Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki olej polecacie do A4 B8 2.0 TDI CR?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Teraz, Marcin_G napisał:


A który przy miejskim przemieszczaniu się? 5w40

Jeden ciort 

Opublikowano
Jeden ciort 

Ok dzięki za info


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

5W/40 raczej nie spełnia normy 507 i będzie szybciej zapełniał DPF/FAP

Opublikowano
2 godziny temu, s27 napisał:

5W/40 raczej nie spełnia normy 507 i będzie szybciej zapełniał DPF/FAP

:polew::polew::polew:

Opublikowano
W dniu 4.01.2018 o 18:49, frack napisał:

Witam wszystkich :-)

Do mojej Q5 2.0 TDI 177 KM CGLC szukałem i w końcu kupiłem - LIQUI MOLE TOP TEC 4200 - 5W30 z normą 507, oryginał Niemcy. :

OLEJ_LM_4200.jpg

image.jpg

Przed wymianą:

-płukanka LM Engine Flush 

- filtr KNECHT OX388 D Eco

 

Jaka cena za ten olej? Gdzie kupiłeś?

Opublikowano (edytowane)

Kupiłem tu:

http://allegro.pl/olej-liqui-moly-top-tec-4200-5w30-5l-promocja-i6957196166.html

Komplet jak na foto 228 pln

Przed wymianą, po rozgrzaniu zdjąłem pokrywę i postawiłem butelkę z wodą i woda bulgotała.

 

Po wymianie ten sam test i woda prawie nieruchoma. Różnica widoczna gołym okiem. 

 

Wrzucę filmiki.

Edytowane przez frack
Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, frack napisał:

Kupiłem tu:

http://allegro.pl/olej-liqui-moly-top-tec-4200-5w30-5l-promocja-i6957196166.html

Komplet jak na foto 228 pln

Przed wymianą, po rozgrzaniu zdjąłem pokrywę i postawiłem butelkę z wodą i woda bulgotała.

Po wymianie ten sam test i woda nieruchoma. Różnica widoczna gołym okiem. 

Wrzucę filmiki.

Ta oliwa to nic specjalnego, po 7tkm już jest lipa

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Nnw.

Jak masz auto które co 100 kilometrów włącza procedurę wypalania DPF to może tak być, bo zawsze trochę paliwa do oleju się dostanie. W normalnych zdrowych motorach 15 tysięcy spokojnie da radę.

Nie bronie tego oleju, spełnia normę 507, jest oryginalny Niemiecki i tyle.

Skoro uważasz że są lepsze to chętnie się dowiem, tylko poprzyj to kartą charakterystyki, porównaj.

Opublikowano
2 minuty temu, frack napisał:

Nnw.

Jak masz auto które co 100 kilometrów włącza procedurę wypalania DPF to może tak być, bo zawsze trochę paliwa do oleju się dostanie. W normalnych zdrowych motorach 15 tysięcy spokojnie da radę.

Nie bronie tego oleju, spełnia normę 507, jest oryginalny Niemiecki i tyle.

Skoro uważasz że są lepsze to chętnie się dowiem, tylko poprzyj to kartą charakterystyki, porównaj.

Przestałem już dawno udowadniać swoje racje spostrzeżenia itd itp

Nie.ma to sensu i szkoda mojego czasu, masz tutaj co chciałeś, poczytaj sobie, miłej lektury.

http://www.oil-club.ru/forum/topic/930-masla-liqui-moly-obschaya/page-24#entry1073561

Opublikowano

Napisałeś że są lepsze, to podziel się tą tajemnicą- wtedy przy następnej wymianie chętnie skorzystam.

Każdy ma swoje preferencję i robi jak uważa, nie zamierzam nikogo przekonywać do LM.

Tak na marginesie "oliwa" to do frytek- do silnika jest olej;) 

Bez urazy :-)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, frack napisał:

Napisałeś że są lepsze, to podziel się tą tajemnicą- wtedy przy następnej wymianie chętnie skorzystam.

Każdy ma swoje preferencję i robi jak uważa, nie zamierzam nikogo przekonywać do LM.

Tak na marginesie "oliwa" to do frytek- do silnika jest olej;) 

Bez urazy :-)

Oczywiście że są, ten LM nie jest pełnym syntetykiem i bardzo szybko ulega gradacji. Wymiana co 15000km to totalna głupota no chyba że cisniesz tylko autostrady.

Edytowane przez Dev
Opublikowano
2 minuty temu, Dev napisał:

Oczywiście że są, ten LM nie jest pełnym sympatykiem i bardzo szybko ulega gradacji. Wymiana co 15000km to totalna głupota no chyba że cisniesz tylko autostrady.

No na pewno pełnym "sympatykiem" nie jest.

Spełnia jednak normę 507.

Pierwsze słyszę że olej ulega "gradacji"- chyba miałeś na myśli że ulega degradacji

Mylisz się że wymiana co 15 tys. to głupota- to raczej pragmatyzm.

Kończę temat. 

Bez urazy.

 

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, frack napisał:

Mylisz się że wymiana co 15 tys. to głupota- to raczej pragmatyzm.

Głupota

A zamiast gradacji powinno być "starzenie"

Edytowane przez Dev
Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, s27 napisał:

5W/40 raczej nie spełnia normy 507 i będzie szybciej zapełniał DPF/FAP

A do czego mu ta norma skoro powywalal dpf egr i klapy ? Dev akurat dobrze mu radzi 5w40 motul x clean , lm synthiol diesle kuzyn gania na valvoline synapower i tez chwali i ja od siebie mogę powiedzieć ze nie polecam shell helix ultra diesel do 5-6 tys był ok później silnik zaczął głośniej chodzić i zaczęło go ubywać 

Edytowane przez Luki36
Opublikowano

witam czy ktoś z Was zalał Millersa EE longlife 5w30? jakie spostrzeżenia?

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Koperek78 napisał:

witam czy ktoś z Was zalał Millersa EE longlife 5w30? jakie spostrzeżenia?

 

Dobry olej, jego parametry zostały znacznie poprawione przez producenta.

Millers to jest typowy mieszacz olejowy co nie znaczy, że źle to robi ale bazy olejowe i dodatki kupuje od innych.

Chyba, że o czymś nie wiem ?.

Nie wiem w jakiej cenie go zakupisz ale polecam zamiennie na pewno nie gorszy a o lepszych właściwościach myjących Neste 5W30 Citi Pro LL. 

Neste Oil podobnie jak Fuchs to to wiodący producenci baz olejowych dla wielu mieszaczy w Europie.

Zawsze poszukiwania oleju rozpoczynam od dwóch firm FUCHS i NESTE OIL co i innym użytkownikom tegoż forum polecam.

Edytowane przez KINIAM
Opublikowano
:polew::polew::polew:

Powiedz mi kolego czy wymiana później tez co 15tys lub 2 lata? I czy przed wymiana zastosować jakaś pulkanke czy coś?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano
Głupota
A zamiast gradacji powinno być "starzenie"

Wiec jeśli wezmę ten polecany przez ciebie 5w40 to co ile powinna być wymiana?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

I co jeszcze powiecie na temat 5w40 Millers NT lub NT+


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
2 godziny temu, Marcin_G napisał:

I co jeszcze powiecie na temat 5w40 Millers NT lub NT+

jak Cię stać to czemu nie

wymiana zależna od eksploatacji ale max co 10000km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...