greg2505 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Podejrzewam że przez pompki ta ropa się dostaje , coś może przy wymianie spierniczone
Zymek1989 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 W poprzednim silniku który był od nowości też pompki byłyby zjeban.e? też je uszczelniałem. Jestem pewien że jest ok z uszczelnieniami. teraz mam słupek z pompkami i też zalewają pompki mimo zrobionych uszczelnień? Przed robieniem uszczelnień też ciekło. Pompki nasmarowane olejem silnikowym przy wkładaniu i lekko papierkiem przejechałem rancik w głowicy żeby ostry nie był. Wyczyszczone i zarówno głowica jak i pompki z nowymi uszczelnieniami posmarowane mocno olejem. Musi być ok. Pompki mają korekcje bardoz dobre. silnikiem nie telepie. równo jak benzynka chodzi. dziwnym trafem pompa wymieniana pół roku wcześniej zanim pierwszy silnik wypalił dziurę w tłoku. Czy da się ją rozebrać i uszczelnić żeby nie zalewało silnika? Proszę odp. na mój wcześniejszy post.
greg2505 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Tą pompę kupiłeś nową czy używkę
Zymek1989 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Używkę. Ma ciśnienie, odpala super, pompuje do odcinki, ale szmata mi zalewa silnik ropą. potrzebuję sam simering kupić a cały zestaw 170zł ;/ ma ktoś może sam simering odsprzedać? lub podac jej wymiary bo nie mogę na necie nic znaleźć ;/
greg2505 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 https://allegro.pl/listing?string=zestaw oringów&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-aut-1-5-0115 może takie kup i coś dobierzesz
Zymek1989 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 mi chodzi dokładnie o ten simering na tym wałku. Ma sprężynki 2 w środku. Jutro najwyżej pojadę 30km do Wrocławia i mi coś dobiorą. Ze starej wyciągnę i będę wymiar miał !!!
greg2505 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 ok już wiem ,podjedź do motoryzacyjnego i na pewno dobiorą
kielbu Opublikowano 29 Stycznia 2018 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Panowie, podpowie ktoś gdzie we Wrocku można podjechać żeby sprawdzili ciśnienie paliwa na vacum pompie?
misiek95 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 Czy możliwe jest, żeby głowica w BPW- która jest teoretycznie taka sama, miała wbudowany zaworek zwrotny w kanałach paliwowych? Ostatnio wymieniałem w dwóch egzemplarzach pompe tandemową i oba odpaliły z pół obrotu jak by nigdy nic- gdzie avf awx i wszystkie podobne, czasami mają problem i trzeba pokręcić
kamil-vag Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 teoretycznie paliwo zostaje w PD i w głowicy coś tam na pewno też... to co jest w PD raczej wystarczy do odpalenia, a dalej już przepchnie co innego jak się robi PD, wtedy po wyjęciu całość ucieka na tłoki
greg2505 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 jak wymieniałem uszczelkę w starej pompie, musiałem kilka razy pokręcić zanim odpalił,jak wymieniałem pompę na nową ,odpalił od strzała jakby nic nie było robione ,tak że możliwe że zależy w jakim stanie jest pompa
misiek95 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 teoretycznie paliwo zostaje w PD i w głowicy coś tam na pewno też... to co jest w PD raczej wystarczy do odpalenia, a dalej już przepchnie [emoji14] co innego jak się robi PD, wtedy po wyjęciu całość ucieka na tłoki [emoji14]W praktyce odpala i gaśnie po chwili. Dalej trzeba chwilę kręcićWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
greg2505 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 mój avf po zmianie na nową pompę odpalił od strzała i nie zgasł ,chodził normalnie
misiek95 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 36 minut temu, greg2505 napisał: mój avf po zmianie na nową pompę odpalił od strzała i nie zgasł ,chodził normalnie No to w takim razie może faktycznie kwestia stanu pompy. Ja z 15 razy grzebałem w pompie i nigdy żaden Axx ładnie nie odpalił... za to BPW 2/2 idealnie
Zychuu28 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Witam, mam problem z pompą znany wszystkim. Jest taka możliwość żeby ten króciec pospawać tigiem? Może ktoś ma jakiś pomysł oprócz młotka i kleju?
Gregorski3 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 U mnie poxilina dawała sobie radę . Potem pompa się rozciekła i wymieniłem na boszkę .
rrrudy25 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 U mnie poxilina dawała sobie radę . Potem pompa się rozciekła i wymieniłem na boszkę .U mnie to samo ,rok pochodziła i się rozciekła Jak co to mam Boscha z 14r na sell[emoji6]Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
lewiatan1989 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Koledzy, Mam problem z pompą, luźny króciec idący do servo, przez co po nocy i dłuższym postoju mam pedał jak kamień. Po usztywnieniu króćca podciśnienie 0,9 bara. W związku z tym, planuje go zakleić. Czytałem że warto również wymienić wąż na bardziej elastyczny silikonowy ten od króćca do grodzi. No i mam pytanie, podpowie ktoś jaki wąż kupić? Gdzie mogę go dostać, no i jaka jest średnica wewnętrzna i zewnętrzna węża. Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam, Darek
luki19862121 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Opublikowano 30 Czerwca 2018 12 godzin temu, lewiatan1989 napisał: Koledzy, Mam problem z pompą, luźny króciec idący do servo, przez co po nocy i dłuższym postoju mam pedał jak kamień. Po usztywnieniu króćca podciśnienie 0,9 bara. W związku z tym, planuje go zakleić. Czytałem że warto również wymienić wąż na bardziej elastyczny silikonowy ten od króćca do grodzi. No i mam pytanie, podpowie ktoś jaki wąż kupić? Gdzie mogę go dostać, no i jaka jest średnica wewnętrzna i zewnętrzna węża. Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam, Darek Miękkiego węża nie dawaj nie polecam bo podcisnienie może spowodować zassanie tego węża i brak przepływu dlatego jest tam stosowany sztywny wąż. Zaklej kruciec lub wymień vaku na poprawioną. 1
lewiatan1989 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Opublikowano 30 Czerwca 2018 21 minut temu, luki19862121 napisał: Miękkiego węża nie dawaj nie polecam bo podcisnienie może spowodować zassanie tego węża i brak przepływu dlatego jest tam stosowany sztywny wąż. Zaklej kruciec lub wymień vaku na poprawioną. Dzięki za odpowiedź. Tego się właśnie obawiałem- zassania. Będę ją kleił bo podciśnienie jest dobre, problemów z odpalaniem i zasiedleniem w paliwo nie mam, jedynie ten twardniejący po długim postoju pedał. W trakcie jazdy muszę z 5-6 razy bardzo szybko podpompować aby podciśnienie się skończyło i hamulce osłabły, ale po sekundzie już jest hamulec ok. Tak więc dziś akcja klejenie. Pozdrawiam, Darek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się