ernius Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 Mechanizm regulacji i pompowania działa poprawnie i nic nie widac aby wypychalo tylny element siedzenia. Poczekamy zobaczymy
LordRegner Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 Witam Czy może znane już są wymiary blaszek z zestawu naprawczego fotela ? Jeżeli tak to proszę o rozpiskę wg poniższego obrazka. Z gory wielkie dzieki.
Wąski Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 a po co ? chcesz dorabiać ?
ernius Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 Ja chcialem dorabiac ale to nie takie proste bo trzeba by zrobic przyrząd do przetłoczenia bo na prasie krawedziowej nie da sie tego wygiąc. Wydaje mi sie ze 50zl za kpl naprawczy to nie tak duzo. Ten zaczep nie jest prosta blaszka niestety.[br]Dopisany: 31 Październik 2008, 18:54_________________________________________________Jak narazie moj patent się sprawdza i plastik sie trzyma:). Polecam
konik Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Miałem ten sam problem i znalazłem dosyć proste rozwiązanie. Potrzebujemy cięgno siłownika centralnego zamka(lub inny pręt) i 2 kostki łączące(do nabycia w każdym sklepie z alarmami lub na allegro). Wyginamy lekko nasze cięgno przekładamy przez otwór z którego wyciągnęliśmy pękniety drut i w 10 min stelaż fotela naprawiony: Teoretycznie to powinno wystarczyć ale mechanizm podparcia lędźwi przy silnym oparciu np. podczas hamowania nadal naciska na tylną pokrywę fotela. Aby temu zapobiec zastosowałem wzmocnienie z miękkiej linki stalowej w igielitowej otulinie (ze skanera starej kserokopiarki) Linkę zaczepiłem o wycięcia w stelażu fotela które wyglądały jak stworzone do tego: długość linki dobieramy eksperymentalnie prosząc kogoś o silne napieranie plecami na oparcie układ musi mieć około 2 cm luzu od położenia neutralnego do maksymalnego wciśnięcia w oparcie. Kostkę łączącą ustawiamy tak aby nie ocierała o zadne elementy fotela (na zdjęciu jest na etapie regulacji) Jeżeli chodzi o zaczepy to nie ma potrzeby kupować zestawu naprawczego wystarczy przykleić je zwykłym klejem (np super glue) a potem pistoletem zalać klejem na ciepło. Uzyskują wytrzymałość lepszą niż fabryczna. Opisana przeze mnie naprawa skutecznie likwiduje wszystkie opisane przez Was w tym poście niedoskonałości, a wzmocnienie linka sprawi że awaria się nie powtórzy
gala Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 A co w sytuacji kiedy u gory tego plastiku pekly 2 zaczepy na te blaszki,pozostaje mi kupić nowy plastik czy jest może inne rozwiazanie bo kleic tego to chyba nie ma sensu
fly07 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Panowie, proponuję znacznie prostszy a zarazem najtańszy sposób naprawy uszkodzonych mocowań osłony fotela przedniego: w pozostałych na osłonie, uszkodzonych dolnych mocowaniach wywiercić otwory o śr. max 4mm. Uwaga: dosyć miękkie tworzywo!! Następnie przez ten otwór oraz otwór w konstrukcji fotela /na wysokości tego mocowania/ przewlec opaskę montażową - popularny "pasek" i nie zaciskać od razu, bo to samo musimy zrobić z drugim połamanym mocowaniem. Na koniec zacisnąć, używając szczypiec obydwie opaski, dociskając osłonę do fotela. Końcówek pasków nie obcinać, tylko wepchnąć do środka - w przyszłości będzie je łatwiej wyciągnąć - gdyby co..W montażu użyć pasków jak najmocniejszych, te powszechne w sprzedaży białe są zbyt słabe i mogą się zerwać w czasie zaciskania. Całkowity koszt naprawy - ok. 1zł.
juhas.77 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Witam. Mam identyczny problem. Również prosiłbym o jakieś fotki i potwierdzenie nr części.
storm37 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 mam taki zestaw naprawczy na sprzedaz ORI cena 40pln
ZuKeRs Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 jakby ktos szukal to mam dwie oslony plastikowe koloru szarego na sprzedaz 50 zl sztuka jakby ktos sie uparl to mozna je prysnac lakierem matowym do plastikow pod dowolny kolor soul, granat itp - mam taka mozliwosc zrobienia tego za dodatkowa oplata
Mariuszysko77 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 A jest jakiś zestaw naprawczy tego pękniętego pręcika mój pękł w dwóch miejscach
89pawel89 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 kolego odezwij się do mnie na priv wydaje mi się że się jakoś dogadamy, bo mam 2 komplety foteli, więc taki plastik też się znajdzie:)
PrzemoVKP Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Witam, odświeżę trochę temacik... Nie mogę odczepić plastiku od góry Nie chciał bym nic połamać. U mnie też drucik jest pęknięty ale nic nie mogę zrobić puki plastik nie jest zdjęty. Ma ktoś może fotkę w którym miejscu podważyć u góry aby ładnie odeszło? Już nie aktualne - wymieniony drut na nowy (trochę się namęczyłem z wyginaniem), dół przymocowany na "patencie" także za pomocą trytytek (oczywiście od wewnątrz - nic nie widać) więc 50zł za zestaw naprawczy w kieszeni. Ogólnie good job
Mat.Rynio Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Witam. A oprócz ASO można gdzieś kupić ten zestaw naprawczy?
Vts Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 ja posiadam el. reg. lędźwi z całymi drutami jak ktoś potrzebuje, chyba, że ktoś chce samemu dorabiać, ale fakt to udręka w b6 zawszę pęka, ja nie wiem czy u mnie jakiś słoń nie siedział na fotelu i dlatego pękł.
staaudi Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Koledzy a może ktoś wrzucić jakieś foto tego plastiku żeby było dobrze widać sposób mocowania.
darkle Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 Ostatnio naprawiałem ten dolny pręt z lewej strony a wczoraj coś strzeliło i po zdjęciu osłony okazało się że pręt pękł teraz z prawej:facepalm: Dodam że nie jestem jakimś mastodontem z nadwaga a regulację lędźwi mam całkowicie zluzowaną. No nic, moja metoda to szprycha z motorowerku o grubości zbliżonej do tego czarnego pręta, wygięta i dosztukowana za pomocą cybantów. Teraz będzie już sztukowana z obu stron:kox:
kf85 Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 panowie jak sciagnac te 3 spinki o gory tego plastkiu siluje sie i nic....za chwile to zgryze hehehe;)
wampir Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Hej Okazało się, że nie mam u siebie tej %!#*#@ blaszki, chyba poprzedni wlasciciel cos tam majstrował. Nie chce wyciagac tego u siebie bo znając moje szczescie to się cos zaraz rozleci. Może ma ktoś wymiary tej blaszki bo zestaw naprawczy w ASO u nas to 64zł. Byłbym wdzięczny za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się