Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wibracje na biegu jałowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gdy auto pracuje na wolnych obrotach czuje lekkie wibracje silnika. Jak byłem w serwisie podpieli komp i stwierdzili że może to być wtrysk ale komputer nic złego nie wykrył i wtryski wszystkie są w normie. Trochę dziwna diagnostyka. Czy faktycznie to może byc wtrysk czy coś innego , dodam że tak poza tym to autko śmiga

Opublikowano

Te silniki tak mają , telepie nimi na luzie. Bez stresu , trzeba przywyknąć. :hi:

Opublikowano

ok , dzieki bardzo. Ale dla pewności to jeszcze dzisiaj pojadę do znajomego elektronika to mi sprawdzi. Bo z tymi serwisami to róznie bywa

---------- Post dopisany at 17:35 ---------- Poprzedni post napisany at 06:28 ----------

Wszystko w normie jest. Znajomy powiedział żebym o nic się nie martwił

Opublikowano

I ma racje bo jak by chcial to zrobic to pol auta bys wymienil a i tak by trzasl dalej

Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

No to fakt one tak mają. Ale jak pisałem wcześniej są to lekkie wibracje, troszkę to denerwowało mnie ale teraz to juz przyzwyczaiłem się

Opublikowano

wykastrować wałki balansujące to jedyny sposób na wyleczenie tej przypadłości :decayed:

Opublikowano

Ja tez mam 2.0 tdi BRE i mam dokladnie to samo delikatne telepanie na luzie .... Bez stresu audi wypuscilo nam malego bubla ;) poprostu tak ma i tyle :)

Opublikowano

ja na to nie zwracam uwagi. Tak jest i będzie.

Opublikowano

U mnie też tak jest:)

Opublikowano

Walić to i jeździć

Opublikowano

Z tego co ja sie dowiadywalem to tak jest bylo i bedzie. Chodzi poprostu o ulozenie silnika. Jest wlozony wzdluz a nie poprzecznie rozrzadem do zderzaka. Audi chcialo tym poprawic wlasnie komfort i im troche nie pyklo:)

Opublikowano

Nie komfort tylko wlasciwosci jezdne i to im pyklo :)

Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano

Witam

U mnie też tak lekko telepie silnikiem i trochę mnie to wkurza bo jeszcze niedawno miałem B5 AJM i wg mnie tamten silnik chodził o niebo lepiej - równiutko bez żadnego tyrpnięcia, lepiej odpalał, normalnie jak benzynka, na dotyk - ten już przy odpaleniu ma takie lekkie przymulenie i tyrpnięcie ale u brachola w A3 1.9 TDI 105 KM też tak jest więc chyba rzeczywiście tak musi być. Kumpel ma skodę oktawię 1.9 TDI 105 KM i też mówi że mu tak nierówno chodzi na biegu jałowym.

Opublikowano

Nie przejmuj się tym. Ja już nie zwracam na to uwagii. Nawet nie wiem czy telepie:grin:

Opublikowano

u mnie tez trzesie :) troche pomoglo po modyfikacji oprogramowania (tuning+35HP, +80Nm)

Opublikowano
wykastrować wałki balansujące to jedyny sposób na wyleczenie tej przypadłości :decayed:

Jeździłem dwoma AVF-ami i też bujały :whistling::decayed:

Opublikowano
wykastrować wałki balansujące to jedyny sposób na wyleczenie tej przypadłości :decayed:

Jeździłem dwoma AVF-ami i też bujały :whistling::decayed:

to znaczy ,że byly nie sprawne :decayed:
Opublikowano
wykastrować wałki balansujące to jedyny sposób na wyleczenie tej przypadłości :decayed:

Jeździłem dwoma AVF-ami i też bujały :whistling::decayed:

to znaczy ,że byly nie sprawne :decayed:

"Niesprawne", to znaczy że co, miałem wydać kilka tysi żeby przestały bujać?

Poza tym nic im nie dolegało:naughty: :tongue4:

Opublikowano

Po wymianie rozrzadu telepanie zaniklo... nie wiem na jak dlugo ale jednak:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...