CZIKITA Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2014 To jest wątek o AFN więc ja ci nie powiem ale może inni coś ogarniają
fanthomas18 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Witam panowie. Też mam zamiar zaślepić egr i przy okazji chciałem wyczyścić kolektor dolotowy i teraz mam pytanie czy żeby w silniku 1Z/AHU wyjąć kolektor to trzeba wywalać turbo? Kolego, ja dziś u siebie wywalałem stary kolektor i wrzucałem wyczyszczony i pomalowany z sharana, da radę wyjąć go bez wyciągania turbo i kolektora wydechowego:wink: Musisz mieć tylko kilka dobrych kluczy:wink: zaślepiałem u siebie też egr i ja odkręciłem sobie katalizator przy turbo bo miałem trochę wyrobioną nakrętkę od tej rurki od egr'a, radziłbym Ci też sobie odkręcić, jest dużo łatwiej odkręcić pierwsze 3 śruby od strony skrzyni biegów, dwie ostatnie też można łatwo okręcić, trochę ciężko jest z tą ostatnią, ale jest to wykonalne:wink: dobrze by było gdybyś miał taką łamaną przedłużkę na małą grzechotkę. od razu na sam początek wyciągnij filtr powietrza razem z całym "pudłem" i ściągnij przewód od powietrza idący do turbo i do filtra powietrza:wink: ---------- Post dopisany at 23:12 ---------- Poprzedni post napisany at 23:09 ---------- A co do flanszy to ta rura 53 mm której Frimuś użyłeś ładnie pasuje:wink: ten gumowy łącznik ładnie na ścisło wchodzi na flansze i jak się skręci cybantem to mocno trzyma, nie ma prawa nic zwalać
wojtek13001 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Witam panowie. Też mam zamiar zaślepić egr i przy okazji chciałem wyczyścić kolektor dolotowy i teraz mam pytanie czy żeby w silniku 1Z/AHU wyjąć kolektor to trzeba wywalać turbo? Kolego, ja dziś u siebie wywalałem stary kolektor i wrzucałem wyczyszczony i pomalowany z sharana, da radę wyjąć go bez wyciągania turbo i kolektora wydechowego:wink: Musisz mieć tylko kilka dobrych kluczy:wink: zaślepiałem u siebie też egr i ja odkręciłem sobie katalizator przy turbo bo miałem trochę wyrobioną nakrętkę od tej rurki od egr'a, radziłbym Ci też sobie odkręcić, jest dużo łatwiej odkręcić pierwsze 3 śruby od strony skrzyni biegów, dwie ostatnie też można łatwo okręcić, trochę ciężko jest z tą ostatnią, ale jest to wykonalne:wink: dobrze by było gdybyś miał taką łamaną przedłużkę na małą grzechotkę. od razu na sam początek wyciągnij filtr powietrza razem z całym "pudłem" i ściągnij przewód od powietrza idący do turbo i do filtra powietrza:wink: ---------- Post dopisany at 23:12 ---------- Poprzedni post napisany at 23:09 ---------- A co do flanszy to ta rura 53 mm której Frimuś użyłeś ładnie pasuje:wink: ten gumowy łącznik ładnie na ścisło wchodzi na flansze i jak się skręci cybantem to mocno trzyma, nie ma prawa nic zwalać Dzięki kolego za rady. Jak nie trzeba wywalać turbiny to spoko a katalizator i tak wywalam bo plecionka mi już przepuszcza spaliny i wkładam nowy zamiennik od Gruchota. Mam nadzieję że jak w piątek się za to wezmę to do niedzieli to wszystko złożę do kupy )) a i mam jeszcze takie pytanie czy jak zaślepię EGR w dwóch miejscach to jest jeszcze sens zaślepiać ten wężyk od podciśnienia?
fanthomas18 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Ja go zaślepiłem tylko tam obok czujnika doładowania, w miejscu gdzie jest kawałek gumowego węża i łączy się z tym plastikowym:wink: Ja wczoraj to ogarnąłem ale robiłem sobie kilka przerw, takich jak obiad, wyczyszczenie i pomalowanie blachy która jest między turbo a kolektorem:wink: Ale tak to śmiało to w piątek ogarniesz:wink: Mi się zeszło bo jak coś robię to z niczym się nie spieszę, wszystko na spokojnie i dokładnie:wink:
zib0l Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 jaka hamowania taki wynik, ale to nie znaczy ze nie jedzie:wink: tylko na tych gratach co widze w podpisie jak masz 165-170 to wszystko, po prostu paliwka mało:wink: zeby to była 230+10 bądź 216+11 to wynik ok, no ale nie dla 216+10 prawie 180 kunia:wink: Kowi dzisiaj przy okazji zrobilem fotke pompy, zerknij czy to ori czy ktos wlozyl 11" http://i57.tinypic.com/10mu1j4.jpg
Niemy_Gda Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Ori AFN, 11' ma przecież numery 038130107J z silnika AHH.
Kowi87 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Jak wyzej, no chyba ze to chybryda, ale bez rozkrecenia sie nie dowiesz
CZIKITA Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Kowi można wtryski 216 ustawić na ciśnieniu tym większym czyli 220 /300 na seryjnej pompie czy to nie uszkodzi silnika itp ?
Mario82A4 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 A tak wygląda moja flansza , co prawda trzeba ją jeszcze troche wygłaskać ale nadal brak czasu żeby ją założyć do auta
CZIKITA Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Ładna flansza sam ją toczyłeś ?
Mario82A4 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Nie , znajomek zrobił , trzeba ją jeszcze trochę wygłaskać i zastanawiam sie czy pójdzie w czarny kolor razem z kolektorem czy pójdzie do ocynku
Mario82A4 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 No mi też sie podoba , jak coś robić to tak jak należy , teraz tylko troche wolnego czasu żeby go założyć . Jak wleci do auta to wstawię jakąś fotke
CZIKITA Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Kurcze u mnie też już leży w domu nowa flansza od prezesa a czasu na montaż brak ---------- Post dopisany at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany at 19:06 ----------
fanthomas18 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Mariusz, maluj na czarno razem z kolektorem, wygląda naprawdę git:naughty: Ja tak u siebie zrobiłem:wink: Kolektor z sharana? Mój jest taki sam:wink:
Mario82A4 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Mariusz, maluj na czarno razem z kolektorem, wygląda naprawdę git:naughty: Ja tak u siebie zrobiłem:wink: Kolektor z sharana? Mój jest taki sam:wink: Nie pamiętam dokładnie ale albo z paska albo z a4 , może i faktycznie pójdzie w kolor czarny , czym najlepiej pomalować żeby ładnie wyglądało i żeby nie złaziła farba ?
CZIKITA Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Farba do zacisków albo do kominków byle odporna na temperatury była
novwy Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Witam, postanowiłem założyć w końcu kolektor i oto jak to wygląda teraz w moim wydaniu ,
fanthomas18 Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Czarny wygląda duużo duuużo lepiej niż ori:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się