Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Działanie, montaż i wymiana Vaccum pompy (tandemowa) w Audi A4 B6 1.9TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podejrzewam że przez pompki ta ropa się dostaje , coś może przy wymianie spierniczone 

Opublikowano

W poprzednim silniku który był od nowości też pompki byłyby zjeban.e? też je uszczelniałem. Jestem pewien że jest ok z uszczelnieniami. 

teraz mam słupek z pompkami i też zalewają pompki mimo zrobionych uszczelnień? Przed robieniem uszczelnień też ciekło. 

Pompki nasmarowane olejem silnikowym przy wkładaniu i lekko papierkiem przejechałem rancik w głowicy żeby ostry nie był. Wyczyszczone i zarówno głowica jak i pompki z nowymi uszczelnieniami posmarowane mocno olejem. Musi być ok. Pompki mają korekcje bardoz dobre. silnikiem nie telepie. równo jak benzynka chodzi.

 

dziwnym trafem pompa wymieniana pół roku wcześniej zanim pierwszy silnik wypalił dziurę w tłoku. 

Czy da się ją rozebrać i uszczelnić żeby nie zalewało silnika?

Proszę odp. na mój wcześniejszy post.

Opublikowano

Tą pompę kupiłeś nową czy używkę 

Opublikowano

Używkę. Ma ciśnienie, odpala super, pompuje do odcinki, ale szmata mi zalewa silnik ropą. potrzebuję sam simering kupić a cały zestaw 170zł ;/ 

ma ktoś może sam simering odsprzedać? lub podac jej wymiary bo nie mogę na necie nic znaleźć  ;/ 

Opublikowano

mi chodzi dokładnie o ten simering na tym wałku. Ma sprężynki 2 w środku. Jutro najwyżej pojadę 30km do Wrocławia i mi coś dobiorą. Ze starej wyciągnę i będę wymiar miał !!!

Opublikowano

ok już wiem ,podjedź do motoryzacyjnego i na pewno dobiorą

Opublikowano

Panowie, podpowie ktoś gdzie we Wrocku można podjechać żeby sprawdzili ciśnienie paliwa na vacum pompie?

Opublikowano

Czy możliwe jest, żeby głowica w BPW- która jest teoretycznie taka sama, miała wbudowany zaworek zwrotny w kanałach paliwowych? Ostatnio wymieniałem w dwóch egzemplarzach pompe tandemową i oba odpaliły z pół obrotu jak by nigdy nic- gdzie avf awx i wszystkie podobne, czasami mają problem i trzeba pokręcić

Opublikowano

teoretycznie paliwo zostaje w PD i w głowicy coś tam na pewno też... to co jest w PD raczej wystarczy do odpalenia, a dalej już przepchnie :P co innego jak się robi PD, wtedy po wyjęciu całość ucieka na tłoki :P

Opublikowano

jak wymieniałem uszczelkę w starej pompie, musiałem kilka razy pokręcić zanim odpalił,jak wymieniałem pompę na nową ,odpalił od strzała jakby nic nie było robione ,tak że możliwe że zależy w jakim stanie jest pompa

Opublikowano
teoretycznie paliwo zostaje w PD i w głowicy coś tam na pewno też... to co jest w PD raczej wystarczy do odpalenia, a dalej już przepchnie [emoji14] co innego jak się robi PD, wtedy po wyjęciu całość ucieka na tłoki [emoji14]
W praktyce odpala i gaśnie po chwili. Dalej trzeba chwilę kręcić

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

mój avf po zmianie na nową pompę odpalił od strzała i nie zgasł ,chodził normalnie

Opublikowano
36 minut temu, greg2505 napisał:

mój avf po zmianie na nową pompę odpalił od strzała i nie zgasł ,chodził normalnie

No to w takim razie może faktycznie kwestia stanu pompy. Ja z 15 razy grzebałem w pompie i nigdy żaden Axx ładnie nie odpalił... za to BPW 2/2 idealnie :)

Opublikowano

Witam, mam problem z pompą znany wszystkim. Jest taka możliwość żeby ten króciec pospawać tigiem? Może ktoś ma jakiś pomysł oprócz młotka i kleju?

Opublikowano

U mnie poxilina dawała sobie radę . Potem pompa się rozciekła i wymieniłem na boszkę .

Opublikowano
U mnie poxilina dawała sobie radę . Potem pompa się rozciekła i wymieniłem na boszkę .
U mnie to samo ,rok pochodziła i się rozciekła
Jak co to mam Boscha z 14r na sell[emoji6]

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Koledzy, 

Mam problem z pompą, luźny króciec idący do servo, przez co po nocy i dłuższym postoju mam pedał jak kamień. 

Po usztywnieniu króćca podciśnienie 0,9 bara.

W związku z tym, planuje go zakleić.

Czytałem że warto również wymienić wąż na bardziej elastyczny silikonowy ten od króćca do grodzi.

No i mam pytanie, podpowie ktoś jaki wąż kupić? Gdzie mogę go dostać, no i jaka jest średnica wewnętrzna i zewnętrzna węża. 

Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam,

Darek

 

Opublikowano
12 godzin temu, lewiatan1989 napisał:

Koledzy, 

Mam problem z pompą, luźny króciec idący do servo, przez co po nocy i dłuższym postoju mam pedał jak kamień. 

Po usztywnieniu króćca podciśnienie 0,9 bara.

W związku z tym, planuje go zakleić.

Czytałem że warto również wymienić wąż na bardziej elastyczny silikonowy ten od króćca do grodzi.

No i mam pytanie, podpowie ktoś jaki wąż kupić? Gdzie mogę go dostać, no i jaka jest średnica wewnętrzna i zewnętrzna węża. 

Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam,

Darek

 

Miękkiego węża nie dawaj nie polecam bo podcisnienie może spowodować zassanie tego węża i brak przepływu dlatego jest tam stosowany sztywny wąż. Zaklej kruciec lub wymień vaku na poprawioną. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
21 minut temu, luki19862121 napisał:

Miękkiego węża nie dawaj nie polecam bo podcisnienie może spowodować zassanie tego węża i brak przepływu dlatego jest tam stosowany sztywny wąż. Zaklej kruciec lub wymień vaku na poprawioną

Dzięki za odpowiedź.

Tego się właśnie obawiałem- zassania.

Będę ją kleił bo podciśnienie jest dobre, problemów z odpalaniem i zasiedleniem w paliwo nie mam, jedynie ten twardniejący po długim postoju pedał. 

W trakcie jazdy muszę z 5-6 razy bardzo szybko podpompować aby podciśnienie się skończyło i hamulce osłabły, ale po sekundzie już jest hamulec ok. 

Tak więc dziś akcja klejenie. 

Pozdrawiam,

Darek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...