Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż modułu DRL w światłach drogowych


ucho.77

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam 2 pytania, czy jak zamówię tutaj: Dzienne DRL Moduł Świateł Długich 3 lata gwarancji (3605220482) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. moduł sterowany masą to nie muszę używać przekaźnika, aby włącznik DRL działał prawidłowo?

Czy przy włączonych DRLach świeci się Wam kontrola od długich świateł? Kolega założył ten moduł w Sharanie i tak ma.

Moduł chciałbym założyć przed zimą i muszę wiedzieć co zamówić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież w pierwszym poście pisze, że musisz przekaźnik zastosować. Mam ten moduł i żadne kontrolki nie świecą :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko standardowo są one sterowane + a włącznik DRL masą i dlatego pytam, czy jak kupie ten sterowany masą to pominę przekaźnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko standardowo są one sterowane + a włącznik DRL masą i dlatego pytam, czy jak kupie ten sterowany masą to pominę przekaźnik

kolego masa na przełączniku DRL jest tylko w pozycji zero

przekaźnik jest po to aby włącznik działał prawidłowo :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ominiesz przekażnik to włącznik działa na odwrót czyli na 0 światła sie palą a na 1 gasną , ja nie dostałem przekażnika u siebie w mieście (czyt. wiosce) i założyłem bez

miałem zamówić i tak już śmigam kilka msc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pomożcie, mam modul SD-2 z funkcją clh, w instrukcji jest napisane:

-przewod niebieski (reflektor lewy) podłączamy do kabla odchodzącego ze

skrzynki bezpiecznikowej w stronę reflektorów świateł drogowych

czy

MCE Gniazdo B (23-pin)

Pin 18 – Zasilanie lewego światła drogowego [biało/czarny]niebieski z modułu

Czy ma to znaczenie gdzie to podepnę, czy wyjdzie na to samo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podłączyłem za bezpiecznikiem :-P wydaje mi się że tak bezpieczniej wrazie gdyby sd2 świrował w jakiś sposób spali się bezpiecznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie racja a powiedz jeszcze masz wersje z clh czy nie?

i drugi pytanie, czy masz wlacznik clh i drl, bo ja zakupilem ale puki co nie wiem jak to do konca ma być podpiete...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam z clh i mam włącznik regulacji świateł z clh ale to taka rzeźba jest trochę i cyfry na włączniku clh mi się nie świecą... Tylko ikona. Brakuje mi włącznika do drl ale nie chcę gdzieś dodatkowego zakładać... Dlatego światła do jazdy dziennej włączają się automatycznie.. Myslalem żeby kupić włącznik świateł z funkcją auto i trochę go przerobić :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlacznik clh drl wie ktos ktory pin do czego jest

20131024_201657.jpg

---------- Post dopisany 25-10-2013 at 00:03 ---------- Poprzedni post napisany 24-10-2013 at 23:42 ----------

MODUŁ AUTOMAT ŚWIATŁA DZIENNE DO JAZDY DZIENNEJ RL (3601986380) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Takie przekazniki beda ok?

---------- Post dopisany at 00:08 ---------- Poprzedni post napisany at 00:03 ----------

Chyba mam

Pin 3 – aktywacja świateł DLR (połączenie z MCE, kostka 32-pin, 30) [niebiesko/czerwony]

Pin 4 – iluminacja (połączenie z MCE, kostka 32-pin/18) [czarno/niebieski]

Pin 5 – masa włącznika i iluminacji [brązowy]

Pin 8 – iluminacja (połączenie z MCE, kostka 32-pin/18) [czarno/niebieski]

Pin 7 -aktywacja clh

Tylko jak lizyc te piny we wlaczniku bo zadnych oznaczen nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze pytanie odnosnie montazu sd-2 niby mam instrukcje

bardzo wazne aby przewod czarny podłączany do masy auta był jako pierwszy

(należy zamontować końcówkę oczkową , pobielić ją cyną i przykręcić do

masy lub przylutować do kabla masowego znalezionego probówką

-przewod niebieski (reflektor lewy) podłączamy do kabla odchodzącego ze

skrzynki bezpiecznikowej w stronę reflektorów świateł drogowych. Najłatwiej

znaleźć ten kabel za pomocą probówki 12V. Włączyć

światła długie i wyjąć bezpiecznik światła lewego.

Wtedy zgaśnie lewy reflektor. Probówką sprawdzamy po której stronie

bezpiecznika zabrakło +12V .Kabel na którym

zanikło 12V jest tym szukanym idącym do reflektora.

-przewod niebieski (reflektor prawy) opis poszukiwań jak wyżej.

-przewod brązowy z indeksem wejście sygnału +12V pojawiającego się w

momencie włączenia świateł mijania (krótkich). Sygnał służy do wyłączenia

świateł dziennych przy włączonych światłach mijania.

-przewod czerwony zasilanie układu +12V na stałe

-pzewód pomaranczowy +12V po stacyjce

-przewód brązowy swiatła pozycyjne

-Przewód rozowy coming home nalezy podłaczyc do impulsu z zamka centralnego

w przypadku trudnosci ze znalezieniem tego impulsu mozna podłaczyc do

jednwgo z przewodów od siłownika znajdującego sie w dzwiach

lub w ostatecznosci do jednego z kierunkowskazów (jesli migają przy urzyciu pilota)

przewód rozowy coming home

- gdzie znalezc ten impuls?

przewod brązowy podpiąc pod:

- MCE gniazdo C: pin3 czy pin6 a moze pod oba albo jeszcze opcja pin 25 (Zasilanie świateł postojowych (z pinu 14 włącznika świateł) (WE) [szary])

clh faktycznie bedzie w halogenach? bo tak pisze mi kogiel, a w sumie nic nie podpinamy pod halogeny....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze pytanie odnosnie montazu sd-2 niby mam instrukcje

bardzo wazne aby przewod czarny podłączany do masy auta był jako pierwszy

(należy zamontować końcówkę oczkową , pobielić ją cyną i przykręcić do

masy lub przylutować do kabla masowego znalezionego probówką

-przewod niebieski (reflektor lewy) podłączamy do kabla odchodzącego ze

skrzynki bezpiecznikowej w stronę reflektorów świateł drogowych. Najłatwiej

znaleźć ten kabel za pomocą probówki 12V. Włączyć

światła długie i wyjąć bezpiecznik światła lewego.

Wtedy zgaśnie lewy reflektor. Probówką sprawdzamy po której stronie

bezpiecznika zabrakło +12V .Kabel na którym

zanikło 12V jest tym szukanym idącym do reflektora.

-przewod niebieski (reflektor prawy) opis poszukiwań jak wyżej.

-przewod brązowy z indeksem wejście sygnału +12V pojawiającego się w

momencie włączenia świateł mijania (krótkich). Sygnał służy do wyłączenia

świateł dziennych przy włączonych światłach mijania.

-przewod czerwony zasilanie układu +12V na stałe

-pzewód pomaranczowy +12V po stacyjce

-przewód brązowy swiatła pozycyjne

-Przewód rozowy coming home nalezy podłaczyc do impulsu z zamka centralnego

w przypadku trudnosci ze znalezieniem tego impulsu mozna podłaczyc do

jednwgo z przewodów od siłownika znajdującego sie w dzwiach

lub w ostatecznosci do jednego z kierunkowskazów (jesli migają przy urzyciu pilota)

przewód rozowy coming home

- gdzie znalezc ten impuls?

przewod brązowy podpiąc pod:

- MCE gniazdo C: pin3 czy pin6 a moze pod oba albo jeszcze opcja pin 25 (Zasilanie świateł postojowych (z pinu 14 włącznika świateł) (WE) [szary])

clh faktycznie bedzie w halogenach? bo tak pisze mi kogiel, a w sumie nic nie podpinamy pod halogeny....

Różowy Gniazdo B (23-pin)

Pin 7 – Kierunkowskazy (prawe) [zielono/biały]

Pin 9 – Kierunkowskazy (lewe) [czarno/niebieski]

brazowy Gniazdo C (32-pin)

Pin 3 – Zasilanie lewego światła postojowego i lewego światła tylnego (WY) [szaro/czarny]

Pin 5 – Zasilanie prawego światła postojowego i prawego światła tylnego (WY) [szaro/czerwony]

clh bedzie w soczewkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze pytanie odnosnie montazu sd-2 niby mam instrukcje

bardzo wazne aby przewod czarny podłączany do masy auta był jako pierwszy

(należy zamontować końcówkę oczkową , pobielić ją cyną i przykręcić do

masy lub przylutować do kabla masowego znalezionego probówką

-przewod niebieski (reflektor lewy) podłączamy do kabla odchodzącego ze

skrzynki bezpiecznikowej w stronę reflektorów świateł drogowych. Najłatwiej

znaleźć ten kabel za pomocą probówki 12V. Włączyć

światła długie i wyjąć bezpiecznik światła lewego.

Wtedy zgaśnie lewy reflektor. Probówką sprawdzamy po której stronie

bezpiecznika zabrakło +12V .Kabel na którym

zanikło 12V jest tym szukanym idącym do reflektora.

-przewod niebieski (reflektor prawy) opis poszukiwań jak wyżej.

-przewod brązowy z indeksem wejście sygnału +12V pojawiającego się w

momencie włączenia świateł mijania (krótkich). Sygnał służy do wyłączenia

świateł dziennych przy włączonych światłach mijania.

-przewod czerwony zasilanie układu +12V na stałe

-pzewód pomaranczowy +12V po stacyjce

-przewód brązowy swiatła pozycyjne

-Przewód rozowy coming home nalezy podłaczyc do impulsu z zamka centralnego

w przypadku trudnosci ze znalezieniem tego impulsu mozna podłaczyc do

jednwgo z przewodów od siłownika znajdującego sie w dzwiach

lub w ostatecznosci do jednego z kierunkowskazów (jesli migają przy urzyciu pilota)

przewód rozowy coming home

- gdzie znalezc ten impuls?

przewod brązowy podpiąc pod:

- MCE gniazdo C: pin3 czy pin6 a moze pod oba albo jeszcze opcja pin 25 (Zasilanie świateł postojowych (z pinu 14 włącznika świateł) (WE) [szary])

clh faktycznie bedzie w halogenach? bo tak pisze mi kogiel, a w sumie nic nie podpinamy pod halogeny....

Różowy Gniazdo B (23-pin)

Pin 7 – Kierunkowskazy (prawe) [zielono/biały]

Pin 9 – Kierunkowskazy (lewe) [czarno/niebieski]

brazowy Gniazdo C (32-pin)

Pin 3 – Zasilanie lewego światła postojowego i lewego światła tylnego (WY) [szaro/czarny]

Pin 5 – Zasilanie prawego światła postojowego i prawego światła tylnego (WY) [szaro/czerwony]

clh bedzie w soczewkach

jak weźmiesz impuls z kierunków a nie z centralnego to CLH będzie ci się zapalało jak zostawisz auto na awaryjnych:wink:

przewód różowy jeżeli nie masz MCE z końcówką F to możesz zaizolować bo chyba do niczego ci się nie przyda

---------- Post dopisany at 09:09 ---------- Poprzedni post napisany at 08:53 ----------

Chyba mam

Pin 3 – aktywacja świateł DLR (połączenie z MCE, kostka 32-pin, 30) [niebiesko/czerwony]

Pin 4 – iluminacja (połączenie z MCE, kostka 32-pin/18) [czarno/niebieski]

Pin 5 – masa włącznika i iluminacji [brązowy]

Pin 8 – iluminacja (połączenie z MCE, kostka 32-pin/18) [czarno/niebieski]

Pin 7 -aktywacja clh

Tylko jak lizyc te piny we wlaczniku bo zadnych oznaczen nie ma

20121201_212148.jpg:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak ale wystarczy zrobić przez włącznik clh i jest git :-) mam tak u siebie :-P

To jak wpinasz sie bezposrednio w halo?? Bo przeciez inaczej chyba nie ruszy:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...