Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów po regeneracji turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z pewnością każdy wypowiadający się w tym temacie chciałby zobaczyć kilka logów dynamicznych ( ze wskazaniem nawet aby nie robić jeden po drugim tylko np. trzy jednego dnia a trzy kolejne następnego) grupy 011 albo 010 - przynajmniej byłoby widać, że ciśnienie doładowania nie jest zawsze takie samo lub zbliżone więc ja wykluczyłbym złą regulację długości sztangi jako przyczynę takich wartości w logach.

Opublikowano

W takim razie zrobie pare logów dynamiczynych 011 i 010, w pare dni. Czy jak zaloguje je razem to bedzie odpowiadało kolegom ?Czy robic je oddzielnie kazdego dnia - zrobie tak jak uwarzacie.

Opublikowano

Jak zrobisz tak będzie dobrze.

Opublikowano

Jakim cudem mozna zalozyc odwrotnie pierscien sterujacy kierownicami? :facepalm:

Fachowcy niby a nie wiedza, o jakiej turbinie mowia.

Opublikowano
Jakim cudem mozna zalozyc odwrotnie pierscien sterujacy kierownicami? :facepalm:

Fachowcy niby a nie wiedza, o jakiej turbinie mowia.

Mowa o turbinie sterowaną zmienną geometrią. Ogarnij się trochę i zastanów nad tym co piszesz, bo chyba nigdy takiej części w ręce nie miałeś. Jest to bardzo ważne i odpowiedzialne za otwarcie i zamkniecie żaluzji podczas pracy turbosprężarki na samochodzie. Ale co tam, lepiej temat olać tak jak napisałeś.

Ile postów tyle opinii. Auta przez forum się nie naprawi kiedy wszystkie podstawowe rzeczy niby są dobre a jednak coś jest nie tak. Pozdrawiam

Opublikowano
Jakim cudem mozna zalozyc odwrotnie pierscien sterujacy kierownicami? :facepalm:

Fachowcy niby a nie wiedza, o jakiej turbinie mowia.

Mowa o turbinie sterowaną zmienną geometrią. Ogarnij się trochę i zastanów nad tym co piszesz, bo chyba nigdy takiej części w ręce nie miałeś. Jest to bardzo ważne i odpowiedzialne za otwarcie i zamkniecie żaluzji podczas pracy turbosprężarki na samochodzie. Ale co tam, lepiej temat olać tak jak napisałeś.

Ile postów tyle opinii. Auta przez forum się nie naprawi kiedy wszystkie podstawowe rzeczy niby są dobre a jednak coś jest nie tak. Pozdrawiam

Skoncz mi pi....edit by MOD...., bo zdaje sie ze wlasnie Ty nie miales turbiny nowszej niz tej z AFN'a w rece.

Wszystko nowsze ma symetryczny pierscien i nie mozna sie pierdolnac a o takiej tu mowimy.

Takich turbin mialem w rekach kilkanascie w tym swoje obie wiec mi nie p....edit by MOD.... ze nie wiem o czym mowie, bo wiem doskonale.

Wielcy fachowcy od tuningu od siedmiu bolesci.

Opublikowano

Radze powstrzymac nerwy na wodzy.

Kolega danielom za slownictwo moze oberwac WARNA.

A kolega kingsoft-grucha za "tzw. wysokie mniemanie o sobie". Było juz tu wielu takich mechników i pseudomechanikow, ktorym się wydawało... ze na forum są sami laicy i dyletanci, a tylko u nich w warsztacie mozna rozwiazac wszystkie problemy.

Po za tym uprawiasz forme kryptoreklamy.

PS

W sprezarce o ktorej mowa nie mozna zalozyc zle pierscienia sterujacego pracą kierownic VTG... wiec radze koledze Bartoszowi uzupelnić wiedze i jak to sam nazwał "ogarnąć się".

Sporo wiedzy jest na tym forum... milego czytania.

Pozdrawiam i dziekuje za uwage

Opublikowano
Jakim cudem mozna zalozyc odwrotnie pierscien sterujacy kierownicami? :facepalm:

Fachowcy niby a nie wiedza, o jakiej turbinie mowia.

Mowa o turbinie sterowaną zmienną geometrią.

Trochę się wtrącę w tryba jak maszyna chodzi : owszem, są turbinki (zwłaszcza te mniejsze) np. Garrett GT 15 gdzie zmienna geometria nie jest symetryczna i w nich można źle założyć pierścień regulujący położeniem kierownic spalin czyli w silnikach 90, 110 i 115 KM (ilość kierownic spalin = 9) ale np. już w GT 1749VA czy VB czyli 130 i więcej KM (ilość kierownic spalin = 11) nie ma takiej możliwości bo pierścień jest symetryczny. Nie wiem jakie jest turbo w silniku BKE w każdym razie jeśli kierownic jest 9 a nie 11 to pierścień nie jest symetryczny.

Opublikowano
Jakim cudem mozna zalozyc odwrotnie pierscien sterujacy kierownicami? :facepalm:

Fachowcy niby a nie wiedza, o jakiej turbinie mowia.

Mowa o turbinie sterowaną zmienną geometrią. Ogarnij się trochę i zastanów nad tym co piszesz, bo chyba nigdy takiej części w ręce nie miałeś. Jest to bardzo ważne i odpowiedzialne za otwarcie i zamkniecie żaluzji podczas pracy turbosprężarki na samochodzie. Ale co tam, lepiej temat olać tak jak napisałeś.

Ile postów tyle opinii. Auta przez forum się nie naprawi kiedy wszystkie podstawowe rzeczy niby są dobre a jednak coś jest nie tak. Pozdrawiam

Skoncz mi pi....edit by MOD...., bo zdaje sie ze wlasnie Ty nie miales turbiny nowszej niz tej z AFN'a w rece.

Wszystko nowsze ma symetryczny pierscien i nie mozna sie pierdolnac a o takiej tu mowimy.

Takich turbin mialem w rekach kilkanascie w tym swoje obie wiec mi nie p....edit by MOD.... ze nie wiem o czym mowie, bo wiem doskonale.

Wielcy fachowcy od tuningu od siedmiu bolesci.

Pierścień ma bardzo duże znaczenie przy skałdaniu turbo. Faktycznie musze przyznać rację człowiekowi który nie umie sie zachować i nawet normalnie napisaćczy kolega KINGSOFT-GRUCHA zwrócił uwagę i jakiej turbinie mowa. temat od poczatku przyczytałem i tu sie pomyliłem. nie zmienia to jadnak faktu ze burak jesteś, wystarczyło kulturalnie napisać i skorygowałbym swój błąd

---------- Post dopisany at 09:15 ---------- Poprzedni post napisany at 09:12 ----------

Radze powstrzymac nerwy na wodzy.

Kolega danielom za slownictwo moze oberwac WARNA.

A kolega kingsoft-grucha za "tzw. wysokie mniemanie o sobie". Było juz tu wielu takich mechników i pseudomechanikow, ktorym się wydawało... ze na forum są sami laicy i dyletanci, a tylko u nich w warsztacie mozna rozwiazac wszystkie problemy.

Po za tym uprawiasz forme kryptoreklamy.

PS

W sprezarce o ktorej mowa nie mozna zalozyc zle pierscienia sterujacego pracą kierownic VTG... wiec radze koledze Bartoszowi uzupelnić wiedze i jak to sam nazwał "ogarnąć się".

Sporo wiedzy jest na tym forum... milego czytania.

Pozdrawiam i dziekuje za uwage

Przemik, nie praw mi kazań bo są zbedne, zachowuje się tak jak należy. Zadnej reklamy nie uprawiam, chyba ze taki rolnik z ciebie ze tak myslisz. Jakbym chciał uprawiac reklamę to bym pisał zupełnie inaczej. I prosze nie podpinajmnie pod temat pseudomechaników bo to bardzo niefachowe stwierdzenie kierowane do mnie.

---------- Post dopisany at 09:17 ---------- Poprzedni post napisany at 09:15 ----------

Jakim cudem mozna zalozyc odwrotnie pierscien sterujacy kierownicami? :facepalm:

Fachowcy niby a nie wiedza, o jakiej turbinie mowia.

Mowa o turbinie sterowaną zmienną geometrią.

Trochę się wtrącę w tryba jak maszyna chodzi : owszem, są turbinki (zwłaszcza te mniejsze) np. Garrett GT 15 gdzie zmienna geometria nie jest symetryczna i w nich można źle założyć pierścień regulujący położeniem kierownic spalin czyli w silnikach 90, 110 i 115 KM (ilość kierownic spalin = 9) ale np. już w GT 1749VA czy VB czyli 130 i więcej KM (ilość kierownic spalin = 11) nie ma takiej możliwości bo pierścień jest symetryczny. Nie wiem jakie jest turbo w silniku BKE w każdym razie jeśli kierownic jest 9 a nie 11 to pierścień nie jest symetryczny.

Sztomel, pewnie że tak jest i ja tego absolutnie nie podważam, sadziłem zemowa jest o AWX lub AVF. Bo takicgh przypadków miałem juz kilka przynajmniej, a jeden to sam pomyliłem się podczas czyszczenia :).

Opublikowano

Kolego KINGSOFT-GRUCHA.

Jeszcze jedna wycieczka osobista w kierunku ktoregokolwiek z userów.... a zakonczysz kariere na tym forum jeszcze szybciej niż zacząłes.

Nadal utrzymuje, ze uprawiasz krypto reklame.

Pozdrawiam

Opublikowano

To bądź honorowy i skieruj od razu swoją wypowiedźdo osoby która nabluźniła w poście na mnie. Takie zachowanie tolerujesz. Tym bardziej straszysz mnie :). Weź proszę Cie. Nie zrobiłem nic i to nie ja zacząłem .Wystarczyło wykazać się odrobiną kultury osobistej i grzecznie napisać. To ze kolega który nabuźnił ma więcej postów ode mnie to kazdego na forum obowiazują takie same zasady, więc nie strasz mnie.

Krypto reklama, hehe każda jest dobra, P.S. z tego ci mi wiadomo od uzytkowników innych klubów samochodowych jak do tej pory tylko KINGSOFT potrafi prawidłowo zregenerować turbo od ARL. Teraz to pojechałem nie,to jest dopiero kryptoreklama.

Na forum zarejestrowałem się z prośbą niektórych forumowiczów w celu pomocy, porad itp. Nie interesuje mnie żadna reklama. Reklamę robiąci co odjeżdzaja z firmy.

Przemik, bez urazy ale zasady są jedne i ja będeich przestrzegał pod warunkiem że nikt bez podstawnie niebedzie psólmi nerwów :), pozdrawiam i przepraszam za offtop w temacie. Jak uazasz tego posta za niepotrzebnego to skasuj go, tylko pamietaj co napisałem

Opublikowano
To bądź honorowy i skieruj od razu swoją wypowiedźdo osoby która nabluźniła w poście na mnie. Takie zachowanie tolerujesz. Tym bardziej straszysz mnie :). Weź proszę Cie. Nie zrobiłem nic i to nie ja zacząłem .Wystarczyło wykazać się odrobiną kultury osobistej i grzecznie napisać. To ze kolega który nabuźnił ma więcej postów ode mnie to kazdego na forum obowiazują takie same zasady, więc nie strasz mnie.

Krypto reklama, hehe każda jest dobra, P.S. z tego ci mi wiadomo od uzytkowników innych klubów samochodowych jak do tej pory tylko KINGSOFT potrafi prawidłowo zregenerować turbo od ARL. Teraz to pojechałem nie,to jest dopiero kryptoreklama.

Na forum zarejestrowałem się z prośbą niektórych forumowiczów w celu pomocy, porad itp. Nie interesuje mnie żadna reklama. Reklamę robiąci co odjeżdzaja z firmy.

Przemik, bez urazy ale zasady są jedne i ja będeich przestrzegał pod warunkiem że nikt bez podstawnie niebedzie psólmi nerwów :), pozdrawiam i przepraszam za offtop w temacie. Jak uazasz tego posta za niepotrzebnego to skasuj go, tylko pamietaj co napisałem

To nie radz jak nie wiesz o czym mówisz, turbo awx lub avf ma symetryczny pierścień.

Opublikowano

To bądź honorowy i skieruj od razu swoją wypowiedź do osoby która nabluźniła w poście na mnie.

Takie zachowanie tolerujesz. Wystarczyło wykazać się odrobiną kultury osobistej i grzecznie napisać.

To ze kolega który nabuźnił ma więcej postów ode mnie, kazdego na forum obowiazują takie same zasady, więc nie strasz mnie.

To prawda...

Jestem tu nowy na forum, choc wiekiem i stazem samochodowym znacznie wiekszym niz wiekszosc na forum.

A to ze nie super "fachowcem"... za jakich niektorzy sie uwazaja, to czy to jest problem?

To forum jest chyba dla uzytkownikow Audi. A nie tylko dla fachowcow.

Czy to znaczy ze tylko fachowcy moga sie tu wypowiadac? A nie fachowcy nie?

Nie sadze zeby kolega kingsoft-grucha nie był dobrym fachowcem... a pomyłka moze zdarzyc sie kazdemu.

W tym krotkim czasie zdazyłem zauwazyc ze forumowicz danielom (bardzo mlody jeszcze czlowiek - z małym doswiadczeniem zyciowym a i zapewne zawodowym-fachowym) próbuje uzurpowac sobie miano guru wszystko wiedzacego.

Ktory bezpardonowo moze kazdego (kto mu sie nie spodoba) bez zahamowan krytykowac.

Zachowujac sie przy tym bardzo agresywnie i niekulturalnie w stosunku do innych uzytkowników forum Audi A4.

Czego nie robia naprawde dobrzy fachowcy na tym forum.

Z całym szacunkiem dla moderatora Przemka.

Pozdrawiam :hi:

PS. Sorry za OT

Faktycznie musze przyznać rację człowiekowi (danielom) który nie umie sie zachować i nawet normalnie napisać kolega KINGSOFT-GRUCHA zwrócił uwagę...

Temat od poczatku przyczytałem i tu sie pomyliłem.

To nie radz jak nie wiesz o czym mówisz...

Cholera to strach sie tu pomylic lub odezwac... :facepalm:

Wielcy fachowcy od tuningu od siedmiu bolesci.

Co to za teksty tu chodzą...? Przeciesz to jest normalnie wysmiewanie sie z człowieka...

Opublikowano

Zwrocilem uwage zarowno userowi "danielom" jak i "kingsoft... ".

Nie uwazam zeby to forum bylo tylko dla fachowców i kazdy moze dodac cos od siebie. Nikt nie ma tu monopolu na wiedze .. nawet Ci którzy, umieją prawidlowo zregenerowac sprezarke od ARL.

Cały temat zostal zgloszony do "administracji"... ktora uzna czy komus sie nalezy "uciszenie" czy inna sankcja.

Nie chce zamykac tego wątku wiec kazdy następny post, który nie bedzie mial zwiazku z tematem zostanie skasowany bez ostrzezenia.

Opublikowano

Dodam tylko jeszcze ,ze moje wypowiedzi tu nie sa bezpodstawne, bo pozniej ktos swiezy przeczyta te bzdury i pojedzie do fachowca typu "kingsoft" i mu wydrapia turbine na stol odpowiednio za to kasujac a przyczyna nawet nie bedzie mogla lezec w tym miejscu.

Moderator mnie ostrzegl juz, dlatego odpuszczam temat, bawcie sie dalej sami ;)

Opublikowano
Dodam tylko jeszcze ,ze moje wypowiedzi tu nie sa bezpodstawne, bo pozniej ktos swiezy przeczyta te bzdury i pojedzie do fachowca typu "kingsoft" i mu wydrapia turbine na stol odpowiednio za to kasujac a przyczyna nawet nie bedzie mogla lezec w tym miejscu.

Moderator mnie ostrzegl juz, dlatego odpuszczam temat, bawcie sie dalej sami ;)

Kolego daleko Ci do mnie. Co do AWX i AVF to zalezy jaka turbina i jaka geometria jest ich przynajmniej 3 rodzaje montowane wew. Jakbys profesjonalnie zajmował się regeneracją trbosprężarek to byś wiedział jakie dokładnie czesci są stosowane. Gdybyś był dobrze wychowany i bardziej inteligentny przynajmniej zastanowiłbys się nad tym co napisałem. Brak kultury.

Pomogłem juz nie jednej osobie, tobie nigdy nic nie robiłem, więc mnie nie oceniaj bez podstawnie bo twoje wypowiedzi są wyzsane z palca.

---------- Post dopisany at 06:53 ---------- Poprzedni post napisany at 06:52 ----------

Zwrocilem uwage zarowno userowi "danielom" jak i "kingsoft... "

Ja nic nie zrobiłem, a oberwałem :)

Opublikowano

Panowie bardzo proszę odłużcie swoje spory na bok albo załużcie inny wątek o tym kto co i jak. Ja założyłem ten wątek po to aby uzyskać jak najwięcej informacji i pomocy.Naprawdę jestem wdzięczny za każdą próbę pomocy, którą do tej pory od Was otzrymałem i dziękuje za to (byłbym bardzo wdzięczny o dalszą pomoc - niedługo znowu wrzucę logi - te o których pisał kolega SZTOMEL)

Opublikowano
Dodam tylko jeszcze ,ze moje wypowiedzi tu nie sa bezpodstawne, bo pozniej ktos swiezy przeczyta te bzdury i pojedzie do fachowca typu "kingsoft" i mu wydrapia turbine na stol odpowiednio za to kasujac a przyczyna nawet nie bedzie mogla lezec w tym miejscu.

Moderator mnie ostrzegl juz, dlatego odpuszczam temat, bawcie sie dalej sami ;)

Kolego daleko Ci do mnie. Co do AWX i AVF to zalezy jaka turbina i jaka geometria jest ich przynajmniej 3 rodzaje montowane wew. Jakbys profesjonalnie zajmował się regeneracją trbosprężarek to byś wiedział jakie dokładnie czesci są stosowane. Gdybyś był dobrze wychowany i bardziej inteligentny przynajmniej zastanowiłbys się nad tym co napisałem. Brak kultury.

Pomogłem juz nie jednej osobie, tobie nigdy nic nie robiłem, więc mnie nie oceniaj bez podstawnie bo twoje wypowiedzi są wyzsane z palca.

---------- Post dopisany at 06:53 ---------- Poprzedni post napisany at 06:52 ----------

Zwrocilem uwage zarowno userowi "danielom" jak i "kingsoft... "

Ja nic nie zrobiłem, a oberwałem :)

Dalej brniesz a ciagle nie masz racji, gt1749va mialy zawsze 11 kierownic i pierscien symetryczny. Innych turbin do AWX/AVF nie wkladano, jesli twierdzisz inaczej pokaz mi to.

Piszesz ze profesjonalnie regenerujesz turbo a sam nie wiesz o czym mowisz, jak zreszta przyznales wczesniej.

Chyba ,ze Twoj profesjonalizm jest taki, jak kolegi speckom w kwestii wtryskow oraz pomp :decayed:

Opublikowano

Dość. Widze ze moje prosby nie skutkują.

Kłodka

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...