Arturoo Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 wiesz by być uczciwym w osądzaniu trzeba przeglądnąć forum a6 i a8 gdzie 2,5 wystepuje jak u nas 1.9
Armi Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Piszesz o A3 1.9 z zatartym wałkiem. A w A3 8P 1.9 były tylko 105KM. A w kolejnej generacji nie było ich wcale. EOT i wszystko w temacie 1,9 VP przy 160tys to zyletka:naughty: napisalem ze akurat teraz widzialem a3 z zatatrym walkiem, ale to nie jest moja pierwsza wizyta w warsztacie samochodowym nie raz widzialem padniete 1.9 czy to w golfie, pasacie, a4 czy a6 rozne byly silniki lepsze gorsze tak jak w 2.5 mowie ogolnie, wystarczy przejzec tematy na naszym forum i bedzie wiadomo czy 1.9 jest taki bezawaryjny i idealny.... A czy w tych 1.9 padał silnik czy osprzęt? W 2.5 pada nie tylko osprzęt ale i sam silnik. O 1.9 nie można powiedzieć, że to wadliwy silnik bo najczęstrze awarie to usterki osprzętu a nie silnika samego w sobie. ---------- Post dopisany at 12:37 ---------- Poprzedni post napisany at 12:34 ---------- Jeśli nawet padnie silnik 1.9 to za 1k kupujesz goły słupek, przekładasz osprzęt i jedziesz dalej. Dostęp do części ogromny.
Kowi87 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 1,9 najwieksza wade jaka ma to kierowce ktory jezdzi w psj, poxniej notlaufy sa i to jest ta najczestsza awaria... Albo wyciek spod dekla zaworow
KrzysiekA4 Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Największą wadą 2.5 jest wytarty wałek i hydro nieudanej fabrycznej produkcji który nikt nie chciał wymienić(od wyjścia z fabryki) obarczony kosztami regeneracji VP44 po nie zauważonej nieszczelności układu paliwowego(łącznie z pompką w baku,jeżdżenie na rezerwie itp).Nasuwa mi się pytanie po co to wszystko wymieniać,za te pieniądze mam młodsze auto??.Odpowiedz jaka mi się nasuwa to taka że wiem co mam i zalewając cały bak jadę bez obawy że coś siądzie,pojeżdżę jeszcze klika ładnych lat(fakt auto po takiej terapii nie na sezon:grin:)mając 10 przykazań diesla:decayed: na uwadze to i każde auto się odwdzięczy nawet "mega awaryjne"2.5TDI:wink:
mloddy Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 Ja użytkuje 2,5 tdi AFB już 4 rok i zbliża się czas wymiany wałków i rozrządu, ale nie narzekam bo auto jest tego warte Po drodze były jakieś naprawy ale nic kosztownego. Co do wycierających się wałków :
KrzysiekA4 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Wczoraj podejrzane w warsztacie 1.9 PD 115km ---------- Post dopisany at 10:37 ---------- Poprzedni post napisany at 10:33 ---------- Trzy z czterech PD do regeneracji ceny chyba każdy mniej więcej zna auto z 2006 roku 280k przebiegu i serwisowany w ASO Koszty myśle porównywalne do wymiany wałków w 2.5TDI
Kowi87 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 komplet ALek masz za 2tys wydajnosć o wiele większa nizto co na zdjciu tam siedzi:wink: jest to osprzet silnika a nie silnik:wink: zreszta auta po 2004r czyli następcy AWXów AFNów i innych jednostek maja sie psuć i generować przychody z serwisu:decayed: ---------- Post dopisany at 11:03 ---------- Poprzedni post napisany at 10:56 ---------- zeby nie było 1400zł i mozna to traktować za cene rynkową firady nawet 2tys juz nie kosztuja a są wydajneijsze od AL:wink: Pompowtryski REGENERACJA 1.9 Tdi ASZ ARL AWX BLT (4086034653) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Sebastiano87 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Tak se sie wtrące mi się tylko podoba (zazdroszczę) w 2.5 dźwięku muzyka dla uszu Mój ajm jak jest zimny to pracuje jak sieczkarnia jak sie rozgrzeje to jak ursus ale to miłosć wiec wszystko przebaczy:decayed: 1
KrzysiekA4 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 komplet ALek masz za 2tys wydajnosć o wiele większa nizto co na zdjciu tam siedzi:wink: jest to osprzet silnika a nie silnik:wink:zreszta auta po 2004r czyli następcy AWXów AFNów i innych jednostek maja sie psuć i generować przychody z serwisu:decayed: ---------- Post dopisany at 11:03 ---------- Poprzedni post napisany at 10:56 ---------- zeby nie było 1400zł i mozna to traktować za cene rynkową firady nawet 2tys juz nie kosztuja a są wydajneijsze od AL:wink: Pompowtryski REGENERACJA 1.9 Tdi ASZ ARL AWX BLT (4086034653) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Kowi nie popadajmy w skrajności jeśli pompki są osprzętem to nie długo wałek nazwę osprzętem:kwasny:pompka w PD to już raczej część silnika jest to już schowane pod deklem a nie dokręcone jak rozrusznik itp. Powiem tylko że jak chłop zobaczył co się dzieje,to już się nie cieszył urwanymi 4k z auta i jak piszesz nowsze modele aut są produkowane do szybszego serwisowania niż starsze mniej lub więcej udane konstrukcyjnie:wink:
Prezes870 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 W AJM slyszalem ze uszczelki pod glowica siadają i glowice same w sobie lubia tez pekac od predkosci autostradowej
KrzysiekA4 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Powiem że jak się przejechałem tym autem to więcej rżnięcia silnika niż to jedzie,V6 to dźwięk i na zegarach widać że idzie:wink:bez robaka:grin:
elmer80 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Dźwięk 2.5 tdi??? Hehe hehe chyba jeszcze nie słyszałeś porządnego dźwięku silnika
MatrixXXL Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam. Też posiadam ten silniczek, tyle że przed kupnem poprzedni właściciel wymienił wałki itp (przy 210tyś), obecnie autko ma nalatane 255, ja mam go od roku, w tym czasie padł alternator, teraz kończy się pompa wspomagania. Tragedii nie ma, ale poprzedni właściciel wsadził w naprawy ponad 10 tyś (naprawa multi). Tak teraz czytam sobie ten wątek i widzę że jeszcze wiele może mnie spotkać. Czy polskim vagiem można logi porobić? Bo ten vcds mi nie działa. o widzę że to o B5
Prezes870 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 No niestety ale polskim vagiem to tylko bledy zobaczysz.
KrzysiekA4 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Dźwięk 2.5 tdi??? Hehe hehe chyba jeszcze nie słyszałeś porządnego dźwięku silnika No jak dla mnie dźwięk V6 TDI jest lepszy niże R4 1.9.Jeśli uważasz że nie słyszałem lepszy to Twoje zdanie,może nie jeździłem lepiej by zabrzmiało .Ps.uzupełnij profil ciekawy jestem jaki Ty dźwięk silnika słyszysz i jak jesteś zadowolony z ekonomii i dynamiki motoru
Marynarz____ Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Dźwięk 2.5 tdi??? Hehe hehe chyba jeszcze nie słyszałeś porządnego dźwięku silnika No jak dla mnie dźwięk V6 TDI jest lepszy niże R4 1.9.Jeśli uważasz że nie słyszałem lepszy to Twoje zdanie,może nie jeździłem lepiej by zabrzmiało .Ps.uzupełnij profil ciekawy jestem jaki Ty dźwięk silnika słyszysz i jak jesteś zadowolony z ekonomii i dynamiki motoru Po za dźwiękiem 2.5 TDI to tylko awaryjne padło
KrzysiekA4 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Miałeś to auto ??,ja go posiadam ponad dwa lata i jeździ cały czas,przejechałem nim ponad 70k km.Jak umiesz o niego zadbać to pojeździ.Więc nie pisz że padło jak się w razie wu dałeś wkopać w zajechaną jednostkę to nie moja wina a teraz starasz się wybielić
maniekaudia4 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Wałki prawdopodobnie pasują od audi RS4 b5 ,ale nie wiem ile w tym prawdy trzeba szukać na zagranicznych forach, tak twierdzi kolega, który użytkuje 2.5 tdi v6. dokumenty, które dostał z samochodem to potwierdzaj.
KrzysiekA4 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Jest jakaś według niego odczuwalna różnica??
Kowi87 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 poproś znajomego o te dokumenty, zrób zdjecie, zaraz dojdziemy co to jest...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się