KrzysiekA4 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Ciekawy jestem tego patentu,jaka różnica na krzywkach w RS4 do fabrycznych??
maniekaudia4 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Jest teraz w Szwecji, ale postaram się żeby wysłał skan dokumentów mailem może wtedy uda się uzyskać więcej informacji tutaj znalazłem ciekawy temat o wałkach rozrządu http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=902&postdays=0&postorder=asc&start=15 cytat z tego forum " Dalej drąze temat wałkow i tak wedlug etki wszystkie walki wydechowe/wylotowe w silnikach v6 30v sa takie same. Róznice sa od strony ssacej/wlotowej dla 2.4, 2.8, s4, rs4 i allroad 2.7. W 2.4 i rs4 walki sa identyczne. Walki ssace s4 AGB/AZB sa rozne od allroad/a6 ARE/BES "ciekawe jakie są numery w etce tych z 2.5 tdi v6 i rs4 lub 2.4 b Dowiedziałem się, że wałki z rs4 do 2,5 tdi v6 180ps pasują bez przeróbek. Ściągnął już tak zrobioną z Niemiec nawet o tym nie wiedział. W Polsce przy wymianie rozrządu mechanik mu pokazywał te wałki. (nie były wytarte). jednak gdyby ktoś chciał takie kupować niech się dobrze upewni i sprawdzi te informacje, żeby mieć 100% pewność pozdr.
Banan Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Hmm a jak maja pasowac skoro w benzynach są one napedzane łańcuchem a w tdi na zebattce?
KrzysiekA4 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Wałki są połączone z kołem pasowym w 2.5 TDI a w 2.7 jest (myślę) zębatka na łańcuch a nie na pasek jak w 2.5 TDI
Arturoo Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 A co dają wałki z rs skoro problem tego silnika to nie wałki tylko olej /jego świeżość /ciśnienie. No przecież czy zwykle ,czy te rs'owe padną tak samo bo je hydro dojedzie wysłane z htc
KrzysiekA4 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Artur zanim je ciśnienie dojedzie,może 0.5sek. do setki ogarniesz .Znając Ciebie nie schodzisz niżej niż 2k na obrotomierzu więc jakie ciśnienie oleju?? Bójcie się jego 2.5 TDI na drodze,nie często widziane ale przez mało kogo omiatane
Banan Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Nie zrozumieliśmy się w benzynie jeden z wałków jest napędzany paskiem rozrządu a w głowicy jest łańcuch z napinaczem który przekazuje na drugi wałek. W 2.5 tdi jeden wałek z drugim są zazębione bezpośrednio.
Arturoo Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 czyli zupełnie co innego ??dobrze zrozumiałem ?? czyli nie do wykorzystania w padle 2.5 ??
kudalty66 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 panowie, nnie ma szans zeby pasowały od rsa, tam jest 5 zaworów na cylinder, no i ten sposób napędu, chyba że w rsie są zębatki niema łańcucha, ale jak wtedy by zrobili zmienne fazy rozrzadu????
maniekaudia4 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Nie widziałem tego na własne oczy, także bierzcie na to poprawkę.możliwe, że był u takiego fachowca tym swoim 2.5 tdi
Damian_1821 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) Artur zanim je ciśnienie dojedzie,może 0.5sek. do setki ogarniesz .Znając Ciebie nie schodzisz niżej niż 2k na obrotomierzu więc jakie ciśnienie oleju?? Bójcie się jego 2.5 TDI na drodze,nie często widziane ale przez mało kogo omiatane Hmmm... możesz wyjaśnić? Przy jeździe na 5 biegu, 70km/h jest jakieś 1200RPM. Czy to szkodliwe dla silnika? Przy emerycko-oszczędnej jeździe auto na krótko wchodzi na wyższe obroty niż 2k... Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez Damian_1821
Arturoo Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 po to ktoś wymyślił zakres obrotów dla diesla do 4,5k by z niego korzystać
kudalty66 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 panowie ciśnienie oleju na niskich obrotach moze być za małe ale tylko wtedy gdy cos jest uszkodzone, inaczej żadne niskie obroty nie sa szkodliwe,. to co jak by na jałowym chodził przez 24 godziny to by się cos wytarło??? u mnie na jałowym olej na wałkach przez otwór od wlewu widać że ejst go mnóstwo,. po to sa zaworki zwrotne żeby nadmiar ciśnienia na wyzszych obrotach upuszczać, na wolnych są zamknięte,. jak walniete zaworki i/ lub słabe panewki wtedy cisnienie bedzie za słabe, a jak pompa słaba to do wymiany,. w 2.5 jak jest za mało oleju w głowicach robi sie głośne,. pozdr
Damian_1821 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 (edytowane) Moje "szóstka" wróciła wczoraj z wakacji. Chciałem ją wyszorować, ale zagadała tylko i już nie odpala Edytowane 29 Sierpnia 2014 przez Damian_1821
kubson Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 (edytowane) Ja swoją miałem 5 lat AFB. Zmieniłem pare razy olej, no i w sumie mnie nie zawiodła Zmieniłem tylko odme, zregenerowałem pompe wtryskową i wymieniłem przepływomierz i jakieś tam wężyki ale to taniocha.. Wałki były ciągle żyleta A olej Magnatec 10w40 i ja tam złego słowa na niego nie powiem I emerycko nie było nią jeżdzone zakres dla diesla w pełni wykorzystywalny każdego dnia Edytowane 11 Września 2014 przez kubson
KrzysiekA4 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Lepszy 5W40 na 10W40 turbo dostaje po duu......ce
Daniel 1982 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Mam prośbę. wiesz może gdzie umiejscowiony jest numer na pompę wtryskowej w audi a4 2.5 tdi musze mieć ten numer by zamówić nowy sterownik pompy
miki18m Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Jest takie gładkie pole na pompie z boku i tam wybity jest numer pompy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się