irzyk Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Właśnie zamówiłem sobie 4 sztuki Master-Sportów. W sobotę od rana będę działał. Tylko boję się tej śruby trzymającej sworznie w zwrotnicy
bediks Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Sprawdzona metoda to palnik , 2 minuty grzania i sama wyskakuje, oszczędził 2 godziny nerwów i potu i tysiąca k**ew i hujow rzuconych w kierunku auta
irzyk Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Sprawdź amortyzator może jest wadliwy, a jaki rodzaj stuku to jest, metaliczny czy taki głuchy ? Nie żebym się przypierniczał ale do kogo Ty piszesz i w jakiej sprawie?
grucha1 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Co ty sie boisz tej sruby w zwrotnicy ja upierdzielilem jej łeb wybilem i dalem nowa zero problemu
vp-tdi Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Sprawdzona metoda to palnik , 2 minuty grzania i sama wyskakuje, oszczędził 2 godziny nerwów i potu i tysiąca k**ew i hujow rzuconych w kierunku auta ja nie mam siły pudziana ale jak dobrze sie zaparłem to poprostu urwałem z nakrętką i to bez palnika ,wiec w razie czego tuleje jesli ok mozna sobie zostawić na kiedyś
bediks Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 no ja walilem mlotkiem 5 kilowym z godzine to tylko srube splaszczylem 2 minuty grzania palnikiem w zwrotnice i sruba sama wyskakuje ale ta metoda jest dobra tylko wtedy kiedy wahacze sa do wyrzucenia bo gumy sie moment pala podczas wkladanie sruby wielka garsc tawotu albo miedziowego i pozniej powinna sama wychodzic
vp-tdi Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 no własnie ,tyle ,że potrzebny jest palnik ,nie każdy go ma ,ja nie mam takiego owego ,tylko mam do lutowania taki mały ,z dolnym łacznikiem miałem problem wyciagnać i jedynie boschem naciecie nakretki pomogło odkrecić ,wachacz i tak na złom ale w razie czego moge komuś pokazac jak kiedyś oryginały robili ( łacznik z 95r i wytrzymał ponad 200tys km )
bediks Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 No ja na szczęście miałem bo kolegi ojciec jest kierownikiem praktyk samochodowki i mam darmowy dostęp do podnośnika palnika i co tylko tam jest wiec byłem skazany na powodzenie:decayed:
vp-tdi Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 No ja na szczęście miałem bo kolegi ojciec jest kierownikiem praktyk samochodowki i mam darmowy dostęp do podnośnika palnika i co tylko tam jest wiec byłem skazany na powodzenie:decayed: no widzisz jak masz dobrze ,ja tego nie mialem i nie mam a całe auto rozkładam i składam paroma kluczami
vp-tdi Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Zjedz snikersa nie lubie ,ale nie róbmy OT
Emejcz Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Od siebie powiem co do objawów, to że akurat górne to walą jak szalone na małych nierównościach typu trelinka czy bruk - tzn. jeżeli luzy ma sworzeń i o tyle w nich prosto, że łatwo na podniesionym kole sprawdzić czy są do wymiany. U mnie był już prawie centymetr luzu więc masakra.
vp-tdi Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 U mnie był już prawie centymetr luzu więc masakra. nie mozliwe to jest ,to strach jezdzić ,u mnie luż był 1mm i od razu do wymiany poszedł
Emejcz Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 No jak nie wiedziałem jak to sprawdzić to jeździłem, ale jak mi jeden mechanik pokazał to od razu się wziąłem za wymianę i co najlepsze, to dopiero trzeci z kolei potrafił to zdiagnozować i to taki co dopiero warsztat otworzył i też się uczy... No może ciuteczkę przesadziłem, ale pół centymetra na bank ruszał się sworzeń przy szarpaniu kołem co było dobrze widać, bo nie dość, że miał pionowe i poziome stuki to jeszcze sam w sobie nie miał już żadnego oporu przy ruszaniu na boki.
vp-tdi Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 to może to jakiś hinol był ? ori lmo i trw nawet jak by ze 100 tys mial to nie nie wiem ,żeby taki luz byl ,nie trzeba być mechankiem żeby sprawdzić stan wahaczy ,wystarczą 2 osoby ,1 siedzi i naciska na hamulec nożny do oporu i buja kierownicą a 2 osoba łapie za wahacz i mówi który to i tak po kolei.( na zgaszonym silniku )
Emejcz Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Żebyś wiedział, że to chinol SRL... zrobię może jakiś filmik później. Teraz MS wsadzam.
vp-tdi Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 SRL,nty,hps,bergman i podobne to sa tzw no name ,inaczej chinole. MS też niby w chinach je robią jakąś obróbke bo taniej po czym idą do niemiec ale poco to nie wiem
radi88PL Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Ja wlasnie wymienialem komplet górnych wachaczy, u mnie siedziały jeszcze oryginały data produkcji na nich 2000r. wytrzymały ekstremalnie długo ponad 280 tyś !! Zamontowałem 4szt. Lemofrdera. Z ta długą srubą walczyłem po jednej stronie ponad 4h palnik nie wiele dał dopiero ogromny młot ją przekonał.
Luqe12 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 wraz ze spadkiem temperatury kilka dni temu zaczęło coś mi bardzo irytująco piszczeć z okolic przedniego zawieszenia z jednej strony. Piszczy przeraźliwie tylko i wyłącznie podczas kręcenia kierownicą, zarówno na postoju jak i w czasie jazdy. Odgłos dobiega jakby z górnych wahaczy / zwrotnicy. Wie ktoś o co może chodzić? Luzów wahacze nie mają
RamzesPce Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Podoinam sie, rowniez dzieje mi się coś takiego. Zazwyczaj jak jest gorąco.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się