sumek Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Witam, Ostatnimi czasy auto mi strasznie zamula, nie ma kopa - reaguje jak żółw. Chciał bym się dowiedzieć z których kanałów mam zrobić loga aby się coś dowiedzieć, czy na jałowym biegu czy pod obciążeniem. Z błędów wyskakuje sonda lambda zbyt uboga mieszanka, możliwe że przez LPG, ale mi teraz głównie chodzi o PB.
german81 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 zrób logi z bloku 2 7 2 13 2 25 dynamicznie na PB.
sumek Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2013 hmm trochę nie rozumiem, wchodzę w vag klikam 01 engine później block 08 chyba i tam mam podać kanał 002 i 007, następna opcja 002 i 013 itd ???
german81 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 tak dokłądnie i tak jak napisałes i uruchamiasz logowanie .logi dynamiczne robisz na 3 biegu od 1500-6500 obr z gazem w podłodze .
sumek Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Opublikowano 27 Lipca 2013 Grupy: 008,009,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,007,025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,009,016 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,098 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 Kolego prawie dobrze ale nie do końca, log musi być w całym zakresie obrotów czyli wbijasz trójkę wciskasz start log przy 1500 obr. dajesz gaz do podłogi i ciągniesz do 6500 obr. wciskasz stop, może byc narazie jeden log z 002,007,025 bo te najważniesze.
gregor10 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 dziura w dolocie bedzie patrzac na logi
sumek Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2013 A dokładniej ? chodzi o ten wąż co idzie do turbo ?
gregor10 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 chodzi o wszystkie wezę i wężyki począwszy od rury za Przeplywomierzem , poprzez wezyki od niej odchodzace, potem intercooler, ruru przed i za nim , jak również węzyki pod kolektorem ssacym jak i samym kolektorem, oringami na wtryskach , na tej drodze moze byc sporo nieszczelnosci. kompresor w dlon i dmuchamy w dolot 1bar , po uprzednim wypieciu odmy
sumek Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Trochę pracy będzie , tylko gdzie jest ta odma ? jak to wygląda ?.
gregor10 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 odma jest wpieta do rury ktora idzie od przeplywomierza do turba tzw tip. z tipa wypinasz taki czarny plastikowy grzybek i w tipie zaslepiasz dziure po odmie a zamiast przeplywki dajesz np puszczke po konserwie i skrecasz opaska zeby bylo szczelne, mozna dmuchac tez w ta dziure po odmie do tipa jesli Ci wygodnie.
sumek Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Żeby była jasność tak jak na zamieszczonym obrazku, nr 4 wychodzi od przepływomierza który jest w tej czarnej skrzynce gdzie jest filtr powietrza - czy ta odma to nr 10 ?, a i zauważyłem że od nr 13 mam ułamany jeden króciec zapewne ten co wchodzi w nr4, bo nie ma połączenia między nimi jak na zdjęciu. ---------- Post dopisany 16-08-2013 at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany 13-08-2013 at 17:46 ---------- Patrzyłem na szczelność wężyków i czy w ogóle wastegate się rusza, póki co jest przy tym elemencie ok widać jak pracuje sztanga i słychać takie pykanie jak by się klapka otwierała/zamykała ?, tak jak pisałem wyżej mój N75 jest uszkodzony, może mi się uda go zregenerować jak nie to kupię nowy, ale mam pytanie przy ilu barach powinien przepuszczać powietrze z tego króćca co wchodzi do (tupu ?) gruba rura od przepływki. Mam jeszcze może głupie pytanie, skąd się bierze ta kompresja w środku która pomaga sterować wastegate skoro jest to i tak połączone wszystko do tipa, a tip przecież ma mega dziurę do przepływomierza który znajduje się w tym pudle gdzie wlatuje powietrze i jest filtr powietrza ??? . Wybaczcie ale lubię co nie co wiedzieć o tym przy czym grzebie.
Łukasz13 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Kompresja bierze się z obudowy turbiny idzie wężyk do n75 i w zależności jak zasteruje n75 idzie króćcem do gruszki albo z powrotem do tipa.
sumek Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 ok dzięki za info ---------- Post dopisany 24-08-2013 at 21:13 ---------- Poprzedni post napisany 17-08-2013 at 14:05 ---------- OK panowie, wymieniłem wężyki od turbo do N75 i od N75 do WG, wymieniłem również N75 bo poprzedni miał ułamany króciec zwrotny do tipa, była tam też dziura i resztki N75, teraz jest tam wszystko załatane, zrobiłem nowe logi starałem się robić logi na 3 i od 1500 obr no i do oporu jak droga pozwoliła oto nowe logi: Grupy: 002,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,007,025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Nadal coś słabo się zbiera autko
Dev Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 co to q.....a za logi 3 bieg od 1000 obr/min do odcinki czyli 6500 obr/min
sumek Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 o jaaaa aż tak fatalnie ? to chyba będę musiał sobie znaleźć lepsza drogę...
sumek Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 ty piszesz że od 1000 obr/min, inni że od 1500, więc w końcu jak to jest ?
Dev Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 o 500 obrotów bedziesz sie targował ????? :grin: zrób je jak trzeba i bedzie dobrze
pioteros Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 nawet z tych logow widać ze sonda umiera, oscyluje w czasie jazdy a na postoju 0,01v stale... n75 i przeplywka wydaja se być ok chociaż nie wiadomo co się dzieje powyżej 4000obr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się