Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Delikatne szarpanie (przerywanie) w zakresie 1750-2000 obr/min


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak on moze luzno latac jak w srodku jest sprezyna co go zamyka

Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 14:35 ---------- Poprzedni post napisany at 14:34 ----------

Przynajmniej ja mam tak w BLB

Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

w brd wystarczy odłączyć szarą kostkę z niego wychodzącą i już masz egra wyłączonego, oczywiscie pojawi ci sie błąd na kompie-i chodzi tu o to zeby ci go wyłączyli tak,żeby błędu nie było.to sie tyczy silnika brf i brd 170

Opublikowano

Jaka jest skuteczność czyszczenia EGRa? Tzn. ile można latać do następnego czyszczenia? Ja prewencyjnie wymieniłem u siebie na nowy, ale pytam z ciekawości ;)

Opublikowano

Ten EGR to się brudzi zawsze czy tylko od niskiej jakości polskiego paliwa?

Opublikowano
Ten EGR to się brudzi zawsze czy tylko od niskiej jakości polskiego paliwa?

Zawsze, ale na polskim paliwie szybciej ;)

Opublikowano

A czyścił ktoś tym środkiem Liquy Moli takim z rurką? Bo te myjki wysokociśnieniowe u polskich mechaników to nie wiadomo czy działają co nie?

Opublikowano

Panowie to nie jest watek dot czyszczenia egr. szukac na forum. pisalem tam dobry srodek vzyszczacy. na allegro wpisac egr + turbo i wyskoczy. bodajze valvoline firmy

Opublikowano

tak, super sprawa. czyscilem tym swoj egr...

Opublikowano

Tego właśnie szukałem, mam dokładnie takie same objawy, idzie weekend więc będzie chwila na sprawdzenie waszej tezy, dzięki za informacje.

Opublikowano

To nie teza, brud i nagar to fakty.

Opublikowano

Jestem właśnie po czyszczeniu zaworu EGR, był tak zaje..... że nie było widać co jest w środku, jest lepiej ale idealnie nie, zobaczymy kolega mówi, że musi się to teraz trochę przepchać, zobaczymy!!!

Opublikowano
Jestem właśnie po czyszczeniu zaworu EGR, był tak zaje..... że nie było widać co jest w środku, jest lepiej ale idealnie nie, zobaczymy kolega mówi, że musi się to teraz trochę przepchać, zobaczymy!!!

Po czyszczeniu wymienial kolega jakies uszczelki?

Opublikowano

Witam serdecznie,

Pozwolę się podłączyć do wątku jakoże problem i mnie dotyczy ( mam nadzieję, że już niedługo )

Otóż szarpanie ( kiedyś delikatne, teraz bardzo nieprzyjemne ) w zakresie 1.700-2.100 obr/min przy silniku 2,0Tdi. Zaczęło się jakiś rok temu. Od tego czasu wymieniłem praktycznie wszystko turbina, egr, dwumasa i sprzęgło, rozrząd, przepływka - problem "szarpania" nadal występował. W końcu postanowiłem wyciągnąć i zregenerować pompowtryski. Oddałem do serwisu diesla, dziś odebrałem... były w opłakanym stanie ( miały prawo - 220.000 km ). Mam nadzieję że to rozwiąże problem.

Prezentuję zdjęcia pompowtryskiwaczy po regeneracji.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Opublikowano

No to daj znac. Ja pompowtryskiwacze wykluczylem bo mam od 10tys nowiutkie. Przymierzam sie do wylaczenia egra.

Opublikowano

Panowie jak sprawdzić swoje pompki ? za pomocą vaga da rade ? czy trzeba wymontować ?

Opublikowano

Czyszczenie EGR nie dało oczekiwanego efektu ale dolałem specyfik do baku przy tankowaniu i muszę przyznać, że jest lepiej z każdym kilometrem, również dam znać czy szarpanie ustąpi całkowicie....

Opublikowano

Niestety, jest jeszcze gorzej. Chłopaki wsadzili pompowtryski po regeneracji, nowy filtr paliwa i świece jednak autko nie odpaliło. Zbiornik paliwa okazał się być magazynem oleju silnikowego - wypompowali 30 litrów czarnej ropy. Nie wiem jakim cudem poprzez stare (uszkodzone ) oringi na pompowtryskach olej silnikowy trafia do baku ? Mniejsza o to - faktem jest, że po wlaniu świeżego paliwa autko kręci ale nie pali nawet z pomocą samostartu. Warsztat tłumaczy to "uszkodzeniem" pompek podczas regeneracji - nie chce mi się wierzyć, że za 1400zł ktoś mógł mi zepsuć pompki ;-)

Daję jeszcze dwa dni i zamawiam kolejną lawetę i odwiedzam kolejnego "specjalistę"

Opublikowano

jest jeszcze pytanie czy fachowcy jak włozyli Pd to czy je prawidlowo wyregulowali... jesli zwalaja wine na rageneracje to dla swojej prawidłowej diagnocy mogli by od znajomych pozyczyc na próbe PD i zamontowac drugie. jesli zapali no to wina lezy po str regenratow jesli nie... szukanie dalej... a wogole pompa w zabiorniku działa...podaje paliwoi do filtra...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...