michier Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 on jest na elektromagnesie, nie zaślepisz
wroblito Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 podpowie ktos numery uszczelek potrzebnych po wyjeciu EGR'u?
banan87 Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 michier - u mnie też chyba EGR się odzywa muszę drania odłączyć i spróbować, ale mogę znaleźć tej wtyczki :/ mam takie same objawy, przy delikatnym gazie o obrotach ok. 2000 auto szarpie na sekunde, przy mocnym gazie/przyspieszaniu niczego takiego nie ma co ciekawie - jak jezdzilem na tempomacie ani razu nie szarpnelo
michier Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 szara wtyczka, pokazywałem Ci, umiejscowiona jest od spodu dolotu powietrza.jedna wtyczka jest od klapy gaszacej a druga od egr. Ja Ci mówiłem ,że czuc tego egr'a. zobaczysz ze jest duza roznica na odłączonym:wink:
banan87 Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 wykrakałem, bo wczoraj na tempomacie też szarpało ile kosztuje czyszczenie tego? ktoś wie?
michier Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 nie czysc, ja go wymienialem przy przebiegu 170 tys, zreszta masz tam rachunki. wylacz to badziewie i juz, czyszczenie wiele nie zmieni
Robertos Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 wykrakałem, bo wczoraj na tempomacie też szarpało ile kosztuje czyszczenie tego? ktoś wie? Ja płaciłem 150zl za czyszczenie egr i przepływomierza.
michier Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 wykrakałem, bo wczoraj na tempomacie też szarpało ile kosztuje czyszczenie tego? ktoś wie? Ja płaciłem 150zl za czyszczenie egr i przepływomierza. z tym,że kolego ty masz zupełnie innego egr'a mówimy o silniku brd
niestandardowy Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 banan, dasz rade sam to zrobic, 20 min roboty, ale zaopatrz sie w ten srodek, super srodek: czyszczenie zaworów EGR + TURBO CLEANER VALVOLINE (3198010354) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. a tu sobie poczytaj : http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/czyszczenie-egr-5553/index7.html
Krembul Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Opublikowano 21 Maja 2013 Jestescie pewni ze wylaczenie EGRa w BRD to koszt okolo 150PLN? Dzwonilem wczoraj do MR motors i powiedzieli mi ze w najlepszym przypadku (gdy program nie zostal przez kogos zablokowany przed odczytem) to 600zl. Moze ktos poleci kogos w Warszawie?
yatkha Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Mam bardzo podobne spostrzezenia, ale odwrotnie do Was tzn przy pedale w podlodze i wyzszych obrotach. Poswiecilem sporo czasu na diagnoze problemu, lacznie z czyszczeniem EGR (180pln) i wizyta w mrm. Zajrzyjcie do mojego watku, moze ktos bedzie mial jakis pomysl, co dalej robic z tematem. http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/nagla-chwilowa-utrata-mocy-266497/
Krembul Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Opublikowano 25 Maja 2013 dynosooft katowice, Wojtek chciał 100pln A w Warszawie? Chetnie wylacze dziada ale 100zl a 600 to spora roznica. ---------- Post dopisany 25-05-2013 at 15:39 ---------- Poprzedni post napisany 22-05-2013 at 10:54 ---------- I nikt nie poleci w Warszawie nikogo kto wylaczy EGRa za rozsadna cene?
gelo_leczna Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 Panowie mam motor BRF i podobne objawy , szarpanie w zakresie 1700 - 2000 rpm . Z tym , że u mnie to się pojawia tylko przy 1 biegu i czsami przy drugim , jak obroty rosną powoli. Myślałem , że to możę sprzęgło się ślizga ? Nie wiem czy brać się za EGR , czy może do sprzęgła zajrzeć ? Przelot to 160 tyś. rocznik 2007
Krembul Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Opublikowano 29 Maja 2013 Gdyby to bylo sprzeglo to slizgaloby sie przede wszystkim na wysokich biegach. Np. masz wrzucony 5-ty bieg, 2000obr/min wciskasz gaz w podloge i po chwili obroty ida na maksa a predkosc prawie nie drgnie. Wrazenie jakbys na luzie przegazowal. Na pewno nie pomylisz tego z inna usterka. A jakby kolo dwumasowe padlo to by Ci buda trzeslo na luzie. Sprzeglo mysle ze mozesz wykluczyc. A ja caly czas szukam kogos kto mi wylaczy EGRa za rozsadna kwote. Na prawde nikogo w Warszawie nie polecicie?
ePasjonat Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Witam!Ostatnio zauwazylem delikatne szarpanie w zakresie 1750-2100 obr/min... Najpierw sprawdza się to co, najłatwiej sprawdzić i naprawić. Przeczyść przypływomierz, zapomnianą przez Polaków część, która odpowiada również za pracę auta na niskich obrotach.. kup środek Liquy Moli do tego, inaczej go nie czyść. Nie ma potrzeby kupowania nowego jeśli masz markowej firmy a nie chińczyka po kimś wcześniej. Piszesz, że 5 tys. temu dałeś nowe PDki, nie szkodzi - jeden błąd czyli obecność na Orlenie (patrz m.in. http://a4-klub.pl/2-0-197/paliwo-orlenu-274027/) czy u Zbyszka za miastem i masz je zaplute. Wiem po sobie. Kup Diesel Spulung, nowy filtr paliwa i powinieneś mieć po problemach po przejechaniu baku. Miałem to samo. Ps. w CompSporcie mówili, że EGRa w B7 nie da się wyłączyć / zaślepić.. cokolwiek to znaczy.
Krembul Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Opublikowano 31 Maja 2013 Bo podobno nie ma co zaslepiac. Trzeba zmienic oprogramowanie ECU. Tak jak przy wywalaniu DPFa. ---------- Post dopisany at 13:22 ---------- Poprzedni post napisany at 12:41 ---------- Bo podobno nie ma co zaslepiac. Trzeba zmienic oprogramowanie ECU. Tak jak przy wywalaniu DPFa.
klucha11 Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Po wylaczeniu on jest zamkniety tak ze nie ma potrzeby zaslepiac Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2
Krembul Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2013 Dzwonilem wczoraj do diagtronika w Jankach. Juz kolejna firma, ktora twierdzi ze mimo wylaczenia EGRa trzeba go zaslepic. "Bo jesli ten zawor jest luzny to mimo wylaczenia moze "latac" i stwarzac problemy." Sam juz nie wiem jak jest na prawde. Nigdy tego zaworu nie widzialem na wlasne oczy i nie mam pojecia o czym tak na prawde rozmawiam z mechanikami. Nie wiem czy im sie nie myli zawor z BRD z innymi. Na forum jedni pisza ze wystarczy wylaczyc i ze kosztuje to 150zl a jade do jednego mechanika i mowi ze wylaczenie nie wystarczy i trzeba zaslepic (cena 400zl). Inny mowi ze to min 600 zl i kupa roboty. Ja juz nie wiem co jest prawda... Mam nadzieje ze wreszcie odezwie sie ktos z Warszawy, kto juz to zrobil i powie gdzie i za ile.
ePasjonat Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Człowieku zadzwoń do najlepszych kozaków od aut grupy VAG czyli CompSport a nie do jakichś mechaników Z Warszawy odkąd prezydentem miasta jest gruba komunistyczna foka Waltz wszyscy pouciekali, facet, co ty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się