greg2505 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 V200 to jest z pompa koncowka Q właśnie się zastanawiałem o co chodzi w tych oznaczeniach ,bo były jeszcze V140
traktorek_tdi Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Witam , pojawił się wyciek z pompy vacum. Mechanik twierdzi ,że to spod tego dekielka a nie z uszczelki pomiedzy pompą a silnikiem. Do wymiany pompa czy pomędzy tym deklem jest jakaś uszczelka którą da się wymienić ?
Gregorski3 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Są zestawy naprawcze ale ja odradzam. Wydałem na niego kupę kasy a i tak nie pomogło i musiałem kupić inną pompę.
Perez Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Są zestawy naprawcze ale ja odradzam. Wydałem na niego kupę kasy a i tak nie pomogło i musiałem kupić inną pompę. kupiłeś używkę ?? ile dałeś ?
greg2505 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Witam , pojawił się wyciek z pompy vacum. Mechanik twierdzi ,że to spod tego dekielka a nie z uszczelki pomiedzy pompą a silnikiem. Do wymiany pompa czy pomędzy tym deklem jest jakaś uszczelka którą da się wymienić ? szukaj drugiej pompy ,uszczelniałem 2 razy nic to nie dało i kupiłem boscha
Perez Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Witam , pojawił się wyciek z pompy vacum. Mechanik twierdzi ,że to spod tego dekielka a nie z uszczelki pomiedzy pompą a silnikiem. Do wymiany pompa czy pomędzy tym deklem jest jakaś uszczelka którą da się wymienić ? szukaj drugiej pompy ,uszczelniałem 2 razy nic to nie dało i kupiłem boscha Nową czy używaną ???
machina Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Powiem na swoim przykładzie, miałem z końcówką A, zmieniłem na nowy typ LUKa z końcówka N oczywiście używka z alledrogo i po problemie. Nie ma co gdybać tylko wadliwą pompę trzeba wymienić na nową Luka lub Boscha.
Perez Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Powiem na swoim przykładzie, miałem z końcówką A, zmieniłem na nowy typ LUKa z końcówka N oczywiście używka z alledrogo i po problemie. Nie ma co gdybać tylko wadliwą pompę trzeba wymienić na nową Luka lub Boscha. A kupując używkę jaką masz pewność ze ktoś jej już nie uszczelniał ???
machina Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Nowe pompy są wolne od wad nie ciekną i mają inny króciec co nie daje oczywiscie gwarancji ze bedzie w pełni sprawna. Ale to nie skrzynia biegów nie ma duzego kosztu wymiany a gwarancję rozruchową sprzedawcy dają. Każdy zrobi jak uważa.
Gregorski3 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Ja kupiłem uzywke z literką N. Wizualnie widać,że ma grubszy dekiel przez co nie wystepuje problem cieknięcia. Ja szukałem pompę po numerze i chyba z jakiegoś VW kupiłem za 50zł. Już około pół roku mam ją na aucie i jest ok.
machina Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Mam taką sama od ponad roku i również jest ok
Radex121 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) https://www.youtube.com/watch?v=joPaLW5MweM&feature=youtu.be Panowie jest ktoś wstanie ocenić ten krócieć ? rusza się on przód tył ale nie na boki ... Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Radex121
greg2505 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 nie działa film ,ale ten kruciec wogóle nie powinien się ruszać
greg2505 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) ok teraz działa, napisałem ci pw Edytowane 8 Grudnia 2015 przez greg2505
giemar Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Witam Panowie.. Mam autko Audi A4 b6 z silnikiem 130 KM AVF z końcówki roku 2003, pytanie czy pompa vacum z literką C będzie pasować do mojego autka?...
iksiak Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 (edytowane) Witam! Ja mam nieco inny problem, co prawda posiadam sharana ale silniki i pompy takie same więc może ktoś da mi odpowiedź. Posiadam pompke z końcówką E (według ETKI powinna być Q, przypuszczam że ktoś założył starszą) Mój problem polega na tym że pompa cieknie i chce ją wymienić, ale na króćcu podciśnienia mam taką końcówkę jak na załączonym zdjęciu (zdjęcie z ebay - to nie jest moja pompka) i nie wiem jak to ugryźć żeby nie rozwalić. Czy to się po prostu ściągą? czy trzeba coś wcisnąć? przekręcić? Czy te literki na końcu numeru wprowadzają jakieś zmiany w konstrukcji? Czy Q będzie pasować? Z góry dzięki za pomoc tutaj link do aukcji z vacupompką chyba od 2.0TDI ale końcówka taka sama i troche wyraźniej widać. http://allegro.pl/sharan-7n0-pompa-podcisnienia-vacum-03l145100f-i5809234874.html Edytowane 11 Grudnia 2015 przez iksiak
suzuki999 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Panowie, gdzie mogę sprawdzić w Lubelskim pompe vacum na vakumetrze ??
Lukasz_N Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Kup sobie vacumeter za 20 PLN i samemu sprawdzisz.
mikich Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Czy mógłbyś podać z jakiego źródła są schematy układu które zamieściłeś ? (Interesuje mnie opis oznaczeń cyfrowych i ewentualnie inne schematy)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się