Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Vaccum Pompa (Tandemowa) - Działanie, montaż i wymiana


lukaszooo

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie

Jak mam(a raczej ojciec) luka 038145209a i cieknie spod dekla

myślałem że między vacum a głowicą - wymieniłem uszczelki te zielone i nic - ewidentnie został dekiel

czy jest sens kupować ten zestaw naprawczy uszczelek http://allegro.pl/zestaw-uszczelek-naprawczy-pompy-vacum-038145209n-i6712060311.html

tyle że tu chyba są uszczelki razem do 2 rodzajów pomp bo i te zielone i ta metalowa cała - nie wiem jaka jest pod deklem czy ta czarna z miejsciem na 5 śrub czy ta zielona

i czy można kupić tylko tą uszczelkę pod dekiel - a może jak wymieniać to wszystkie

Znowu koledzy piszecie że lepiej nie bawić się w zestaw naprawczy tylko kupić 038145209n używkę

Reasumując czy lepiej kupić używkę pompę boscha ale niewiadomo po jakim przebiegu czy reanimować luka, króciec luźny ale nie cieknie a spod dekla odrobine Cieknie

 

Proszę o odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie warto kupować zestawu naprawczego,kasa wywalona w błoto. Ja kupilem ten zestaw ale na szczeście z IC z rabatami za 100zł i ciekło tak samo jak ciekło więc i tak kolejna kasa poszłą na pompę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj poprawionej pompy ja 2x uszczelniałem i lipa dalej ciekło,wymieniłem na nową i mam spokój 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy podpowiedzcie jak zdjąć ta mufe od grodzi żeby sprawdzić szczelność polaczenia? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

U mnie też się niestety pompa rozciekła.

Znalazłem coś takiego. Podejdzie do mojego AWXa ?

https://www.olx.pl/oferta/vw-audi-seat-skoda-1-9-tdi-pompa-paliwa-pompa-vakum-vacum-038-145209m-CID5-IDkwqDY.html#577db8582d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ostatnio ojciec ma problemy z odpaleniem auta. W sumie to juz w ogóle nie odpala. Wymieniłem filtr paliwa był cały czarny jak olejowy... czy szukać problemu w vacu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lookaszo co myślisz?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie dziś mierzyłem ciśnienie na pompie paliwa i mam taki wynik , na wolnych obrotach 4bar przy 1500 było już 7bar a tak od 1800obr jest 8bar i tak już pozostaje aż do 5000obr/min. Jedynie przy 2800-3000obr ciśnienie spada do 7-7,5 bar czy takie powinno być ciśnienie sprzwdzałe zarówno na zimnym i na gorącym i jest tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawidłowe ciśnienie tłoczenia przy 1500 obr/min ma być min. 3,5 bar, przy 4000/min 7,5 bar - więc u Ciebie jest poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm smutek bo walczę z takim przypadkiem że jak zapalę auto na zimno i bym dodał gazu tak do 3500ob i puszczę gaz to auto gaśnie nieraz potrafi tak zrobić przy zmianie z pierwszego na drugi bieg jak się rozgrzeje to jest OK.

Edytowane przez toma085
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem luka z końcówką A na Boscha C i przewód który puchnie pod pompą i mam lipę bo dalej cieknie.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

180zł. Dzisiaj będę ustalał skąd dokładnie cieknie i znowu uszczelka pójdzie za 38zł. Oby tym razem nie na marne.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie... A tą uszczelkę pod vacum mozna dać na sylikon ?  

Bo założyłem już temat że nadal mam mokry silnik z tyłu i nie wiem skąd ten olej cieknie wiec może uszczelka lipna była chociaż dawałem nową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie można na silikon jak zakleisz kanały to zrobisz sobie bałagan obie powierzchnie odtłuszczasz nowa uszczelka i nie moze lecieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jednak mam zaolejony blok z tylu silnika i ne mam pojecia skad to cieknie .... glowica wyade sie byc sucha ...    :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem wstępnie rozwiązany. Źle przykrecilem śrubę 5mm imbusa ta do której jest beznadziejne dojście. Przykreciłem ją pod kątem i nie dociskała pompy do bloku silnika i czytało ropą. Zauważyłem, że druga śruba na imbus 5 się obkręca i nie można jej dokrecić Ale idzie z oporem. Umyłem silnik i jeśli nadal będzie ciekło to wkręcę dłuższą śrubę lub dam trochę pakuly żeby mocniej dokręcić.
P.S chyba ze jest inny dobry sposób na luźną śrubę?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Zymek1989 napisał:

180zł. Dzisiaj będę ustalał skąd dokładnie cieknie i znowu uszczelka pójdzie za 38zł. Oby tym razem nie na marne.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
 

na allegro? podrzuć sprzedawce ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...