Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prosba o analize logow, slaby do 2000rpm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

prosze o analizuje mojego loga

auto do 2300 jest ospale

od 2300 nie mam zastrzezen pedzi jak złe do końca

turbina na wskżniku boost pokazuje w pekau max 1 bar czasem 1,1 ale z reguły 0.95 bar wiec chyba dobrze

tylko moim zdaniem za pozno dostaje doładowania odpowiedniego

inne afny jada juz od 1500 rpm jakos tam a moj do 2300 po prostu ma dziure niby jedzie plynnie ale jak SDI :)

Wszystko nowe wymienione, wiem tez ze pompa wtryskowa po kpl regenracji rok temu

Opublikowano

Ciśnienie w pompie lekko do podbicia.

Opublikowano

ile masz nalatane i czy masz katalizator?

Opublikowano

nie mam katalizatora, wyciąłem, odmulil sie owszem ale i tak jak widać coś nie gra

nalatane licznikowo 244tyś a naprawdę nie wiem może dwa razy tyle może ori przebieg

pompa wtryskowa po całkowitej regeneracji za ponad 1000pln we Wrocławiu diesel serwis przez poprzedniego właściciela

Co mogę dodac po nocy auto chce zapalic ale zalapuje dopiero po 2-3 sekundach, na mrozie tak samo chce zapalic ale jakby wracało paliwo i trzeba krecic chwile, jak na plusie jest to ok 2 sekund, na mrozie dużym z 5-7 sekund zaskakuje, ciśnienia na cylindrach mierzone 26-27BAR

jak juz uruchomie to pali caly dzien od strzala

nowe swiece ngk x4, nowe filtry knecht, nowy akumulator exide 74/680, właściwie cała mechanika w tym aucie jest nowa włącznie z rozrzadem i cała reszta

Opublikowano

zrób komplet logów , bo po tych widać jakby turbo słabo pompowało , a jak nie masz paliwa i powietrza to i skąd będzie moc?

Opublikowano

ktore grupy zlogowac?

tu chyba dałem TURBO i przeplywke ?

Opublikowano
ktore grupy zlogowac?

tu chyba dałem TURBO i przeplywke ?

przede wszystkim każdy osobno od 1200 pedał w podłogę i do 4000

tu masz jak sie robi logi

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/

Opublikowano

TO nie jest afn to po pierwsze.Po drugie cos n75 sobie nie radzi a przeplywka jest ok.

AFN jada od 1500 ale AHU juz niestety nie.

Opublikowano

Co Ty za bzdury opowiadasz człowieku, chyba wiem jaki mam silnik - widziałes kiedys 1Z albo AHU w QUATTRO ? ;)

moze mam po swapie ? no niestety nie, wymieniałem filtry, rozrzad, paski i rolki osprzętu alternatora, i wychodzi że jednak mam tak jak wskazuje wlepka w bagazniku, vin i cała restza, mam AFN

Grupa 011:

przy obrotach 1470

doładowanie zadane wedle ECU 1744.2 czyli seria dla AFN

doładowanie zmierzone 1030.2 czyli chyba nie ma powietrza z tego co widze w innych logach

zaniża mi więc o 0.7bar a dogania doładowanie dopiero przy 2700 rpm

za taka pomoc to ja dziękuje i jeszcze sie reklamujesz diagnostyką VAG ?? masakra

Opublikowano

Po pierwsze to nie takim tonem bo nie jestesmy kolegami z piaskownicy.Po drugie jak bedziesz mial tyle wiedzy co ja i praktyki przy TDI.Wtedy mozemy wstepnie porozmawiac.Poczytałem ze chcesz tu moc zmieniac haha.To w takim razie najpierw sobie sterownik od afn wstaw bo masz doładowanie z 1Z.

A rozrzad filtry itp z powodzeniem zamontuje ci z afn do 1z i na odwrot:

tu masz logi afn porownaj sobie grupe 011(doładowanie) i 008 (dawki)

Patrzac na twoj tok myslenia to chyba wyciecie katalizatora to powinna byc ostatnia modyfikacja mocy w tym aucie

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

Opublikowano
Co Ty za bzdury opowiadasz człowieku, chyba wiem jaki mam silnik - widziałes kiedys 1Z albo AHU w QUATTRO ? ;)

moze mam po swapie ? no niestety nie, wymieniałem filtry, rozrzad, paski i rolki osprzętu alternatora, i wychodzi że jednak mam tak jak wskazuje wlepka w bagazniku, vin i cała restza, mam AFN

Grupa 011:

przy obrotach 1470

doładowanie zadane wedle ECU 1744.2 czyli seria dla AFN

doładowanie zmierzone 1030.2 czyli chyba nie ma powietrza z tego co widze w innych logach

zaniża mi więc o 0.7bar a dogania doładowanie dopiero przy 2700 rpm

za taka pomoc to ja dziękuje i jeszcze sie reklamujesz diagnostyką VAG ?? masakra

Wez se na wstrzymanie kolezko bo nie masz pojecia o temacie .....

program w sterowniku masz z silnika AHU , prawdopodobnie sterownik tez a co za tym idzie silnik rowniez moze byc z AHU, no chyba ze logi sa z nie Twojego auta badz pod maska masz niesamowita wydumke . Zrob zdjecie silnika i sterownika jaki masz i wstaw . Wiele sie wyjasni .

Ps. Na ta chwile wedlug logow Twoje auto ma 90 ps ;)

Opublikowano

no dobra nie chce sie madrowac bo mam to auto od 3 miesiecy dopiero, wrzuce Wam zaraz fotke silnika...

nieco sie spieniłem nie ukrywam, takze sorry vauxhall95 jesli faktycznie macie racje to zwracam honor, ale jak wytlumaczyc ze wymienilem w tym aucie prawie cala mechanike wlacznie z rozrzadami itp, wszystko od AFN ??? musial by ktos chyba słupek zmienic albo ECU ? no i doładowanie zadane a prawidlowe ? tez chyba za mało ładuje dołem ?

to chyba 1sze 90KM w quattro na tym forum by było

---------- Post dopisany at 09:12 ---------- Poprzedni post napisany at 08:35 ----------

zdjecie silnika

takiego go nabyłem nic tu nie zmienialem poza wspomniana mechanika i eksploatacja

DSC02077.jpg

---------- Post dopisany at 09:16 ---------- Poprzedni post napisany at 09:15 ----------

DSC02078.jpg

Opublikowano

na bloku masz nabity symbol silnika koło pompy Vacu i wątpliwości się rozwieją .

Może silnik i masz oryginalny , ale sterownik z mapami już nie .

Części od AFN- podchodzą bo te jednostki na pompie VP wszystkie są bliźniacze .

A co masz tak pozalepiane śrubami przewody paliwowe ?

Przed pompą to chyba dodatkowy zaworek zwrotny na przewodzie?

Opublikowano

ogolnie w tym aucie bylo webasto z zbiornikiem na paliwo w bagazniku, i zostalo totalnie zdemontowane stad sa np dziury w grodzi i jakies inne dziwadla...

a to przed pompa nie wiem szczerze mowiac. mam tylko papier na kpl regenracje pompy ponad rok temu... ale czemu sluzy ten zaworek to nie mam pojecia...

tego oznaczenia szukalem ale nie moge go namierzyc :/ mozesz zaznaczyc na fotce gdzie ono powinno byc ?

ps: porownywalem z kumpla AFN silnik optycznie, no i dla mnie 100% wyglada jak AFN ale moze niech sie spece wypowiedza gdzie szukac różnić ;)

Opublikowano

oznaczenia szukaj na stopce pod plastikowym króćcem chłodzącym .

silnik może , i prawdopodobnie jest o symbolu AFN ale sterownik i mapy od niego już nie , i niemienia to postaci że teraz twój AFN ma tylko około 90 koni mocy.

Opublikowano

no dobrze, rozumiem

własnie czuje ze jest slabszy jak inne afny stad logi i caly ten temat

jezeli upewnie sie ze to AFN to pozostaje zmienic ECU na serie od AFN ?

Opublikowano
no dobrze, rozumiem

własnie czuje ze jest slabszy jak inne afny stad logi i caly ten temat

jezeli upewnie sie ze to AFN to pozostaje zmienic ECU na serie od AFN ?

sterownik wymienić albo zachipować , ale co dokładnie da się zrobić z twoim sterownikiem to zapytaj kolegi Spanky , jest "kumaty" wtych sprawach to ci podpowie:grin:

Opublikowano

nieco sie poddenerowalem jak mi napisaliscie ze to 90KM skoro kupowalem 110KM AFN-a

defakto wychodzi ze to jednak 110KM AFN, jedynie ECU bedzie z 90KM AHU z nieznanych mi powodów ?

kolego spanky czy mozesz sie wypowiedziec co nalezało by teraz zrobić ? ew od czego zacząć ? spisywac nr sterownika ? szukac od razu sterownika od AFN ? czy moze cos innego...

Opublikowano

Nie ma sie co cisnieniowac.... tym bardziej jak sie ma auto od 3 miesiecy.

Załoz ECU od silnika AFN i wtedy zobacz sie jak sie bedzie zachowywalo auto.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...