Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rdza na przednich błotnikach w A4 B6. Wybrać zamiennik czy oryginał?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

facet mówił że ludzie nie narzekają, bo co miał powiedzieć. Mi w ASO powiedzieli, że nawet oryginał za 1200 pln to nie jest element z pierwszego montażu. To co ma być za 4 razy mniej? Poza tym wszystko zależy od umiejetności blacharza, ale jak element słaby to i blacharz nic nie poradzi.

Opublikowano

We wtorek ma mi wysłać. Jak przyjdzie paczka porobię zdjęcia i zmierzę grubość blachy i grubość podkładu miernikiem. Według zapewnień ma być ocynkowany. Co do umiejętności to będę sam montował i sam malował. Nie na jednym aucie już trenowałem lakierowanie czy pasowanie elementów. Jeśli dobrze zabezpieczę przed korozją to 5 lat na pewno wytrzyma. Auto ma 15 lat i nie jest to jakiś szczególny okaz. Ma cieszyć oko, nie musi być ideałem ze wszystkimi idealnymi szczelinami z dokładnością do 0,1mm. Nie będę kupował błotnika za 1200zł bo to według mnie wyrzucenie pieniędzy nieadekwatne do oferowanej jakości, po prostu zdzierstwo.

Opublikowano

to prawda, 1200 to przesada. Tym bardziej że elementy które kupujemy za 300 albo 1200 są w ocynku ale nie galwanicznym tylko nakładanym natryskowo, a to już różnica. No i dlatego wytrzymują 5 lat o ile są dobrze zrobione. Co innego element zdemontowany z auta, które przeszło oryginalną linię montażową. Ale już takich jest mało, może z Włoch, południowej Francji - wtedy szansa jest że bez rdzy.

Opublikowano

Witam. Błotnik od sprzedawcy z allegro jeszcze nie doszedł, wysłał go dopiero wczoraj. Zakupiłem natomiast drugi błotnik gdyż postanowiłem wymienić oba, kupiłem go w Intercarsie (najdroższa opcja z końcówką Q). O dziwo jest to również błotnik firmy Oran. Wstawiam poniżej parę zdjęć. Cena w Intercarsie 240zł z groszami, od sprzedawcy z allegro 180 plus 30 przesyłka. Jeśli dojdzie w końcu to porównam czy są takie same. Poniżej parę zdjęć:

Błotnik założony bez pasowania i przykręcania, pasuje nieźle:

2rrt7o0.jpg

2wozjmh.jpg

ngbqbn.jpg

3g8yu.jpg

33c55iq.jpg

1628qdg.jpg

Farba którą pomalowany jest błotnik nie schodzi pod wpływem rozpuszczalnika nitro. Zostanie zmatowiona, pomalowana epoksydem, podkładem akrylowym, bazą i bezbarwnym.

Opublikowano

Witam.Mam problem z blotnikami prawy jak i lewy strasznie zdaja je rudy.. wiec nie oplłaca ich sie nawet robić widizałem na allegro zamienniki po ocynku ten kolor itd. Oplaca sie ktoś montował, jak pasuja? Wysyłam linka http://allegro.pl/blotnik-audi-a4-b6-00-04-wszystkie-kolory-ocynk-i5899689874.html

Opublikowano

Nie nie nie. Odcienie całkiem inne niż ori. Kup sobie w IC zamiennik tylko ten droższy i pomaluj podkładem epoksydowym i dopiero bazą i klarem. wtedy bedzie tak jak ma być


Też jakiś rok temu dałem do lakiernika bo zżarte były. ale teraz znów ruda szmata wychodzi. Ale poczekam aż zeżre całkiem i wtedy kupie zamienniki

Opublikowano

jak zamiennik to tylko najwyzszej jakości. Koreańskie i włoskie cudeńka trudne do pasowania.

Opublikowano
Opublikowano (edytowane)

Oto i doszedł wyczekiwany błotnik. Jest identyczny jak ten z Intercarsu, tańszy 60zł nie licząc przesyłki.

a81fd.jpg

jq2jc4.jpg

Tutaj już jeden błotnik w epoksydzie, niestety nie zdążyłem zmatowić i prysnąć drugiego. Oczywiście od wewnątrz też jest zabezpieczony.

33feyw4.jpg

....................................................................................................................................

Jeśli ktoś chce kupić gotowy w kolorze to polecam tą aukcje:

http://allegro.pl/show_item.php?item=5945675712

Ten sprzedający jako jedyny odpisał mi jakich używa błotników i jak je zabezpiecza (myślałem wcześniej kupić w kolorze zamiast samemu malować). Tak odpisał mi na pytanie czy można przesłać element karoserii jak wzornik lakieru (np wycinek starego błotnika), jakiego błotnika używa oraz jak go zabezpiecza:

Oczywiście istnieje możliwość przeslania elementu do próby lakieru jako wzornika. Błotniki są produkcji OTM Tong Yang są to błotniki najwyższej jakości z jakością TUV zgodne z oryginałem wybieramy tylko błotniki z najwyższej jakości stali czyli galwanizowane inaczej ocynkowane. Jeśli chodzi o zabezpieczenie błotnika stosujemy masę bitumiczna od wewnętrznej strony błotnika firmy Terasą zaś stronę zewnętrzna matujemy i nanosimy powlokę antykorozyjna firmy dojone następnie używając bazy firmy Mobihel i lakier bezbarwny Duxon lub Mobihel co daje nam naprawdę trwały efekt. Taki błotnik musi wytrzymać kilka lat.

Edytowane przez gacekx1
Opublikowano

Witam.
Koledzy potrzebuję prawy błotnik do mojej małyszówki.
Najlepiej gdyby był nowy, uszkodzony.
We wcześniejszych postach koledzy pisali, że są dostępne, ale nie znalazłem nic na allegro.
Gdyby ktoś miał jakiś namiar... byłbym wdzięczny gdyby podesłał ;)

Opublikowano

....................................................................................................................................

Jeśli ktoś chce kupić gotowy w kolorze to polecam tą aukcje:

http://allegro.pl/show_item.php?item=5945675712

Polecasz bo odpisał Ci na mail? Potrzebuję błotnika i to jest dość dobra oferta nad którą mogę się zastanowić.

Opublikowano

Nie olał mnie jak inni sprzedający i napisał że zabezpiecza błotnik wewnątrz od korozji. Nie kryje się z tym że używa Chińskich błotników, podobno jednak lepszych jakościowo. Cena też jest adekwatna do jakości, te po 250 to pewnie najtańsze błotniki. Nie dam jednak za niego głowy uciąć, gdyby ktoś kupił niech podzieli się zdjęciami i opinią na forum.

Znalazłem w sieci również opinię na temat błotników od tego allegrowicza ze zdjęciami. Przedostatni post:

http://www.audi-c4.pl/printview.php?t=6769&start=0&sid=e1770f3040fdae5ca128d65d4a4e9692

Może komuś pomoże w wyborze.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Najtańsze to kosztują 120zł :) wsadzałem takie i ludziska byli zadowoleni.

Opublikowano

Po opisie wygląda to bardzo dobrze. Dzięki za info. Gdybym się zdecydował to napiszę na forum. Jeden blacharz którego miałem z polecenia nie chciał się podjąć naprawy mojego błotnika. Został mi jeszcze jeden jeśli on nie podejmie się tej naprawy to skontaktuje się z tym sprzedającym. Swoją droga mi tez sporo osób nie odpisało...

Opublikowano

Najtańsze to kosztują 120zł :) wsadzałem takie i ludziska byli zadowoleni.

Chodzi mi o 250 z malowaniem które są dostępne na allegro.

Opublikowano

Kiedyś ostro byłem na takiego napalony ale zreanimowalem swojego ori.

Opublikowano

Panowie, jestem na etapie wymiany obu blotniczkow. Podpowie ktos, ktore zamienniki sa godne polecenia, czytaj nie sprawia problemu ze spasowaniem i nie beda roznily sie kolorem? Chodzi mi o konkretny przyklad zdjecia, z wlasnego doswiadczenia, nie zaslyszane. Wielkie dzieki.

Opublikowano

kolorem każdy będzie się różnił ,nie licz na to że znajdziesz idealny

Opublikowano

mój lakiernik samego błotnika nawet nie chciał lakierować. I nie chodzi nawet o kasę, że trzeba więcej zapłacić. Musi być cieniowanie na drzwi, bo odcięcie będzie zawsze. No chyba że Ci na estetyce nie zależy to wtedy dochodzi kwestia spasowania elementu. W zamiennikach bywa różnie ze spasowaniem, bo bywa różnie z wymiarami. Z jednej strony mają więcej z drugiej mniej. Ze słyszenia wiem że jakiś duński Kokkerholm albo Bilc są niezłe. Z praktyki polecam poszukać oryginału. Wtedy masz TipTop

Opublikowano

Co do przejścia na drzwi, pokaz mi lakiernika który robi takie rzeczy w aucie za 15tys, znajdź osobę która zdecyduje się malować błotnik i drzwi wydać ok 1000 zł żeby pomalować zardzewialy błotnik.

Błotnik trzeba zdjąć wypiaskowac sam rant, zrobić przejście tak żeby przy krawędzi z drzwiami był ori lakier a potem całość bezbarwnym. Za taką robotę trzeba dać 700 zł dlatego wszyscy wola malowanie na aucie za 300 a potem kombinuja z zamiennikami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...