Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzęgło się ślizga po chipie 2.0 TDI CR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Troche to ile?

Opublikowano

2-3 tyś i zobaczymy czy będzie poprawa po zmianie na ok 200KM

Opublikowano

2-3 tyś i zobaczymy czy będzie poprawa po zmianie na ok 200KM

Kurde z tymi sprzęgłami to jest ciężki temat. Ja mam na swoim zrobione ponad 100kkm i nic się nie dzieje, a auto od 18kkm jest zwirusowane. Zgodnie z historią serwisową z Niemiec auto miało przy 112kkm założone taką tarczę LUKA 0B1141031LX oraz taki docisk 0B2141117AX. Ciekaw jestem z jakim zestawem wyjechało z fabryki skoro przy 112kkm nie potrafiło sobie poradzić z fabryczną mocą.

Opublikowano

2-3 tyś i zobaczymy czy będzie poprawa po zmianie na ok 200KM

Kurde z tymi sprzęgłami to jest ciężki temat. Ja mam na swoim zrobione ponad 100kkm i nic się nie dzieje, a auto od 18kkm jest zwirusowane. Zgodnie z historią serwisową z Niemiec auto miało przy 112kkm założone taką tarczę LUKA 0B1141031LX oraz taki docisk 0B2141117AX. Ciekaw jestem z jakim zestawem wyjechało z fabryki skoro przy 112kkm nie potrafiło sobie poradzić z fabryczną mocą.
Ile teraz ma najechane Twoje auto?

Ps:X oznacza zawsze czesc po fabrycznej regeneracji

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

2-3 tyś i zobaczymy czy będzie poprawa po zmianie na ok 200KM

Kurde z tymi sprzęgłami to jest ciężki temat. Ja mam na swoim zrobione ponad 100kkm i nic się nie dzieje, a auto od 18kkm jest zwirusowane. Zgodnie z historią serwisową z Niemiec auto miało przy 112kkm założone taką tarczę LUKA 0B1141031LX oraz taki docisk 0B2141117AX. Ciekaw jestem z jakim zestawem wyjechało z fabryki skoro przy 112kkm nie potrafiło sobie poradzić z fabryczną mocą.
Ile teraz ma najechane Twoje auto?

Ps:X oznacza zawsze czesc po fabrycznej regeneracji

Auto ma w tym momencie 217 kkm. Liczę się z wymianą w przyszłości i szukam odpowiedniego rozwiązania. Tarcze można obić kewlarem, ale co z tego jak problem ponoć tkwi w kiepskim docisku.

Edytowane przez bodas
Opublikowano

Mam podobny przebieg i wymiana przede mna. Nie slizga sie ale potrafi na zimnym zrobić "zabe" przy ruszaniu. I tak czekam... Sprzeglo+docisk jak pisal wrclaguna to koszt 1900zl,ale dwumas juz 4800zl

Opublikowano

Mam podobny przebieg i wymiana przede mna. Nie slizga sie ale potrafi na zimnym zrobić "zabe" przy ruszaniu. I tak czekam... Sprzeglo+docisk jak pisal wrclaguna to koszt 1900zl,ale dwumas juz 4800zl

Ja bym chyba poszedł w kierunku obicia tarczy kewlarem plus wzmocnienie docisku. Ciekaw jestem jak sprawowałby się taki patent jak z linku http://www.mickey-garage.com/warsztat/8/wzmocnienie-docisku-sprzegla.

Ponoć warsztaty zajmujące się sprzęgłami wzmacniają je w identyczny sposób.

Opublikowano

Koledzy a jak wygląda sprawa z zestawem LUKa??? Mam zalożony cały zestawik i przejechałem na nim koło 17 tys i chciałbym zrobić wirusa na 180 kuni i koło 400 niutków. Cały zestaw rożni się od SACHS i LUK wygląda mi na bardziej masywny co za tym idzie odporny na większy niuton... ale to tylko moje przypuszczenia. Szukam konkretnej odpowiedzi bo jak zrobie wirusa i sprzęgło będzie  świstać to mnie moja kochana żona udusi;]

Opublikowano

Panowie czy ktoś ogarnął temat uślizgu sprzęgła?

Chcę zrobić program ok 185KM+ i ok 400Nm+. 

Zdaję sobię sprawę że szybko szlag trafi sprzęgło i dla tego potrzebuję Waszej pomocy jak sensownie i w rozsądnych pieniądzach ogarnąć temat.?

Męczy mnie jazda  na ori programie 136km 330Nm ??? bo wiem że autko potrafi pokazać pazurka.

Opublikowano

dziwny zbieg okoliczności, że sprzegła w 2.0 tdi cr 140 po programie nie wytrzymuja nawet 420nm, a sprzegla 2.0 tdi cr 177 wytrzymują spokojnie 470nm.

Nie uważacie jednak, że to są inne sprzęgła?

Opublikowano

Nie wiem. Raczej nie. Na pewno duzy wplyw ma uzytkowanie samochodu, styl jazdy kierowcy. Ja mam 2.0 cr 140 plus turbo od caha. Od ponad roku 30 tys km mw zrobione z programem na 195km/ 450nm. Nie ma problemow


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
1 godzinę temu, dzinek5 napisał:

Nie wiem. Raczej nie. Na pewno duzy wplyw ma uzytkowanie samochodu, styl jazdy kierowcy. Ja mam 2.0 cr 140 plus turbo od caha. Od ponad roku 30 tys km mw zrobione z programem na 195km/ 450nm. Nie ma problemow


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

to mnie zaskoczyłes z tymi nm teraz;)

Opublikowano

A co sądzicie o tych zestawach:

http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-audi-a4-b8-2-0-tdi-tfsi-q5-i6759335143.html

http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-sachs-audi-a4-b8-2-0-tdi-i6863229287.html

Miał ktoś z was doczynienia z tymi sprzedawcami?

Po wymianie planuje zrobić soft i zastanawiam się zy lepiej je obić kevlarem czy odrazu zainwestować np w sachs performance

Opublikowano

Czy sprzęgło w wersji poliftowej z 177 konnym silnikiem jest równie słabe co przedliftowe? Będzie problem z wytrzymaniem niuta przy 210hp?

Opublikowano
15 godzin temu, PatrickU napisał:

Czy sprzęgło w wersji poliftowej z 177 konnym silnikiem jest równie słabe co przedliftowe? Będzie problem z wytrzymaniem niuta przy 210hp?

W poliftowych spokojnie przenosi 450Nm i.więcej.

Opublikowano (edytowane)

A czy kompletne sprzęgło wraz z dwumasą z silnika CGLC (polift 177km) pasuje do przedlifta silnika CAGA. Nic nie trzeba przerabiać? Wymieniać dodatkowo?

Takie samo sprzegło i dwumasa jest w FWD co w quattro?

Edytowane przez arturek986
Opublikowano

Dolaczam do pytania. Czy sprzeglo z polifta 177km podejdzie do przedlifta 170km? :huh:

Opublikowano

Ja wymieniłem cały kpl z dwumasem włącznie sachs i mam program 197/400 i nic się póki co nie ślizga itp ale ja Max moment mam Ok 2700 obrotów i idzie płasko wszystkie programy co maja już Od 2000 prawie max momentu to kicha i bankowe problemy ze sprzęgłem prędzej czy później 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...