aborygen 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Witam Jako że jestem z tej dziedziny sztuki totalnym laikiem proszę o informację : silniki 1,8T 163 KM oraz 190 KM posiadają sprzęgło z kołem dwumasowym ? dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzmi3lu 3 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aborygen 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 a już myślałem że nie , więc praktycznie to samo co diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Każda B6 ma dwumas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 a już myślałem że nie , więc praktycznie to samo co diesel Co z tego? raz na 200tys km a nawet wiecej w dieslu to pada a w benzynie gdzie jest duzo mniejszy moment to wogole loozik wiec nie rozumiem czego tu sie bać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malard 0 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Niestety w benzynie też potrafi padać o czym sam się przekonałem w passacie z przebiegiem niecałe 190 kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 biorac pod uwage fakt ze dwumas w dieslu jest bardziej obciazony o ok 1/3 mozna przyjac ze i o tyle wiecej przebiegu wytrzyma, wiec jesli w dieslu daje rade do ok 250-300tys, moze ciut mniej to w benzynie mozna doliczyc ok 50tys min do tego ale wiadomo, zalezy to od stylu jazdy ja mam 260tys zaraz na blacie a dwumas oryginal i jeszcze daje rade, i to w quattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Mam małe pytanko czy w a4 b6 CABRIO występował silnik o oznaczeniu AWT 1.8 trubo ? w wersji amerykańskiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaleczeq 2 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 AWT to chyba tylko w b5 , w b6 bylo AMB tak mi sie wydaje:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Jakby tak liczyć że coś padnie to pozostaje rower 1.8T ma koło dwumasowe, turbinę i wiele innych rzeczy co mogą się posypać. Jak szukałem auta to bardziej bałem się turbiny, póki co wszystko działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0laczek 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Jakby tak liczyć że coś padnie to pozostaje rower1.8T ma koło dwumasowe, turbinę i wiele innych rzeczy co mogą się posypać. Jak szukałem auta to bardziej bałem się turbiny, póki co wszystko działa Dwumas i trubo sieją taki popłoch u wszystkich przyszłych posiadaczy a przecież nawet jak się sypnie, zrobi się to raczej mała szansa ze będzie się robiło kolejny raz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoVKP 0 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 A jak objawia się koniec dwumasu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jcwpl 3 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 A jak objawia się koniec dwumasu? Drgania budy szczególnie na zimnym i na 1/2-ce, stuki, łupanie, może być przy ruszaniu, może być na jałowym, a jakie Ty masz objawy skoro pytasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Jakby ktoś chciał to ja mam dwumas na sprzedaż, tanio oddam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LechuPL 0 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 A jak objawia się koniec dwumasu? Nie jestem pewien czy to już dwumasa, ale u mnie czasem jak na zimnym ruszam, puszczając delikatnie sprzęgło to czuć pod pedałem takie jakby lekkie zadrganie. Ale jak już sobie odjadę to sytuacja się nie powtarza... Jeśli dobrze kojarzę, to na wstecznym jak cofam w bramę to też jest wrażenie lekko wyczuwalnego zadrgania przy popuszczaniu sprzęgła. W każdym razie u mnie buda w ogóle nie drga, jedyny objaw czuć pod pedałem - może to łożysko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajetan-rr 0 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Moje Cabrio w wersji amerykanskiej jest z silnikiem AMB.Rocznik 2004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 A jak objawia się koniec dwumasu? Nie jestem pewien czy to już dwumasa, ale u mnie czasem jak na zimnym ruszam, puszczając delikatnie sprzęgło to czuć pod pedałem takie jakby lekkie zadrganie. Ale jak już sobie odjadę to sytuacja się nie powtarza... Jeśli dobrze kojarzę, to na wstecznym jak cofam w bramę to też jest wrażenie lekko wyczuwalnego zadrgania przy popuszczaniu sprzęgła. W każdym razie u mnie buda w ogóle nie drga, jedyny objaw czuć pod pedałem - może to łożysko... Łożysko też hałasuje przy schodzeniu z obrotów. Ja mam taki sam objaw ale wymieniłem kompletne sprzęgło i dalej odczuwam takie ciupenkie poszarpywanie. Dodam ze pojawiło się one jak pożegnałem EGR-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się