noxix Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Witam, jestem umówiony na jutro w firmie VTECH w Krakowie. Czy ten tuner to dobra opcja ? Dodam, że zależy mi na tym aby zrobił to ktoś kompetentny i czy podniesienie mocy na 180KM jest bezpieczne dla takiego samochodu ? Jeżdżę sporo po trasach i 143 KM w quattro to słaby pomysł Jakie są plusy i minusy zmiany mocy oczywiście mam na myśli uszkodzenia i obciążenia. Czy jest się czego obawiać ?
grom Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Cos pokreciles kolego,bo oznaczenie CAHA jest do silnika 170 km ,wiec albo masz 170km albo masz silnik CAGA 143km. Co do programu ,to jedyne czego musisz sie obawiać to sprzegło ,które w niektorych przypadkach( np u mnie) nie daje rady z niutonem. Co do Vtechu to sie nie wypowiadam, bo ich nie znam.
jedrekx Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 wrclaguna robił na początku w V-Techu program i chyba nie bardzo coś poszło jak dobrze pamiętam. http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/b8-caga-a4-2-0-tdi-143-km-turbo-caha-cooler-3-0-tdi-205150/ tu masz wątek, poczytaj
Dev Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 V-tech = WAŁ-TECH lepiej poszukaj bardziej solidnej firmy
topskun Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Z tego co mi sie o uszy obilo to v-tech wciska gotowce:whistling:
noxix Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Opublikowano 1 Maja 2013 Hmm no to troszkę za późno Ogólnie robią to tak biorą autko na hamownię na moim wyszło 146 KM zrobili mu 182 i 402 nm / generalnie już po przejechaniu 200 km przy takim samym stylu jazdy mogę spokojnie powiedzieć że mniej zużywa paliwa. Zapytam trochę inaczej, to co oni mogą spartolić, na coś powinienem zwrócić uwagę ? Mam kilku znajomych, który zrobili chip'a w V-TECH'u i nie było żadnych problemów.
wampir Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 1. Cena moim zdaniem nieadekwatna do wykonanej pracy. Znajomy zapłacił u niech za Reno 2.0T ponad 2200zł. 2. Uszkodzić się może np. turbo, dwumas, sprzęgło...
kmink Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Nie przesadzajcie z tym że Vtech jest taki zły...jakaś dziwna mania się zrobiła na objeżdżanie jednych a wychwalanie pod niebiosa innych mimo że też wciskają kit jak ci pierwsi... Gdyby Vtech odwalał lipę to już dawno by ich na rynku nie było, a jakoś nadal robią auta Nie znam tunera, który silnika klientowi nie wysadził w powietrze...tylko o tym się głośno nie mówi
peter22 Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 to że robia gotowce i to jeszcze niedopracowane to juz pare osób na forum odczuło . Więc nie jest to wyssane z palca .A ze nadal są na rynku no cuż jest sporo naiwnych ludzi co nie mają o tym pojęcia i nie są zapisani na żadnym forum . Na kazdym forum jest ktoś kto miał spieprzony program przez v-tech
noxix Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Opublikowano 10 Maja 2013 Witam, zrobiłem 4 tyś km i wszystko wygląda ok, czy czegoś powinienem się doszukiwać ? Czy zwyczajnie jeździć i zapomnieć o tym, że zrobiłem to w firmie V-TECH ?
noxix Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Opublikowano 21 Maja 2013 W załączeniu wykres jaki dostałem z firmy V-TECH. Proszę o ocenę. Ogólnie powiem że samochód reguje fajnie na gaz, jest bardziej elastyczny i spalanie spadło ok 1l /100 km w trasie
darecy Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Wojtek, jak patrzę na twoja krzywą to powiem że różni się trochę od innych po programie. Bardzo dużo niutków masz na 1/3 ale na początku obrotów - nie powinno to być po drugiej stronie skali? Czy taką kreskę sobie zażyczyłeś, czy to jest jakiś eko-tuning? sam teraz będę to robił w swoim b8 dlatego pytam...
noxix Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Opublikowano 21 Maja 2013 hmm zaskoczyłeś mnie, ja nic sobie nie życzyłem, wpadłem do nich powiedzieli że sprawdzą co da się zrobić i zrobią co w ich mocy oczywiście w granicach zdrowego rozsądku. Moim zdaniem = laika jest ok max moment na 2200 później lekko opada. Biorąc pod uwagę że jeżdżę już 6 tym dieslem i nie przekraczam 3 tyś obrotów to dostępność maksymalnego momentu w zakresie pomiędzy 2 -3 tyś obr jest całkiem uzasadniona. Chyba że się mylę ?
darecy Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 ja sugerowałem się kreskami np tu:http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/index11.html
noxix Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Opublikowano 21 Maja 2013 No tak, sugerując się tymi wykresami - moment rośnie od 2000 obrotów i osiąga max przy 4000 moim zdaniem opcja, którą wrzucili mi w V-TECH jest ok dostaje max niutków przy 2100 obrotów, podobnie jak był fabrycznie. Ja czuję niesamowitą różnicę. Dobrze by było aby ocenił to jeszcze ktoś, kto jest profesjonalistą w temacie. Gdzie zamierzasz zostawić swój wóz na chip'a ?
darecy Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Odstawiam po jutrze auto do Oferta Co możemy dla Ciebie zrobić?. - KingSoft. Mają tam inna hamownie rototest, zobaczę jak wyjdzie plus jest taki że 20km od mego domu, więc na poprawki nie będę musiał ganiać przez pół Polski.
noxix Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Opublikowano 21 Maja 2013 Super ! To czekamy na wykres, mam nadzieję, że wszystko wyjdzie pomyślnie.
Rafal_80 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Tez jestem ciekaw pomiarow z hamowni rototest, wrzucaj wykres jak bedziesz po
darecy Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 jak się uda, to odbiorę w piątek - podobno 1 dzień to za mało na moj sterownik 17 z antytuning zobaczymy jak wydzie, nie zależy tylko na mocy (bez wyżyłowania do ostatniego kuca) ale też dynamice, eko i żywotności silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się