie jazdy na lpg powiem tak. Na 45 l robię zakre 360-400 km, jazda mieszana.

U mnie jest identycznie. Ja tankuje zazwyczaj 42 - 46 L i robie ok. 360 km z czego wiekszosc jest to trasa. Mam ciezką noge wiec nie zaluje gazu. Na trasie spokojnie przy 120 km/h. Silniczek BFB podkręcony został do 183 KM/290 Nm (Quattro) i jezdzi sie bardzo przyjemnie.

Witam.

U mnie ten sam silnik AVJ 1.8T Quattro, instalacja na Stagu i wtryski Hana, butla do pełna 43-44l. Lata na gazie rewelacyjnie. Samo miasto wychodzi 13l, średnio na butli ok. 320-340 km. Ostatnio jak przeliczyłem wychodzi ok 34zł/100km. Także uważam, że całkiem spoko. Jakbyś miał jakieś pytania odnośnie auta w przyszłości to pisz śmiało, mam nadzieję że można liczyć z twojej strony również na ewentualną pomoc :-) Pozdro

No mi na takim samym zestawie łyka 1-2 litr więcej tylko mam silnik BFB kręcony na 187KM :wink:

Piotrek, nie masz problemu z reduktorem ?? Chodzi mi o od 3-ego biegu w góre, powyzej 3,5 tys. obr./min, że tak jakby dostawal za malo gazu i sie dławił.

Ja mam podobny problem ale jeszcze nie znalazłem rozwiązania. Zazwyczaj dzieje się to na 4 biegu w okolicach 2500 - 3000 obrotów kiedy próbuje wyprzedzać. Samochód tak jakby się dławił przez 2- 3 sekundy, szarpie nim następnie puszcza i idzie :/ Nie dzieje się tak zawsze no ale denerwuje mnie to. Mam jeszcze kontrolkę po tym na zegarze "elektronika silnika". Jestem po wymianie cewek i świec.

Pozdro

Dla mnie mechanik wymienił reduktor na mocniejszy ( do 300 KM ) i teraz lata jak na benzynce. Pojezdzimy, zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi udało się rozwiązać problem inaczej. Przy redaktorze jest trujnik przez który przepływa płyn chlodniczy w celu podgrzania gazu. Jakiś czas temu zauważyłem ubytek płynu który był spowodowany przez ten trujnik właśnie ponieważ był on wykonany z plastiku i pod wpływem temp odokształcal się. Mechanicy mocniej go scisneli co zmniejszyło fi tego trujnika i powodowało owe problemy (szarpanie przy przyspieszaniu, kontrolna żółta silnika). po zmianie na metalowy o takiej samej średnicy fi16 problem ustal. Może komuś to pomoże w przyszłości rozwiązać podobny problem. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi udało się rozwiązać problem inaczej. Przy redaktorze jest trujnik przez który przepływa płyn chlodniczy w celu podgrzania gazu. Jakiś czas temu zauważyłem ubytek płynu który był spowodowany przez ten trujnik właśnie ponieważ był on wykonany z plastiku i pod wpływem temp odokształcal się. Mechanicy mocniej go scisneli co zmniejszyło fi tego trujnika i powodowało owe problemy (szarpanie przy przyspieszaniu, kontrolna żółta silnika). po zmianie na metalowy o takiej samej średnicy fi16 problem ustal. Może komuś to pomoże w przyszłości rozwiązać podobny problem. Pozdrawiam!

Szarpanie to miales tylko na LPG czy na benzynie tez?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi udało się rozwiązać problem inaczej. Przy redaktorze jest trujnik przez który przepływa płyn chlodniczy w celu podgrzania gazu. Jakiś czas temu zauważyłem ubytek płynu który był spowodowany przez ten trujnik właśnie ponieważ był on wykonany z plastiku i pod wpływem temp odokształcal się. Mechanicy mocniej go scisneli co zmniejszyło fi tego trujnika i powodowało owe problemy (szarpanie przy przyspieszaniu, kontrolna żółta silnika). po zmianie na metalowy o takiej samej średnicy fi16 problem ustal. Może komuś to pomoże w przyszłości rozwiązać podobny problem. Pozdrawiam!

Co to jest trUjnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi udało się rozwiązać problem inaczej. Przy redaktorze jest trujnik przez który przepływa płyn chlodniczy w celu podgrzania gazu. Jakiś czas temu zauważyłem ubytek płynu który był spowodowany przez ten trujnik właśnie ponieważ był on wykonany z plastiku i pod wpływem temp odokształcal się. Mechanicy mocniej go scisneli co zmniejszyło fi tego trujnika i powodowało owe problemy (szarpanie przy przyspieszaniu, kontrolna żółta silnika). po zmianie na metalowy o takiej samej średnicy fi16 problem ustal. Może komuś to pomoże w przyszłości rozwiązać podobny problem. Pozdrawiam!

Co to jest trUjnik ?

MEGAPOL - samochodowe instalacje gazowe - LPG - auto gaz - autogaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Ja dziś pierwszy dzień na gazie jeżdżę,motor AVJ, instalacja stag4Plus ,listwa jakaś czerwona ale nie znam się muszę popatrzeć w papiery,muszę przyznać że pierwsze wrażenia z jazdy znakomite ,brak różnicy między benzyną a gazem i na stacji też miło płacić mniej ,a i wyniosła mnie instalka 2.500zł. Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta czerwona listwa to zapewne Valteki-zapytaj gazownika czy za dopłatą możesz wymienić na Hany czy Barracudy,bo zapewne w niedługim czasie mogą zacząć się problemy z pracą silnika,do jakiegoś małego nie wymagającego auta ta listwa może jest wystarczająca ale nie do 1,8T,są to jedne z gorszych wtryskiwaczy na rynku,

co za reduktor wsadzili do auta,instalacja założona chyba po taniości,na gazie oszczędza się po montażu a nie na montażu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reduktor zwie się AC typ RO1 model 150 ,zdaje się że listwa to właśnie czerwony Valtek coś wspominał jeszcze o jakichś większych dyszach ,mam spotkanie z gazownikiem zaraz po świętach to jeszcze dopytam .Dzięki za info darko będę rozkminiał ten temat listwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...