Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 1.8T Quattro AVANT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

turbina jest sprawna , bo być morze zawór upustowy w niej jest wypalony albo w inny sposób nie szczelny kumpel tak miał w zafirze tylko że w dieslu miał luz duży na tym kieliszku a ośką i nie domykało mu szczelnie tego kanału upustowego a jak odpuszczał gaz to było takie brzęczenie jakby bo ten kapturek wpadał w wibracje gdy się otwierał ten zawór po odpuszczeniu gazu , auto nie wchodziło w tryb awaryjny żeby było jasne po prosty było słabsze i wydobywało dziwne odgłosy

Opublikowano
Co potrzebowałeś do tego:

Układ hamulcowy:

Przód:

Tarcze went. 288mm -> upgrade 312mm

Tył:

Tarcze went. 245mm -> upgrade 255mm

Czy wystarczą klocki + tarcze czy coś jeszcze? I czy te wieksze graty wchodzą w standardowe koła 16 cali?

polecam odrazu 320 i 288:wink:

i w 16 cali tez to upchasz

Opublikowano

Ja już nie pamiętam jak hamuja standardowe 288mm/245mm, ale na 312mm/255mm to takie minimum...

Odnosnie diagnostyki to byłem w piątek we Wrocku u kolegi Germana81.

Pierwsze zrobiliśmy logi:

09:57:24.341 BL:2 1880 RPM 12,78 % 1,56 ms 4,64 g/s

09:57:24.811 BL:2 1920 RPM 64,66 % 8,32 ms 28,5 g/s

09:57:25.281 BL:2 1960 RPM 77,44 % 8,32 ms 32,31 g/s

09:57:25.750 BL:2 2080 RPM 90,98 % 9,88 ms 39,42 g/s

09:57:26.229 BL:2 2160 RPM 103,76 % 10,92 ms 46,94 g/s

09:57:26.698 BL:2 2320 RPM 115,79 % 12,48 ms 56 g/s

09:57:27.170 BL:2 2480 RPM 125,56 % 13,52 ms 62,31 g/s

09:57:27.649 BL:2 2600 RPM 137,59 % 15,08 ms 69,42 g/s

09:57:28.120 BL:2 2800 RPM 148,87 % 16,12 ms 77,89 g/s

09:57:28.615 BL:2 2960 RPM 150,38 % 15,6 ms 87,67 g/s

09:57:29.100 BL:2 3160 RPM 160,15 % 17,16 ms 98,11 g/s

09:57:29.580 BL:2 3360 RPM 163,16 % 17,68 ms 106,42 g/s

09:57:30.058 BL:2 3520 RPM 163,16 % 17,16 ms 109,19 g/s

09:57:30.520 BL:2 3720 RPM 163,91 % 17,68 ms 115,03 g/s

09:57:30.988 BL:2 3920 RPM 163,16 % 17,68 ms 124,47 g/s

09:57:31.469 BL:2 4120 RPM 163,91 % 17,68 ms 128,25 g/s

09:57:31.940 BL:2 4280 RPM 160,9 % 17,16 ms 131,53 g/s

09:57:32.410 BL:2 4480 RPM 159,4 % 17,16 ms 136,31 g/s

09:57:32.877 BL:2 4640 RPM 158,65 % 17,16 ms 139,92 g/s

09:57:33.358 BL:2 4800 RPM 155,64 % 16,64 ms 144,58 g/s

09:57:33.840 BL:2 4960 RPM 156,39 % 17,68 ms 148,19 g/s

09:57:34.320 BL:2 5120 RPM 154,14 % 17,68 ms 148,64 g/s

09:57:34.796 BL:2 5280 RPM 150,38 % 17,16 ms 151,33 g/s

09:57:35.270 BL:2 5440 RPM 146,62 % 16,64 ms 153,11 g/s

09:57:35.742 BL:2 5560 RPM 145,11 % 16,12 ms 155,06 g/s

09:57:36.230 BL:2 5680 RPM 144,36 % 16,12 ms 155,58 g/s

09:57:36.711 BL:2 5800 RPM 139,85 % 15,6 ms 155,83 g/s

09:57:37.191 BL:2 5960 RPM 139,1 % 15,6 ms 156,83 g/s

09:57:37.668 BL:2 6080 RPM 136,09 % 15,08 ms 157,86 g/s

09:57:38.149 BL:2 6200 RPM 136,09 % 15,08 ms 159,89 g/s

09:57:38.628 BL:2 6280 RPM 134,59 % 15,08 ms 163,81 g/s

09:57:39.112 BL:2 6400 RPM 133,08 % 15,08 ms 163 g/s

09:57:39.589 BL:2 6520 RPM 130,83 % 15,08 ms 162,75 g/s

09:57:40.067 BL:2 6600 RPM 128,57 % 15,08 ms 162,89 g/s

09:57:40.541 BL:2 6640 RPM 130,83 % 15,08 ms 166,19 g/s

oraz

Obroty silnika Obciazenie sil Czas wtrysku Masa przeplywa Obroty silnika Obciazenie sil Cisnienie dola Cisnienie dola

BL:2 2720 RPM 13,53 % 1,56 ms 7,5 g/s BL:115 2720 RPM 13,53 % 1000 mbar 1020

BL:2 2640 RPM 13,53 % 1,56 ms 7,22 g/s BL:115 2560 RPM 13,53 % 1000 mbar 1020

BL:2 2520 RPM 13,53 % 1,56 ms 6,86 g/s BL:115 2520 RPM 13,53 % 1000 mbar 1020

BL:2 2480 RPM 13,53 % 0 ms 6,97 g/s BL:115 2480 RPM 13,53 % 1000 mbar 1020

BL:2 2440 RPM 14,29 % 0 ms 6,72 g/s BL:115 2440 RPM 13,53 % 1000 mbar 1020

BL:2 2440 RPM 13,53 % 0 ms 6,56 g/s BL:115 2400 RPM 13,53 % 1000 mbar 1020

BL:2 2400 RPM 13,53 % 0 ms 6,44 g/s BL:115 2400 RPM 13,53 % 1000 mbar 1030

BL:2 2360 RPM 14,29 % 0 ms 6,44 g/s BL:115 2360 RPM 13,53 % 1000 mbar 1030

BL:2 2320 RPM 13,53 % 0 ms 6,22 g/s BL:115 2320 RPM 13,53 % 1000 mbar 1030

BL:2 2320 RPM 13,53 % 0 ms 6,11 g/s BL:115 2280 RPM 13,53 % 1000 mbar 1020

BL:2 2200 RPM 14,29 % 0 ms 6,06 g/s BL:115 2160 RPM 14,29 % 1000 mbar 1020

BL:2 2040 RPM 14,29 % 0 ms 5,78 g/s BL:115 2040 RPM 13,53 % 1000 mbar 1020

BL:2 2000 RPM 13,53 % 0 ms 5,36 g/s BL:115 2000 RPM 13,53 % 1000 mbar 1020

BL:2 1960 RPM 13,53 % 1,56 ms 5,25 g/s BL:115 2000 RPM 12,78 % 1000 mbar 1020

BL:2 2080 RPM 60,9 % 9,36 ms 34,64 g/s BL:115 2040 RPM 69,92 % 1940 mbar 1040

BL:2 2080 RPM 79,7 % 8,84 ms 37,14 g/s BL:115 2120 RPM 85,71 % 1990 mbar 1270

BL:2 2200 RPM 96,24 % 10,4 ms 45,19 g/s BL:115 2240 RPM 102,26 % 2060 mbar 1490

BL:2 2320 RPM 113,53 % 12,48 ms 54,86 g/s BL:115 2360 RPM 117,29 % 2170 mbar 1710

BL:2 2440 RPM 124,81 % 13,52 ms 63,19 g/s BL:115 2520 RPM 130,83 % 2350 mbar 1890

BL:2 2640 RPM 139,85 % 15,6 ms 71,75 g/s BL:115 2680 RPM 145,11 % 2390 mbar 2020

BL:2 2800 RPM 148,87 % 15,6 ms 79,67 g/s BL:115 2880 RPM 150,38 % 2400 mbar 2050

BL:2 3000 RPM 152,63 % 16,12 ms 87,69 g/s BL:115 3040 RPM 155,64 % 2410 mbar 2090

BL:2 3160 RPM 159,4 % 17,16 ms 99,67 g/s BL:115 3240 RPM 160,15 % 2420 mbar 2130

BL:2 3360 RPM 160,15 % 17,16 ms 101,92 g/s BL:115 3440 RPM 163,16 % 2430 mbar 2140

BL:2 3560 RPM 161,65 % 16,64 ms 109,81 g/s BL:115 3640 RPM 161,65 % 2410 mbar 2140

BL:2 3760 RPM 162,41 % 17,16 ms 117,36 g/s BL:115 3840 RPM 161,65 % 2400 mbar 2110

BL:2 3960 RPM 160,9 % 17,16 ms 125,72 g/s BL:115 4040 RPM 162,41 % 2370 mbar 2120

BL:2 4160 RPM 160,9 % 17,16 ms 128,25 g/s BL:115 4240 RPM 160,9 % 2350 mbar 2070

BL:2 4360 RPM 160,15 % 17,16 ms 134,86 g/s BL:115 4440 RPM 159,4 % 2330 mbar 2040

BL:2 4560 RPM 159,4 % 17,16 ms 137,94 g/s BL:115 4600 RPM 157,89 % 2300 mbar 2020

BL:2 4720 RPM 158,65 % 17,16 ms 141,61 g/s BL:115 4800 RPM 157,14 % 2280 mbar 1980

BL:2 4920 RPM 154,89 % 16,64 ms 145,17 g/s BL:115 4960 RPM 156,39 % 2240 mbar 1910

BL:2 5080 RPM 157,14 % 17,68 ms 148,61 g/s BL:115 5120 RPM 153,38 % 2190 mbar 1870

BL:2 5240 RPM 150,38 % 17,16 ms 151,06 g/s BL:115 5280 RPM 150,38 % 2150 mbar 1850

BL:2 5400 RPM 148,12 % 16,64 ms 153,33 g/s BL:115 5440 RPM 147,37 % 2110 mbar 1820

BL:2 5520 RPM 144,36 % 16,12 ms 153,72 g/s BL:115 5600 RPM 145,11 % 2070 mbar 1760

BL:2 5680 RPM 143,61 % 16,12 ms 155,58 g/s BL:115 5720 RPM 142,86 % 2030 mbar 1770

BL:2 5800 RPM 139,1 % 15,6 ms 156,33 g/s BL:115 5840 RPM 141,35 % 1970 mbar 1710

BL:2 5920 RPM 138,35 % 15,08 ms 155,58 g/s BL:115 5960 RPM 136,84 % 1920 mbar 1760

BL:2 6040 RPM 138,35 % 15,6 ms 157,58 g/s BL:115 6080 RPM 137,59 % 1870 mbar 1700

BL:2 6160 RPM 133,83 % 15,08 ms 160,17 g/s BL:115 6200 RPM 134,59 % 1840 mbar 1730

BL:2 6280 RPM 134,59 % 15,08 ms 160,92 g/s BL:115 6320 RPM 130,83 % 1820 mbar 1730

BL:2 6400 RPM 130,08 % 14,56 ms 162,47 g/s BL:115 6440 RPM 130,83 % 1810 mbar 1740

BL:2 6480 RPM 130,08 % 14,56 ms 161,89 g/s BL:115 6520 RPM 128,57 % 1790 mbar 1740

BL:2 6600 RPM 127,82 % 15,08 ms 161,72 g/s BL:115 6640 RPM 128,57 % 1770 mbar 1720

BL:2 6680 RPM 100 % 9,36 ms 153,33 g/s BL:115 6480 RPM 14,29 % 1000 mbar 1690

a także z odpiętym N75

Obroty silnika Obciazenie sil Czas wtrysku Masa przeplywa Obroty Obciążenie Ciśnienie abso Ciśnienie abso

BL:2 2040 RPM 51,13 % 5,72 ms 21,39 g/s BL:115 2080 RPM 61,65 % 1470 mbar 1050

BL:2 2120 RPM 78,95 % 8,32 ms 35,19 g/s BL:115 2160 RPM 81,2 % 1470 mbar 1220

BL:2 2200 RPM 84,96 % 8,32 ms 37,19 g/s BL:115 2240 RPM 85,71 % 1450 mbar 1250

BL:2 2320 RPM 85,71 % 8,32 ms 38,47 g/s BL:115 2360 RPM 86,47 % 1450 mbar 1260

BL:2 2400 RPM 87,22 % 8,32 ms 41,14 g/s BL:115 2440 RPM 87,22 % 1440 mbar 1270

BL:2 2520 RPM 87,97 % 8,84 ms 42,72 g/s BL:115 2560 RPM 88,72 % 1440 mbar 1270

BL:2 2640 RPM 90,23 % 8,84 ms 45,03 g/s BL:115 2640 RPM 90,23 % 1430 mbar 1270

BL:2 2720 RPM 90,23 % 8,32 ms 47,89 g/s BL:115 2760 RPM 90,23 % 1400 mbar 1280

BL:2 2840 RPM 90,23 % 8,32 ms 48,69 g/s BL:115 2880 RPM 89,47 % 1380 mbar 1270

BL:2 2920 RPM 88,72 % 8,84 ms 49,58 g/s BL:115 2960 RPM 87,97 % 1350 mbar 1290

BL:2 3040 RPM 86,47 % 8,32 ms 49,81 g/s BL:115 3080 RPM 87,22 % 1340 mbar 1280

BL:2 3120 RPM 86,47 % 8,32 ms 52,22 g/s BL:115 3160 RPM 86,47 % 1330 mbar 1280

BL:2 3240 RPM 86,47 % 8,32 ms 53,58 g/s BL:115 3280 RPM 86,47 % 1330 mbar 1280

BL:2 3320 RPM 86,47 % 8,32 ms 55,72 g/s BL:115 3360 RPM 86,47 % 1340 mbar 1280

BL:2 3440 RPM 86,47 % 8,32 ms 56,94 g/s BL:115 3440 RPM 85,71 % 1330 mbar 1280

BL:2 3520 RPM 86,47 % 8,32 ms 57,33 g/s BL:115 3560 RPM 84,96 % 1320 mbar 1280

BL:2 3600 RPM 84,96 % 8,32 ms 59,53 g/s BL:115 3640 RPM 85,71 % 1310 mbar 1280

BL:2 3720 RPM 84,96 % 7,8 ms 60,81 g/s BL:115 3760 RPM 85,71 % 1300 mbar 1280

BL:2 3800 RPM 86,47 % 8,32 ms 63,78 g/s BL:115 3840 RPM 85,71 % 1280 mbar 1280

BL:2 3880 RPM 86,47 % 8,32 ms 64,31 g/s BL:115 3920 RPM 86,47 % 1260 mbar 1280

BL:2 4000 RPM 87,22 % 8,32 ms 67 g/s BL:115 4000 RPM 87,22 % 1260 mbar 1280

BL:2 4080 RPM 87,97 % 8,32 ms 68,5 g/s BL:115 4120 RPM 87,22 % 1250 mbar 1280

BL:2 4200 RPM 87,97 % 8,32 ms 70,94 g/s BL:115 4200 RPM 87,97 % 1240 mbar 1280

BL:2 4280 RPM 88,72 % 8,32 ms 72,97 g/s BL:115 4320 RPM 88,72 % 1230 mbar 1280

BL:2 4360 RPM 88,72 % 8,84 ms 73,86 g/s BL:115 4400 RPM 88,72 % 1240 mbar 1290

BL:2 4440 RPM 89,47 % 8,84 ms 76,69 g/s BL:115 4480 RPM 89,47 % 1240 mbar 1280

BL:2 4520 RPM 89,47 % 8,32 ms 77,75 g/s BL:115 4560 RPM 90,23 % 1230 mbar 1280

BL:2 4640 RPM 90,23 % 8,32 ms 80,22 g/s BL:115 4680 RPM 90,23 % 1180 mbar 1270

BL:2 4720 RPM 90,98 % 8,32 ms 80,58 g/s BL:115 4760 RPM 90,23 % 1180 mbar 1280

BL:2 4800 RPM 90,98 % 8,32 ms 82,81 g/s BL:115 4840 RPM 90,98 % 1160 mbar 1280

BL:2 4880 RPM 90,98 % 8,84 ms 85,39 g/s BL:115 4920 RPM 90,23 % 1160 mbar 1270

BL:2 5000 RPM 89,47 % 8,32 ms 85,78 g/s BL:115 5000 RPM 90,23 % 1150 mbar 1270

BL:2 5080 RPM 90,98 % 8,32 ms 87,89 g/s BL:115 5080 RPM 90,98 % 1140 mbar 1270

BL:2 5120 RPM 90,23 % 8,84 ms 89,92 g/s BL:115 5160 RPM 90,23 % 1130 mbar 1270

BL:2 5200 RPM 90,23 % 8,84 ms 89,08 g/s BL:115 5240 RPM 90,23 % 1120 mbar 1270

BL:2 5280 RPM 89,47 % 8,84 ms 90,61 g/s BL:115 5320 RPM 89,47 % 1120 mbar 1270

BL:2 5360 RPM 88,72 % 8,84 ms 91,61 g/s BL:115 5400 RPM 87,97 % 1110 mbar 1270

BL:2 5440 RPM 87,97 % 8,84 ms 93,19 g/s BL:115 5480 RPM 87,97 % 1110 mbar 1270

BL:2 5520 RPM 87,97 % 8,84 ms 93,22 g/s BL:115 5560 RPM 87,22 % 1110 mbar 1260

BL:2 5600 RPM 87,97 % 9,36 ms 93,92 g/s BL:115 5600 RPM 87,97 % 1110 mbar 1250

BL:2 5680 RPM 88,72 % 8,84 ms 95,08 g/s BL:115 5680 RPM 87,97 % 1110 mbar 1260

BL:2 5720 RPM 87,97 % 8,84 ms 96,11 g/s BL:115 5760 RPM 87,22 % 1110 mbar 1260

BL:2 5800 RPM 87,97 % 8,84 ms 97,5 g/s BL:115 5800 RPM 87,97 % 1110 mbar 1250

BL:2 5880 RPM 87,22 % 8,84 ms 98,69 g/s BL:115 5880 RPM 87,97 % 1110 mbar 1250

BL:2 5960 RPM 87,22 % 8,84 ms 98,86 g/s BL:115 5960 RPM 87,22 % 1110 mbar 1250

BL:2 6000 RPM 87,97 % 9,36 ms 101,5 g/s BL:115 6040 RPM 87,97 % 1120 mbar 1240

BL:2 6080 RPM 88,72 % 8,84 ms 103,11 g/s BL:115 6080 RPM 87,97 % 1110 mbar 1240

BL:2 6120 RPM 87,97 % 9,88 ms 102,56 g/s BL:115 6160 RPM 88,72 % 1120 mbar 1230

BL:2 6200 RPM 88,72 % 9,36 ms 104,94 g/s BL:115 6200 RPM 88,72 % 1110 mbar 1230

BL:2 6280 RPM 87,97 % 9,36 ms 105,11 g/s BL:115 6280 RPM 88,72 % 1110 mbar 1240

BL:2 6320 RPM 87,97 % 9,88 ms 104,56 g/s BL:115 6360 RPM 86,47 % 1110 mbar 1250

BL:2 6360 RPM 85,71 % 9,36 ms 105,33 g/s BL:115 6400 RPM 87,22 % 1110 mbar 1220

BL:2 6440 RPM 87,22 % 8,84 ms 107,42 g/s BL:115 6440 RPM 85,71 % 1110 mbar 1260

BL:2 6480 RPM 85,71 % 8,84 ms 106,03 g/s BL:115 6520 RPM 86,47 % 1110 mbar 1270

BL:2 6560 RPM 84,96 % 8,84 ms 106,97 g/s BL:115 6560 RPM 84,96 % 1110 mbar 1250

BL:2 6600 RPM 84,96 % 9,36 ms 107,64 g/s BL:115 6600 RPM 84,21 % 1110 mbar 1230

BL:2 6640 RPM 84,96 % 8,84 ms 106,97 g/s BL:115 6680 RPM 84,96 % 1110 mbar 1230

BL:2 6680 RPM 84,21 % 9,36 ms 108,64 g/s BL:115 6680 RPM 72,18 % 1000 mbar 1360

BL:2 6480 RPM 14,29 % 1,56 ms 16,14 g/s BL:115 6320 RPM 15,04 % 1000 mbar 1180

Potem zrobiliśmy test szczelności i nawet przy 1.5 bara nie było niczego niepokojącego.

Nastepnie podmieniliśmy DV 710P i przepływomierz na Germana81 i zrobiliśmy znowu krótkie logi na 2ce.

12:56:55.293 BL:2 1840,00 RPM 85,71 % 8,32 ms 32,94 g/s

12:56:55.600 BL:2 2000,00 RPM 100,00 % 10,40 ms 41,03 g/s

12:56:55.910 BL:2 2120,00 RPM 110,53 % 10,92 ms 48,33 g/s

12:56:56.230 BL:2 2360,00 RPM 119,55 % 11,44 ms 59,14 g/s

12:56:56.540 BL:2 2560,00 RPM 133,08 % 13,00 ms 69,75 g/s

12:56:56.850 BL:2 2800,00 RPM 149,62 % 16,12 ms 90,53 g/s

12:56:57.159 BL:2 3040,00 RPM 163,91 % 16,12 ms 98,89 g/s

12:56:57.469 BL:2 3280,00 RPM 169,92 % 16,12 ms 108,61 g/s

12:56:57.790 BL:2 3640,00 RPM 171,43 % 17,16 ms 116,64 g/s

12:56:58.101 BL:2 3920,00 RPM 173,68 % 17,68 ms 129,03 g/s

12:56:58.410 BL:2 4200,00 RPM 170,68 % 17,16 ms 132,33 g/s

12:56:58.719 BL:2 4480,00 RPM 169,17 % 17,16 ms 143,06 g/s

12:56:59.030 BL:2 4760,00 RPM 164,66 % 16,12 ms 152,25 g/s

12:56:59.352 BL:2 5040,00 RPM 168,42 % 17,16 ms 160,06 g/s

12:56:59.670 BL:2 5320,00 RPM 162,41 % 16,12 ms 165,31 g/s

12:56:59.991 BL:2 5560,00 RPM 157,89 % 15,60 ms 165,92 g/s

12:57:00.299 BL:2 5760,00 RPM 151,13 % 15,60 ms 163,53 g/s

12:57:00.610 BL:2 6000,00 RPM 145,86 % 15,08 ms 166,97 g/s

12:57:00.919 BL:2 6160,00 RPM 143,61 % 15,08 ms 167,78 g/s

12:57:01.228 BL:2 6360,00 RPM 140,60 % 15,08 ms 170,44 g/s

12:57:01.550 BL:2 6440,00 RPM 136,09 % 13,52 ms 171,56 g/s

12:57:01.860 BL:2 6040,00 RPM 13,53 % 1,56 ms 3,69 g/s

Jakie przemyślenia?

---------- Post dopisany 30-09-2013 at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany 18-08-2013 at 12:35 ----------

Nie wierze, że nikt nie potrafi nic odczytać z tych logów :)

Chyba się chłopaki wstydzicie pisać ... :D

Opublikowano

Wrzuć to na vaglog bo ciężko się czyta, ogólnie widać że po podmiance masz jakieś 10 gr więcej na przepływce szkoda że nie zrobiłeś loga też z 115 byłoby widac czy większy przepływ był przez lepiej trzymająca dv-ke czy lepszy sprawniejszy przepływomierz, stawiam na przepływke.

Opublikowano

Te logi były robione w innej aplikacji i jak się je wrzuci na vaglog to się robi kiszka

Logi u Germana na mojej przeplywce i DV

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Logi po włożeniu przeplywki z innego auta

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Czyli według mnie tak po podmianie przepływki masz ok 10 gr. więcej niż na swojej, z tego też pewnie wynika korekcja dodatnia w bloku 032, to jedna rzecz, druga musisz sprawdzić dlaczego turbina nie może utrzymać ciśnienia do końca, czyli trzeba zajrzeć czy klapka dobrze zamyka jesli wszystko szczelne, a robiłeś tego testa z odpiętym wężykiem od gruszki? Czyli z ta przepływką z innego auta i z ciśnieniem utrzymanym do końca 0,8 bar miałbys tyle ile na samym początku po strojeniu.

Opublikowano

Przyszły nowe prezenty:

Nowa przepływka BOSCH

maf4_zps29a756fb.jpg

Nowa turbina k03-073

IMAG1017_zps67d3cf5a.jpg

IMAG1013_zpsd62454de.jpg

IMAG1007_zps90877bdd.jpg

IMAG1006_zpsbba4bbac.jpg

Oto porównanie mojej starej k03-073, która miała 12 łopatek bo tak ją zregenerowano z nową k03-073

Opublikowano

To jest to turbo co wyciągłeś z auta? Luz poprzeczny masakra, to i tak że jeszcze 1 bar potrafiła napompować:decayed:

Opublikowano

Pokaz logi jak to wszystko teraz śmiga.

Opublikowano

Jakies logi są.... 1.31bara z dołu i takie tam :)

Opublikowano

Co wolisz, przepływ czy wykres? :)

Opublikowano

Dawaj pan do mnie zrobie ci TINPa po promocji niech se wszyscy popatrzą na przepływy :D a i wykres też bedzie milutki :D

Opublikowano

Tylko, ze ja mam do Ciebie z 600lat świetlnych :)

Odezwe się bo póki co to zdycham w domu na L4

Opublikowano
Odezwe się bo póki co to zdycham w domu na L4

Pewnie reza na L4 heh :kox

Wampir dawaj filmik onboard, zobaczymy jak lata na nowym turbie

Opublikowano

Uwierz mi, ze sam się nie mogę doczekać żeby zglogowac do konca i cos nagrac, a boje się pokazywać z autem bo moglbym mieć problemu :/

Pewnie nie będę miał takiego efektu jak u Ciebie bo masa jednak swoje robi...

Opublikowano

Na pewno na dobrej wadze ważyłeś?

mi wyszlo 1540kg a mam lpg ale fakt nic nie bylo zadne kolo, brak paliwa itp.

Opublikowano

to waga niedaleko mojego osiedla, sprzedają tam nawozy i inne takie ale auto było kompletne tak jak nim jezdze na co dzień czyli 3/4 baku, zapasówka 17", pare gratow w bagażniku na 5-10kg

Opublikowano

U mnie z LPG zamontowanym i z połową zbiornika ważyła 1645kg, na trzech wagach sprawdzałem specjalnie to 5kg rozbierznosci było, ale nic z auta nie wyjmowane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...