wladi Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Karwa Booster lecisz po bandzie.... pięknie:thumbup::eek:
Booster Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Opublikowano 21 Marca 2014 Karwa Booster lecisz po bandzie.... pięknie:thumbup::eek: albo grubo albo wcale:decayed:
MARCIN607 Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Faken szit seria turbo jak wydmuszka przy nowej Booster tu chlopaki dobrze mówili. Wyje..bać 1.8t i wal 2.7tt. Zaraz z Twoim podejściem bedzie 600+ .
tarq Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 faken ale się dzieję, lubię takie projekty, nie ma to tamto, grubo i spaśnie czekam na rozwój sytuacji !
Booster Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Opublikowano 21 Marca 2014 Faken szit seria turbo jak wydmuszka przy nowej Booster tu chlopaki dobrze mówili. Wyje..bać 1.8t i wal 2.7tt. Zaraz z Twoim podejściem bedzie 600+ . Z 2.7BiT nie będzie całej zabawy, jeździ już dużo mocnych 2.7BiT po drogach, a chcę zrobić jedno z najmocniejszych 1.8t
OLI_B5 Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Tyle już siopy poszło w to że szkoda było by zmieniac na 2.7.. Projekt miazga :kox:
poziek Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Mega turbo ! Będziesz zadowolony, bardzo chwalona sprężara w USA.
MARCIN607 Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 He he. Pewnie i tak w końcu pekniesz i albo wsadzisz bita albo jakieś b5 wpadnie ekstra . Ciekawe. Ile max wyciągnie się z avj??
Booster Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Mega turbo ! Będziesz zadowolony, bardzo chwalona sprężara w USA. znana również jako GT3040R:wink: podobno dobrze wstaje, ale wszystkie 1.8t na tej sprężarce u grubasów za oceanem latają na stokerach i nie wiem jak to wstanie u mnie, chociaż mam AEB po portingu, spory kolektor dolotowy i silnik odprężony 8,5:1 ---------- Post dopisany at 11:10 ---------- Poprzedni post napisany at 11:10 ---------- Ciekawe. Ile max wyciągnie się z avj?? to już nie będzie AVJ:wink: ---------- Post dopisany 01-04-2014 at 11:43 ---------- Poprzedni post napisany 21-03-2014 at 11:10 ---------- żeby nie było że nic się nie dzieje:decayed: silnik jest już out i doszły nowe zabawki: komplet wskaźników AG EVO ; BOOST do 3bar, stary wskaźnik był do 2, a będziemy ładować 2.2-2.3bara:decayed: ciśnienie i temperatura oliwy, oraz tzw gauge holder ala subaru impreza a wygląda to tak: jest lans:grin: filtr HKS 200mm do jazdy ulicznej do dragu będzie Turbo Horn i wydajniejsza chłodnica oleju
poziek Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Ten filtr jest najgorzej filtrującym badziewiem, przepuszcza wszystko poza szerszeniami, poczytaj testy
Booster Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2014 już czytałem, opinie są różne, jedni piszą że ma dużą przepustowość i dobrą filtrację, inni że nie, przetestuję na sobie i jak będzie badziew to założę ITG
poziek Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Przepustowość mają znakomitą tego nie neguję. Filtrację na poziomie filtra w kosiarce z 1997 roku
Bieniek Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Przepustowość mają znakomitą tego nie neguję. Filtrację na poziomie filtra w kosiarce z 1997 roku Maja filtracje taka sama jak Tomeks w sopocie na imprezie:grin:
krzysiekvtec Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 ładne te zegarki widać jedziesz z tematem
Booster Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2014 wpadnie jeszcze turbotimer HKS type 0 i zderzak specjalnie tylko na zawody, dodatkowo zostanie na środku docięty pod duży FMIC:decayed:
wladi Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Jak zawsze jak yebnie to z grubej rury :eek:
st4yKool Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Patrzac na graty do 1.8...boje sie myslec na ile KM bys zmodzil 2.7bit
Rekomendowane odpowiedzi