waldih1979 Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 2-3 tyś i zobaczymy czy będzie poprawa po zmianie na ok 200KM
bodas Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 2-3 tyś i zobaczymy czy będzie poprawa po zmianie na ok 200KM Kurde z tymi sprzęgłami to jest ciężki temat. Ja mam na swoim zrobione ponad 100kkm i nic się nie dzieje, a auto od 18kkm jest zwirusowane. Zgodnie z historią serwisową z Niemiec auto miało przy 112kkm założone taką tarczę LUKA 0B1141031LX oraz taki docisk 0B2141117AX. Ciekaw jestem z jakim zestawem wyjechało z fabryki skoro przy 112kkm nie potrafiło sobie poradzić z fabryczną mocą.
ArkadiuS Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 2-3 tyś i zobaczymy czy będzie poprawa po zmianie na ok 200KMKurde z tymi sprzęgłami to jest ciężki temat. Ja mam na swoim zrobione ponad 100kkm i nic się nie dzieje, a auto od 18kkm jest zwirusowane. Zgodnie z historią serwisową z Niemiec auto miało przy 112kkm założone taką tarczę LUKA 0B1141031LX oraz taki docisk 0B2141117AX. Ciekaw jestem z jakim zestawem wyjechało z fabryki skoro przy 112kkm nie potrafiło sobie poradzić z fabryczną mocą.Ile teraz ma najechane Twoje auto? Ps:X oznacza zawsze czesc po fabrycznej regeneracji 1
bodas Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) 2-3 tyś i zobaczymy czy będzie poprawa po zmianie na ok 200KMKurde z tymi sprzęgłami to jest ciężki temat. Ja mam na swoim zrobione ponad 100kkm i nic się nie dzieje, a auto od 18kkm jest zwirusowane. Zgodnie z historią serwisową z Niemiec auto miało przy 112kkm założone taką tarczę LUKA 0B1141031LX oraz taki docisk 0B2141117AX. Ciekaw jestem z jakim zestawem wyjechało z fabryki skoro przy 112kkm nie potrafiło sobie poradzić z fabryczną mocą.Ile teraz ma najechane Twoje auto?Ps:X oznacza zawsze czesc po fabrycznej regeneracji Auto ma w tym momencie 217 kkm. Liczę się z wymianą w przyszłości i szukam odpowiedniego rozwiązania. Tarcze można obić kewlarem, ale co z tego jak problem ponoć tkwi w kiepskim docisku. Edytowane 9 Lipca 2016 przez bodas
ArkadiuS Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 Mam podobny przebieg i wymiana przede mna. Nie slizga sie ale potrafi na zimnym zrobić "zabe" przy ruszaniu. I tak czekam... Sprzeglo+docisk jak pisal wrclaguna to koszt 1900zl,ale dwumas juz 4800zl
bodas Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 Mam podobny przebieg i wymiana przede mna. Nie slizga sie ale potrafi na zimnym zrobić "zabe" przy ruszaniu. I tak czekam... Sprzeglo+docisk jak pisal wrclaguna to koszt 1900zl,ale dwumas juz 4800zl Ja bym chyba poszedł w kierunku obicia tarczy kewlarem plus wzmocnienie docisku. Ciekaw jestem jak sprawowałby się taki patent jak z linku http://www.mickey-garage.com/warsztat/8/wzmocnienie-docisku-sprzegla. Ponoć warsztaty zajmujące się sprzęgłami wzmacniają je w identyczny sposób.
Gość Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 (edytowane) x Edytowane 20 Grudnia 2022 przez kolo-74
kobuzzz Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Koledzy a jak wygląda sprawa z zestawem LUKa??? Mam zalożony cały zestawik i przejechałem na nim koło 17 tys i chciałbym zrobić wirusa na 180 kuni i koło 400 niutków. Cały zestaw rożni się od SACHS i LUK wygląda mi na bardziej masywny co za tym idzie odporny na większy niuton... ale to tylko moje przypuszczenia. Szukam konkretnej odpowiedzi bo jak zrobie wirusa i sprzęgło będzie świstać to mnie moja kochana żona udusi;]
wiorek Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 Panowie czy ktoś ogarnął temat uślizgu sprzęgła? Chcę zrobić program ok 185KM+ i ok 400Nm+. Zdaję sobię sprawę że szybko szlag trafi sprzęgło i dla tego potrzebuję Waszej pomocy jak sensownie i w rozsądnych pieniądzach ogarnąć temat.? Męczy mnie jazda na ori programie 136km 330Nm ??? bo wiem że autko potrafi pokazać pazurka.
krystek590 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 dziwny zbieg okoliczności, że sprzegła w 2.0 tdi cr 140 po programie nie wytrzymuja nawet 420nm, a sprzegla 2.0 tdi cr 177 wytrzymują spokojnie 470nm. Nie uważacie jednak, że to są inne sprzęgła?
dzinek5 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Nie wiem. Raczej nie. Na pewno duzy wplyw ma uzytkowanie samochodu, styl jazdy kierowcy. Ja mam 2.0 cr 140 plus turbo od caha. Od ponad roku 30 tys km mw zrobione z programem na 195km/ 450nm. Nie ma problemowWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
krystek590 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 1 godzinę temu, dzinek5 napisał: Nie wiem. Raczej nie. Na pewno duzy wplyw ma uzytkowanie samochodu, styl jazdy kierowcy. Ja mam 2.0 cr 140 plus turbo od caha. Od ponad roku 30 tys km mw zrobione z programem na 195km/ 450nm. Nie ma problemow Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk to mnie zaskoczyłes z tymi nm teraz;)
Marcin_G Opublikowano 30 Czerwca 2017 Opublikowano 30 Czerwca 2017 A co sądzicie o tych zestawach: http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-audi-a4-b8-2-0-tdi-tfsi-q5-i6759335143.html http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-sachs-audi-a4-b8-2-0-tdi-i6863229287.html Miał ktoś z was doczynienia z tymi sprzedawcami? Po wymianie planuje zrobić soft i zastanawiam się zy lepiej je obić kevlarem czy odrazu zainwestować np w sachs performance
PatrickU Opublikowano 30 Czerwca 2017 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Czy sprzęgło w wersji poliftowej z 177 konnym silnikiem jest równie słabe co przedliftowe? Będzie problem z wytrzymaniem niuta przy 210hp?
bodas Opublikowano 1 Lipca 2017 Opublikowano 1 Lipca 2017 15 godzin temu, PatrickU napisał: Czy sprzęgło w wersji poliftowej z 177 konnym silnikiem jest równie słabe co przedliftowe? Będzie problem z wytrzymaniem niuta przy 210hp? W poliftowych spokojnie przenosi 450Nm i.więcej.
arturek986 Opublikowano 14 Lipca 2017 Opublikowano 14 Lipca 2017 (edytowane) A czy kompletne sprzęgło wraz z dwumasą z silnika CGLC (polift 177km) pasuje do przedlifta silnika CAGA. Nic nie trzeba przerabiać? Wymieniać dodatkowo? Takie samo sprzegło i dwumasa jest w FWD co w quattro? Edytowane 14 Lipca 2017 przez arturek986
macieek Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 Dolaczam do pytania. Czy sprzeglo z polifta 177km podejdzie do przedlifta 170km?
Luki36 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Ja wymieniłem cały kpl z dwumasem włącznie sachs i mam program 197/400 i nic się póki co nie ślizga itp ale ja Max moment mam Ok 2700 obrotów i idzie płasko wszystkie programy co maja już Od 2000 prawie max momentu to kicha i bankowe problemy ze sprzęgłem prędzej czy później
piolux1989 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-audi-a6-c7-2-0-tdi-177-km-i6896935083.html Czy ten zestaw podejdzie do 2.0 tdi 143 Caga a4 avant 2011 ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się