Booster Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 z rolki to oski startują ale dla zabawy możemy zrobić raz z rolki i raz z linii:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 a co jest ważne przy użytkowaniu - start spod świateł czy osiągi podczas wyprzedzania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 z miejsca to rzeczywiscie moze byc raczej na korzysc 1,8T, bo jest lekkie. Podczas normalnego uzytkownia 2,7 bedzie duzo fajniejsze, bo elasycznosc tego silnika jest mega, zakres uzytecznych obrotow zaczyna sie od 2000, a nie od 5000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 z rolki to oski startująale dla zabawy możemy zrobić raz z rolki i raz z linii:wink: rolka prawdę powie o który szybszy:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 z miejsca to rzeczywiscie moze byc raczej na korzysc 1,8T, bo jest lekkie. Podczas normalnego uzytkownia 2,7 bedzie duzo fajniejsze, bo elasycznosc tego silnika jest mega, zakres uzytecznych obrotow zaczyna sie od 2000, a nie od 5000 To ile masz Nm przy 2200obr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Pewnie 250-260Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Pewnie 250-260Nm Jak znajde wykres z hamowni, to wrzuce... ale duzo wiecej, nie wiem, czy nie 400NM bylo juz z samego dolu. To oczywisice nie moj, ale tak wyglada seryjne 2,7 po sofcie (na seryjnym sofcie tez tak wstaje). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 U bienka jest 260Nm przy 2200,jakas zj***na ta hamownia comsportu koło gdanska:whistling:,bo w Nm jest przepaść do wykresy wklejonego przez Flya ifotos.pl - najlepszy darmowy hosting zdjęć i obrazków! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Moze miec podobny problem co ja obecnie, auto mi jakos pozno wstaje... mamy ten sam soft. Jak hamowalem serie, to ja mialem juz 400nm przy 2000-2200 obr, musze w koncu shamowac po sofcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Hmm jakos na drodze tego nie czuje. A rozwiazales problem?Wiesz co to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Nie, nie szukalem do tej pory. Zacznij jechac na III biegu z pedalem w podlodze od 1500 obr. U mnie kiedys wstawal z 2000-2200, a teraz budzi sie dopiero przy ok. 2800-3000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Zamówiłem listwy podprogowe DTH, dość popularne w USA paczka już do mnie leci ale pewnie będzie u mnie po nowym roku, a wygląda to tak:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Nie, nie szukalem do tej pory. Zacznij jechac na III biegu z pedalem w podlodze od 1500 obr. U mnie kiedys wstawal z 2000-2200, a teraz budzi sie dopiero przy ok. 2800-3000. Szczelnosc zdechla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_o23 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 w połączeniu z listwami s4 to porażka jakaś, ale same te listwy może i by jako wyglądały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 w połączeniu z listwami s4 to porażka jakaś, ale same te listwy może i by jako wyglądały co prawda to prawda ale na ciemnych kolorach wygląda dobrze, zobaczymy jak będą wyglądały na szaraku:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garry99 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Bez listew s4 wygląda dużo lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikołaj Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Zamówiłem listwy podprogowe DTH, dość popularne w USApaczka już do mnie leci ale pewnie będzie u mnie po nowym roku, a wygląda to tak:decayed: http://s22.postimg.org/lft705dul/13_vi.jpg http://s14.postimg.org/4znhumaa5/14_vi.jpg Gdzie je zamawiałeś? Drogie to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 FRP Side Skirts for Audi B6/B7 A4 & S4 z tym że ja zakupiłem je z drugiej ręki od koleszki z Vortexa nowe trochę taniej:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikołaj Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Danke:hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Po wczorajszym rajdzie:decayed: Audi jeździ naprawdę męsko, na ciasnym i krętym torze dorównuje rasowym Subaru STI i Lancerom Evo 500KM kilka spy foto, więcej lepszych zdjęć wkrótce:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi