piotrekpiwko Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Witam. Posiadam auto z silnikiem 1.8T 163KM. Komputer LPG: King, wtryski Barracuda do 240KM Ostatnio borykam się z problemem, że podczas przyspieszania od 2 biegu w górę, zaraz po naciśnięciu gazu samochód chwilę się przymuli (przyszarpie) i zaraz jedzie normalnie. Byłem z tym u gazownika. Okazało się że mapy się rozjechały. Ustawił mapy idealnie (bynajmniej tak mówił) ale problem został. Stwierdził że może to być oznaka padających cewek, gdyż gaz jest bardziej czuły na takie rzeczy niż PB. Na Vagu nie ma żadnych błędów zwłaszcza dotyczących cewek, a na PB samochód lata jak ta lala. Świece nowe irydowe NGK. Czy rzeczywiście może to być problem powoli padających cewek? A czy nie jest tak że cewka po prostu pada i tyle a nie że pada powoli? Czy może problem tkwi po stronie gazownika? Nie chcę wymieniać sprawnych cewek kiedy się może okazać że to gazownika wina:) Jakieś sugestie, bo już te szarpanie doprowadza do szału
marajan Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Miałem ostatnio podobne objawy, poskutkowała wymiana świec na NGK Laser Platinium. Problem ustąpił. Ponoć takie są zalecane do 1.8T
piotrekpiwko Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Z tym że na początku po założeniu instalacji samochód bardzo fajnie jeździł na gazie na tych nowych świecach które są.
piotrekpiwko Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2013 na PB nic. Elegancko jedzie. Jeszcze mi przed chwilą check się zapalił. Obstawiam że od gazu coś z mieszanką błąd. Zaraz pójdę do samochodu i zczytam błąd. ---------- Post dopisany at 10:30 ---------- Poprzedni post napisany at 10:05 ---------- Proszę bardzo zczytane przed chwilą błędy. 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
pioteros Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 zle wyregulowana instalka skoro wywala rowno na 4 garach blad?
piotrekpiwko Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Tylko właśnie była niby dobrze wyregulowana, tak twierdzi gazownik.
pioteros Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Albo sonda któraś nie radzi sobie z LPG i źle dobiera mieszankę
edekxp Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Ile masz przejechane na LPG? Jakie graty masz? Może już listwa się wysłużyła
piotrekpiwko Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2013 1100km świeżo założona instalacja. Komputer AEB King, wtryski barracuda do 240KM, reduktor nie pamiętam:P
pioteros Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 albo reduktor nie wyrabia lub jest wadliwy
edekxp Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Jedź do gazownika skoro świeża instalka niech poprawia aż bedzie dobrze.To że mapy ustawiał to Ciebie nie interesuje ma ustawić, aby auto jeździło tak samo na gazie jak na benzynie
piotrekpiwko Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Byłem u gazownika sprawa wyjaśniona. Ktoś jak rozłączał wtryski (mechanik) to źle podłączył 3 z 4. Gazownik zmienił z powrotem i jak ręką odjął.
ddeexx Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 BTW 1.8T jest strasznie czuły w kwestii składu mieszanki i źle wyregulowany gaz rozjeżdża bardzo mapy benzyny i później szarpie też na Pb aż do zdjęcia klemy.
piotrekpiwko Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2013 No to mnie zdziwiłeś trochę bo gazownik mówił że komputer benzyny nawet przy rozjechaniu się map nie może wpłynąć na komputer benzyny.
arko0426 Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Odświeżę trochę temat i podepnę się, ponieważ u mnie jest podobnie, ale ma szarpanie tylko do 2 tys obr. Ogólnie nie dzieje się to cały czas, tylko zależy od chwili (na PB idealnie), podobno świece, jakieś pomysły ?
edekxp Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Napisz coś o instalacji lpg. Jaki przebieg, jakie graty, wtryski Tapatalk
arko0426 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Reduktor: ZAVOLI Wielozawór: TOMASETTO Elektroniczna jednostka sterująca ECU: AGiS Wtryskiwacz gazu: OMVL Przebieg 250.000, instalacja założona przy 220.000 (od kiedy kupiłem, więc prawie 30.000 było idealnie), mapy są ok, bo byłem na regulacji, silnik 1.8T (150) ---------- Post dopisany 25-07-2013 at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany 17-07-2013 at 23:12 ---------- Problem rozwiązany.... Przyczyną była walnięta cewka
gregor10 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Zaopatrz sie w komplet tych cewek bo jak padla jedna, kolejne padna juz niedlugo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się