mix03 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Witam Problem z sonda dalej nie rozwiązany, cały czas pojawia się błąd. W piątek będzie to sprawdzał elektromechanik, jaką sondę polecacie do mojego silnika 1.8T AEB z 1998r? Pozdrawiam
pioteros Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 ja mam BERU na sprzedaż praktycznie nową, w razie co dam ci gwarancje rozruchową jakby nie chulała ok ---------- Post dopisany at 13:14 ---------- Poprzedni post napisany at 13:12 ---------- http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-152/nowa-sonda-beru-1-8t-apu-ajl-dedykowana-ori-255144/
pol22rr Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Panowie, jak czytam tego posta to mnie dreszcz przechodzi. Nie potrafię ogarnąć waszego spalania na poziomie 15L na 100 km. Mam AJL w ośce i w zimę przy mrozach to max 11 L na odcinkach 3km po drodze ruszam 4 lub 5 razy (Tyle świateł), w sezonie ciepłym (powyżej 5 stopni w nocy i 15 stopni w dzień) AJL nie spala więcej niż 9L. ' W AEB Quattro spalanie na poziomie 12-13L w zimie i około 10L w sezonie ciepłym. AEB mój miał 400tys. i skończył się blok. Takie auto przy spokojnej jeździe, bez "buta" na zimnym (max 1800obr/min) do czasu nabrania temperatury 14 - 15L to pali ale LPG.
Pawel_M Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Wracając do sondy lambda i jej weryfikacji... Jak się ma sprawa jeżeli osprzęt silnika jest powymieniany ( turbina, wydech, wałki rozrządu itp ) a wtryski póki co seryjne żeby nie było problemu z przelewaniem, czy po logach dynamicznych można sprawdzić stan sondy ?? wiadomo że przy bucie będzie ubogo bo do silnika trafia za dużo powietrza względem paliwa...
Pawel_M Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 sonde sprawdza sie tylko statycznie Czyli mam zrobić loga statycznego na zimnym i nagrzanym silniku ?? Jak długo mam logować ??
pioteros Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 chwile;d bedzie widac czy napiecie oscyluje sinusoidalnie czy stoi mniej/wiecej w miejscu, powiedzmy 20 sekund tyle ze na zimnym bedzie stała i to jest normalne, a dopiero na rozgrzanym zacznie prace
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 tyle ze na zimnym bedzie stała i to jest normalne, a dopiero na rozgrzanym zacznie prace jak jest zdrowa to powinna od razu, po to ma grzanie
pioteros Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 u mnei nie wazne czy nowa czy stara przez pierwszych pare minut stoi od startu
SylverStone Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Panowie podobny problem odnośnie spalania.Silnik ANB i na komputerze i w km nie potrafie zejsc poniżej 15 litrów mimo że jeżdże do 2,2-5tys max by sprawdzić.Obecnie na Fisie mam 17,2 spalanie średnie z dystansu 100km.Odcinki raczej krótkie ale też nie mamy zimy przecież. Wymieniłem odme,sonde,rozrząd,filtry regularnie,czujnik temp,na przepływce starej oryginalnej to samo,na obecnej używanej dalej to samo.Błędów nie wywala,chodzi wręcz idealnie.Jak sprawdzić termostat? i przepływke w czasie jazdy czy na postoju.Auto się nagrzewa bardzo dobrze,ale to ze jest 90 na zegarach to moze nie ma sie co sugerowac? Pozdrawiam
kkrawat Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 Przepływka na wolnych obrotach powinna pokazywać między 2-4g/s, podczas jazdy to log musisz zrobić. Jak podepniesz Vaga to sprawdzisz od razu temperature.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się