Grz3si3k Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 To ja też mam plan tak zrobić.. Do 1BE dać te obniżające sprężyny - coś właśnie z -30 lub -40mm..Co sądzicie, by dobrać coś z tego: Allegro ?
KoJ@K Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 U mnie w temacie macie jak mniej wiecej wyglada 1BE na springach H&R -35mm.
lopes1987 Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Wtrące się troszke Grzesiu w Twój wątek Kupiłem audi na 16 z oponami 205 55 16 i zawias IBA Koza zero wyglądu komfort mega i małe spalanie Potem zawias IBE i 17 235 45 17, już lepiej z wyglądem prowadzenie lepsze spalanie duże ale opona jakaś taka duża Kolejny etap 18 225 40 od Ciebie Grzesiu wygląd super, prowadzenie też ogólnie same plusy dynamika lepsza niż na 235 potem wpadł gwint KW V2 inox ( zresztą jest na sprzedaż teraz ) ale to nie dla mnie. Obecny zestaw i ostateczny to 18 225 40 i zawieszenie przód sprężyny H&R -35 i amorki bilstein tył to sprężyny IBE i amorki IBE oraz niższe podkładki na sprężyny. tył jest o cm wyżej (tak chciałem) jest mega.
grzes283 Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Opublikowano 14 Listopada 2015 Eibachy + na tył ori podkładki pod springi =gwarantowana satysfakcja Auto równo stoi, luknij sobie wątek Pajdy Dzięki, ogarnę sobie sprawę. Więcej plusów słyszałem odnośnie Eibachów.....
KoJ@K Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 Lopes - jaka cena gwintu i w jakim stanie? To ten co jest wystawiony do Q ?
grzes283 Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Opublikowano 14 Listopada 2015 Wtrące się troszke Grzesiu w Twój wątek Kupiłem audi na 16 z oponami 205 55 16 i zawias IBA Koza zero wyglądu komfort mega i małe spalanie Potem zawias IBE i 17 235 45 17, już lepiej z wyglądem prowadzenie lepsze spalanie duże ale opona jakaś taka duża Kolejny etap 18 225 40 od Ciebie Grzesiu wygląd super, prowadzenie też ogólnie same plusy dynamika lepsza niż na 235 potem wpadł gwint KW V2 inox ( zresztą jest na sprzedaż teraz ) ale to nie dla mnie. Obecny zestaw i ostateczny to 18 225 40 i zawieszenie przód sprężyny H&R -35 i amorki bilstein tył to sprężyny IBE i amorki IBE oraz niższe podkładki na sprężyny. tył jest o cm wyżej (tak chciałem) jest mega. Ja wolałbym,żeby mi przód z tyłem na równo stał. Z gwintem męczyłem się co kilkanaście dni, żeby wyrównać, ale udało się i przez ostatni rok nic nie kręciłem, było ok, ale na tył pod regulację musiałem dać 25mm podkładkę, bo za nisko w standardzie było - być może to przyśpieszyło zużycie amorków tylnych..... Po zimię zobaczę co dalej. Nie chcę mi się już w głupoty inwestować, mam go 4 lata i dosyć kasy pochłonęły moje udziwnienia. Teraz tylko muszę ogarnąć blacharkę i lakierkę, żeby dać mu trochę życia, no i sprawy eksploatacyjne. Może za rok będę chciał sprzedać, więc bez sensu teraz pchać jakieś tysiące na zawieszenie, felgi, etc, a później oddac komuś za damski członek.....ale człowiek ma zmienną naturę i do ostatniego dnia będzie ładował w auto, a później sprzeda i będzie widział jak nowy właściciel odjeżdża spod bloku uśmiechnięty i myśli, że frajera złapał
lopes1987 Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Tak to ten. z tego co wiem to również do Q. Ale lepiej się upewnić. Załatwił mi to znajomy z niemiec. ja wypiaskowałem sprężyny i pomalowałem proszkowo na czarny( nie mieli żółtego) był założony na auto może na 4-5 dni. Sciągnięty i leży w garaży. mogę go sprzedać z wysyłka za 950, no chyba, że mnie przekonasz to 900. Edytowane 14 Listopada 2015 przez lopes1987
KoJ@K Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 To jest wlasnie to, ja wiem ze po nowym roku golfa sprzedaje, a kupilem kawalki materialu, zeby robic czarny sufit.
lopes1987 Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 chyba każdy powoli dochodzi do takiego wniosku, w dodatku życie pomaga podjąć szybciej tą decyzje. Szczerze to ładujemy panowie kosmiczną kase w te nasze A4
kumpelxx Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 (edytowane) Dzięki już wszycho mam Witam.jestem nowicjuszem autko bardzo ladne.mam chyba taki sam kolorek.wiec powiesz mi grzesiu co to za modul F jest? kolejne pytanko to czy sprezyny obnizajace np-30,-40 sa dobre dla seryjnych amorkow,nie sportowych, moze zadaje glupie pytania ale jak juz pisalem jestem nowicjuszem.pozdr Edytowane 7 Grudnia 2015 przez kumpelxx
grzes283 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2015 Moduł Centralnej Elektryki MCE w wersji najwyższej F. Ogarnia wszystko to co niższe + CLH i fotochrom. Co do sprężyn, to podejdą bez prolemu. Pozdrawiam
espania Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Moduł Centralnej Elektryki MCE w wersji najwyższej F. Ogarnia wszystko to co niższe + CLH i fotochrom. Co do sprężyn, to podejdą bez prolemu. Pozdrawiam Witam, sprężynki Eibachy miałem kiedyś a A3 założone na nowych zwykłych amorkach i polecam, było w sam raz do normalnej jazdy na co dzień.
grzes283 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 Wiele osób sobie chwali springi, ja boję się, czy równo przód z tyłem się ułoży. W przypadku gwintu można wyregulować, w springach wiadomo, jak wyjdzie tak będzie musiało być. Wydać 800 zł na springi, po to aby obniżyć autko o 1 cm, gdzie istnieje ryzyko błędu w sztuce......nie wiem sam, czy warto. Z kolei gwint już przerabiałem i nie byłem zadowolony z komfortu jazdy. Choć teraz po kilku miesiącach na 17 i 1BV, mimo że super się jeździ, to jednak brakuje tego pazura w postaci 18" i gwintu Jak baba w ciąży......tak źle, a tak nie dobrze
Zieluu Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Gwint cieszy oko, a zarazem "zabawa" na nim jest ciekawa, ale już nie tak za ciekawie jest jak widzisz przed oczyma koleiny, a już nie mówię o progach Edytowane 13 Grudnia 2015 przez Zieluu
Blachu Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Eibachy raczej nie kosztują 800 zł Na eibach.pl 528 zł wersja sportline - zamówiłem tą która ma nacisk na przedniej osi do 1090 kg, ale czy siądzie równo to zobaczymy... Bo wiem z forum, że wersja springów z tym naciskiem na przód do 1140 kg spowoduje, że przód będzie 1 cm wyżej.
ucho.77 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Eibachy raczej nie kosztują 800 zł Na eibach.pl 528 zł wersja sportline - zamówiłem tą która ma nacisk na przedniej osi do 1090 kg, ale czy siądzie równo to zobaczymy... Bo wiem z forum, że wersja springów z tym naciskiem na przód do 1140 kg spowoduje, że przód będzie 1 cm wyżej. Masz rację tył siada niżej ale na to jest sposób w aso kupujesz podkładki pod springi i już auto stoi idealnie,koszt to coś koło 5 dyszek
grzes283 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 Gwint cieszy oko, a zarazem "zabawa" na nim jest ciekawa, ale już nie tak za ciekawie jest jak widzisz przed oczyma koleiny, a już nie mówię o progach Progi, to nie problem, gorzej pieprzone dziury, które jak grzyby po deszczu wyrastają.... grzes283 poka poka tą kozę na 1BV Hahaha nie ma opcji.......kabaret sobie obejrzyj jak chcesz bekę pokręcić Eibachy raczej nie kosztują 800 zł Na eibach.pl 528 zł wersja sportline - zamówiłem tą która ma nacisk na przedniej osi do 1090 kg, ale czy siądzie równo to zobaczymy... Bo wiem z forum, że wersja springów z tym naciskiem na przód do 1140 kg spowoduje, że przód będzie 1 cm wyżej. No same springi nie, ale założenie ich też kosztuje.....pisałem cenę za ogół. Jak wsadzisz, to daj foty, ciekawy jestem jak to się ułoży.
Blachu Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Eibachy raczej nie kosztują 800 zł Na eibach.pl 528 zł wersja sportline - zamówiłem tą która ma nacisk na przedniej osi do 1090 kg, ale czy siądzie równo to zobaczymy... Bo wiem z forum, że wersja springów z tym naciskiem na przód do 1140 kg spowoduje, że przód będzie 1 cm wyżej. Masz rację tył siada niżej ale na to jest sposób w aso kupujesz podkładki pod springi i już auto stoi idealnie,koszt to coś koło 5 dyszek O tych podkładkach czytałem na forum, ale wtedy tył się podnosi deczko spróbuję z tymi springami z dociskiem na przód do 1090 kg, może wtedy ten przód będzie stał podobnie jak tył, no ale zobaczymy w niedalekiej przyszłości Bo z tego co widzę na allegro, eibach.pl, i innych stronach to od ręki dostępna jest ta wersja springów do 1140 kg na przód, którą pewnie wszyscy nabywają ta 1090 kg jest tylko na zamówienie z zagranicy..
grzes283 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 Eibachy raczej nie kosztują 800 zł Na eibach.pl 528 zł wersja sportline - zamówiłem tą która ma nacisk na przedniej osi do 1090 kg, ale czy siądzie równo to zobaczymy... Bo wiem z forum, że wersja springów z tym naciskiem na przód do 1140 kg spowoduje, że przód będzie 1 cm wyżej. Masz rację tył siada niżej ale na to jest sposób w aso kupujesz podkładki pod springi i już auto stoi idealnie,koszt to coś koło 5 dyszek To jest prawdopodobnie rozwiązanie problemu. Gdybym miał 1BA to bym się nie zastanawiał, ale przy 1BV ta cena jak dla 1 cm jest chyba zbyt duża.....zresztą zobaczę, jakiś tam plan mam. Być może się wróci do gleby i 18", ale co i jak to wyjdzie w praniu. Myślałem nawet nad sprzedażą, ale co ja kupię, za te pieniądze......hulajnogę z tesco chyba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się