Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falowanie obrotów


Fr0styyy.

Rekomendowane odpowiedzi

1.8t wibruja, jedne mniej drugie bardziej, nie raz pisalem , ja w dwoch 1.8t zmienialem wszystkie poduszki, nawet na ori... droga inwestycja... i nic to nie dawalo, zadnych bledow, silniki z logow igla, a wibrowaly.... dwumasow nie czepialem... szkoda bylo kasy, wiec moze jednak to tee dwumasy, aczkolwiek oba auta mialy wg aso przebiegi okolo 100-130 tys ....

dlatego teraz szukam 2.4 ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też tak telepie na wolnych.ogólnie mam problem z lewy powietrzem(P0171).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na zimnym jest ok, tak naprawdę zaczyna się to jak są obroty na poziomie 900. Ale jak tylko tyknę gaz to jest ok. Jak to powiedziała moja siostra... pracuje jak diesel... ale tylko we wnętrzu. Na zewnątrz jest wszystko ok

Jak znajdziesz rozwiazanie to daj znac :) ja przez to sprzedalem swoje 1.8T AVJ z 2001 r :) podpowiem tylko ze to nie poduszki, bo zmienilem na nowe ori z ASO i dygał tak jak dygał wcześniej. Objawy identyczne, z zewnatrz silnik jak pszczolka, 0 bledow, w srodku praca jak diesela, mrowienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Ci powiem abyś sprawdził od najprostszego tzn świec zanim wepchasz sie w koszta. Wykręć świecę i sprawdź jak wygladają a najlepiej kup nawet najtańsze i sprawdź sobie. Miałem podobnie, wymiana świec na NGK Platynowe i auto nie do poznania:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Ci powiem abyś sprawdził od najprostszego tzn świec zanim wepchasz sie w koszta. Wykręć świecę i sprawdź jak wygladają a najlepiej kup nawet najtańsze i sprawdź sobie. Miałem podobnie, wymiana świec na NGK Platynowe i auto nie do poznania:)

Ja mam nowe świece ale nadal czuć mrowienie. Po długiej trasie czuć znacznie mniej ale jak jest zimny to bardzo są odczuwalne. Może to dwumasa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumas, poduszki pod silnikiem lewa prawa obie sa hydrauliczne oraz mozna wymienić plecionke wydechu na mniej sztywna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pytanko mam, po zapaleniu furki po nocy skaczą obroty jak widać na filmiku, mały skok w obrębie jednej kreski ale drażni mnie to, jak zapale dodatkowo światła to jak są wyżej obroty to świecą mocniej a jak niżej to słabiej.

Macie jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Check się świecił z powodu pompy SAI bo mi wywala go co jakiś czas, chociaż ostatnio umilkła całkowicie wiec chyba nie żyje. Niestety mam jakąś lipną wersje vcdsa i tylko jeden błąd mi pozwoliło zobaczyć. Skasowałem wszystko, check nie świeci narazie a obroty codziennie skaczą jak odpale na zimnym, ciepły jest spokojny :D Myślałem ze ktoś może miał podobnie, jak nie to będe próbował urucomić jakiegoś innego vcdsa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś gdzieś tu pisał , tzn były przypadku ze drgania znikneły po wymianie dwumasu. musiałbym poszukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaobserwowałem dwie rzeczy: pierwsza to taka że od jakiegoś czasu jeżdżę na paliwie 98 i wibracje są jakby mniejsze, ogólnie silnik lepiej pracuje i jest żwawszy, szczególnie to było odczuwalne jak raz wlałem 95 na stacji 1-2-3 Statoil... żenada, zero przyspieszenia, nawet turbo nie było czuć. Dopiero jak zjeździłem to gówno i zalałem 98 z BP i przejechałem ok 100km to wróciło wszystko do normy. A druga sprawa to taka że jak skręcę kołami w lewo lub w prawo to wydaje mi się że wibracji prawie nie czuć. Wiec sprawdziłem poziom płynu do wspomagania: po nocy jest na minimum a na rozgrzanym silniku miedzy min a max. Nie wiem czy to dobre wskazania czy nie i tak się zastanawiam jeszcze nad zmianą płynu do wspomagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wibracji nie czujesz bo podbijaja sie lekkko obroty silnika jak krecisz kiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wibracji nie czujesz bo podbijaja sie lekkko obroty silnika jak krecisz kiera.

Ale ja nie mówię że podczas kręcenia tylko że jak skręcę kołami i obroty się ustabilizują to mniej czuć te wibracje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki ja bym dał spokój na waszym miejscu..jak cos jest zdupione to niech sie zdupi na amen bo nie dojdziemy do tego..mam tak samo.na zimnym chodzi dobrze bo wyzsze obroty ale jak zejdzie na niskie obroty to lubi sobie podrzeć a nawet czasami lekko szarpnąć.próbowałem prawie wszystkiego..nowe poduchy,nowe świece,miałem kompa podłączonego do auta w trakcie pracy i jak na złość nie wyszło żadne wypadanie zapłonu a przy szarpnieciu to jest wrazenie wypadania,nowy filtr paliwa,nawet kupiłem nowa cewke i po koleji podmieniałem bo myslałem że iskra czasami gdzies ucieka na którejs cewce ale lipa.jedno co zauwazyłem że jak jest goraco przez lato i sprezarka klimy porzadnie pracuje patrz.obciąża silnik to silnik chodzi jak lala.gdy tylko wyłącze klime zaraz drzy..zadych błędów w vcds-ie nie ma.zastanawiaja mnie 2 sprawy..czy możliwe jest że np sparciałe gumy na sankach lub inne gumowe elementy mogły by jakies drgania przenosic.a drugie to ..ostatnio od zaprzyjaznionego mechanika usłyszałem pewną tylko rade bo nie jest to pewne ażeby spróbować wsadzić cewki z 2.0 TFSI bo ponoc pasują a tam jest mocniejsza iskra.i możliwe że w naszych silnikach ta iskra może gdzieś ucieka lub jest słabsza i przez to takie wariacje silnika a żadnych usterek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się żeby producent dał za słabe cewki bo od wyjazdu z salonu byłby wibracje a ktoś kto wydał na auto ok 100tyś zł nie przepuścił by tego. Wg mnie mniej są odczuwalne wibracje na paliwie 98 (szczególnie z BP). W ogóle silnik spokojniej pracuje, ciszej, i lepiej czuć moment załączenia się turbo. Kilka razy zatankowałem Ultimate na BP a teraz wlałem zwykłe 95 z BP i różnica jest znacząca. Większe wibracje i mułowate auto. A jak raz wlałem 95 z Statoil 1-2-3 to ledwie turbo było czuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się żeby producent dał za słabe cewki bo od wyjazdu z salonu byłby wibracje a ktoś kto wydał na auto ok 100tyś zł nie przepuścił by tego. Wg mnie mniej są odczuwalne wibracje na paliwie 98 (szczególnie z BP). W ogóle silnik spokojniej pracuje, ciszej, i lepiej czuć moment załączenia się turbo. Kilka razy zatankowałem Ultimate na BP a teraz wlałem zwykłe 95 z BP i różnica jest znacząca. Większe wibracje i mułowate auto. A jak raz wlałem 95 z Statoil 1-2-3 to ledwie turbo było czuć.

wiesz nie twierdze że producent dał za słabe cewki ale może latka robią swoje..tak strzelam tylko bo naprawde nie wiem.szkoda że nie mam nikogo z takim silnikiem tfsi to bym na próbe podmienił bo w koncu nic to nie kosztuje.a swoją drogą jesli mówisz o producencie to on takze przewidział paliwo 95 do tych silników wiec powinny one na nim elegancko pykać..ktos mógłby powiedzieć że w pl gorsze paliwo ale sęk w tym ze jezdziłem po nl i teraz jezdze po niemcowni na ich paliwie ale dalej na 95 i żadnej róznicy nie ma.no poza tym że mam wrazenie że auto jest żwawsze i jakby mniej paliło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam z tematem :D

Baterię mam podobno z tamtego roku, poprzedni właściciel kupił. Macie logi:

Log (0 - 002,115)

Log (1 - 003,020)

Log (2 - 033,118)

jeśli coś trzeba to dorobię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz akumulator i ładowanie , do tego masz do wymiany zawór DV i możliwe że coś jeszcze, jak nie dasz sobie rady to mogę zaglądnąć do tego 1.8T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...