Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Ostatnimi czasy auto mi strasznie zamula, nie ma kopa - reaguje jak żółw.

Chciał bym się dowiedzieć z których kanałów mam zrobić loga aby się coś dowiedzieć, czy na jałowym biegu czy pod obciążeniem.

Z błędów wyskakuje sonda lambda zbyt uboga mieszanka, możliwe że przez LPG, ale mi teraz głównie chodzi o PB.

Opublikowano

zrób logi z bloku 2 7 2 13 2 25 dynamicznie na PB.

Opublikowano

hmm trochę nie rozumiem, wchodzę w vag klikam 01 engine później block 08 chyba i tam mam podać kanał 002 i 007, następna opcja 002 i 013 itd ???

Opublikowano

tak dokłądnie i tak jak napisałes i uruchamiasz logowanie .logi dynamiczne robisz na 3 biegu od 1500-6500 obr z gazem w podłodze .

Opublikowano
Opublikowano

Kolego prawie dobrze ale nie do końca, log musi być w całym zakresie obrotów czyli wbijasz trójkę wciskasz start log przy 1500 obr. dajesz gaz do podłogi i ciągniesz do 6500 obr. wciskasz stop, może byc narazie jeden log z 002,007,025 bo te najważniesze.

Opublikowano

dziura w dolocie bedzie patrzac na logi

Opublikowano

A dokładniej ?:) chodzi o ten wąż co idzie do turbo ?

Opublikowano

chodzi o wszystkie wezę i wężyki począwszy od rury za Przeplywomierzem , poprzez wezyki od niej odchodzace, potem intercooler, ruru przed i za nim , jak również węzyki pod kolektorem ssacym jak i samym kolektorem, oringami na wtryskach , na tej drodze moze byc sporo nieszczelnosci.

kompresor w dlon i dmuchamy w dolot 1bar , po uprzednim wypieciu odmy

Opublikowano

Trochę pracy będzie :P, tylko gdzie jest ta odma ?:P jak to wygląda ?.

Opublikowano

odma jest wpieta do rury ktora idzie od przeplywomierza do turba tzw tip.

z tipa wypinasz taki czarny plastikowy grzybek i w tipie zaslepiasz dziure po odmie a zamiast przeplywki dajesz np puszczke po konserwie i skrecasz opaska zeby bylo szczelne, mozna dmuchac tez w ta dziure po odmie do tipa jesli Ci wygodnie.

Opublikowano

Żeby była jasność :) tak jak na zamieszczonym obrazku, nr 4 wychodzi od przepływomierza który jest w tej czarnej skrzynce gdzie jest filtr powietrza - czy ta odma to nr 10 ?,

a i zauważyłem że od nr 13 mam ułamany jeden króciec zapewne ten co wchodzi w nr4, bo nie ma połączenia między nimi jak na zdjęciu.

aebxtc4.jpg

---------- Post dopisany 16-08-2013 at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany 13-08-2013 at 17:46 ----------

Patrzyłem na szczelność wężyków i czy w ogóle wastegate się rusza, póki co jest przy tym elemencie ok widać jak pracuje sztanga i słychać takie pykanie jak by się klapka otwierała/zamykała ?, tak jak pisałem wyżej mój N75 jest uszkodzony, może mi się uda go zregenerować jak nie to kupię nowy, ale mam pytanie przy ilu barach powinien przepuszczać powietrze z tego króćca co wchodzi do (tupu ?) gruba rura od przepływki. Mam jeszcze może głupie pytanie, skąd się bierze ta kompresja w środku która pomaga sterować wastegate skoro jest to i tak połączone wszystko do tipa, a tip przecież ma mega dziurę do przepływomierza który znajduje się w tym pudle gdzie wlatuje powietrze i jest filtr powietrza ??? :). Wybaczcie ale lubię co nie co wiedzieć o tym przy czym grzebie.

Opublikowano

Kompresja bierze się z obudowy turbiny idzie wężyk do n75 i w zależności jak zasteruje n75 idzie króćcem do gruszki albo z powrotem do tipa.

Opublikowano

ok dzięki za info

---------- Post dopisany 24-08-2013 at 21:13 ---------- Poprzedni post napisany 17-08-2013 at 14:05 ----------

OK panowie, wymieniłem wężyki od turbo do N75 i od N75 do WG, wymieniłem również N75 bo poprzedni miał ułamany króciec zwrotny do tipa, była tam też dziura i resztki N75, teraz jest tam wszystko załatane, zrobiłem nowe logi starałem się robić logi na 3 i od 1500 obr :) no i do oporu jak droga pozwoliła

oto nowe logi:

Grupy: 002,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002,007,025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Nadal coś słabo się zbiera autko :(

Opublikowano

co to q.....a za logi :facepalm:

3 bieg od 1000 obr/min do odcinki czyli 6500 obr/min

Opublikowano

o jaaaa :P aż tak fatalnie ?:( to chyba będę musiał sobie znaleźć lepsza drogę...

Opublikowano

nie fatalnie a wręcz ch....o :facepalm:

Opublikowano

ty piszesz że od 1000 obr/min, inni że od 1500, więc w końcu jak to jest ?

Opublikowano

o 500 obrotów bedziesz sie targował ????? :grin::grin::grin:

zrób je jak trzeba i bedzie dobrze

Opublikowano

nawet z tych logow widać ze sonda umiera, oscyluje w czasie jazdy a na postoju 0,01v stale... n75 i przeplywka wydaja se być ok chociaż nie wiadomo co się dzieje powyżej 4000obr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...