r.kuderawiec Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Witam dziś podłączyłem swoje audi bo przez ostatni raz coś ostro sie zamuliło podłączyłem pod vga i pokazało takie błędy Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym Czujnik położenia nastawnika przepustnicy Napięcie zasilające sterownika za niskie Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30) - - - - - 16515 P0131 4083 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1- niskie napięcie Przepływomierz powietrza (MAF) - wysokie napięcie Wytłumaczy mi ktoś co to za błędy bo na elektryce to ja sie nie znam Z góry dziękuje
eu4yaon Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 jak stary masz akumulator? kiedy wymieniałeś kable i świece?
r.kuderawiec Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Opublikowano 21 Maja 2013 akumulatora nie wymieniałem bo jak mierzyłem to akumulator jest w super stanie świece wymieniałem niedawno kabli nie bo z tego co patrzyłem to nie mają żadnego przebicia A co do tych logów to moje vga jest coś zrąbane dodam link z wątku który założyłem dziś ponieważ coś moje vga szwankuje ---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:19 ---------- http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/problem-vga-4-9-a-274462/ ---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ---------- kable i akumulator mają coś z tym wspólnego koledzy ?
RS Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Jak najbardziej. Elektronika jest wrażliwa na stare akumulatory. Stary akumulator w momencie dużego poboru prądu klęka i elektronika świruje.
r.kuderawiec Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Opublikowano 22 Maja 2013 to co proponujecie ? nowy akumulator?
r.kuderawiec Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Opublikowano 22 Maja 2013 zrobiłem logi tylko ze wszystkie Soryy ale zapomniałem ze trzeba tylko z 2 7 13 No to lecimy obroty silnika 840 obciążenie silnika ms 2.150 pozycja przepustnicy 3.91 przed gmp kąt wyprzedzenia zapłonu 16.6 masa powietrza 3.182 g/s kąt wyprzedzenia zapłonu 15.2 napięcie akumulatora 13.45 temperatura zasysanego powietrza 19.5 kąt otwarcia przepustnicy 3.47 kąt otwarcia wuczony 128 warunki operacji 5 wolne obroty silnika 870 wolne obroty złożone 860 przepływ powietrza -regulacja wolnych obrotów 136 warunki operacji 12.6 przepływ powietrza 128 obroty silnika 840 masa przepływającego powietrza z zawora Iac 129 przepływ powietrza -regulacja wolnych obrotów 129 warunki powietrza przed gmp 16.6 masa przepływajaca powietrza złozona 128 przepływ powietrza regulacja wolnych obrotow 0.61 4procent wypelnione impulsy zawor ica wartosc wyuczona ica 128 obroty silnika ms 2.752 obciazenie silnika 127 zuzycie sie paliwa 120 auktualny moment obrotowy 0.61 obciazenie silnika /skrzynia 127 4 wartosc wyuczona sonda lambda 61 c1 wolne obroty 128 wartosc wuczona sondy lambda b2 c1 wolne obroty 0 wartosci wyuczona sonda lambda b1 c1 poł otwarty 0 wartosci wyuczona sondy lambdy b2 c1 otwarta 840 obr/min kontrola sondy lambda b1 c1 1.850ms kontrola sondy lambda b2 c1 0 napiecia sondy lambda b1 c1 o.84 napiecia sondy lambda b2 c1 860 obr/min wypełnienie impulsu zaworu wegla aktywnego 13.40 napiecie nasycenie wegla aktywnego 0.84 wspolczynniki kontroli wegla aktywnego 16.6 przed gmp status wegla aktywnego
Marc!n Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Bardziej czytelnie będzie jak będziesz wrzucał logi które naprawdę są przydatne do diagnozy na vaglog.rtnet.pl
r.kuderawiec Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Opublikowano 23 Maja 2013 Może znajdzie sie jakiś ziomek który tak zdiagnozuje te logi ---------- Post dopisany 23-05-2013 at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany 22-05-2013 at 22:23 ---------- pomozecie?
stomi Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Wykasuj te błedy zrób z 50km, sprawdź jeszcze raz vagiem i wklej co ci wyswietli. W blokach pomiarowych sprawdź działanie sondy czy pracuje. Na koniec zrób logi te o których była mowa. Nie miałeś ostatnio żadnych remontów przy silniku?
r.kuderawiec Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Opublikowano 24 Maja 2013 Nie nie nic nie robiłem przy silniku ---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 13:55 ---------- Wyskakują mi cały czas te same błędy ; -napiecie sterownika za niskie -czujnik temperatury silnika kupiłem 4 miechy temu nowy -sonda lambda brak zminego napiecia - logi niestety zrobiłem tylko dwa 2 i 7 2 blog obroty silnika -840 -obciazenie silnika-1.950 -masa powietrza-3.096 -kat wyprzedzenia zapłonu-12.6 7 blog -masa przepływajacego powietrza złozona-928 -wolt, przepływ powietrza wolne obroty-60.34,15 -procent wypełniania impulsu zaworu IAC -2 -wartosc wyuczona ICA-114 -
stomi Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 wrzucaj z vaga bo to to takie uj wie co. Jak Ty w ogóle odczytujesz te błędy, co to jest za program? i nie żadne blogi:facepalm:
r.kuderawiec Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Opublikowano 24 Maja 2013 Programem vga 4.9 szczerze to nie wiem jak to wrzucić przez vga d;atego napisałem recznie
edekxp Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 Zrobiłeś tylko odczyt bloków a nie logi. Poczytaj jak się je robi Tapatalk
stomi Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 wejdz w vaga autoscan wybierz a4 b5 start i czekasz. Jak pojawi się end to wciśnij copy results i wklej tutaj na forum. A tu przeczytaj jak się robi logi Logi dynamiczne i statyczne krok po kroku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się