wojci Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 no nie wiem, ja mam dokładnie ten sam problem co kolega a na gazie drży identycznie jak na benzynie
Fr0styyy. Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 i tu może być przyczyna, bo tam jest regulator ciśnienia, a z nim kłopoty Możesz trochę rozwinąć ten wątek ?
KICHOL Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Założonego łańcucha rękami nie sprawdzisz .....wymień świece, sprawdź ciśnienie paliwa i dopiero napisz czy coś się zmieniło .........bo jak na razie są cztery strony wątku i nic z tej gadki nie wynika Dopisz jaki masz przebieg samochodu bo czapa zasyfiona strasznie ja przy przebiegu 190 tyś miałem czerep w lepszym stanie (czystszy)
Fr0styyy. Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 154 tyś, ale podejrzewam, że od początku nie było nic przy tym robione, poza tym termostat jest chyba do wymiany, bo w mieście do 100*C temperatura dochodzi a w trasie ~80*C. Log (0 - 001,005,001,005)
domjenick Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 i tu może być przyczyna, bo tam jest regulator ciśnienia, a z nim kłopoty Możesz trochę rozwinąć ten wątek ? w filtrze paliwa masz regulator ciśnienia paliwa-jeśli jemu coś dolega-ciśnienie będzie za niskie, co skutkuje na złą dawkę paliwa na wolnych
Fr0styyy. Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 No filtr nie był wymieniany od dwóch lat z tego co się dowiedziałem od poprzedniego właściciela. No to jest robota na czwartek
domjenick Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 wymień i zobaczysz, czy pomoże-jak nie-to masz jedną rzecz wyeliminowaną
Fr0styyy. Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 No w czwartek wymieniam filtr na MANNa jak dostanę i świeczki na BOSCH F5DPOR
grzes1150 Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 No w czwartek wymieniam filtr na MANNa ... Nastaw się że na naklejce na opakowaniu i na filtrze będzie pisać Made in China i lepiej od razu zaglądnij jaki masz filtr paliwa bo katalogi podają 2 wloty i jeden wylot a u mnie siedzi 2 wloty u 2 wyloty ... być może przez to że u mnie jest quattro
domjenick Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 AVJ i reszta 1,8T w B6 mają dwa wloty i dwa wyloty- bez różnicy, czy quattro, czy ośka
grzes1150 Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 AVJ i reszta 1,8T w B6 mają dwa wloty i dwa wyloty- bez różnicy, czy quattro, czy ośka Może troche nie na temat ale wytłumacz mi dlaczego... przecież powrotu z listwy nie ma
domjenick Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 nie wiem-też się zastanawiałem, jak go wymieniałem-ale jest na bank 4 wyjścia
Fr0styyy. Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 No w czwartek wymieniam filtr na MANNa ... Nastaw się że na naklejce na opakowaniu i na filtrze będzie pisać Made in China : OK Wezmę FILTRONA :lol2: Facet pokazywał mi dzisiaj to chyba 3 wyjścia miał ten filtr :E Gdzie on dokładnie jest to pójdę sprawdzić i kupię taki jaki u mnie siedzi. Gdzieś przy zbiorniku?
grzes1150 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 No w czwartek wymieniam filtr na MANNa ... Nastaw się że na naklejce na opakowaniu i na filtrze będzie pisać Made in China : OK Wezmę FILTRONA :lol2: Facet pokazywał mi dzisiaj to chyba 3 wyjścia miał ten filtr :E Gdzie on dokładnie jest to pójdę sprawdzić i kupię taki jaki u mnie siedzi. Gdzieś przy zbiorniku? Pod spodem tuż przed prawym tylnym wahaczem pd taką plastilową małą osłoną Ja mam ten z czterema rurkami i ori nr. to 8E0 201 511 J a z zamienników wymienia się tylko na MANN WK720/5 ________________________________________________________________________________10 371 11 S01 Na opakowaniu odziwo piszę made in germany bo widziałem już made in china
Fr0styyy. Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 A to trzeba samochód podnosić :F
elmartinez Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Tu masz mały tutorial: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/209938-DIY-Fuel-Filter-B6-A4
czaki22 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 u mnie chodzil ok silnik ale niemial mocy jak pojechalem na hamownie wyszlo 120 koni ledwie , chwile szukałem co nie tak , filtr paliwa byl w orginale i zajechalo pompe paliwa dzieki temu najpierw by takie tematy posprawdzał anie rozbierał auto
Fr0styyy. Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 najpierw by takie tematy posprawdzał anie rozbierał auto Ja lubię sobie pogrzebać przy samochodzie Na wszelki wypadek wezmę numer oryginalnej części i ten od MANNa, bo niby jutro ma już być ten filtr w sklepie. EDIT: Kupiłem MANNa, Made in Germany 720/5 ten z 4ema rurkami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się