duke Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Witam chodzi o silnik 3,0 V6 quattro tiptronic byłem w serwisie aso audi i sprawdzałem autko co zostało w nim wymieniane do przebiegu 220tyś i okazało się że tylko filtry, olej, klocki i tyle. Czyli nic więcej konkretnego. Zapytałem o wymianę oleju w skrzyni i powiedzieli że producent nie pisze aby wymieniać tylko sprawdzać przy przeglądach i uzupełniać braki. Jedyne o czym wspomnieli to o wymianie paska od pompy wody. Zawieszenie itd w bdb stanie. Pozdrawiam
kudalty66 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 jakiej mocy masz ten silnik??? czy on juz jest na kołach zebatych, czy tez ma problemy z łańcuchem??? co do oleju w skrzyni to ZF mówi o 80 tys, poszukaj na stronie ZF,.
duke Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2013 jest to 233KM silnik ABS to nie wiem dlaczego autoryzowany serwis audi mówi że nie powinno się wymieniać oleju w skrzyni automatycznej z tip.
look4me Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Jeżeli stan wtryskiwaczy (vcds) i napinacza rozrządu (brak grzechotki przy odpalaniu) masz ok to chyba wszystko.
Pepin Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 z mojego doświadczenia dwa auta BKN rocznik 2005 i ASB rocznik 2006 - w obydwu pasek się skończył w trasie należy wymienić pasek wielorowkowy przed 250kkm i IMO najlepiej z obydwoma rolkami i napinaczem w sumie w jednym wytrzymał ok 240kkm a w drugim ok 300kkm - w tym drugim wymeiniony tylko pasek, znowu padł po roku i wymiana wszystkiego
Dawids Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 wymień olej w skrzyni biegów będziesz miał święty spokój ja mam już to za sobą zrobili elegancko bo metodą dynamiczną więc przed zalaniem trzy litry nowego oleju latały po skrzyni i ją płukały kolejna wymiana za 50 tys
biggVv Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 zrób łańcuch komplet ze ślizgami - brzmi może jak farmazon ale uwierz mi na słowo ja i paru kolegów z forum mielismy kolizje bez żadnych objawów grzechotki sprawdz wtryski tak jak wyżej ktoś radził ogólnie bardzo czułe silniki, chcesz nim jeździć to zrób jak radze pzdr!
radek21 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Tak orientacyjnie jaki jest koszt wymiany łańcucha i slizgow??
bosniak_sg Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 6-6600 zl w zależności od kosztu samego wtryskiwacza skończywszy na robocie mechanika z kodowaniem.
yanosho Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 zrób łańcuch komplet ze ślizgami - brzmi może jak farmazon ale uwierz mi na słowoja i paru kolegów z forum mielismy kolizje bez żadnych objawów grzechotki sprawdz wtryski tak jak wyżej ktoś radził ogólnie bardzo czułe silniki, chcesz nim jeździć to zrób jak radze pzdr! Ale chyba z silnikami BKN? W ASB z tego co wiem ten napinacz na rozrządzie był poprawiony
bosniak_sg Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Tak tak, tak samo jak w A6, a potem pyk i silnik do wymiany. Podobno, ale to podobno dopiero w czteroliterowych oznaczeniach silnika problem rozrzadu rozwiazano.
dnp155 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Witam, Mam pytanko do look4me i do wszystkich znajacych odpowiedz. Mam a4 3.0 tip quqttro. Autko jest igła z niemiec. Super stan serwisowane regularnie. Ale przy odpalaniu slychac wlasnie tak przez sekunde taka grzechotke wlasnie. Po za tym wszystko ok. Czy tu chodzi o napinacz? Pomozcie bo jestem posiadaczem tego cacka od kilku dni. Pozdr
bosniak_sg Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 tu chodzi o luźny rozrząd, a nie napinacz.
dnp155 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 No wiem ale czy wymiana napinacza pomoze? Co z tym zrobic?
bosniak_sg Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 No ale jak ci łancuchy klepią bo sie juz wyciagneły pewnie o długość oczka to wymieniajac napinacze skrucisz tym łańcuchy? Wtedy nowe napinacze nie będą pracowaly w swoim optymalnym połozeniu tylko z wyciągnietymi "ramionami", to jak myslisz długo tak pojeździsz? ---------- Post dopisany at 21:13 ---------- Poprzedni post napisany at 21:11 ---------- poczytaj kolego ten watek i powinieneś wiedziec wszystko http://a4-klub.pl/3-0-200/wymiana-gornych-napinaczy-313171/
yanosho Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 jeśli myślisz o jakimś remoncie to albo wszystko albo nic nie rób nic po łepkach bo to równa się nierobieniu nic
mystic.pl Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 jeśli myślisz o jakimś remoncie to albo wszystko albo nicnie rób nic po łepkach bo to równa się nierobieniu nic Jestem tego samego zdania, sama wymiana górnych napinaczy nic nie wnosi do tematu, albo robić cały rozrząd tzn. wyjąć silnik, wymienić wszystkie łańcuchy i napinacze górne i dolne albo nic nie robić. A i tak gwarancji, że ich nie będzie słychać po 5-10kkm nie masz żadnej bo po prostu ten typ tak ma. Czy łańcuch przeskoczy czy pęknie to i tak zależy od tego kto jak auto użytkuje, jednemu się sypnie a inny będzie jeździł xxxkkm i nic się nie stanie. W tym silniku (ASB) bardziej należy pilnować wtrysków aby nie lały niż rozrządu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się