vauxhall95 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 mowie przypal sprzeglo nieraz mam takie klocki jak wymianiam komus.Stan zaciagnij rekaw trzymaj 2.5k obrotow i sprzeglo puszczaj tak zeby delikatnie zlapalo czyli przod sie podniosl i poczekaj z 10 sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek0101 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Ja mam tylko nowa okładzine na tarcze LUK załozona a łożysko i docisk stary... bo przebieg tylko 200tys miały.. na tej tarczy starej bym jeszcze pojezdził ale wymienialem uszczelniacz wały to od razy okładzine zmieniłem żeby kiedys nie wyciagac za jakis czas znowu tej skrzyni;/ ---------- Post dopisany 14-06-2013 at 19:57 ---------- Poprzedni post napisany 13-06-2013 at 21:51 ---------- A moga to być poduszki skrzyni biegów??? Bo ich nie wymienialem od nowosci tylko poduszki silnika... I jak nieraz puszczam gaz przy danej predkosci to mi tak szarpnie silnikiem... Ma to cos wspolnego z tym że rano szarpie na zimnym silniku i w przedziale obrotów mam drgania od 1700-2100 tys obrotow??? Co sadzicie o tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radioo11 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 ktos tu juz wymienial poduszki i nic sie nie zmienilo,mnie tez dopadl ten problem a 3tys temu wymienilem sprzeglo kompletne na sachsa.rano potrafi poskakac jak rusze z piskiem to ustaje.slyszalem opinie ze zle dokrecone sprzeglo moze byc tez przyczynz,chodzi o momenty jakimi sie skreca sprzeglo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz_stg Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 ktos tu juz wymienial poduszki i nic sie nie zmienilo,mnie tez dopadl ten problem a 3tys temu wymienilem sprzeglo kompletne na sachsa.rano potrafi poskakac jak rusze z piskiem to ustaje.slyszalem opinie ze zle dokrecone sprzeglo moze byc tez przyczynz,chodzi o momenty jakimi sie skreca sprzeglo.Robiłem przy użyciu klucza dynamometrycznego .Po kilku tysiącach kangur rano:evil:.Przy większym gazie na lekkim uślizgu bez kangura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek0101 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 widocznie ma juz tak byc w tych modelach i tyle:) ja jeszcze wymienie poduszki skrzyni biegów bo czasem mi szarpnie silnikiem przy ujeciu gazu z danej predkosci...pod silnikiem wymieniałem chwile temu a od skrzyni nie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz_stg Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 To nie jest "Tak ma być ". Bo tak nie było .Jak kupiłem auto to ruszał bez gazu lekko i płynnie. zaraz po wymianie przez pewien okres też było Ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Ja kiedyś miałem taki problem ale na gorącym. U mnie był walnięty dwumas ale w 1z to chyba go nie macie. W każdym bądź razie kiedyś czytałem że podobne objawy ma padnięta plecionka wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek0101 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 widocznie ma juz tak byc w tych modelach i tyle:) ja jeszcze wymienie poduszki skrzyni biegów bo czasem mi szarpnie silnikiem przy ujeciu gazu z danej predkosci...pod silnikiem wymieniałem chwile temu a od skrzyni nie.. raczej watpie ze to poduszka skrzyni ,u mnie kiedys w starej b4 wszystkie poduszki padły ale nie szarpało na postoju tylko na 5-tym biegu bylo czuc. ---------- Post dopisany at 15:52 ---------- Poprzedni post napisany at 15:51 ---------- jak ci szarpie po odjeciu gazu to moze byc poduszka silnika lub sprawdz czy masz bład czujnika pedału gazu i mozliwe ze to to pada lub padło ,potecjometr kupisz za 50zł. chyba ze czujnik w skrzyni pada speckom a możliwe, że przez walniete poduszki skrzyni mam dziwne drgania całej budy jak przyspieszam w przedziale obrotów 1700-2100 tys obr na 3,4,5 biegu to czuc??;/ niby nie mam luzów na przegubach wewnetrznych,poduszki silnika były wymienane a skrzyni zostały stare...;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek0101 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 może to nie poduszki ? bąble ci idą od pompy wtryskowej ? odpala zawsze od strzała ,czy są problemy ? wtryski jakie są dobrze rozpylają ? granice spdku cisnien do 20 bar to bedzie dobrze powyżej spadku tych wartosci z tymi silnikami robią sie rozne cyrki i ludzie wymieniają co sie da a to nie tu szukają przyczyny Nie mam jak zobaczyc czy ida bomble bo mam przewody gumowe a nie przezroczyste... ale pali własnie idealnie..nigdy nie miałem problemu,wtryski też zmienilem od afn i to samo jest... na starych tez tak robiło... Speckom a jakie są objawy zużytych poduszek skrzyni??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek0101 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 bedzie ci trzepało drazkiem zmiany biegów ,jak mocno wytyrane to silnik tez moze telepac. Ok dzieki:) będe szukał poduszek skrzyni corteco i ich wymienie . Napewno guma bedzie popekana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nelson Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 bedzie ci trzepało drazkiem zmiany biegów ,jak mocno wytyrane to silnik tez moze telepac. Ok dzieki:) będe szukał poduszek skrzyni corteco i ich wymienie . Napewno guma bedzie popekana W żadnym wypadku Corteco, rozglądaj się za oryginałem. Na poduszkach lepiej nie oszczędzać. Sam się już raz przejechałem:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 hehehe ja mam odwrotny problem szarpie tylko na gorącym sprzęgle (z biegem czasu po coraz krótszych dystansach czyli coś się kończy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek0101 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 hehehe ja mam odwrotny problem szarpie tylko na gorącym sprzęgle (z biegem czasu po coraz krótszych dystansach czyli coś się kończy) Ja miałem takie szarpania przed wymiana tarczy sprzegłowej:) jak ja wymieniłem a zostawiłęm stary docisk i łożysko to na zimnym delikatnie mi szarpie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 hehehe ja mam odwrotny problem szarpie tylko na gorącym sprzęgle (z biegem czasu po coraz krótszych dystansach czyli coś się kończy) Ja miałem takie szarpania przed wymiana tarczy sprzegłowej:) jak ja wymieniłem a zostawiłęm stary docisk i łożysko to na zimnym delikatnie mi szarpie.. czyli co wymienić tarcze + docisk i łożysko oporowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 no to wiadome przy okazji chce wymienić łożysko igiełkowe i siemmering na wale bo się sączy z niego i mam usmarkany silnik na łączeniu silnik-skrzynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 A nie masz usmarkanego przypadkiem od chłodniczki oleju ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek0101 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 hehehe ja mam odwrotny problem szarpie tylko na gorącym sprzęgle (z biegem czasu po coraz krótszych dystansach czyli coś się kończy) Ja miałem takie szarpania przed wymiana tarczy sprzegłowej:) jak ja wymieniłem a zostawiłęm stary docisk i łożysko to na zimnym delikatnie mi szarpie.. czyli co wymienić tarcze + docisk i łożysko oporowe? Speckom dobrze Ci radzi... ja teraz żałuje że nie wymieniłem wszytskiego i prawdopodobnie wina jest łożyska co wysprzegła tarcze...;/ ale nie chce juz rozbierac skrzyni i go wymieniać wiec jezdze dalej az sie rozleci:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 A nie masz usmarkanego przypadkiem od chłodniczki oleju ?? napewno nie bo w zeszłym roku wymieniałem tam o-ring i jestem pewien że to nie tam poza tym dawno temu jak mi mechanik wymieniał rozrząd to mi wspominał o siemmeringu na wale że niby przepuszcza. Skoro i tak będe to rozbierać to nawet profilaktycznie można to wymienić żeby znowu tego nie rozbierać w razie czego ---------- Post dopisany at 08:55 ---------- Poprzedni post napisany at 08:52 ---------- hehehe ja mam odwrotny problem szarpie tylko na gorącym sprzęgle (z biegem czasu po coraz krótszych dystansach czyli coś się kończy) Ja miałem takie szarpania przed wymiana tarczy sprzegłowej:) jak ja wymieniłem a zostawiłęm stary docisk i łożysko to na zimnym delikatnie mi szarpie.. czyli co wymienić tarcze + docisk i łożysko oporowe? Speckom dobrze Ci radzi... ja teraz żałuje że nie wymieniłem wszytskiego i prawdopodobnie wina jest łożyska co wysprzegła tarcze...;/ ale nie chce juz rozbierac skrzyni i go wymieniać wiec jezdze dalej az sie rozleci:) ehhhh czyli szukuje się nie mały wydatek za sprzęgło. Pytałem się już w swoim mieście o sprzęgło i w sklepie do którego zawsze jeżdzę to sprzęgło kompletne ponad 700zł (tarcza+docisk+łożysko) różnica w cenie pomiędzy Luk a Sachs jest niewielka u nich ale poszukam gdzieś indziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 700zl to masakra jakas no wiem ale jak ma to być zrobione na porządnych częściach to taniej sie chyba nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek0101 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 700zl to masakra jakas no wiem ale jak ma to być zrobione na porządnych częściach to taniej sie chyba nie da Możesz zaoszczedzić na tarczy sprzęgłowej bo możesz nabić sama okładzine za 70zł z firmy np. LUK. O ile masz sprawne spreżyny w tej tarczy i nie maja luzów... Ale docisk i łożysko nowe kup... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się