Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzęgło się ślizga po chipie 2.0 TDI CR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dwumas bziku

Opublikowano

Dwumas bziku

Wcześniej tego nie było, poza tym dwumas ma dopiero rok i jakieś 30tyś przelotu ... :angry:

Opublikowano

Witam

Mam pytanie do zainteresowanych tematem.

Mam silnik CAHA 170 KM zrobiłem wirus na 201,7KM i 428 Nm. ponad pół roku temu. Raczej poruszam się dynamicznie i przez te pół roku sprzęgło z tym przebiegiem nie ślizga się. Dodam że autko sprawdzane po VIN-e, tak ze przebieg oryginalny.

Przebieg 195.000 KM. Niemiec sprzedał auto poprzedniemu właścicielowi z przebiegiem 120.000km.

Odkupując auto od 2 właściciela pytałem o sprzęgło i dwumas twierdził że nie było wymieniane.

Moje pytanie czy może w 170-ch są jakieś wzmocnione sprzęgła bo spotkałem się z różnymi opiniami, jedni mówią że są a inni piszą że są te same co w 140-kach.

Opublikowano (edytowane)

Podobno sprzęgła są te same. Ja aktualnie jestem po wymianie turbo na CAHA, wymianie sprzęgła, dwumasy i chipie - wyszło 190KM i 430NM. Sprzęgło zamówiłem z niemieckiej strony, wzmocnione + 15% względem serii:

http://www.performance-kupplung.de/shop10/index.php/catalog/product/view/id/700/s/sachs-kupplung-verstarkte-kupplung-audi-a-4/category/1072/

Mechanik mówił, że ma delikatnie inny docisk i tarczę. Póki co wszystko jest ok :)

Edytowane przez ziomek1988
Opublikowano

wymieniłeś tylko tarczę sprzęgła czy docisk też? Tarcza może być ok i nowa, a docisk c**jowy i będzie Ci zwierało tylo 10mm tarczy a nie cała i będzie taki efekt.

Opublikowano

Napisałem, że jest trochę inny docisk i tarcza :)

Opublikowano

Panowie tu mam swoj wykres z hamowni http://a4-klub.pl/index.php?/topic/313734-nowy-nabytek-po-pierwszej-powaznej-modyfikacji-silnika/#entry4432296. Mam w planach przy pierwszych oznakach uslizgu ktory juz raz sie zdazyl przy zlej zmnianie biegu zmiane na lepsze sprzeglo. Jaki jest koszt i czy produkuja do tych skrzyn jakies wzmocnione sprzegla bo dwumase to chyba najlepiej zamienic na pojedyncza. Silnik to 2.7 tdi seryjnie bylo 210 kucy a teraz jest 260 i 558 niutkow.

Opublikowano

Przeczytałem wszystkie strony w temacie i normalnie oglupialem. Zmienilem sprzeglo na nowe sachs standardowe(bez dwumasu bo jest ok). Jutro ma przyjsc turbo od CAHA. Tylko sie zastanawiam czy ma to sens, wydawac pieniadze. Nie lepiej sam program zrobic na okolo 180/380 przy obecnym turbo caga czy warto powiedzmy 200/410 przy caha???? Nie chce by nagle po 10 000 zaczelo sie slizgac. Dodam ,ze km wiele nie robie bo pewnie do 15 000 w roku.

Opublikowano

Skoro już masz na stanie turbo caha ,to nie ma co się zastanawiać....tylko montować.Jeśli obawiasz się o sprzęgło ,można zrobić bez problemu 200KM i płaskie 380-390Nm ...

Opublikowano

jak jest już CAHA to idź dalej - żałowac nie będziesz

a sprzęgło ktoś Ci odpowiednio ustawi

i nie będzie problemu

Opublikowano

Można moment ustawić tak ze sprzęgło pojedzi trochę. Nie mniej to smieszne jak 400Nm zabija te nowe sprzegla....

Opublikowano

Ja tam do końca nie wiem jak jest z tym sprzęgłem...............

Już 12.000 km przelatałem na ori sprzęgle z przebiegiem 197.000 km w serii CAHA 170 KM. Autko zmapowane na 201 KM przy momencie 428 Nm.

Jak na razie nic się ze sprzęgłem nie dzieje. Codziennie pokonuję ok 40 km w trasie i jakieś 10 w cyklu miejskim " raczej zawsze na dziennik zdążam " :wink: więc sprzęgło lekko nie ma.....

Opublikowano

Troszkiii mi lzej ;) w tygodniu bedzie turbo zamontowane :D Ale programik zrobie jak przylece po 4 lipca. Obecnie przybywam za granicą. Po calej operacji na pewno pochwale sie wynikiem :)

Opublikowano

Witam,

wielu ludzi tu pisze że sprzeęgła są słabe ale jak są te same w 120 KM, 143 KM, 170 KM, to czemu jak ktoś skręci 120 KM na jakieś 160 KM to ślizga mu sprzęgło które jest takie same jak w orginalnym 170 KM(i tu nie ślizga). Więc o co chodzi ? Jaki ma sens pisanie o słabości sprzęgła przecież te samochody mogą mieć haki i jeszcze coś do tego ciągnąć.

Opublikowano (edytowane)

Czesc

Jedna z firm zajmujaca sie remapami ma w swojej ofercie komplet sachsa Dwumas+sprzeglo i lozysko ktore jest tansze od tego co powinienem wrzucic do samochodu i zastanawiam sie czy ktos z was moze zakladal to do swojego auta ? Z tego co pisza ponoc zapobiega silizganiu sie po remapie

Sachs 2.0 TDi Dual Mass Flywheel and Clutch Kit

Fits Audi B8 Platform 2.0 TDI 6 Speed Vehicles

  • Direct replacment for original part
  • Prevents clutch disk from slipping
  • Low noise and comfort from a DMF

This kit consists of:
Genuine SACHS 240mm Dual Mass Flywheel
Genuine SACHS Clutch Disc
Genuine SACHS Pressure Plate
Genuine SACHS Releaser
Genuine SACHS Flywheel Bolts

SACHS Part Numbers
Module - 2289 000 148 / 2289000148
Releaser With Guide Tube - 3189 600 002 / 3189600002

Edytowane przez collega
Opublikowano

czy ktoś opanował sprawę sprzegła po programie min. 200/400??

wrclaguna Tobie zaczynało się ślizgać......
Opublikowano

czy ktoś opanował sprawę sprzegła po programie min. 200/400??

wrclaguna Tobie zaczynało się ślizgać......

U mnie nic sie nie dzieje :wink:

sprzegło mam od A6 4G 177 KM

Opublikowano

czy ktoś opanował sprawę sprzegła po programie min. 200/400??wrclaguna Tobie zaczynało się ślizgać......

U mnie nic sie nie dzieje :wink:

sprzegło mam od A6 4G 177 KM

Pytania:

1) Pasuje p&p czy cos trzeba kombinowac?

2) wymieniales od razu tarcza+docisk+dwumas ? czy jeszcze cos?

3) jaki producent i czy cos dodatkowo wzmacniales?

4) ile masz KM/Nm?

5) ile przejechales km od wymiany?

Opublikowano

Do przedlifta 2.0 TDI CR ( CAGA , CAHA ytp. ) pasuje a POLIFT nie wiem :hi:

Ja poprostu miałem okazje porównac fizycznie uzywke komplet z A6 4G0 2.0 TDI 177 KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...