allebazi15 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Witam, mi również zapala się kontrolka czujnika cząstek stałych, gasła po przejechaniu trasy, ale ostatnio trasy nie robiłam i się świeci. Nie chcę problemu bagatelizować, ale ze względu na fakt że jestem kobietą i moja wiedza jest znikoma, chciałam przed wizytą u jakiegoś mechanika poradzić się Was jak przedstawić temat i co tak naprawdę zrobić. Mialam rady typu przepalanie silnika oraz likwidowanie błędu na komputerze. Moje auto to Audi 4 b8 z 2010 roku z silnikiem 2.0 TDIe o mocy 136KM. Z góry dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skotmen Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Witam, mi również zapala się kontrolka czujnika cząstek stałych, gasła po przejechaniu trasy, ale ostatnio trasy nie robiłam i się świeci. Nie chcę problemu bagatelizować, ale ze względu na fakt że jestem kobietą i moja wiedza jest znikoma, chciałam przed wizytą u jakiegoś mechanika poradzić się Was jak przedstawić temat i co tak naprawdę zrobić. Mialam rady typu przepalanie silnika oraz likwidowanie błędu na komputerze. Moje auto to Audi 4 b8 z 2010 roku z silnikiem 2.0 TDIe o mocy 136KM. Z góry dziękuję za pomoc musisz podjechać na komputer zobaczyć co za błędy są bez tego ciężko o diagnozę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinomen Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Witam posiadam Audi A4 B8, rocznik 2008, silnik 2.0 TDI 143KM jestem właścicielem auta od miesiaca mam przejechane 223 tyś paliwo tankuje na BP i czasem na orlenie co 3 tankowania dodaje dodatek do paliwa do czyszczenia wtrysków filtr filtry i olej poprzedni właściciel zmieniał co 30 tyś. Był wymieniany ERG i przepustnica wtryski były podobno regenerowane. Czytając ten wątek aż dostałem gęsiej skórki. Co może mnie czekać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo4 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Witam wszystkich forumowiczów! Przeczytałem metodę sprawdzenie czy opiłki są w pompie, wykręciłem zawór (był czysty), ale przez to zapowietrzył mi się silnik.. Właśnie kręciłem aż mi akumulator padł i nadal nic. Podpowie mi ktoś jak mam teraz odpowietrzyć układ..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaju77 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 (edytowane) To żeś se Panie narobił! Jak moja się tak zapowietrzyła pomogło tylko poluzowanie rurek paliwa przy wtryskiwaczach. Edytowane 17 Czerwca 2015 przez Kaju77 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo4 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 To żeś se Panie narobił! Jak moja Sue tak zapowietrzyła pomogło ylko poluzowanie rurek paliwa przy wtryskiwaczach. No właśnie planuje to zrobić bo chyba nic innego nie pomoże.. A luzowałeś przelewy czy zasilanie przy wtryskiwaczach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaRone Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Odkręć przewody zasilające wtryski pokręć silnikiem zakręć powinien zaskoczyć ,sprawdz zasilanie zaworu który odkręciłeś i błędy bo jak czujnik nie ma zasilania nie odpalisz motoru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo4 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Odkręć przewody zasilające wtryski pokręć silnikiem zakręć powinien zaskoczyć ,sprawdz zasilanie zaworu który odkręciłeś i błędy bo jak czujnik nie ma zasilania nie odpalisz motoru. Dziękuje za pomoc, silnik pali! Trwało to chwilkę - najpierw poluzowałem zasilanie szyny CR poźniej wtrysków i odpalił od razu po odpowietrzeniu. Z tym zaworem to dałem trochę ciała, bo chyba podczas sprawdzania uszkodziłem oring - ścieła się jego krawędź tak może 0,05mm z jednej strony. Silnik chodzi OK, ale trochę mnie to męczy. Co o tym myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaRone Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Wymień o-ring bo to pompa wysokiego ciśnienia jak przerwie to odstawi motorek ,wykipi paliwko, jak zawsze w najmniej odpowiednim momencie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOT_24 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Racja, że coś nie ostrożnie zrobiłeś, bo ja to rok temu pewnemu Ukraińcowi sprawdzałem na Węgrzech i bez problemu odpalił. (opiłków nie miał ale świeciła się świeca żarowa, tryb awaryjny i coś tłukło w silniku). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny85 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Witam, mi również zapala się kontrolka czujnika cząstek stałych, gasła po przejechaniu trasy, ale ostatnio trasy nie robiłam i się świeci. Nie chcę problemu bagatelizować, ale ze względu na fakt że jestem kobietą i moja wiedza jest znikoma, chciałam przed wizytą u jakiegoś mechanika poradzić się Was jak przedstawić temat i co tak naprawdę zrobić. Mialam rady typu przepalanie silnika oraz likwidowanie błędu na komputerze. Moje auto to Audi 4 b8 z 2010 roku z silnikiem 2.0 TDIe o mocy 136KM. Z góry dziękuję za pomoc w tym wypadku podłaczenie pod komputer wyraznie wskaze problem, profilaktycznie mozna przejechac sie po autostradzie z max dopuszczalna predkoscia przez jakies 100 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adii1989 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Witam panowie a jakie macie zdanie o calkowitym wyelminowaniu dpfu.Pytam bo nieorientuje sie a juz nieraz taka podpowiedz slyszalem.wyciac i bd mial spokoj!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamOkoAudi Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 U mnie dzisiaj pokazalo kontrolke check engine i mrugala kontrolka swiec zarowych, auto w trybie awaryjnym, przyczyna okazalo sie zawor N75 ten przed Turbem. Wyczyszczenie go zalatwilo sprawe, jak sie powtorzy to zawor do wymiany. Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny85 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Witam panowie a jakie macie zdanie o calkowitym wyelminowaniu dpfu.Pytam bo nieorientuje sie a juz nieraz taka podpowiedz slyszalem.wyciac i bd mial spokoj!! ja by sie nie odważył wycinac dpfa.... mam juz 3 auto z tym ustrojstwem i nigdy nie było problemu, ale wazna jest ejsploatacja z glowa no i regularne przegazowanie ajlepiej na niemieckich autostradach. Reasumujac nie wycinaj dpfa tylko o niego zadbaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuzzz Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Też bym go nie wycinał a miałem teraz okazję bo siadł mi kolektor ssący i chciałem usunąć programowo te klapki i dalej za tym idąc wywalić dpfa ale ostatecznie pomyślałem że już skoro niemiec tak to wymyślił to nie będę tego ruszał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czwura Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Podobny przypadek- podczas jazdy wlanczają sie świece na fisie, spada moc, auto przechodzi w tryb awaryjny. Po wyłączeniu silnika juz nie odpalił. Sprawdziłem sitko na pompie-czyściutkie, wymieniłem filtr paliwa. Po podpięciu do kompa wywaliło błąd P0087- niskie ciśnienie paliwa. Podałem Plaka do dolotu- odpalił, bardzo ładnie jeździł, kpl żadnych objawów usterki. Gasiłem i odpalał. Po odczekaniu 30min to samo kręci i kręci i nie odpala. Zero błędów po podpięciu kompa. Miał ktoś coś takiego??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo25 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Wczoraj i ja postanowiłem sprawdzić pompę pod kątem opiłków, po odkręceniu zaworu nie było żadnych opiłek, sitko i gniazdo czyste. Zadowolony zakręciłem zawór i poszedłem do domu. Auta wczoraj już nie odpalałem. Dzisiaj rano auto normalnie odpaliło jak zawsze, ale po przejechaniu ok 30 metrów nagle zagasło i pokazała się kontrolka świec. Niestety już nie odpaliło... po podpięciu vcds były dwa błędy coś o ciśnieniu paliwa w szynie, jednak nie zapisałem tego błędu i nie pamiętam numeru błędu, tylko od razu go skasowałem i więcej się nie pojawił, a auto dalej nie odpala. Męczyłem się dzisiaj pół dnia z tym... próbowałem juz wszystkiego.... odpowietrzałem vcds z 15 razy... popuszczałem przewody na wszystkich wtryskach i kręciłem rozrusznikiem... tak samo na popuszczonych nakrętkach uruchomiałem z vcds procedurę odpowietrzania... i nic, dalej nie odpala. Paliwo z pod przewodów na wtryskach wychodzi bez pęcherzyków powietrza. Próbowałem nawet w ostateczności odpalić na plaka..., ale tez bez rezultatów odpala tylko na sekundę dwie i gaśnie, tak jak by nie dostawał paliwa. I teraz nie wiem czy to zbieg okoliczności, czy to sprawka tego zaworu co go sprawdzałem wczoraj. Skończyły mi się pomysły, ktoś może pomoże? W dalszym ciągu brak błędów na silniku. Ten zawór można jakoś sprawdzić? Czy przez takie wyciągnięcie mogło się coś z nim stać? Ma ktoś jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaju77 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 (edytowane) Odpowietrzaj go podczas odpalania na plaku odkrecajac przy wtryskach nakrętki. Miałem to samo. Mega ciężko się te auta odpowietrza jak wypali paliwo z listwy. Edytowane 5 Lutego 2016 przez Kaju77 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo25 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) Ok, dzięki za podpowiedź, jutro znowu spróbuje.Gdybym wiedział że taki problem będzie to bym nie odkrecał tego zaworu... Tyle problemów z odpowietrzeniem nie miałem nawet w silniku V6 z pompą VP44. ------------------------------------------------------------------------- Dzisiaj znowu walczyłem z odpowietrzeniem i dalej bez efektu... nie odpala dalej... na tym plaku odpalił na chwilę i gasł jak mu się plak w dolocie kończył, tak jak by paliwo nie dochodziło. Juz nie wiem czy to ma związek z wyciągnięciem tego zaworu czy to coś innego. Jeszcze jak by było mało to coś się stało ze stacyjką... żeby rozrusznik kręcił muszę trzymać wciśnięty kluczyk bo jak tylko wcisnę to zakręci z pół obrotu i rozrusznik się odłącza. Po tym jak chwilę chodził na tym plaku pojawiły się błędy na silniku. Czy to możliwe aby padła pompa, albo wtryski? Czy by był aż taki problem z odpowietrzeniem? Ma ktoś jakiś pomysł? 4 Faults Found: 5227 - Fuel Rail/System Pressure P0087 00 [237] - Too Low MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 235756 km Date: 2008.02.08 Time: 00:39:28 5231 - Fuel Rail/System Pressure P0087 00 [237] - Too Low MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 235756 km Date: 2008.02.08 Time: 00:39:27 5462 - Starter Control; Returned Message P3053 00 [109] - 50 Short to Ground Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 235756 km Date: 2008.02.08 Time: 01:36:37 7945 - Internal Control Module P1603 00 [036] - Failed Self-Test Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 235756 km Date: 2000.00.00 Time: 00:00:00 Readiness: 1 2 0 0 1 Edytowane 5 Lutego 2016 przez polo25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaju77 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) Na 100% układ masz zapowietrzony! Jak chodził na plaku wtedy odpowietrzałeś poprzez luzowanie rurek do wtrysków? Miałem podobną sytuację, silnik cały ubabrany w paliwie, ale w końcu zaciągnął. O stacyjke tez bym się nie martwił, pewnie elektronika odczuwa spadki napięcia na aku i przez to świruje. Bez paniki. Odpowietrz dobrze układ a maszynka będzie chodzić jak nowa. Edytowane 5 Lutego 2016 przez Kaju77 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się