Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AHU] Zmieniłem zawór N75 i przewody podciśnieniowe i dalej brak mocy?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

2 dni temu zmieniłem zawór N75 i przewody podciśneinia na nowe i co? na początku myslałem ze wszystko ok a tu nagle dalej czasami moze nie tak jak przed wymianą nie mógł wyjść ponad 3 tys obrotów teraz czasami sie tak wiesza ze wychodzi ale jakby sie turbina nie właczała czy przyczyną moze być brudny filtr powietrza a moze przepływomierz czy bez Vaga jestem w stani coś stwierdzić juz nie mam siły do tego? wymieniać przepływomierz?

Opublikowano

Siemka,całkiem możliwe że to filtr paliwa,mi kiedyś tak się działo a jak wymieniłem filterek to już jest wszystko OK :good:

Opublikowano

2 dni temu zmieniłem zawór N75 i przewody podciśneinia na nowe i co? na początku myslałem ze wszystko ok a tu nagle dalej czasami moze nie tak jak przed wymianą nie mógł wyjść ponad 3 tys obrotów teraz czasami sie tak wiesza ze wychodzi ale jakby sie turbina nie właczała czy przyczyną moze być brudny filtr powietrza a moze przepływomierz czy bez Vaga jestem w stani coś stwierdzić juz nie mam siły do tego? wymieniać przepływomierz?

Sprawdź szczelność przewodów przy intercoolerze...przy opaskach i czy przewody nie pękniete. Objaw jest jak przy padniętej sprężarce.

Opublikowano

Zrób logi bo tak na "oko" to raczej nic nie wymyślisz :thumbdown:

Opublikowano

Zrób logi bo tak na "oko" to raczej nic nie wymyślisz :thumbdown:

Dokładnie, bez logów to, jak to ma w zwyczaju mawiać pewien nasz przyjaciel na forum, szukanie dziury w doopie :good:

P.S. Czyste filtry to podstawa.

Opublikowano

dzis zmieniam filtr powietrza a w niedziele jade na spocik krakowski moze ktos bedzie miał Vaga

Opublikowano

A ja bym stawiam na przepływkę:)Przynajmniej u mnie tak było ,ale to wszystko będziesz wiedział po logach....do tego czasu nie wariuj z obrotami:)

Opublikowano

2 dni temu zmieniłem zawór N75 i przewody podciśneinia na nowe i co? na początku myslałem ze wszystko ok a tu nagle dalej czasami moze nie tak jak przed wymianą nie mógł wyjść ponad 3 tys obrotów teraz czasami sie tak wiesza ze wychodzi ale jakby sie turbina nie właczała czy przyczyną moze być brudny filtr powietrza a moze przepływomierz czy bez Vaga jestem w stani coś stwierdzić juz nie mam siły do tego? wymieniać przepływomierz?

tak to jest jak naprawiasz samochod metoda chybil trafil .... :rolleyes:

przyczyn odpowiadajacych za taki stan rzeczy jest mnostwo i bez uzycia interfejsu [za 80 zł :wink4:] ciezko bedzie trafic z naprawa .. ale moze sie uda .... :good:

p.s czy nie zauwazyles zwiekszonego dymienia ?

Opublikowano

zauwazyłem zwiekszone dymienie ale przed wymianą N75, teraz juz tak nie dymi a dziś zrobiłem następny test, ponieważ zaczyna go mulić jak przekroczę 120km/h później trzeba wyłączyć samochód i do 120 idzie super potem znowu to samo. dziś zrobiłem test wyjąłem wtyczkę od przepływomierza i od samego początku tak jakby turbina sie nie właczała więc mysle ze przepływomierz jest ok co wy na to? tak naprawdw wniedziele bede wiedział wiecej jezeli ktos bedzie miał Vaga na spociku krakowskim.

Opublikowano

narazie nic juz nie kombinuj, w niedziele sie wszystko wyjasni :wink4:

Opublikowano

mam nadzieje

Opublikowano

najlepiej podmien od kogos dobra przeplywke(5min roboty)i wszystko sie okaze :good:

Opublikowano

tez ostatnio mysle ze to moze być przepływka jutro sie wyjasni......

Opublikowano

ja mam podobny chłopaki problem ale w 2.5tdi silnik az mnie czasem denerwuje, raz jego moc jest taka ze na 3 biegu gume pale a czasem w czasie wyptrzedzania zablokuje mu obroty i (wstyd) mecze sie od jakiegos czasu z tym, wymienilem przepływke, i dalej to samo, ciagle mysle o tym czujniku co jest nad przepływka(do niego sa podpiete przewody podcisnieniowe. nie jest to moze on?

Opublikowano

ja mam podobny chłopaki problem ale w 2.5tdi silnik az mnie czasem denerwuje, raz jego moc jest taka ze na 3 biegu gume pale a czasem w czasie wyptrzedzania zablokuje mu obroty i (wstyd) mecze sie od jakiegos czasu z tym, wymienilem przepływke, i dalej to samo, ciagle mysle o tym czujniku co jest nad przepływka(do niego sa podpiete przewody podcisnieniowe. nie jest to moze on?

a mi sie wydaje ze powininies wymienic silnik ... :polew:

Panowie na oko to chlop w szpitalu umarl a nie naprawia sie samochody ...

wywalacie wór pieniedzy i w dalszym ciagu furak ledwo sie toczy ...

nie macie Vag'a i laptopa trudno, pewnie ktos z okolicy ma ... wystarczy sie umowic kiedy i za ile [talary albo butelka/ki - kwestia upodoban diagnozujacego :wink4:] i bedzie czarno na bialym co sie zesralo ...

Opublikowano

Proponuję tematy typu " brak mocy" odrazu wywalać do kosza. Jest ich już na forum kilkadziesiąt i wciąż powstają nowe - jest to żenujące,że oczekuje się rozwiązania problemu bez diadnozy Vagiem. To nie Golfy z 1983,że można coś doradzić np . wymień gażnik,a moc wróci.

Opublikowano

ja mam podobny chłopaki problem ale w 2.5tdi silnik az mnie czasem denerwuje, raz jego moc jest taka ze na 3 biegu gume pale a czasem w czasie wyptrzedzania zablokuje mu obroty i (wstyd) mecze sie od jakiegos czasu z tym, wymienilem przepływke, i dalej to samo, ciagle mysle o tym czujniku co jest nad przepływka(do niego sa podpiete przewody podcisnieniowe. nie jest to moze on?

a mi sie wydaje ze powininies wymienic silnik ... :polew:

Panowie na oko to chlop w szpitalu umarl a nie naprawia sie samochody ...

wywalacie wór pieniedzy i w dalszym ciagu furak ledwo sie toczy ...

nie macie Vag'a i laptopa trudno, pewnie ktos z okolicy ma ... wystarczy sie umowic kiedy i za ile [talary albo butelka/ki - kwestia upodoban diagnozujacego :wink4:] i bedzie czarno na bialym co sie zesralo ...

święte słowa,oj święte

Opublikowano

Dlaczego zenujace...jezeli ktos mial takie same objaty i na pisze co wymienil. to moze obejdzie sie bez Vag :chytry:

Opublikowano

Dlaczego zenujace...jezeli ktos mial takie same objaty i na pisze co wymienil. to moze obejdzie sie bez Vag :chytry:

moze pomoze, a moze niepotrzebnie wyda pieniadze... przyczyn identycznej awarii moze byc kilkadziesiat, koszt ich usuniecia od 0zl - kilku tysiecy, wiec co to za rady :disgust:

Opublikowano

kopci dymi na czarno do 120 km/h jest ok a pózniej klapa logi wrzucone i kazdy pisze o dziurze w dolocie a ja k..... zadnej dziury nie widze i juz nie wiem co mam sprawdzać, pomozcie bo nie mam przyjemnosci z jazdy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...