seves Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2013 dzięki bardzo podobna do Twojej
mystic.pl Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Eibacha odpuść, są za miękkie do tej masy. Miałem i sprzedałem dedykowany do avanta 3.0 prokit. Jeśli już to szedł bym w H&R ale bardziej w weitek'a. U mnie na eibachach siadło około -50mm względem 1BE a wg producenta powinno -30. To są krótkie sprężyny i nie pasują do standardowych amorów nawet sportowych. Na hopkach sprężyna potrafi się obkręcić wokół własnej osi a potem tłucze w łożu. Do celowo to raczej szukał bym tak jak piszesz jakiegoś dobrego dwintu.
mikolaj85 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 W tym aucie o ile dobrze pamietam był zamontowany Eibach pro kit, jeszcze jak Patrox nim jeździł i chyba źle nie było:wink:
mystic.pl Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 ... i chyba źle nie było:wink: zależy do czego, do wyglądu czy przemieszczania jeśli tak jak piszesz był już eibach to ciekawe czemu został zdjęty
seves Opublikowano 14 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2013 Z tego co wiem, a wszystkiego nie wiem to Patrox wkładał sprężyny obniżające (prawdopodobnie eibach) ale potem je zmienił na coś (chyba na ori) przed sprzedażą snajperowi
mikolaj85 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Czyli na Eibachach sie chyba jednak źle jezdziło, ale samochód stał całkiem ładnie
snajper1998 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Z tego co wiem, a wszystkiego nie wiem to Patrox wkładał sprężyny obniżające (prawdopodobnie eibach) ale potem je zmienił na coś (chyba na ori) przed sprzedażą snajperowi zamiast eibacha zostal wsadzony zawias s-line ktory nie pamietam dokladnie, Patryk sie mnie zapytal czy chce abym zostawil ten zawias czy wsadzic oryginalny s-line a jako ze na tym eibachu stal wg mnie nisko a ja mialem juz przejscia z gubieniem zderzakow i innych w zimie na lubelskich drogach to chcialem troche wyzej czego nie zaluje bo ta dokladka z cupry i tak byla ze dwa razy dokrecana , jakby zostal eibach to by jej juz nie bylo
laki83 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Eibacha odpuść, są za miękkie do tej masy. Miałem i sprzedałem dedykowany do avanta 3.0 prokit. Jeśli już to szedł bym w H&R ale bardziej w weitek'a. U mnie na eibachach siadło około -50mm względem 1BE a wg producenta powinno -30. To są krótkie sprężyny i nie pasują do standardowych amorów nawet sportowych. Na hopkach sprężyna potrafi się obkręcić wokół własnej osi a potem tłucze w łożu.Do celowo to raczej szukał bym tak jak piszesz jakiegoś dobrego dwintu. powiem ci że z tymi eibachami to troche przesadziłeś...ja jezdze juz 3 rok na takich springach..amory daja rady choć tył zmieniłem na bilstein b6 bo jeden amor sie wysrał..obkręcić na hopkach?co ty gadasz?przez te 3 lata użytkowania to prawie cały czas jezdze po holandi a tu wysepek i progów zwalniających jest wszędzie pełno.a springi jak siedzą tak siedzą i nic sie nie dzieje więc nie gadaj takich rzeczy.ja moge śmiało takie sprezyny polecic a co do siadania sprezyn to jak poszukasz gdzies w wątkach to znajdziesz watek jak sie chłopaki wypowiadali które springi jakich firm trzymają katalogowe obnizenia a które nie.no i własnie eibach był jednym z tych które trzymaja katalogowe obnizenie
H4mm3R Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Eibacha odpuść, są za miękkie do tej masy. Miałem i sprzedałem dedykowany do avanta 3.0 prokit. Jeśli już to szedł bym w H&R ale bardziej w weitek'a. U mnie na eibachach siadło około -50mm względem 1BE a wg producenta powinno -30. To są krótkie sprężyny i nie pasują do standardowych amorów nawet sportowych. Na hopkach sprężyna potrafi się obkręcić wokół własnej osi a potem tłucze w łożu.Do celowo to raczej szukał bym tak jak piszesz jakiegoś dobrego dwintu. powiem ci że z tymi eibachami to troche przesadziłeś...ja jezdze juz 3 rok na takich springach..amory daja rady choć tył zmieniłem na bilstein b6 bo jeden amor sie wysrał..obkręcić na hopkach?co ty gadasz?przez te 3 lata użytkowania to prawie cały czas jezdze po holandi a tu wysepek i progów zwalniających jest wszędzie pełno.a springi jak siedzą tak siedzą i nic sie nie dzieje więc nie gadaj takich rzeczy.ja moge śmiało takie sprezyny polecic a co do siadania sprezyn to jak poszukasz gdzies w wątkach to znajdziesz watek jak sie chłopaki wypowiadali które springi jakich firm trzymają katalogowe obnizenia a które nie.no i własnie eibach był jednym z tych które trzymaja katalogowe obnizenie Cycu czytaj ze zrozumieniem, 1.8T to waga piórkowa w porównaniu do 3.0TDI, a prokit to cały zestaw (amorki + sprężyny), a nie amor 1BA + sprężyna.
Arturoo Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 wg mnie też zbyt miekko lata ten sedan.....jak porównywałem z mironowym to bardzo podobna charakterystyka.....dla mnie za miękko.... a co do piórkowej wagi to pewnie lepiej się prowadzi
laki83 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Eibacha odpuść, są za miękkie do tej masy. Miałem i sprzedałem dedykowany do avanta 3.0 prokit. Jeśli już to szedł bym w H&R ale bardziej w weitek'a. U mnie na eibachach siadło około -50mm względem 1BE a wg producenta powinno -30. To są krótkie sprężyny i nie pasują do standardowych amorów nawet sportowych. Na hopkach sprężyna potrafi się obkręcić wokół własnej osi a potem tłucze w łożu.Do celowo to raczej szukał bym tak jak piszesz jakiegoś dobrego dwintu. powiem ci że z tymi eibachami to troche przesadziłeś...ja jezdze juz 3 rok na takich springach..amory daja rady choć tył zmieniłem na bilstein b6 bo jeden amor sie wysrał..obkręcić na hopkach?co ty gadasz?przez te 3 lata użytkowania to prawie cały czas jezdze po holandi a tu wysepek i progów zwalniających jest wszędzie pełno.a springi jak siedzą tak siedzą i nic sie nie dzieje więc nie gadaj takich rzeczy.ja moge śmiało takie sprezyny polecic a co do siadania sprezyn to jak poszukasz gdzies w wątkach to znajdziesz watek jak sie chłopaki wypowiadali które springi jakich firm trzymają katalogowe obnizenia a które nie.no i własnie eibach był jednym z tych które trzymaja katalogowe obnizenie Cycu czytaj ze zrozumieniem, 1.8T to waga piórkowa w porównaniu do 3.0TDI, a prokit to cały zestaw (amorki + sprężyny), a nie amor 1BA + sprężyna. no moze i tak i może sie nie znam ale jakos niechce mi sie wierzyc żeby eibachy siadły zamiast 30mm to 50mm tym bardziej że to cały zestaw dedykowany pod dany silnik i niema tu znaczenia jaki silnik.przeciez nie załozy kita z 1.8t do 3.0 tylko dedykowany do 3.0..no a te obracajace sie spręzyny to juz wogóle dla mnie kosmos
mystic.pl Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Eibacha odpuść, są za miękkie do tej masy. Miałem i sprzedałem dedykowany do avanta 3.0 prokit. Jeśli już to szedł bym w H&R ale bardziej w weitek'a. U mnie na eibachach siadło około -50mm względem 1BE a wg producenta powinno -30. To są krótkie sprężyny i nie pasują do standardowych amorów nawet sportowych. Na hopkach sprężyna potrafi się obkręcić wokół własnej osi a potem tłucze w łożu.Do celowo to raczej szukał bym tak jak piszesz jakiegoś dobrego dwintu. powiem ci że z tymi eibachami to troche przesadziłeś...ja jezdze juz 3 rok na takich springach..amory daja rady choć tył zmieniłem na bilstein b6 bo jeden amor sie wysrał..obkręcić na hopkach?co ty gadasz?przez te 3 lata użytkowania to prawie cały czas jezdze po holandi a tu wysepek i progów zwalniających jest wszędzie pełno.a springi jak siedzą tak siedzą i nic sie nie dzieje więc nie gadaj takich rzeczy.ja moge śmiało takie sprezyny polecic a co do siadania sprezyn to jak poszukasz gdzies w wątkach to znajdziesz watek jak sie chłopaki wypowiadali które springi jakich firm trzymają katalogowe obnizenia a które nie.no i własnie eibach był jednym z tych które trzymaja katalogowe obnizenie Cycu czytaj ze zrozumieniem, 1.8T to waga piórkowa w porównaniu do 3.0TDI, a prokit to cały zestaw (amorki + sprężyny), a nie amor 1BA + sprężyna. no moze i tak i może sie nie znam ale jakos niechce mi sie wierzyc żeby eibachy siadły zamiast 30mm to 50mm tym bardziej że to cały zestaw dedykowany pod dany silnik i niema tu znaczenia jaki silnik.przeciez nie załozy kita z 1.8t do 3.0 tylko dedykowany do 3.0..no a te obracajace sie spręzyny to juz wogóle dla mnie kosmos Nie piszę z teorii i nie odnoszę się do innych silników tylko do swojego konkretnego auta i do tego co miałem w nim założone. Może Ty jesteś zadowolony, fajnie - nie neguję, ale ja nie byłem. Nie miałem zestawu amory + sprężyny od eibacha (sorki za wprowadzenie w błąd w poprzednim poście) tylko sprężyny eibach dedykowane do avanta z 3.0 na amorach Bilstein B6. Na takim setupie jak piszę siadło tyle ile pisałem. Przy dużej prędkości na drogach z gwałtownymi zagłębieniami dobijało amory i przy wyjeździe z takiej hopki podbijało mocno do góry. Nie miałem na myśli, że sprężyna obkręciła się o 360 w koło ale przekręciła na gumie dolnego łoża co dawało efekt, że albo jedna albo druga strona układała się o 4-5mm wyżej/niżej względem drugiej strony. Nie byłem zadowolony z tego, więc dobierałem następne amory do tych sprężyn i jak kupiłem Koni FSD to przy montażu się okazało, że sprężyna jest za krótka do tych amorów i po skręceniu całej kolumny a przed włożeniem do auta sprężyna wogóle nie zostaje ściśnięta w łożach i można nią było obkręcać o 360 wokół osi amora koni FSD. Po mailu serwis Koni mi odpisał, że sprężyny się nie nadają do ich amorów, choć jeszcze dwa lata wcześniej taki zestaw (amory FSD + springi eibacha) sprzedawali na rynku usa, a finalnie wycofali ze względu na reklamacje. Teraz mam Koni na springach 1BE i jest perfekto, ale oczywiściem kosztem wyglądu bo na eibachał prezentował się zdecydowanie lepiej.
Flyer Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Jak ktoś chce obniżyć i zachować komfort to tylko gwint... ja już się tego nauczyłem. Weitec ma bardzo dobry stosunek jakości do ceny. H&R to już ponad 5 kafli...
tgkone Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 podaj wymiary jakiego masz wrzuconego IC ?? trzeba było podcinać belke? W sumie masz 3 icki ?
seves Opublikowano 10 Lipca 2013 Autor Opublikowano 10 Lipca 2013 podaj wymiary jakiego masz wrzuconego IC ?? trzeba było podcinać belke? W sumie masz 3 icki ? Podcinać? Widziałeś zdjęcia? Belki w ogóle nie ma IC siedzi jeden centralny - te 2malutkie myślę że w niczym by już nie pomogły bo IC jest serio ogromny:wink: Ja furkę już tak kupiłem także nie pytaj mnie o szczegóły- mniej więcej mógłbym Ci IC zmierzyć jeśli chcesz daj znać taki se fajny czarny sedanik dzięki Krzysiek
mystic.pl Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 IC siedzi jeden centralny - te 2malutkie myślę że w niczym by już nie pomogły bo IC jest serio ogromny:wink: Nie takie malutkie bynajmniej wcale nie dużo mniejsze niż w RS4 B5 a przy tym lewy jest na sporo grubszym rdzeniu niż prawy. Ale prawda, że przy centralnym IC dodatkowo oba boczne były by przerostem formy nad treścią
seves Opublikowano 10 Lipca 2013 Autor Opublikowano 10 Lipca 2013 IC siedzi jeden centralny - te 2malutkie myślę że w niczym by już nie pomogły bo IC jest serio ogromny:wink: Nie takie malutkie bynajmniej wcale nie dużo mniejsze niż w RS4 B5 a przy tym lewy jest na sporo grubszym rdzeniu niż prawy. Ale prawda, że przy centralnym IC dodatkowo oba boczne były by przerostem formy nad treścią Wiem wiem, masz rację Robert pisząc malutkie nie porównywałem ich do innych fabrycznych tylko do tego który siedzi u mnie bo on jest co najmniej 6razy większy niż standardowy pojedynczy a ze 2razy większy niż "standardowy" centralny. Ja w każdym bądź razie drugiego takiego jeszcze nie widziałem:grin: i tak sie zastanawiam od kiedy samochód kupiłem na ile on był niezbędny i jaka jest faktyczna różnica między zwykłym (małym) centralnym a fabrycznymi. Po prostu przy zwykłym centralnym mogłaby zostać belka a u mnie belka się już nie zmieściła
Rekomendowane odpowiedzi