Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Avant S-Line Plus|176PS/368Nm|DRLh7|CLH|RNSe|320/280|Bluetooth|Grzana kiera...


grzes283

Rekomendowane odpowiedzi

To ja też mam plan tak zrobić.. Do 1BE dać te obniżające sprężyny - coś właśnie z -30 lub -40mm..

Co sądzicie, by dobrać coś z tego: Allegro ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w temacie macie jak mniej wiecej wyglada 1BE na springach H&R -35mm. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrące się troszke Grzesiu w Twój wątek :banan:

Kupiłem audi na 16 z oponami 205 55 16 i zawias IBA Koza zero wyglądu komfort mega i małe spalanie

Potem zawias IBE i 17 235 45 17, już lepiej z wyglądem prowadzenie lepsze spalanie duże ale opona jakaś taka duża

Kolejny etap 18 225 40 od Ciebie Grzesiu wygląd super, prowadzenie też ogólnie same plusy dynamika lepsza niż na 235 potem wpadł gwint KW V2 inox ( zresztą jest na sprzedaż teraz ) ale to nie dla mnie. Obecny zestaw i ostateczny to 18 225 40 i zawieszenie przód sprężyny H&R -35 i amorki bilstein tył to sprężyny IBE i amorki IBE oraz niższe podkładki na sprężyny. tył jest o cm wyżej (tak chciałem) jest mega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eibachy + na tył ori podkładki pod springi =gwarantowana satysfakcja :naughty:

Auto równo stoi, luknij sobie wątek Pajdy :wink:

Dzięki, ogarnę sobie sprawę. Więcej plusów słyszałem odnośnie Eibachów.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lopes - jaka cena gwintu i w jakim stanie? To ten co jest wystawiony do Q ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrące się troszke Grzesiu w Twój wątek :banan:

Kupiłem audi na 16 z oponami 205 55 16 i zawias IBA Koza zero wyglądu komfort mega i małe spalanie

Potem zawias IBE i 17 235 45 17, już lepiej z wyglądem prowadzenie lepsze spalanie duże ale opona jakaś taka duża

Kolejny etap 18 225 40 od Ciebie Grzesiu wygląd super, prowadzenie też ogólnie same plusy dynamika lepsza niż na 235 potem wpadł gwint KW V2 inox ( zresztą jest na sprzedaż teraz ) ale to nie dla mnie. Obecny zestaw i ostateczny to 18 225 40 i zawieszenie przód sprężyny H&R -35 i amorki bilstein tył to sprężyny IBE i amorki IBE oraz niższe podkładki na sprężyny. tył jest o cm wyżej (tak chciałem) jest mega.

Ja wolałbym,żeby mi przód z tyłem na równo stał. Z gwintem męczyłem się co kilkanaście dni, żeby wyrównać, ale udało się i przez ostatni rok nic nie kręciłem, było ok, ale na tył pod regulację musiałem dać 25mm podkładkę, bo za nisko w standardzie było - być może to przyśpieszyło zużycie amorków tylnych.....

Po zimię zobaczę co dalej. Nie chcę mi się już w głupoty inwestować, mam go 4 lata i dosyć kasy pochłonęły moje udziwnienia. Teraz tylko muszę ogarnąć blacharkę i lakierkę, żeby dać mu trochę życia, no i sprawy eksploatacyjne. Może za rok będę chciał sprzedać, więc bez sensu teraz pchać jakieś tysiące na zawieszenie, felgi, etc, a później oddac komuś za damski członek.....ale człowiek ma zmienną naturę i do ostatniego dnia będzie ładował w auto, a później sprzeda i będzie widział jak nowy właściciel odjeżdża spod bloku uśmiechnięty i myśli, że frajera złapał :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to ten. z tego co wiem to również do Q. Ale lepiej się upewnić. Załatwił mi to znajomy z niemiec. ja wypiaskowałem sprężyny i pomalowałem proszkowo na czarny( nie mieli żółtego) był założony na auto może na 4-5 dni. Sciągnięty i leży w garaży. mogę go sprzedać z wysyłka za 950, no chyba, że mnie przekonasz to 900.

Edytowane przez lopes1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest wlasnie to, ja wiem ze po nowym roku golfa sprzedaje, a kupilem kawalki materialu, zeby robic czarny sufit. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba każdy powoli dochodzi do takiego wniosku, w dodatku życie pomaga podjąć szybciej tą decyzje. Szczerze to ładujemy panowie kosmiczną kase w te nasze A4 :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki już wszycho mam :wink:

Witam.jestem nowicjuszem autko bardzo ladne.mam chyba taki sam kolorek.wiec powiesz mi grzesiu co to za modul F jest?

kolejne pytanko to czy sprezyny obnizajace np-30,-40 sa dobre dla seryjnych amorkow,nie sportowych,

moze zadaje glupie pytania ale jak juz pisalem jestem nowicjuszem.pozdr

Edytowane przez kumpelxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł Centralnej Elektryki MCE w wersji najwyższej F. Ogarnia wszystko to co niższe + CLH i fotochrom. Co do sprężyn, to podejdą bez prolemu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł Centralnej Elektryki MCE w wersji najwyższej F. Ogarnia wszystko to co niższe + CLH i fotochrom. Co do sprężyn, to podejdą bez prolemu.

Pozdrawiam

Witam, sprężynki Eibachy miałem kiedyś a A3 założone na nowych zwykłych amorkach i polecam, było w sam raz do normalnej jazdy na co dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele osób sobie chwali springi, ja boję się, czy równo przód z tyłem się ułoży. W przypadku gwintu można wyregulować, w springach wiadomo, jak wyjdzie tak będzie musiało być. Wydać 800 zł na springi, po to aby obniżyć autko o 1 cm, gdzie istnieje ryzyko błędu w sztuce......nie wiem sam, czy warto. Z kolei gwint już przerabiałem i nie byłem zadowolony z komfortu jazdy. Choć teraz po kilku miesiącach na 17 i 1BV, mimo że super się jeździ, to jednak brakuje tego pazura w postaci 18" i gwintu :facepalm:

Jak baba w ciąży......tak źle, a tak nie dobrze :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwint cieszy oko, a zarazem "zabawa" na nim jest ciekawa, ale już nie tak za ciekawie jest jak widzisz przed oczyma koleiny, a już nie mówię o progach :facepalm::decayed:

Edytowane przez Zieluu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eibachy raczej nie kosztują 800 zł ;) Na eibach.pl 528 zł wersja sportline - zamówiłem tą która ma nacisk na przedniej osi do 1090 kg, ale czy siądzie równo to zobaczymy... Bo wiem z forum, że wersja springów z tym naciskiem na przód do 1140 kg spowoduje, że przód będzie 1 cm wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eibachy raczej nie kosztują 800 zł ;) Na eibach.pl 528 zł wersja sportline - zamówiłem tą która ma nacisk na przedniej osi do 1090 kg, ale czy siądzie równo to zobaczymy... Bo wiem z forum, że wersja springów z tym naciskiem na przód do 1140 kg spowoduje, że przód będzie 1 cm wyżej.

Masz rację tył siada niżej ale na to jest sposób :wink: w aso kupujesz podkładki pod springi i już auto stoi idealnie,koszt to coś koło 5 dyszek :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwint cieszy oko, a zarazem "zabawa" na nim jest ciekawa, ale już nie tak za ciekawie jest jak widzisz przed oczyma koleiny, a już nie mówię o progach :facepalm::decayed:

Progi, to nie problem, gorzej pieprzone dziury, które jak grzyby po deszczu wyrastają....

grzes283 poka poka tą kozę na 1BV :P

Hahaha nie ma opcji.......kabaret sobie obejrzyj jak chcesz bekę pokręcić :grin::wink:

Eibachy raczej nie kosztują 800 zł ;) Na eibach.pl 528 zł wersja sportline - zamówiłem tą która ma nacisk na przedniej osi do 1090 kg, ale czy siądzie równo to zobaczymy... Bo wiem z forum, że wersja springów z tym naciskiem na przód do 1140 kg spowoduje, że przód będzie 1 cm wyżej.

No same springi nie, ale założenie ich też kosztuje.....pisałem cenę za ogół. Jak wsadzisz, to daj foty, ciekawy jestem jak to się ułoży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eibachy raczej nie kosztują 800 zł ;) Na eibach.pl 528 zł wersja sportline - zamówiłem tą która ma nacisk na przedniej osi do 1090 kg, ale czy siądzie równo to zobaczymy... Bo wiem z forum, że wersja springów z tym naciskiem na przód do 1140 kg spowoduje, że przód będzie 1 cm wyżej.

Masz rację tył siada niżej ale na to jest sposób :wink: w aso kupujesz podkładki pod springi i już auto stoi idealnie,koszt to coś koło 5 dyszek :naughty:

O tych podkładkach czytałem na forum, ale wtedy tył się podnosi deczko :P spróbuję z tymi springami z dociskiem na przód do 1090 kg, może wtedy ten przód będzie stał podobnie jak tył, no ale zobaczymy w niedalekiej przyszłości :wink: Bo z tego co widzę na allegro, eibach.pl, i innych stronach to od ręki dostępna jest ta wersja springów do 1140 kg na przód, którą pewnie wszyscy nabywają :decayed: ta 1090 kg jest tylko na zamówienie z zagranicy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eibachy raczej nie kosztują 800 zł ;) Na eibach.pl 528 zł wersja sportline - zamówiłem tą która ma nacisk na przedniej osi do 1090 kg, ale czy siądzie równo to zobaczymy... Bo wiem z forum, że wersja springów z tym naciskiem na przód do 1140 kg spowoduje, że przód będzie 1 cm wyżej.

Masz rację tył siada niżej ale na to jest sposób :wink: w aso kupujesz podkładki pod springi i już auto stoi idealnie,koszt to coś koło 5 dyszek :naughty:

To jest prawdopodobnie rozwiązanie problemu. Gdybym miał 1BA to bym się nie zastanawiał, ale przy 1BV ta cena jak dla 1 cm jest chyba zbyt duża.....zresztą zobaczę, jakiś tam plan mam. Być może się wróci do gleby i 18", ale co i jak to wyjdzie w praniu. Myślałem nawet nad sprzedażą, ale co ja kupię, za te pieniądze......hulajnogę z tesco chyba :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...