Booster Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2013 z rolki to oski startują ale dla zabawy możemy zrobić raz z rolki i raz z linii:wink:
dziadek Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 a co jest ważne przy użytkowaniu - start spod świateł czy osiągi podczas wyprzedzania ?
Flyer Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 z miejsca to rzeczywiscie moze byc raczej na korzysc 1,8T, bo jest lekkie. Podczas normalnego uzytkownia 2,7 bedzie duzo fajniejsze, bo elasycznosc tego silnika jest mega, zakres uzytecznych obrotow zaczyna sie od 2000, a nie od 5000
Buba Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 z rolki to oski startująale dla zabawy możemy zrobić raz z rolki i raz z linii:wink: rolka prawdę powie o który szybszy:wink:
wampir Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 z miejsca to rzeczywiscie moze byc raczej na korzysc 1,8T, bo jest lekkie. Podczas normalnego uzytkownia 2,7 bedzie duzo fajniejsze, bo elasycznosc tego silnika jest mega, zakres uzytecznych obrotow zaczyna sie od 2000, a nie od 5000 To ile masz Nm przy 2200obr?
Flyer Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Pewnie 250-260Nm Jak znajde wykres z hamowni, to wrzuce... ale duzo wiecej, nie wiem, czy nie 400NM bylo juz z samego dolu. To oczywisice nie moj, ale tak wyglada seryjne 2,7 po sofcie (na seryjnym sofcie tez tak wstaje).
Tomeks Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 U bienka jest 260Nm przy 2200,jakas zj***na ta hamownia comsportu koło gdanska:whistling:,bo w Nm jest przepaść do wykresy wklejonego przez Flya ifotos.pl - najlepszy darmowy hosting zdjęć i obrazków!
Flyer Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Moze miec podobny problem co ja obecnie, auto mi jakos pozno wstaje... mamy ten sam soft. Jak hamowalem serie, to ja mialem juz 400nm przy 2000-2200 obr, musze w koncu shamowac po sofcie...
Bieniek Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Hmm jakos na drodze tego nie czuje. A rozwiazales problem?Wiesz co to?
Flyer Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Nie, nie szukalem do tej pory. Zacznij jechac na III biegu z pedalem w podlodze od 1500 obr. U mnie kiedys wstawal z 2000-2200, a teraz budzi sie dopiero przy ok. 2800-3000.
Booster Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2013 Zamówiłem listwy podprogowe DTH, dość popularne w USA paczka już do mnie leci ale pewnie będzie u mnie po nowym roku, a wygląda to tak:decayed:
Dev Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Nie, nie szukalem do tej pory. Zacznij jechac na III biegu z pedalem w podlodze od 1500 obr. U mnie kiedys wstawal z 2000-2200, a teraz budzi sie dopiero przy ok. 2800-3000. Szczelnosc zdechla
marcin_o23 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 w połączeniu z listwami s4 to porażka jakaś, ale same te listwy może i by jako wyglądały
Booster Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2013 w połączeniu z listwami s4 to porażka jakaś, ale same te listwy może i by jako wyglądały co prawda to prawda ale na ciemnych kolorach wygląda dobrze, zobaczymy jak będą wyglądały na szaraku:wink:
mikołaj Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Zamówiłem listwy podprogowe DTH, dość popularne w USApaczka już do mnie leci ale pewnie będzie u mnie po nowym roku, a wygląda to tak:decayed: http://s22.postimg.org/lft705dul/13_vi.jpg http://s14.postimg.org/4znhumaa5/14_vi.jpg Gdzie je zamawiałeś? Drogie to?
Booster Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2013 FRP Side Skirts for Audi B6/B7 A4 & S4 z tym że ja zakupiłem je z drugiej ręki od koleszki z Vortexa nowe trochę taniej:wink:
Booster Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 Po wczorajszym rajdzie:decayed: Audi jeździ naprawdę męsko, na ciasnym i krętym torze dorównuje rasowym Subaru STI i Lancerom Evo 500KM kilka spy foto, więcej lepszych zdjęć wkrótce:wink:
Rekomendowane odpowiedzi