stachu624 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 no niestety to nie audi 80 b4 tam to blacha igla byla ale oszczednosci kiedys auto mialo byc na cale zycie.
kiko79 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 u mnie zero szpachli i zero rdzy, jedynie lekkie obicia od kamieni na masce. Ostatnio auto dokładnie obejrzał lakiernik i nie miał zastrzeżeń. Auto regularnie myte i woskowane na myjni bezdotykowej. W tym roku po raz pierwszy nawoskowałem lakier przed zimą za pomocą FK1000. Wygląda jakby zjechał z taśmy produkcyjnej.
Fido Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 A jak sobie wyobrażasz rdzę na szpachli?? Ja sobie nic nie wyobrażam. Bielenie mogło być na gołą blachę i przeważnie tak dziś robią by oszukać mierniki grubości lakieru. Stąd moje pytanie.
lukaszt1990 Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 U mnie było na klapie tak jak pisałem wcześniej a teraz zauważyłem że mam na przodzie lewego przedniego błotnika już mam lakier i chyba sam będę to zabezpieczał mało widoczne miejsce więc może nie będzie tragedii. A też kupując to auto miałem nadzieję że problem z takimi tulipanami mnie ominie a tu jednak nie koniecznie. Ale jak mówicie że i w B7 jest podobnie to bez kitu ręce opadają A takie małe pytanko do kolegi kiko79 ten środek FK1000 to jest do polerki ręcznej czy mechanicznej?
kiko79 Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 U mnie było na klapie tak jak pisałem wcześniej a teraz zauważyłem że mam na przodzie lewego przedniego błotnika już mam lakier i chyba sam będę to zabezpieczał mało widoczne miejsce więc może nie będzie tragedii. A też kupując to auto miałem nadzieję że problem z takimi tulipanami mnie ominie a tu jednak nie koniecznie. Ale jak mówicie że i w B7 jest podobnie to bez kitu ręce opadają A takie małe pytanko do kolegi kiko79 ten środek FK1000 to jest do polerki ręcznej czy mechanicznej? FINISH KARE 1000P HI TEMP PASTE WAX NAJTRWALSZY SEALANT PRODUKT ROKU 2009 - ShowCarShine - Detailing Shop Myjesz dokładnie auto, wycierasz do sucha, wcierasz to w karoserię, czekasz 15 minut, polerujesz na błysk...wszystko ręcznie, trochę może ciężko...ale efekt jest całkiem fajny. Wodę odpycha aż miło. ---------- Post dopisany at 14:32 ---------- Poprzedni post napisany at 14:27 ---------- mimo powyższych wpisów śmiem twierdzić że całkowicie nie bite B6 raczej nie ma prawa korodować. Zauważcie, że te wszystkie ogniska o których piszecie znajdują się na elementach które najczęściej ulegają uszkodzeniu. Mój sąsiad ma 15 letniego passata kupionego w niemieckim salonie i ani śladu korozji, a u innych ruda wyłazi na błotnikach. Swoje B6 też kupiłem w niemieckim salonie jako auto 5 letnie i teraz mimo 11 lat rdzy nadal nie ma.
lukaszt1990 Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 Możliwe ale przecież teraz każdy przed kupnem stara się dokładnie sprawdzić auto przed jego nabyciem chociażby w ASO kosztuje to nie całe 300 PLN i znasz praktycznie całą historię auta, oryginalność lakieru też jest sprawdzana. Mi w ASO powiedzieli że jest fabryczne wszystko tyle że dobrze spolerowane. A byłem u znajomego który troszkę się zna na lakiernictwie i twierdzi że róg maski był malowany i tam gdzie pokazały mi się malutkie bąbelki rdzy że też coś było robione. I szczerze sam nie wiem w co wierzyć. Pewność mam że tylną klępę mam malowaną bo sam to robiłem. Też pokazała się rdza pod wycieraczką.
stomi Opublikowano 21 Października 2013 Autor Opublikowano 21 Października 2013 FINISH KARE 1000P HI TEMP PASTE WAX NAJTRWALSZY SEALANT PRODUKT ROKU 2009 - ShowCarShine - Detailing Shop Myjesz dokładnie auto, wycierasz do sucha, wcierasz to w karoserię, czekasz 15 minut, polerujesz na błysk...wszystko ręcznie, trochę może ciężko...ale efekt jest całkiem fajny. Wodę odpycha aż miło. ---------- Post dopisany at 14:32 ---------- Poprzedni post napisany at 14:27 ---------- mimo powyższych wpisów śmiem twierdzić że całkowicie nie bite B6 raczej nie ma prawa korodować. Zauważcie, że te wszystkie ogniska o których piszecie znajdują się na elementach które najczęściej ulegają uszkodzeniu. Mój sąsiad ma 15 letniego passata kupionego w niemieckim salonie i ani śladu korozji, a u innych ruda wyłazi na błotnikach. Swoje B6 też kupiłem w niemieckim salonie jako auto 5 letnie i teraz mimo 11 lat rdzy nadal nie ma. Kolego, b6 z pierwszego postu kupiona była jako trzylatek z niemieckiego salonu audi i jest 100% bezwypadkowa więc nie pitol że nie ma prawa.
kiko79 Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 to widocznie trafił ci się naprawdę trefny egzemplarz, bo te zdjęcia sugerują że korozja w b6 postępuje bardziej spektakularnie niż w focusach I generacji...tam przynajmniej rdza pojawia się po wewnętrznej stronie elementów i nic nie widać
sciemamcz Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 jest to przypadłość tego modelu i nie ma co się napinać, taki urok większość ma tam rdzę a ci co nie mają to będą mieli prędzej czy później:naughty: wszystko zależy ile jeździmy, gdzie, po jakich drogach, jak dbamy, jak często myjemy, pastujemy, woskujemy, jaka jest historia auta i pucowania poprzednich właścicieli itp. czynników powstawania korozji jest tylu ilu użytkowników, mój 2004 i tez miałem rudą lewy bardziej prawy tylko wew.
Fido Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 No nie wiem czy "przypadłość". Odpukać ( puk puk puk) w niemalowane, u mnie przy 10 latach brak takowych parchli.
marekg Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 u mnie też nie ma nic podobnego. Jest za to coś innego co mnie trochę zaniepokoiło. Otóż czyszcząc podszybie z liści i takich tam zwróciłem uwagę, że w tym zagłębieniu jakby jeszcze w głąb za mocowaniem zawiasów maski tam gdzie najwięcej wody się leje coś kiepsko wygląda. Tam gdzie są zaczepy do klipsów mocujących plastik podszybia (ten wąski z otworami na trzpienie wycieraczek) coś zaczyna się dziać. Tak jakby łączenie podszybia w tych narożnika było dodatkowo uszczelniane jakąś masą i lakierowane (mam na myśli fabryczne uszczelnianie) ale po latach zaczęło się to uszczelnienie wykruszać i coś zaczyna się dziać. Ktoś zaglądał kiedyś głęboko w te narożniki???
greg2505 Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 niestety to jest "przypadłość ",wystarczy że kamyk walnie robi się praktycznie niezauważalny odprysk i po jakimś czasie klar puchnie jakby go igłą od wewnątrz wypchnął,jak go zdrapiesz pod spodem biały pył (utleniony ocynk),jak nie zrobisz w porę wyjdzie ruda
Szarik Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 niestety to jest "przypadłość ",wystarczy że kamyk walnie robi się praktycznie niezauważalny odprysk i po jakimś czasie klar puchnie jakby go igłą od wewnątrz wypchnął,jak go zdrapiesz pod spodem biały pył (utleniony ocynk),jak nie zrobisz w porę wyjdzie ruda Tak jest jak pisze kolega greg2505,wystarczy ze kamyczek uderzy i po pewnym czasie pojawia się problem.Znajomy już robił kilka b6 gdzie właśnie korozja pojawia się przy błotniku i mówi ze nawet ocynk nie pomoże.
GTD_RFD Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 trzeba co jakiś czas zabezpieczyć ranty błotników od zewnątrz i od środka
greg2505 Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 to nie tyczy się tylko błotników wiele b6 widziałem gdzie malutkie pryszcze były,na drzwiach ,tylnej klapie,auta 100% nie malowane ,to się też tyczy b7 ale te auta jeszcze trochę za młode,niestety pożądny ocynk skończył się na b5 przedlift
gumis020 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 z własnego doświadczenia wiem że rdza nadkoli pojawia sie głownie od roku 2004r sam miałem taką b6 i oczywiscie rdza była.Znajomy ma z początku 03r i zero rdzy i pare audi juz to nam potwierdziło że 03r i starsze nie miały a młodsze często tak łącznie z b7 gdzie teraz mam 07r i rdza oczyiście jest,może jest to spowodowane tym że od modelu 04r czyli koncówka 03r włącznie na wygłuszenie nadkoli zakładało audi sztuczny materiał żeby lepiej wnętrze wygłuszyć ,niestety wpija wode i ta woda sobie tam na rantach siedziała i swoje robiła w starszych modelach był plastik więc woda spływała.
stomi Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 mam w rodzinie dwie b6 01 i 03r, w obu sie pojawiła na nadkolach.
HiRide Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 wielu dalej jest nieswiadomych co siedzi od wewnetrznej strony blotnikow kupa rdzy ktora juz dobrze trawi blache To samo sie dzieje pod listwami drzwi tymi dolnymi -rdza postepuje od metalowych bolczykow mocujacych listwe .
stomi Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 wielu sądzi że ich to nie dotyczy bo z zewnątrz nie widać. Bedę musiał przyjrzeć się tym listwom jeśli jest jak piszesz to już będzie porażka.
HiRide Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 wielu sądzi że ich to nie dotyczy bo z zewnątrz nie widać. Bedę musiał przyjrzeć się tym listwom jeśli jest jak piszesz to już będzie porażka. oczywiscie pisze o b6 Co do nadkoli to rdza pojawia sie na calym rancie blotnika i na styku blotnik zderzak blotnik listwa progowa dluga .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się