Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 1.8T 163KM - trzesie i smierdzi benzyną przy odpaleniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

UP też mam ten problem i strasznie, ale to strasznie mnie to irytuje:shock3:

Mam usmażone uszczelniaczei pod wtryskami może to przez nie? Dodam, że benzyną mi nie śmierdzi, nawet można powiedzieć, że ładnie pachnie:grin:

Ma może ktoś numer tych uszczelniaczy?

P.S nie wywala wam błedu napinacza łańcucha rozrządu? ewentualnie po odpaleniu nie terkocze?

Mi to poszarpywanie pasowałoby do przestawiającego się rozrządu. Po odpaleniu silnika może być luźny łańcuch i chwila upłynie zanim pompa da ciśnienie.

---------- Post dopisany 23-10-2013 at 09:51 ---------- Poprzedni post napisany 03-10-2013 at 20:29 ----------

Hej to znów ja. Czyściliście prepustnicę i robiliście jej adaptację? Bo to może być to.

Opublikowano

I jak sobie poradziliście z tym telepaniem mam identyczny problem świece wymienione,odma szczelna i dalej to samo sai też mi rano buczy i potrafi się włączyć nawet po kilku przejechanych kilometrach 

Opublikowano
14 hours ago, jpa4 said:

I jak sobie poradziliście z tym telepaniem mam identyczny problem świece wymienione,odma szczelna i dalej to samo sai też mi rano buczy i potrafi się włączyć nawet po kilku przejechanych kilometrach 

SAI włacza się drugi raz czystko kontrolnie. Tak ma być. I nie ma znaczenia po ilu kilometrach. Zawsze się właczy gdy się na chwile zatrzymasz. Może to być po kilometrze lub po 10 kilometrach.

Opublikowano

Acha czyli jedno wyjaśnione 

Opublikowano

Siema, ktoś rozwiązał problem z tym paliwem? U mnie jest to samo tylko w silniku 1.8 bez turbo. 

Opublikowano

Mam podobny problem jak autor wątku ,

1.8t ajl bardzo ciężko pali na zimnym a jak zapali to trzęsie budą jak by miał zaraz zgasnąć silnik . Gdy się zagrzeje chodzi normalnie . 

Wymieniona już pompa paliwa, świece , cewki nowe , przepływka, sonda . Czekam tylko na wymianę wtrysków 

Opublikowano
2 godziny temu, Damian.filar napisał:

Czekam tylko na wymianę wtrysków 

Która nic nie da.

Opublikowano
13 godzin temu, Damian.filar napisał:

Mam podobny problem jak autor wątku ,

1.8t ajl bardzo ciężko pali na zimnym a jak zapali to trzęsie budą jak by miał zaraz zgasnąć silnik . Gdy się zagrzeje chodzi normalnie . 

Wymieniona już pompa paliwa, świece , cewki nowe , przepływka, sonda . Czekam tylko na wymianę wtrysków 

Kolego, sprawdzałeś ciśnienie na listwie wtryskowej? Jaki filtr paliwa, ori? Jaką temp silnika pokazuje Ci w komputerze po nocy? Ma byc na zimnym zbliżona do temp otoczenia. Log 002-033, 032 masz? 

Opublikowano

Niestety nie mam jak sprawdzić ciśnienia na chwilę obecną, ale zakładam że  filtr paliwa Ori założyłem i nowa pompę to jest prawidłowe, Sprawdziłem właśnie temperaturę przy 17° otoczenia pokazuje 22 na obecnym w silniku ( kupiłem Ori nowy czujnik który pokazuje już 25).  Jeżeli chodzi o logi to na 32 i 33 jest N/A wszędzie jedynie co mogę zrobić to 02.

Opublikowano

To zrób 2+7.

Opublikowano (edytowane)

Po tygodniowej walce z kablem udało mi się zrobić statycznie 02,03,07 na rozgrzanym silniku .  Link to logahttp://vaglogi.pl/log-002_007_003_Y6mGutK.html

Jutro będę próbował zrobić dynamicznie 

Dziś sprawdzając poziom oleju znalazłem pewna usterkę , po odkręceniu korka oleju czuć paliwo w oleju, plus przy dodaniu gazu zasysa korek. Tak więc logi wydają mi się narazie zbędne póki nie ogarnę tej sytuacji . ?

 

 

Edytowane przez Damian.filar
Usterka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...