bziku Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Dwumas bziku Wcześniej tego nie było, poza tym dwumas ma dopiero rok i jakieś 30tyś przelotu ...
krystian3769 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Witam Mam pytanie do zainteresowanych tematem. Mam silnik CAHA 170 KM zrobiłem wirus na 201,7KM i 428 Nm. ponad pół roku temu. Raczej poruszam się dynamicznie i przez te pół roku sprzęgło z tym przebiegiem nie ślizga się. Dodam że autko sprawdzane po VIN-e, tak ze przebieg oryginalny. Przebieg 195.000 KM. Niemiec sprzedał auto poprzedniemu właścicielowi z przebiegiem 120.000km. Odkupując auto od 2 właściciela pytałem o sprzęgło i dwumas twierdził że nie było wymieniane. Moje pytanie czy może w 170-ch są jakieś wzmocnione sprzęgła bo spotkałem się z różnymi opiniami, jedni mówią że są a inni piszą że są te same co w 140-kach.
ziomek1988 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) Podobno sprzęgła są te same. Ja aktualnie jestem po wymianie turbo na CAHA, wymianie sprzęgła, dwumasy i chipie - wyszło 190KM i 430NM. Sprzęgło zamówiłem z niemieckiej strony, wzmocnione + 15% względem serii: http://www.performance-kupplung.de/shop10/index.php/catalog/product/view/id/700/s/sachs-kupplung-verstarkte-kupplung-audi-a-4/category/1072/ Mechanik mówił, że ma delikatnie inny docisk i tarczę. Póki co wszystko jest ok Edytowane 14 Marca 2015 przez ziomek1988
Grigori Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 wymieniłeś tylko tarczę sprzęgła czy docisk też? Tarcza może być ok i nowa, a docisk c**jowy i będzie Ci zwierało tylo 10mm tarczy a nie cała i będzie taki efekt.
ziomek1988 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Napisałem, że jest trochę inny docisk i tarcza
Jasikj7 Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Panowie tu mam swoj wykres z hamowni http://a4-klub.pl/index.php?/topic/313734-nowy-nabytek-po-pierwszej-powaznej-modyfikacji-silnika/#entry4432296. Mam w planach przy pierwszych oznakach uslizgu ktory juz raz sie zdazyl przy zlej zmnianie biegu zmiane na lepsze sprzeglo. Jaki jest koszt i czy produkuja do tych skrzyn jakies wzmocnione sprzegla bo dwumase to chyba najlepiej zamienic na pojedyncza. Silnik to 2.7 tdi seryjnie bylo 210 kucy a teraz jest 260 i 558 niutkow.
dzinek5 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Przeczytałem wszystkie strony w temacie i normalnie oglupialem. Zmienilem sprzeglo na nowe sachs standardowe(bez dwumasu bo jest ok). Jutro ma przyjsc turbo od CAHA. Tylko sie zastanawiam czy ma to sens, wydawac pieniadze. Nie lepiej sam program zrobic na okolo 180/380 przy obecnym turbo caga czy warto powiedzmy 200/410 przy caha???? Nie chce by nagle po 10 000 zaczelo sie slizgac. Dodam ,ze km wiele nie robie bo pewnie do 15 000 w roku.
ame-tuning Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Skoro już masz na stanie turbo caha ,to nie ma co się zastanawiać....tylko montować.Jeśli obawiasz się o sprzęgło ,można zrobić bez problemu 200KM i płaskie 380-390Nm ...
Kamyk Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 jak jest już CAHA to idź dalej - żałowac nie będziesz a sprzęgło ktoś Ci odpowiednio ustawi i nie będzie problemu
rob555 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Można moment ustawić tak ze sprzęgło pojedzi trochę. Nie mniej to smieszne jak 400Nm zabija te nowe sprzegla....
krystian3769 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Ja tam do końca nie wiem jak jest z tym sprzęgłem............... Już 12.000 km przelatałem na ori sprzęgle z przebiegiem 197.000 km w serii CAHA 170 KM. Autko zmapowane na 201 KM przy momencie 428 Nm. Jak na razie nic się ze sprzęgłem nie dzieje. Codziennie pokonuję ok 40 km w trasie i jakieś 10 w cyklu miejskim " raczej zawsze na dziennik zdążam " więc sprzęgło lekko nie ma.....
dzinek5 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Troszkiii mi lzej w tygodniu bedzie turbo zamontowane Ale programik zrobie jak przylece po 4 lipca. Obecnie przybywam za granicą. Po calej operacji na pewno pochwale sie wynikiem
Zbyszek 28 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Witam, wielu ludzi tu pisze że sprzeęgła są słabe ale jak są te same w 120 KM, 143 KM, 170 KM, to czemu jak ktoś skręci 120 KM na jakieś 160 KM to ślizga mu sprzęgło które jest takie same jak w orginalnym 170 KM(i tu nie ślizga). Więc o co chodzi ? Jaki ma sens pisanie o słabości sprzęgła przecież te samochody mogą mieć haki i jeszcze coś do tego ciągnąć.
collega Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Czesc Jedna z firm zajmujaca sie remapami ma w swojej ofercie komplet sachsa Dwumas+sprzeglo i lozysko ktore jest tansze od tego co powinienem wrzucic do samochodu i zastanawiam sie czy ktos z was moze zakladal to do swojego auta ? Z tego co pisza ponoc zapobiega silizganiu sie po remapie Sachs 2.0 TDi Dual Mass Flywheel and Clutch Kit Fits Audi B8 Platform 2.0 TDI 6 Speed Vehicles Direct replacment for original part Prevents clutch disk from slipping Low noise and comfort from a DMF This kit consists of:Genuine SACHS 240mm Dual Mass Flywheel Genuine SACHS Clutch DiscGenuine SACHS Pressure PlateGenuine SACHS ReleaserGenuine SACHS Flywheel Bolts SACHS Part NumbersModule - 2289 000 148 / 2289000148Releaser With Guide Tube - 3189 600 002 / 3189600002 Edytowane 3 Stycznia 2016 przez collega
ArkadiuS Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 czy ktoś opanował sprawę sprzegła po programie min. 200/400?? wrclaguna Tobie zaczynało się ślizgać......
wrclaguna Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 czy ktoś opanował sprawę sprzegła po programie min. 200/400?? wrclaguna Tobie zaczynało się ślizgać...... U mnie nic sie nie dzieje sprzegło mam od A6 4G 177 KM
ArkadiuS Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 czy ktoś opanował sprawę sprzegła po programie min. 200/400??wrclaguna Tobie zaczynało się ślizgać......U mnie nic sie nie dzieje sprzegło mam od A6 4G 177 KM Pytania: 1) Pasuje p&p czy cos trzeba kombinowac? 2) wymieniales od razu tarcza+docisk+dwumas ? czy jeszcze cos? 3) jaki producent i czy cos dodatkowo wzmacniales? 4) ile masz KM/Nm? 5) ile przejechales km od wymiany?
wrclaguna Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Do przedlifta 2.0 TDI CR ( CAGA , CAHA ytp. ) pasuje a POLIFT nie wiem Ja poprostu miałem okazje porównac fizycznie uzywke komplet z A6 4G0 2.0 TDI 177 KM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się