Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 C6 Lift 3.0 TDI Q Avant , 19" , S-LINE Z+W - "TATOWÓZ"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no to kosmetyka zawsze myslalem, ze jest wieksza róznica w wadze :)

chyba trzeba za a6 się rozejrzec :wink:

Opublikowano
View image: Page 1 a6cdy1View image: Page 1 a6cdy1Ostateczny wynik modow, ktory moze mega wielki nie jest ale jest zadawalajacy. Jest to program z zapasem (bylo 333 - ale juz pompa niewyrabiala) i jak widac Aligator zmniejszył moment na 636 tak dla pewnosci aby skrzyni nic nie bylo , jak widac tez na drugim wykresie w porownaniu do pierwotnego programu poprowadzony zostal zupelnie inaczej moment - rowniez ochorna skrzyni. Auto wogole nie dymi przy 333 troche kopcil :)

http://s27.postimg.org/iilkr1xjj/Page_1_a6cdy2.jpg

http://s13.postimg.org/5x28flmtv/Page_1_a6cdy1.jpg

Przyzwoicie wyszło - do bezpiecznego i komfortowego latania na trasach i nie tylko w sam raz :thumbup1: Bezawaryjnej jazdy :wink:

Opublikowano

Pany w zwiazku z tym ze mam strasznie porysowane fele , chce je oddac do felgi profi na regeneracje i teraz zastanawiam sie czy jesli je malowac to na kolor zblizony do oryginalu czy jakis inny ?? moze inny bedzie pasowal do budy , jesli tak co proponujecie

Opublikowano

No piękniutko jak na 3.0tdi - jest czym polatać a i masa z niego teraz muła nie robi :thumbup1:

---------- Post dopisany at 21:53 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ----------

teraz jak będziesz sprzedawał to może sam od Ciebie kupię :decayed:

może i by się coś większego przydało a na C7 się chyba nie doczekam bo te co chcę to jeszcze pod 200 tyś kosztują

Opublikowano

no jesli chodzi o c7 to mam podobny dylemat do Ciebie :)

Opublikowano

nie ukrywam że trochę by mnie bolało wydać prawie 100 tys zł za A6 z 2010r wyglądające nie specjalnie inaczej jak te z 2005r i kosztujące 35-40 tyś zł (czyli wydaję 100 tyś zł na już trochę leciwy wygląd A6)

zaś chcąc coś większego od A4 a nowszego od C6 w dobrym wypasie i silniku trzeba dać 200 tyś zł

I weź tu człowieku zmień auto :decayed:

Opublikowano

co do felg to ciekawy moze byc szary platinium (1RR), taki jak masz kolor dyfuzora w przednim i tylnym zderzaku:whistling:

---------- Post dopisany at 23:36 ---------- Poprzedni post napisany at 23:31 ----------

nie ukrywam że trochę by mnie bolało wydać prawie 100 tys zł za A6 z 2010r wyglądające nie specjalnie inaczej jak te z 2005r i kosztujące 35-40 tyś zł (czyli wydaję 100 tyś zł na już trochę leciwy wygląd A6)

zaś chcąc coś większego od A4 a nowszego od C6 w dobrym wypasie i silniku trzeba dać 200 tyś zł

I weź tu człowieku zmień auto :decayed:

Miron przestan nas zamydlac i w koncu sie przyznaj ze to Ty zgarnales te wczorajsze 24,5 mln w totka :naughty: Znajac zycie w BT pojawisz sie C7 na pelnej szmacie albo RS6 C7 :grin:

Opublikowano

dokładnie - a konkretnie w tym roku będę tam jako właściciel Stasindy :decayed:

Ps. stary - jak ja bym wygrał te 24,5mln to teraz na forum nie siedzę tylko na allegro i szukał tylnych lamp poliftowych :grin:

Opublikowano

snajper a takie pytanko techniczne: bo jak wiadomo b7 3.0tdi / a6 c6 222/239ps jest na turbo KKK dlatego z moca wiecej niz 320ps nie ugrasz bezdymnie bo już nie ma czym dmuchnąć u góry, i każdy PS wiecej robi z niego traktor, czy twoje 3.0tdi w a6 jest na kkk czy na gtb2260 ?

Opublikowano
dokładnie - a konkretnie w tym roku będę tam jako właściciel Stasindy :decayed:

Ps. stary - jak ja bym wygrał te 24,5mln to teraz na forum nie siedzę tylko na allegro i szukał tylnych lamp poliftowych :grin:

wlasnie widze, dzisiejszej nocy ktos wykupil na allegro wszystkie klamoty do polifta :whistling:

snajper sorki za OT :wink:

Opublikowano
nie ukrywam że trochę by mnie bolało wydać prawie 100 tys zł za A6 z 2010r wyglądające nie specjalnie inaczej jak te z 2005r i kosztujące 35-40 tyś zł (czyli wydaję 100 tyś zł na już trochę leciwy wygląd A6)

zaś chcąc coś większego od A4 a nowszego od C6 w dobrym wypasie i silniku trzeba dać 200 tyś zł

I weź tu człowieku zmień auto :decayed:

tu sie z Toba nie zgodze, A6 poliftowa jak dla mnie wyglada za***iście, pamietam jak jezdzilem a4 i widzialem na drodze te ledy z przodu to mi sie morda usmiechala, bo jak dla mnie wyglada genialnie. Powiem szczerze ze jak pojawil sie c7 nie zrobil na mnie szalu i jesli chodzi o stylistyke lift naprawde daje rade i napewno nie ma takiej przepasci jak miedzy np a4 b7 a b8 , mowie oczywiscie tylko i wylacznie o mojej subiektywnej ocenie stylistyki

---------- Post dopisany at 09:56 ---------- Poprzedni post napisany at 09:54 ----------

snajper a takie pytanko techniczne: bo jak wiadomo b7 3.0tdi / a6 c6 222/239ps jest na turbo KKK dlatego z moca wiecej niz 320ps nie ugrasz bezdymnie bo już nie ma czym dmuchnąć u góry, i każdy PS wiecej robi z niego traktor, czy twoje 3.0tdi w a6 jest na kkk czy na gtb2260 ?

szczerze to nie wiem , ale siedza te same graty co w a4 b8 z podobnego rocznika , pompa paliwa tylko jest jakas c**jowsza , przy 333 PS konczy sie zupelnie i jesli chce sie wiecej to trzeba ja wymienic - tak samo mial Orzeł w swojej A4

---------- Post dopisany at 19:09 ---------- Poprzedni post napisany at 09:56 ----------

Chlopy ktore najlepsze ? Te ponizej to chrom proszkowy

ubyva2ap.jpg

Fajny jest jeszcze ten

yzugegaz.jpg

On sie nazywa czarny chrom lub titan . No i ewetualnie taki jaki mialem . Ten tytan to malowanie proszkowe na mokro podobno tak jak fabrycznie . Zostawilem je w felgi profi w rykach

Opublikowano

Jeśli chcesz porównać obie pokazane na zdjęciach felgi, to niestety się nie uda. Jeśli chodzi Ci o kolor dla swoich RS6 II, to ja bym rozjaśnił te drugie, żeby wyszło bardziej grafitowo (lub mniej połyskliwie) i takie dał :wink:

Opublikowano

[/color]

snajper a takie pytanko techniczne: bo jak wiadomo b7 3.0tdi / a6 c6 222/239ps jest na turbo KKK dlatego z moca wiecej niz 320ps nie ugrasz bezdymnie bo już nie ma czym dmuchnąć u góry, i każdy PS wiecej robi z niego traktor, czy twoje 3.0tdi w a6 jest na kkk czy na gtb2260 ?

szczerze to nie wiem , ale siedza te same graty co w a4 b8 z podobnego rocznika , pompa paliwa tylko jest jakas c**jowsza , przy 333 PS konczy sie zupelnie i jesli chce sie wiecej to trzeba ja wymienic - tak samo mial Orzeł w swojej A4

więc siedzi gtb2260, a pompa paliwa w a6 c6 239PS jest gorsza niż w a4 b7 3.0tdi ??

Opublikowano

autko niedługo będę szykował do sprzedaży jak ktoś by był zainteresowany zapraszam do kontaktu :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...