mineralwater Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Witam! Mam A4 2.4 benzyna z tiptronikiem. Problem pojawił się dzisiaj. Automat normalnie przełącza biegi, nic nie szarpie, kick down działa super, wszystkie funkcje chodzą jak trzeba. Wyjątkiem jest "ręczna"zmiana biegów. Po przełączeniu z D na ręczną zmianę nic się nie dzieje. Na wyświetlaczu dalej są pokazane biegi automatu, nie działa ani + ani -. Zero reakcji na ręczne redukowanie biegów czy wbicie wyższego natomiast tej pozycji chodzi też normalnie automat, nic nie szarpie ani żadnych innych niepokojących objawów. CO to może być?
Banan Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 no to pewno problem z samym lewarkiem tzn. z przełącznikem Tiptronika - musiałbyś ściągnąć gałkę i tą srebrną osłoną i zobaczyć czy na tej czarnej żaluzyjce są dwa magnesy ( uważaj bardzo bo podobno łatwo jest pogubić magnesy lub popsuć tą żaluzję ) , sprawdź jeszcze Vagiem czy nie ma jakiś błędów ( dotyczących przełącznika -F189 ) bo może się okazać to wina samego przełącznika który jest w płytce drukowanej pod tym srebrnym aluminium jeśli mnie pamięć nie myli to podobny temat był na forum poruszany
mineralwater Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Opublikowano 3 Maja 2013 Dzięki za odpowiedź. Szukałem info na forum ale w wyszukiwarce znalazłem wiele innych tematów a o tym problemie ani słowa niestety. Wczoraj udało mi się kilka razy przełączyć z D na ręczną zmianę, pokazały się na wyświetlaczu 54321 ale dalej nie działa ani + ani -. Automat w tej pozycji także dalej normalnie funkcjonuje - tzn. sam zmienia bieg na wyższy lub niższy. Jutro podjadę do fachowca od automatów ale wolę wcześniej znać możliwe przyczyny coby skóry nie zdarli za bardzo
Banan Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 o skrzynię myślę nie ma strachu skoro jeździ normalnie w trybie D , na 99% problem z samym sterowaniem gałką - znalazłem info na zagranicznych forach że często wypada ten magnes z żaluzji
15lolo Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 hmm a sterownika tam jakiegoś nie ma jak w przypadku multi od sterowania +- ?
Seikokilla Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 o skrzynię myślę nie ma strachu skoro jeździ normalnie w trybie D , na 99% problem z samym sterowaniem gałką - znalazłem info na zagranicznych forach że często wypada ten magnes z żaluzji tez slyszalem ze to raczej czesta usterka z tymi magnesami u mnie lewarek lata bardzo lekko i czasem nie wiem kiedy a juz jest na manualu ale boje sie tam zagladac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się