Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co trzeba wymienić powyżej 200tyś km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

chodzi o silnik 3,0 V6 quattro tiptronic

byłem w serwisie aso audi i sprawdzałem autko co zostało w nim wymieniane do przebiegu 220tyś i okazało się że tylko filtry, olej, klocki i tyle.

Czyli nic więcej konkretnego. Zapytałem o wymianę oleju w skrzyni i powiedzieli że producent nie pisze aby wymieniać tylko sprawdzać przy przeglądach i uzupełniać braki.

Jedyne o czym wspomnieli to o wymianie paska od pompy wody.

Zawieszenie itd w bdb stanie.

Pozdrawiam

Opublikowano

jakiej mocy masz ten silnik??? czy on juz jest na kołach zebatych, czy tez ma problemy z łańcuchem???

co do oleju w skrzyni to ZF mówi o 80 tys, poszukaj na stronie ZF,.

Opublikowano

jest to 233KM silnik ABS to nie wiem dlaczego autoryzowany serwis audi mówi że nie powinno się wymieniać oleju w skrzyni automatycznej z tip.

Opublikowano

z mojego doświadczenia

dwa auta BKN rocznik 2005 i ASB rocznik 2006 - w obydwu pasek się skończył w trasie :)

należy wymienić pasek wielorowkowy przed 250kkm i IMO najlepiej z obydwoma rolkami i napinaczem

w sumie w jednym wytrzymał ok 240kkm a w drugim ok 300kkm - w tym drugim wymeiniony tylko pasek, znowu padł po roku i wymiana wszystkiego

Opublikowano

wymień olej w skrzyni biegów będziesz miał święty spokój ja mam już to za sobą zrobili elegancko bo metodą dynamiczną więc przed zalaniem trzy litry nowego oleju latały po skrzyni i ją płukały kolejna wymiana za 50 tys

Opublikowano

zrób łańcuch komplet ze ślizgami - brzmi może jak farmazon ale uwierz mi na słowo

ja i paru kolegów z forum mielismy kolizje bez żadnych objawów grzechotki

sprawdz wtryski tak jak wyżej ktoś radził

ogólnie bardzo czułe silniki, chcesz nim jeździć to zrób jak radze

pzdr!

Opublikowano

Tak orientacyjnie jaki jest koszt wymiany łańcucha i slizgow??

Opublikowano

Z 5000 zl

Opublikowano

jaki jest koszt wtrysków ?

Opublikowano

6-6600 zl w zależności od kosztu samego wtryskiwacza skończywszy na robocie mechanika z kodowaniem.

Opublikowano
zrób łańcuch komplet ze ślizgami - brzmi może jak farmazon ale uwierz mi na słowo

ja i paru kolegów z forum mielismy kolizje bez żadnych objawów grzechotki

sprawdz wtryski tak jak wyżej ktoś radził

ogólnie bardzo czułe silniki, chcesz nim jeździć to zrób jak radze

pzdr!

Ale chyba z silnikami BKN?

W ASB z tego co wiem ten napinacz na rozrządzie był poprawiony

Opublikowano

Tak tak, tak samo jak w A6, a potem pyk i silnik do wymiany. Podobno, ale to podobno dopiero w czteroliterowych oznaczeniach silnika problem rozrzadu rozwiazano.

Opublikowano

no to lipa jak tak :kwasny:

Opublikowano

Witam,

Mam pytanko do look4me i do wszystkich znajacych odpowiedz. Mam a4 3.0 tip quqttro. Autko jest igła z niemiec. Super stan serwisowane regularnie. Ale przy odpalaniu slychac wlasnie tak przez sekunde taka grzechotke wlasnie. Po za tym wszystko ok. Czy tu chodzi o napinacz? Pomozcie bo jestem posiadaczem tego cacka od kilku dni.

Pozdr

Opublikowano

tu chodzi o luźny rozrząd, a nie napinacz.

Opublikowano

No wiem ale czy wymiana napinacza pomoze? Co z tym zrobic?

Opublikowano

No ale jak ci łancuchy klepią bo sie juz wyciagneły pewnie o długość oczka to wymieniajac napinacze skrucisz tym łańcuchy? Wtedy nowe napinacze nie będą pracowaly w swoim optymalnym połozeniu tylko z wyciągnietymi "ramionami", to jak myslisz długo tak pojeździsz?

---------- Post dopisany at 21:13 ---------- Poprzedni post napisany at 21:11 ----------

poczytaj kolego ten watek i powinieneś wiedziec wszystko http://a4-klub.pl/3-0-200/wymiana-gornych-napinaczy-313171/

Opublikowano

jeśli myślisz o jakimś remoncie to albo wszystko albo nic

nie rób nic po łepkach bo to równa się nierobieniu nic

Opublikowano
jeśli myślisz o jakimś remoncie to albo wszystko albo nic

nie rób nic po łepkach bo to równa się nierobieniu nic

Jestem tego samego zdania, sama wymiana górnych napinaczy nic nie wnosi do tematu, albo robić cały rozrząd tzn. wyjąć silnik, wymienić wszystkie łańcuchy i napinacze górne i dolne albo nic nie robić. A i tak gwarancji, że ich nie będzie słychać po 5-10kkm nie masz żadnej bo po prostu ten typ tak ma.

Czy łańcuch przeskoczy czy pęknie to i tak zależy od tego kto jak auto użytkuje, jednemu się sypnie a inny będzie jeździł xxxkkm i nic się nie stanie. W tym silniku (ASB) bardziej należy pilnować wtrysków aby nie lały niż rozrządu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...