yanosho Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 no to kosmetyka zawsze myslalem, ze jest wieksza róznica w wadze chyba trzeba za a6 się rozejrzec
KOval81 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 View image: Page 1 a6cdy1View image: Page 1 a6cdy1Ostateczny wynik modow, ktory moze mega wielki nie jest ale jest zadawalajacy. Jest to program z zapasem (bylo 333 - ale juz pompa niewyrabiala) i jak widac Aligator zmniejszył moment na 636 tak dla pewnosci aby skrzyni nic nie bylo , jak widac tez na drugim wykresie w porownaniu do pierwotnego programu poprowadzony zostal zupelnie inaczej moment - rowniez ochorna skrzyni. Auto wogole nie dymi przy 333 troche kopcil http://s27.postimg.org/iilkr1xjj/Page_1_a6cdy2.jpg http://s13.postimg.org/5x28flmtv/Page_1_a6cdy1.jpg Przyzwoicie wyszło - do bezpiecznego i komfortowego latania na trasach i nie tylko w sam raz Bezawaryjnej jazdy
snajper1998 Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Opublikowano 19 Lutego 2014 Pany w zwiazku z tym ze mam strasznie porysowane fele , chce je oddac do felgi profi na regeneracje i teraz zastanawiam sie czy jesli je malowac to na kolor zblizony do oryginalu czy jakis inny ?? moze inny bedzie pasowal do budy , jesli tak co proponujecie
miron78 Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 No piękniutko jak na 3.0tdi - jest czym polatać a i masa z niego teraz muła nie robi ---------- Post dopisany at 21:53 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ---------- teraz jak będziesz sprzedawał to może sam od Ciebie kupię może i by się coś większego przydało a na C7 się chyba nie doczekam bo te co chcę to jeszcze pod 200 tyś kosztują
snajper1998 Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Opublikowano 19 Lutego 2014 no jesli chodzi o c7 to mam podobny dylemat do Ciebie
miron78 Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 nie ukrywam że trochę by mnie bolało wydać prawie 100 tys zł za A6 z 2010r wyglądające nie specjalnie inaczej jak te z 2005r i kosztujące 35-40 tyś zł (czyli wydaję 100 tyś zł na już trochę leciwy wygląd A6) zaś chcąc coś większego od A4 a nowszego od C6 w dobrym wypasie i silniku trzeba dać 200 tyś zł I weź tu człowieku zmień auto
Maniek Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 co do felg to ciekawy moze byc szary platinium (1RR), taki jak masz kolor dyfuzora w przednim i tylnym zderzaku:whistling: ---------- Post dopisany at 23:36 ---------- Poprzedni post napisany at 23:31 ---------- nie ukrywam że trochę by mnie bolało wydać prawie 100 tys zł za A6 z 2010r wyglądające nie specjalnie inaczej jak te z 2005r i kosztujące 35-40 tyś zł (czyli wydaję 100 tyś zł na już trochę leciwy wygląd A6)zaś chcąc coś większego od A4 a nowszego od C6 w dobrym wypasie i silniku trzeba dać 200 tyś zł I weź tu człowieku zmień auto Miron przestan nas zamydlac i w koncu sie przyznaj ze to Ty zgarnales te wczorajsze 24,5 mln w totka Znajac zycie w BT pojawisz sie C7 na pelnej szmacie albo RS6 C7
miron78 Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 dokładnie - a konkretnie w tym roku będę tam jako właściciel Stasindy Ps. stary - jak ja bym wygrał te 24,5mln to teraz na forum nie siedzę tylko na allegro i szukał tylnych lamp poliftowych
tgkone Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 snajper a takie pytanko techniczne: bo jak wiadomo b7 3.0tdi / a6 c6 222/239ps jest na turbo KKK dlatego z moca wiecej niz 320ps nie ugrasz bezdymnie bo już nie ma czym dmuchnąć u góry, i każdy PS wiecej robi z niego traktor, czy twoje 3.0tdi w a6 jest na kkk czy na gtb2260 ?
Maniek Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 dokładnie - a konkretnie w tym roku będę tam jako właściciel Stasindy Ps. stary - jak ja bym wygrał te 24,5mln to teraz na forum nie siedzę tylko na allegro i szukał tylnych lamp poliftowych wlasnie widze, dzisiejszej nocy ktos wykupil na allegro wszystkie klamoty do polifta snajper sorki za OT
snajper1998 Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Opublikowano 20 Lutego 2014 nie ukrywam że trochę by mnie bolało wydać prawie 100 tys zł za A6 z 2010r wyglądające nie specjalnie inaczej jak te z 2005r i kosztujące 35-40 tyś zł (czyli wydaję 100 tyś zł na już trochę leciwy wygląd A6)zaś chcąc coś większego od A4 a nowszego od C6 w dobrym wypasie i silniku trzeba dać 200 tyś zł I weź tu człowieku zmień auto tu sie z Toba nie zgodze, A6 poliftowa jak dla mnie wyglada za***iście, pamietam jak jezdzilem a4 i widzialem na drodze te ledy z przodu to mi sie morda usmiechala, bo jak dla mnie wyglada genialnie. Powiem szczerze ze jak pojawil sie c7 nie zrobil na mnie szalu i jesli chodzi o stylistyke lift naprawde daje rade i napewno nie ma takiej przepasci jak miedzy np a4 b7 a b8 , mowie oczywiscie tylko i wylacznie o mojej subiektywnej ocenie stylistyki ---------- Post dopisany at 09:56 ---------- Poprzedni post napisany at 09:54 ---------- snajper a takie pytanko techniczne: bo jak wiadomo b7 3.0tdi / a6 c6 222/239ps jest na turbo KKK dlatego z moca wiecej niz 320ps nie ugrasz bezdymnie bo już nie ma czym dmuchnąć u góry, i każdy PS wiecej robi z niego traktor, czy twoje 3.0tdi w a6 jest na kkk czy na gtb2260 ? szczerze to nie wiem , ale siedza te same graty co w a4 b8 z podobnego rocznika , pompa paliwa tylko jest jakas c**jowsza , przy 333 PS konczy sie zupelnie i jesli chce sie wiecej to trzeba ja wymienic - tak samo mial Orzeł w swojej A4 ---------- Post dopisany at 19:09 ---------- Poprzedni post napisany at 09:56 ---------- Chlopy ktore najlepsze ? Te ponizej to chrom proszkowy Fajny jest jeszcze ten On sie nazywa czarny chrom lub titan . No i ewetualnie taki jaki mialem . Ten tytan to malowanie proszkowe na mokro podobno tak jak fabrycznie . Zostawilem je w felgi profi w rykach
KOval81 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Jeśli chcesz porównać obie pokazane na zdjęciach felgi, to niestety się nie uda. Jeśli chodzi Ci o kolor dla swoich RS6 II, to ja bym rozjaśnił te drugie, żeby wyszło bardziej grafitowo (lub mniej połyskliwie) i takie dał
przemek530d Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 [/color] snajper a takie pytanko techniczne: bo jak wiadomo b7 3.0tdi / a6 c6 222/239ps jest na turbo KKK dlatego z moca wiecej niz 320ps nie ugrasz bezdymnie bo już nie ma czym dmuchnąć u góry, i każdy PS wiecej robi z niego traktor, czy twoje 3.0tdi w a6 jest na kkk czy na gtb2260 ? szczerze to nie wiem , ale siedza te same graty co w a4 b8 z podobnego rocznika , pompa paliwa tylko jest jakas c**jowsza , przy 333 PS konczy sie zupelnie i jesli chce sie wiecej to trzeba ja wymienic - tak samo mial Orzeł w swojej A4 więc siedzi gtb2260, a pompa paliwa w a6 c6 239PS jest gorsza niż w a4 b7 3.0tdi ??
snajper1998 Opublikowano 11 Lipca 2015 Autor Opublikowano 11 Lipca 2015 autko niedługo będę szykował do sprzedaży jak ktoś by był zainteresowany zapraszam do kontaktu
Rekomendowane odpowiedzi