naws Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Siema, będę chipował swojego AFNa i zastanawiam się co jeszcze idzie zrobić aby podnieść mu trochę niutków. Ostatnio kolega podjechal 110 zrobioną na 180 po programi i kilku innych szczegółach - jestem ciekaw co Wy robicie w swoich autkach aby mieć lepsze osiągi ?
grippen Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 wszystko zależy ile masz $$$$$$ do wydania, tematów jest dużo poszukaj w odpowiednim dziale:wink: jako że jesteś młodziutki na forum to proszę Turbo, Chiptuning i Tuning Mechaniczny
Tommy Gun Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 - turbo awx Gt1749 va - wywalony katalizator - wywalony egr - skrócona droga podciśnienia do n75 - nadkole od S4 - 216-tki Bosch - kolektor dolotowy awx
naws Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2013 a powiedzcie mi bo jestescie już obeznani : mam: wyciety katalizator, pompe wtrysku po regenerce i nowe turbo AFN zakładać będę normalnego profi chipa jeśli do tego - zrobie dziurę w plastikowej osłonie nadkola przy IC + większe wtryski 216 to mniej więcej jakie osiągi mogę chwycić ? Po samym chipie z wyciętym katem mogę mieć ok 310 -320 nm i 135 - 140 km. Macie jakieś rozeznanie jakie moce dochodza przy większych wtryskach i nieco lepszym chlodzeniu metodą garażową ? bo na fmic juz mi brakuje kasy :D
MASATO Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 a powiedzcie mi bo jestescie już obeznani :mam: wyciety katalizator, pompe wtrysku po regenerce i nowe turbo AFN zakładać będę normalnego profi chipa jeśli do tego - zrobie dziurę w plastikowej osłonie nadkola przy IC + większe wtryski 216 to mniej więcej jakie osiągi mogę chwycić ? Po samym chipie z wyciętym katem mogę mieć ok 310 -320 nm i 135 - 140 km. Macie jakieś rozeznanie jakie moce dochodza przy większych wtryskach i nieco lepszym chlodzeniu metodą garażową ? bo na fmic juz mi brakuje kasy :D pompa po regeneracji ? nowy tłokorozdzielacz ? czy tylko wymienione uszczelki... ? tu masz temat gdzie Kowi wszytsko ładnie opisał. http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/ jak chcesz pakować 216 tki to jeszcze by pasowało wieksze turbo
naws Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2013 pompa w pełni regenerowana w serwisie BOSH Wiem ze przydalo by się wieksze turbo, ale to jest łancuszek niekonczacych się zmian. Mam na mysli same wtryski zwiększyc i porobic dziury w plastikowym nadkolu i wyczyścic IC zeby lepiej łapał powietrze co powinno dać przyrost ok 10-30km i ze 40nm. Bo jak turbo - to i chlodzenie lepsze, a jak fmic to i hamulce a potem heble itd itp. to skarbonka bez dna a ja nie chcę mieć najszybszego kombika na świecie ;p Bardziej interesuje mnie wyciśnięcie jak najlepszego momentu obrotowego . Do 200km/h ma ciągnąć aż miło i to wszystko. Dalej mi nie potrzeba ---------- Post dopisany at 15:17 ---------- Poprzedni post napisany at 15:14 ---------- tym abrdziej że dopiero będę jechał do programisty i to jemu powierzę zmianę wtrysków, ustawienie kąta i dopasowanie do tego programu dodam jeszcze ze od razu będzie zakładany turbo timer aby zawsze chłodziło turbinkę.
machina Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 To turbo nie będzie miało lekkiego życia i może długo nie dać rady dobrze dmuchać a 216 będą potrzebowały powietrza:wink: Hamulce to podstawa:decayed:
vauxhall95 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 No to jak chcesz zeby łapało 200km/h to sam program nie wystarczy.Jak wsadzisz 216 i ori turbo i bedzie go ganial po 200 to wirnik podziurawi intercooler. Najlepiej wstaw turbo awx i 216.
naws Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2013 f*ck...to zaślepię sobie tylko egr i wszechno.... jak bede mial kase to na przyszly sezon awx i 216tki
matyss___ Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 na turbo od awx i wtryskach 216 155 koni uzyskasz bez problemów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się