arekp Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 A ja nie mogę powiedzieć w sumie złego słowa o Krotowski-Cichy. Zapomniałem, że oni się w Szczecinie pojawili. Już dopisuje, że pisałem o dawnym Kołacz-Łopiński - obecny Łopiński. Choć podobno od kiedy został sam Łopiński ('stary' Kołacz zmarł kilka lat temu, a 'młody' juz chyba poza tym biznesem - przynajmniej w nazwie) sytuacja idzie w kierunku lepszego. Trzeba będzie kiedyś się do nich wybrać i sprawdzić jakie teraz jest podejście.
doradca Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 A ja nie mogę powiedzieć w sumie złego słowa o Krotowski-Cichy. Zapomniałem, że oni się w Szczecinie pojawili. Już dopisuje, że pisałem o dawnym Kołacz-Łopiński - obecny Łopiński. Choć podobno od kiedy został sam Łopiński ('stary' Kołacz zmarł kilka lat temu, a 'młody' juz chyba poza tym biznesem - przynajmniej w nazwie) sytuacja idzie w kierunku lepszego. Trzeba będzie kiedyś się do nich wybrać i sprawdzić jakie teraz jest podejście. Jeśli chodzi o serwis w alternatywie Łopińskich to polecam w Szczecinie Car Serwis na Dąbrowskiego - zajmują sie tylko autami VAG i są specjalistami Mi bardzo pomagali w czwartek znów wstawiam auto. Kolego co do twoich objawów. Mi też lekko na postoju w korku trzesie nieregularnie autem ale telepanie idzie od strony silnika i nie przenosi sie na budę - zauważyłem że to od napinacza który podskakuje (idzie do wymiany w czwartek) a za nim telepie sie silnik. Nie jest to dwumas bo by musiała Ci telepać cały czas i słyszał byś metaliczne dzwięki.
artur2910 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 a ja mam takie pytanko odnosnie sprzegla i dwumasa mozna je dac do regeneracji?? jak to sie ma cenowo i jaka wytrzymalosc? warto?
doradca Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 nie można regenerować dwumasu - a jesli jest jakiś magik to nie polecam
Gibons Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Regeneracja kół dwumasowych | Sprzęgło - Service Oferta regeneracji kół zamachowych | Dwumas Serwis - Regeneracja kół dwumasowych Zielona Góra Nowa Sól Kożuchów
artur2910 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Regeneracja kół dwumasowych | Sprzęgło - ServiceOferta regeneracji kół zamachowych | Dwumas Serwis - Regeneracja kół dwumasowych Zielona Góra Nowa Sól Kożuchów Da sie? Da;) i jeszce pisza gwarancja 12miesiecy mysle ze jak moj dwumas padnie to zregeneruje:)
wojcian Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 Witam . Jaka regeneracja o czym wy mowicie , to jest dla mnie taki sam temat jak spawanie felg aluminowych. Ja wymieniałem dwa razy dwumas , raz przy 70tys na gwarancji , obawem było lekkie metaliczne stukanie na wolnych obrotach a po dodaniu gazu przestawało ,drugi raz zrobiłem to zapobiegawczo przy wymianie docisku sprzegła przy 140000 tys, objawem było to ze szarpało przy ruszaniu , zeby ruszyc autem musiałem troche palic sprzegło, koszt dwumasy SAHS 1900 ,sprzegło kpl ,docisk i robota 1700 w sumie 3600. Jedynie co mnie martwi do czasami delkatnie dostaje wibracji na wolnych obrotach , ale taki objaw był tez przed wyminą. Podejrzewam egr , przepustnice lub cos z wtryskiem. Pozdrawiam , i odradzam regeneracje dwumasy.
fly07 Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Witam . Jaka regeneracja o czym wy mowicie , to jest dla mnie taki sam temat jak spawanie felg aluminowych. Ja wymieniałem dwa razy dwumas , raz przy 70tys na gwarancji , obawem było lekkie metaliczne stukanie na wolnych obrotach a po dodaniu gazu przestawało ,drugi raz zrobiłem to zapobiegawczo przy wymianie docisku sprzegła przy 140000 tys, objawem było to ze szarpało przy ruszaniu , zeby ruszyc autem musiałem troche palic sprzegło, koszt dwumasy SAHS 1900 ,sprzegło kpl ,docisk i robota 1700 w sumie 3600. Jedynie co mnie martwi do czasami delkatnie dostaje wibracji na wolnych obrotach , ale taki objaw był tez przed wyminą. Podejrzewam egr , przepustnice lub cos z wtryskiem. Pozdrawiam , i odradzam regeneracje dwumasy. Dwumas, to nie szwajcarski zegarek.. To prosty i mocny w swojej konstrukcji element, z założenia obliczony na "chamskie" (czytaj twarde) traktowanie, ale też się psuje ... Słowo regeneracja nie bardzo tu pasuje - to jest naprawa polegająca na wyczyszczeniu i wymianie drobnych elementów (sprężyny, podkładki itp). Jeszcze oczywiście wyważenie i tyle. I na koniec - łożyska w piaście, rozruszniku czy alternatorze to kolega nigdy nie wymieniał , tylko wszystko nowe?
wojcian Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Wymienialem owszem ,ale nie bawilem sie w regeneracje łozyska, natomiast jakm masz wiedze na temat zastosowanych (spręzyn, podkładek) , chyba ci wiadomo że owe sprężyny muszą sie chrakteryzowac odpowiednimi parametrami, nie mogą to byc elementy z parametrami z kapelusza . Przesadzisz w jedną lub drugą strone z twardoscią , i zaraz bedziesz znowu rozbierał. Moje zdanie jest takie ze w przypadku dwumasy producent sie zabezpieczył stosowaniem takich lichych czesci w dwumasie, aby uchronic sie od napraw innych czesci przeniesienia napedu w czasie trwania gwarancji, a tak sie dzieje ze unikają wymiany na gw dwumasy , bo zwalają wine na kierowce ze nie umie jezdzic. Problem dwumasy jest obecny w wiekszosci dzisiejszych ropniakach.Mozna zrobic mocniejszą dwumase , ale wtedy poleci nastepny słaby element na tej lini przeniesienia napędu, od czego producent nie będzie sie juz mógł wymigac w czasie trwania gwarancji. Zapoznaj sie z przypadkiem Subaru , tam dopiero była paranoja.
krystus150 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Koledzy, czy zepsuta dwumasa może narobić "szkód" w silniku i skrzyni? już troche km mi tłucze a ostatnio dosyć głośno...
wrclaguna Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Dodatkowo wałek bedzie do wymiany
Gość [email protected] Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Witam. Wszytskich. A ja sie podziele moja historia z dwumasem i sprzeglem. Jakis czas temu zakupilem audi A4B8 2.0 , 2008r TDI.Avant. Auto troche z niepewna historia bo sprowadzone z Francji gdzie uzostalo okradzione ze sterownika silnika. Sprowadzone do Polski, sterownik zamontowany w ASO w Polsce i niby wsio OK. Kiedy auto udalo sie zapalic komputer pokazal 43000 przebiegu. W tym momencie mam 50 000przebiegu i tydzien temu musalem wymienic dwumas i kompletne soprzeglo. Na poczatu kiedy dodawalem gazu na luzie i puszczalem gaz, w momencie kiedy silnik schodzil z obrotow, slychac bylo dos wyraznie takie "twrekotanie". Dzialo sie to po puszczeniu gazu, tuz kiedy silnik osiagal swoje obroty jalowe. Mechanik powiedzial, ze to na pewno kolo dwumasowe i jezdzilem z tym przez tydzien kiedy to nie mogle wogole wrzucic zadnego biegu. Tak jakbym wogole nie wciskal sprzegla mimo, ze wciskalem. Wymienilem wszytsko (koszt ok 3500zl) i jest ok. Czy moze z doswiadczenia czy moglo sie cos takiego wydarzyc juz po 50 000 km przebiegu? Czy raczej nie co uswiadomi mnie tylko bardzie w kwesti ze to nie jest faktyczny przebieg tego auta. O dziwo okladziny sprzegla nie byly mocno starte a jednak sie slizgaly. Sprzeglo bylo firmy. Prosze o zdanie w tym temacie, Pozdrawiam
wojcian Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Nic dziwnego ,ja wymieniałem przy 68tyś na gwarancji komplet dwumas i sprzegło. A przy 140tyś to samo. A co dziwne auto jeżdziło w wiekszości po autostradzie, i to bez szalenstw.
giziu a4 waw.pl Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Witam U mnie objawy dwumasy zaczely sie tez od terkotania kiedy na biegu jalowym dodawalo sie gazu i schodzil z obrotow slychac bylo metaliczny dzwiek z okolic skrzyni. Pozniej byly stuki na wolnych obrotach i na koniec rzucalo silnikiem przy gaszeniu. Po wymianie calego kompletu wszystko wrocilo do normy. Ja u siebie dodatkowo procz kpl sprzegla wymienilem lape w skrzyni (na starej bylo widoczne mocne wytarcie tu przy lozysku) i wszystkie elementy z nia zwiazane tzn. sprezyne ,srube i prowadnik.Koszt lapy z elementami w aso to 190zl. Takze to nic w porownaniu do caloksztaltu. Kmpl sprzegla z kolem 2300 i 500zl robocizna. U mnie siedzial dwumas od nowosci nie ruszany i wytrzymal 220 tys. pzdr
lukas309 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 U mnie nie ruszany i juz przy 150000 zaczyna padac nic po zimie pojdzie na zlom ))))
martinom17 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Widzę Panowie, że strasznie lipne te dwumasy w B8. Przymierzam się do kupna B8 ale im dłużej czytam wątki na tym forum dotyczące B8, tym bardziej utrzymuję się w przekonaniu, że dobre Audiczki to już przeszłość. Moja babcia (B6) ma nalatane 282 tyś i o robieniu dwumasy nie ma mowy, o turbo tym bardziej.
orzeszek75 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Nie czytaj wszystkiego co tu pisza bo bedziesz babcie mial przez nastepne kilka lat:) mam najechane 170 000 i niema zadnych problemow z dwumasem turbo czy czym kolwiek innym.
lukas309 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 z wszystkim jest tak ze glowny wplyw na zuzycie elementow ma wplyw sam kierowca wiec roznie z tym jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się